ذوالنوری: هیچکدام از پاسخ های وزیر خارجه قانع‌کننده نبود/ نگران سکته ظریف در جلسه بودیم/ ویدئو


21 اردیبهشت 1400 - 13:52
609a4cb927222_2021-05-11_13-52
مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اعضای این کمیسیون از هیچکدام از پاسخ های وزیر خارجه قانع نشدند. نگران سکته ظریف در جلسه بودیم.

مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اعضای این کمیسیون از هیچکدام از پاسخ های وزیر خارجه قانع نشدند. نگران سکته ظریف در جلسه بودیم.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

21 اردیبهشت 1400 - 13:52

66

نظرات 117
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
. 5 3 پاسخ 1400/2/22 -08:30

به حال ایران باید گریست که یک اخوند رییس کمیسیون امنیتی مجلس فرمایشی ش است

عابدان زاده 2 3 پاسخ 1400/2/22 -07:43

آش فعلی مملکت دستپخت ظریف ، زنگنه، آخوندی، نعمت زاده و... به مدیریت روحانی تحت اشراف نوبخت، نهاوندیان و واعظی هست از مردم چه چیز را می خواهند پنهان کنند تازه طلبکار هم هستند

زرد 4 2 پاسخ 1400/2/22 -07:08

اصلا ذواللالی را ریس جمبور ایالات خودمختار قم بکنید تا از شرش مملکت ما آسوده شود.

ناشناس 2 3 پاسخ 1400/2/22 -06:06

یارو را زورکی می خواهند قهرمان کنند مردم خودشان قهرمان هر روز سر سفره نانشان لمس می کنند نیازنیست زورکی قهرمانش کنند حالا بیار درجه قهرمانی به ایشان بدهند نزد مردم هیچ ارزش ندارد تازه نزد خدا هم هیچگونه ارزش ندارد

رامین 6 2 پاسخ 1400/2/22 -05:21

خدا رو شکر که ظریف نمی خواد کاندید بشه و گر نه باید با یه مشت عجوج مجوج سرو کله میزد رعیس جمهوری که تو ایران یعنی هیچ کاره و سپر بلا

محسن 5 1 پاسخ 1400/2/22 -03:18

بنده خداچها ساله واسه مملکت زحمت میکشند حالا تو هفت ساعت خاطره یه جاش گفته من یه جاهای با سردار سلیمانی ارواحنافداموافق نبوده دیگه کلاتامثل رفسنجانی دقش ندن ولکن نیستن

علی 5 0 پاسخ 1400/2/22 -03:03

ظریف را انچنان کوبیدید که وی دیگر هوای ریاست جمهوری را از ذهنش خارج میکند . و از سویی هم میگویند که اقای رییسی کاندید ریاست جمهوری میشود ، پس میشود گفت بعد از انقلاب رسیدیم به نقطه اییکه خواست شماست یعنی مجلس و دولت و دستگاه قضا بدست یک طیف و جریان ناب انقلاب میرسد . اگر در این 4 سال توانستید گرهی از مشکلات معیشتی و مسکن مردم بیچاره مثل من را حل کنید که نظام و انقلاب را واکسینه نمودید و اگر نتوانید ، دیگر مشکل کشور و مردم ان از خودتان است .

مهرداد سربندی 5 0 پاسخ 1400/2/22 -02:49

آقای ذوالنوری ترامپ دیوانه از دست ظریف بیچاره شد و اعتراف کرد ظریف کلاه سر امریکا گذاشت. دنیا در مقابل وزیر امور خارجه ایران سر تعظیم فرود آورده. حالا ببین شما کی هستید که ظریف را می خواستید سکته دهید؟ احتمالا به خاطر آنکه نتونستی روحانی را اعدام کنی تلاش کردی عقده ات را سر ظریف خالی کنی. یادت باشه این وزیر امور خارجه فقط اسمش ظریفه اما خودش اصلا ظریف نیست و در مقابل دشمنان داخلی و خارجی یکی شبیه حاج قاسم است. اگر زیر و روتون کرد بعد گله نکنید.

رضا 9 4 پاسخ 1400/2/22 -02:01

اصولاقانع کردن ابوجهل هادرطول زمان امکان پذیرنبوده لذا آقای ظریف نباید زیادتلاش کنه مهم اینکه اکثرقریب به اتفاق مردم قدردان آقای ظریف بوده وبه ایشان علاقه مندهستن.

ر ش ش ش 95 30 پاسخ 1400/2/22 -00:26

آقای دوالنور وآقای شریعتمداری ادم با شرفی هستند

مهری 1400/2/22 -01:57

اگه شرافتشون مثل تو باشه که هیچی! همه ول معطلیم

علی 1400/2/22 -08:37

تا تعریف ات از شرافت چی باشه

یه نفر 1400/2/23 -01:14

شرافتت از تقلب تو لایکها پیداست!!!

. 6 1 پاسخ 1400/2/22 -00:16

درحد حمید رسایی هستی.

امین 14 9 پاسخ 1400/2/21 -23:47

اگر رای شما این قماش که مملکت به این فلاکت رساندند که آخوندی وزیر مسکنش زنگنه نفتش نعمت زاده صنعتش و ظریف سیاستش و جهانگیری دلارش و سیف بانکدارش ای مرده شور ببرد این رای واین تفکر وروحانی کلید دارش

علي 18 4 پاسخ 1400/2/21 -22:36

واقعا آنقدر بخت از ظريف برگشته كه بخواهد شما نمايندگان لمپن راي حداقلي رو راضي كنه. لعنت بر كساني كه باعث شدند شما لمپن ها به مجلس راه پيدا كنيد.

زرگانی 1400/2/22 -04:12

لعنت به کسانی که روحانی رو رییس جمهور کردن! دوست گرامی! آیا اصلا صحبت های ایشون رو شنیدی؟ دوست گرامی! وظیفه نماینده مجلس چیه؟ چرا هم دنیا رو حروم میکنید و هم آخرتتون رو!! قبل از اینکه بیایی و بر مردمی که رای به این نماینده ها دادن لعنت بفرستی بهتر نیست بیایی کف خیابون و با مردم در ارتباط باشید؟؟!! بهتر نیست بجای لعنت فرستادن به این و اون ،حرفها و ازون مهمتر،عملکرد ها رو نگاه کنید! یه روزی خواهد رسید که مردم بدخت و رنج کشیده، شماها رو از توی کاخهای شمال تهران شوت میکنند که برای همیشه برید وساکن قبله آمالتون بشید. اگر همون اندازه که فکر ویلا و تجارت و دختربازیاتون بودید،یک ذره هم به فکر طبقه متوسط و طبقه مستضعف مردم بودید ایران خراب نمیشد! دوست گرامی! کسانی که اصلا باوری به تولید ملی،اقتصاد درون گرا،فرهنگ اجتماعی درون ووونیستن اصلا چرا میشن مسئول! واقعا برام سواله!...خب شما که میخای مملکت رو بدی تا بره اصلا چرا مسئول میشی؟!...یه راست بگید دشمنای ایران بیان و بر مردم جکومت کنن!استاندار و فرماندار تعیین کنن!قوانین رو وضع کنن! . بابا ما شما ها رو نمیخواییم !...چطور باید بهتون بگیم! 40 ساله تمام پستای کلیدی مملکت رو گرفتید!هیچ کاری هم بلد نیستید و مدام میگید برید دعا کنید تا دلار بیاد پایین!برید دعا کنید تا نفت خام گرون بشه!برید دعا کنید تا بتونیم نفت بفروشیم!برجام رو خدا آورد! یعنی اینقدر نادان جماعت رو ندیده بودم که به حسن روحانی رای دادن! میدونی چرا این رو میگم؟!...چون خودشون قبل انتخابات قبل گفتن دیگه الگوی اقتصادی ما چین نیست! ازین به بعد باید هند الگوی اقتثادی و کشورداری ما باشه! راست راست توی دوربین نگاه کردن و این رو گفتن و مردم (از جمله جنابعالی) هم رفتن این فاجعه رو رقم زدن! اینا چه دفاعی دارن؟!! آی........ ایهاالناس!!......هند برا اینکه بتونه سرمایه گذار خارجی پیدا کنه ارزش پول ملی خودش رو اورد پایین تا قیمت کارگر هم بیاد پایین و برا کشورای دیگه بصرفه که اونجا سرمایه گذاری کنن و کارخونه درست بشه! آیا این همون کاری نبود که دولت تدبیر و امید با برجام در ایران انجام دادن!!! یا یه عده گاو تشریف دارید یا واقعا بچه پولدار بالا شهرید که نمیفهمید چه خاکی به سراین مردم ریختید و هنوزم بُولدرم بُولدرم راه میرید! همین یک مطلب (جدای از اصل برجام که وندی شرمن کلاه گشاد سرتون کذاست،نابودی هسته ای،ترور حاج قاسم،ووو)شما رو به ته جهنم میبره!! البته از پروردگار میخام که زندگی شما هم مثل زندگی من و خونوادم سیاه بشه! خدا...خدا....من نه اصولگرام...نه اصلاح طلب......اینا زندگی منو خشکوندن...ریششون رو بخشکون

محمود 12 11 پاسخ 1400/2/21 -22:12

اطمینان دارم خودت یا اهل و عیالت بزودی سکته می کنند چون فرد دغل کار و حیله گری هستید. کسی که برای دیگری دام پهن می کند خودش بدام می افتد.

دن کیشوت 6 4 پاسخ 1400/2/21 -22:03

شب با ظریف، دست در گردن یکدیگر پای بساط، صبح جنگ زرگری، اگر راست می گوید، اعدامش کنند

ناشناس 9 2 پاسخ 1400/2/21 -21:58

چقد‌ شبیه قاضی منصوریه این ذولکوری. انشالله که سرنوشت شون هم مثل هم باشه

مهدی 13 24 پاسخ 1400/2/21 -21:46

جواب دادن به همچون نماینده های عوام فریب وریاکار ومنفعت طلب سکته کردن هم داره.این نماینده های مجلس بادستکاری غیرقانونی دربودجه نشان دادندکه درظاهر هم حاضربه رعایت قانون نیستند.

باقلا 27 23 پاسخ 1400/2/21 -21:44

آقای ذوالنوری شخصی تهمت زن دروغگو،چپلوس،وهمیشه خدا ازمردم مایه می گزارد که تماما دروغ وریاکاری هست.

ناشناس 13 43 پاسخ 1400/2/21 -21:40

اوج نفرت، ذوالنوری و شریعتمداری

شیخ 6 5 پاسخ 1400/2/21 -21:37

زالنوری جنگ زرگرری شما بعدازانتخابات تمام است خودتی بابامردم اقاوعاقل هستن

الن 9 3 پاسخ 1400/2/21 -21:34

یه روز از خواب بیدار شی و ببینی نام و نشانی از جمهوری اسلامی و مواجب بگیرانشان مخصوصا این نمایندگان محترم وجود ندارد!!! آخ چی میشه خدا

علی 1400/2/21 -22:25

روزظهورامام مهدی(عج ا...)

سینا 1400/2/22 -04:16

غلط میکنه کسی بخاد چپ نگاه این نظام کنه! بعدچندقرن از دست نادر قلی ،و قلی به قلی ها وپالاندوزهای دزد راحت شدیم. هرکی بخاد این کار رو بکنه تیکه پارش میکنیم!!!....اول هم از بالا شهر تهران شروع میکنیم! از 4 درصدی ها !

الن 1400/2/22 -10:11

سینا جان نگاه چپ که هیچ تازه فهمیدیم ما عامل روسیه هستیم !! با قرار داد 25 سال مملکت رو دو دستی گذاشتن تو کاسه چین!!! دریای خزر هم که واگذار شده !! کولبر و سوخت بر هم که کم نداریم !!! شما به فکر نگاه چپ هستی !! شما ها وطن فروش و چماق دست اجنبی هستید.

دوست 2 2 پاسخ 1400/2/21 -21:25

از کجا فهمیدی!!!

علی 5 7 پاسخ 1400/2/21 -20:53

خداخیرتون بده من هم نگران ظریفم.هنوز اطلاح طلبا دست از سر این بنده ی خدا نمی کشند.خدایا خودت کمکش کن

ناشناس 15 1 پاسخ 1400/2/21 -20:15

تحریم هستیم تحریم برای مردم بیچاره کت شلوار ایتالیایی برای وزرا ومدیران تحربم نیست

ناشناس 44 0 پاسخ 1400/2/21 -20:07

کامنت گذارمحترم ایران ١٠درصد که خوبه طرف مقابل برای ۵/در صد هم یقه شان پاره کردند نتوانستند

ناسناس 23 2 پاسخ 1400/2/21 -20:01

چرخ یک هواپیمایی در پاریس ولندن سرزمین کدخدا پنجر که می شود کد خدا دوستان فوری پیام تسلیت به ارباب می فرستند در سر زمین اسلامی دختران مردم بیگناه را به خاک وخون می کشند کدخدا دوستان ؟؟؟......بعد از

ممد 1400/2/21 -22:05

وقتی اون اتفاق در پاریس افتاد، یک عده ای شمع روشن کردن و..... حالا اتفاق بدی در افغانستان افتاد، چرا بجای اینکه خودتان متاثر و اقدامی در خور و شاید مشابه انجام بدید، نشسته اید و‌ انتقاد میکنید که چرا آن جماعت اقدامی نمی‌کنند. اون جماعت از اتفاق پاریس متاثر شدند. شما که از اتفاق در کابل متاثر شدید چرا کاری نمیکنید؟

ناشناس 17 4 پاسخ 1400/2/21 -19:54

از اینکه مجبور بودند قیافه یکی مثل تو تحمل کنن تا مرز سکته رفتن

زرگانی 1400/2/22 -04:18

ممنونم از جواب مستدلتون به ایشون! اگه مردی شما بیا و جواب ایشون رو بده! دقیقا جواب همین چند جمله ای که گفت!

نی 10 1 پاسخ 1400/2/21 -19:52

این میدان چه صیغه ایه که تازگیا بابش کردین!

سینا 1400/2/22 -04:19

صیغه ظریفه! از ابداعات ایشونه

ایران 16 44 پاسخ 1400/2/21 -19:42

ذالنور! تو آتش به اختیار ۱۰ درصدی است.گوش ملت از این حرف ها پر است.

حسین 18 34 پاسخ 1400/2/21 -19:34

شماها از مقبولیت ظریف وحشت دارید نه ازفایل منتشرشده اگه وحشت نداشتیدچرادزدیدینش؟ اتش اگه روشن بشه تروخشک نمیکنه همتون راباهم میسوزاند بترس ازروزی که خشم مردم بالا بیاد وعمامه ات رازمین بزاری وساز دهل دستت بگیری؟

علی 1400/2/21 -21:13

شما چه مشکلی با این روحانیون دارید؟اینقدر کت شلواری و به ظاهر روشن فکر سرتون کلا گذاشتن واختلاس کردندو در کشورهای دیگر برای خودشون کاخ ها ساختند.شما فقط طبق عادت فقط گیر دادیدبه این بنده خداها

فرهنگی 4 11 پاسخ 1400/2/21 -19:17

چرا نظر ما را ثبت نکردید؟چون اسم دکتر احمدی نژاد را اورده بودم؟

مرغ را ارزون کنید 11 3 پاسخ 1400/2/21 -19:16

برو امو مردم وکیل وصی مثل تو نمیخام خوب گفت ظریف خوب کرد راست گفت جمعش کنید مرغ را ارزون کنید

کامبیز 1400/2/21 -20:03

چقدر این ملت بد بخت هستند که کسی مانند شما رو در بین خودشون دارند. قیمت مرغ؟؟ مسئله خیانت به آرمان ها و آینده کشور مطرحه. اونوقت، قیمت مرغ؟؟ تموم مشکلات شما همینه؟؟ قیمت مرغ؟؟

به کامبیز 1400/2/21 -22:54

بدبخت تویی و جد وابادت

ناشناس 37 5 پاسخ 1400/2/21 -19:00

قدرت چیست این قدر دروغ به مردم تحویل دادند ٨سال پیش می گفتند ما زبان دنیا را بلدیم ما با سوادیم به طرف مقابل توهین می کردند که شما زبان دنیا را بلد نیستید شما که بلد بودید چه کار کردید الان باید جواب کار تحویل بدهند حاشیه سازی می کنند خدا بالا سر هست

سونامی 12 32 پاسخ 1400/2/21 -18:54

با اینکه ظریف واقیعتها را بیان کرده که در آرشیو برای آینده گان بماند که آنها بفهمند که چه کسانی نا اهل و شوم و کهنه فکر و پلید بر گذشتگان و پدران و اجداد آنها فرمانروایی میکردند، هر چند که همیشه واقعیت تلخ است . و تا زمانیکه این چنینی افرادی مخ تلیت و متهجر و بیسواد ، تصمیم گیر ، و کیل ، مجری ، دادستان و قاضی ما باشند غیر از این را انتظار نخواهیم داشت ، از ماست که بر ماست .

ناشناس 12 2 پاسخ 1400/2/21 -18:46

نظر تو نهایت به درد ۱۰درصد این مملکت میخوره!!!

کامبیز 1400/2/21 -20:04

حتی اگر فرمایش شما صحیح باشه، که نیست، ده درصد یعنی 8.5 میلیون نفر.

ب کامیزز 1400/2/21 -20:49

ده درصد رای دهندگان که به سن رای دادن رسیدن زیر 57ملیون است 1 بعدشم میشه 5ملیون واسه حدود 300 نماینده بگرد دنبال پرتغال فروش اما رای رییس‌جمهور به تنهایی 24میلیون بود پس بگرد تا بگردیم

رضا 15 1 پاسخ 1400/2/21 -18:22

خوشم میاد که همبشه شعار میدیم ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند......بخدا بیشترمون از اهل کوفه هم بدتریم تا دیروز ظریف امیر کبیر بود.....چطور شد امروز یکمرتبه بهش فش وناسزا..‌..شما که فش دادید بدونید یکروز هم نوبت شما میرسه دیر یا زود داره اما سوخت و سوز هرگز.......

کامبیز 1400/2/21 -20:07

ایشون و آقای روحانی دو نفر اصلی از تیم مذاکرات آقای خاتمی بودند و به هیچ نتیجه ای هم نرسیدند، حتی با جلسه ایران گیت که یک افتضاح سیاسی بود. هرگز مردم آقای ظریف رو امیر کبیر خطاب نکردند. این کجا و آن کجا. کسانی که القاب رنگارنگ بین خودشون تقسیم کردند و در رسانه ها با آب و تاب به خورد مردم دادند، شما اصلاح طلب ها بودید و بس.

به کامبیز 1400/2/21 -20:42

ای زاررررررررررت و دیززززززز بزرگ به کامبیزززززز .درود خدا بر سید جلیلالقدر خاتمی بزرگ مرد اخلاق مرد خدا مرد فرهنگ و اندیشه خبر فوری لطفا زود نظرم را بزار روی اعصاب رفت کام.......

مجی 11 27 پاسخ 1400/2/21 -18:12

به جان خودم ای ذولنورسیرمونی نداره. بخوریت خون مردمو حضرت مهدی هم زورش به شما دیگه نمیرسه

دلسوز 8 20 پاسخ 1400/2/21 -18:09

دولت پنج درصد ی با مجلس ده درصد ی باهم جور در می آیند مردم چی کاره هستند مردم به خاطر تبدیل نشدن به سوریه وافغانستان میدان را فعلآ به شما دادند تا می توانید بتازید

ناشناس 42 7 پاسخ 1400/2/21 -17:52

نمی دانیم داستان چیست هر کس نوکر بیگانه باشد پیش یک عده ای قلیل عزیز می شود

گروگان 1400/2/21 -20:13

همیشه همین بوده. اما این عده قلیل، نفوذ بزرگی دارند. قدرت زیادی هم به دور خودشون تنیده اند. در فریبکاری هم استادند.

به ناشناس و گروگان 1400/2/21 -20:52

نوکری غرب شرف دارد به نوکری روسیه کومونیست و چین موش خور که اعتقاد به قیامت ندارند خبر فوری ساندیس خور نباش مردانه نظرم را نشر کن

حسین 22 41 پاسخ 1400/2/21 -17:51

ظریف اگر سکته هم بزنه، جای تعجبی نداره!!! آخه به این‌قوم‌یاجوح و‌ماجوج چی‌بگه؟ کدوم اصل رو قبول دارن که بشه براشون استدلالی آورد؟ این جماعت جز خودشون چه کسی رو قبول دارن؟ اینها وضعیت فعلی جامعه رو‌ نه تنها بد نمیدونن، که خیلی هم مشتاق ادامه همین سبک سیاق هستند. پس برای فردی مثل ظریف که نمی‌داند بالاخره نماینده نظام هست یا نیست، راهی جز سکته زدن نداره. عقل کرده که میگه کاندیدا نمیشه. چون اگه بشه بالای ۳۰ میلیون بخاطرش رای خواهند داد و او نمی‌داند از عهده اعتماد مردم در بیاید.

ممد 1400/2/21 -19:10

وقتی ذوالنور میگه در چهار چوب ادب و اخلاق اسلامی، میدونید که یعنی چی؟؟؟

کامبیز 1400/2/21 -20:20

هر شکستی در هر جای تاریخ ایران رو که بازبینی کنید، حضور افرادی مثل ظریف و هوادارانی همچون شما به وضوح دیده میشه. انتخاب شدن دولت های بی عزم و واداده، به ویژه دولت اخیر با بیست و چهار میلیون رای، شاهد همین مدعا است.

حسین 1400/2/21 -21:03

کامبیز جان تاریخ رو خوب نخوندی، اگر خواستی تاریخ رو بخونی بایستی اول ببینی مورخ کیست و از کجا دستور می‌گرفته و چه ماموریتی داشته؟ به تاریخ معاصر اعتماد نکن، آیندگان قضاوت خواهند کرد. یادمان باشد که بعد از کشته شدن امیرکبیر ، عده ای ظاهر الصلاح ولی نادان خوشحالی کردند. الان هم یکی از بیشمار افراد صاحب تریبور، امیر کبیر را پایه گذار سکولاریسم معرفی میکند. پس دقت کن.

فریبرز مددجو 21 81 پاسخ 1400/2/21 -17:48

آقای ظریف 8 سال برای این مملکت زحمت کشید ،نمک نشناسی به کنار ،فحاشی به وزیر خارجی ،عین خودکشی دیپلماتیکه ،به دنیا نشون دادید فرهنگ بالایی نداریم ،گیریم انتقاد داشتید ،با احترام مه با فحاشی به پدر مرحوم وزیر مملکت ،آخه چرا به این روز سیاه رسیدیم

ناشناس 33 0 پاسخ 1400/2/21 -17:47

این آقا ی ذوالنور بقول آقای غرضی می گفت ۵/٠٠٠ تا از بچه ها آقازاده ها در آمریکا هستند امیدوارم بچه های آقای ذوالنور هم نباشند آقای ذوالنور اگر شما فزندانت نباشند ادم باشرفی هستی

ناشناس 28 9 پاسخ 1400/2/21 -17:41

این نده خدا چندین بار از این مزخرفات زده دوباره رفته مجلس گفته اشتباه کردم اشتباه کردم یعنی غلط کردم

کامبیز 1400/2/21 -20:24

اصول و مبانی اولیه اصلاح طلبی عبارتند از : افترا، دروغ، فرافکنی، وادادگی و تبلیغات سوء علیه انسانیت و آزادگی.

روستایی 18 2 پاسخ 1400/2/21 -17:29

به هر سمتی نگاه میکنیم چند آخوند سبز میشند بابا برید نمازتون رو بخونید کاری به این جماعت نداشت باشین

بهلول 18 3 پاسخ 1400/2/21 -16:59

ذوالنور بجای استیضاح ظریف بفکراقتصاد کشور باشند که هیچ نظم نظامی ندارد.فقط سیاسی کار می میکند این آخوند .هم از آخور میخورند هم از توبره.

کامبیز 1400/2/21 -20:28

دولت محبوب شما وظیفه اصلاح اقتصاد رو داشت!! نکنه اخیرا منتقل شده به نماینده های مجلس که مردم خبر ندارند؟؟

محمد 13 2 پاسخ 1400/2/21 -16:45

جناب ذوالنور بروید نمایندگان سفره ها را نگاه کنید

شعری 5 1 پاسخ 1400/2/21 -16:45

مهری خانم توهم و بی عقلی غیر اختیاری به بیراهه می بردت هرچند درقیامت تکلیف نداری ومواخذه نمی شوی چون عقل شرط تکلیف است پس تو از تکلیف معافی .

رفیع 0 1 پاسخ 1400/2/21 -16:39

به ناشناس : بی سواد مقایسه صحیح است نه مقایصه .

محمد 19 52 پاسخ 1400/2/21 -16:34

ظریف دستمزد ۸ سال زحماتش را دادید ما دوستش داریم خدا کند کاندید شود

پزشگ 38 3 پاسخ 1400/2/21 -16:34

از اول گفتیم برجام مخفف چیست -برادر -روحانی-جوجه را- اخر-اذر یعنی پاییز- می شمارند

محمود 26 88 پاسخ 1400/2/21 -16:23

طریف خیلی هوشمندانه وماهران به مردم ایران اطلاع داد. که چه خبر ومشکل کجا وبابت افشاه گری ظریف مردم همیشه ظریف را دوست دارند.

محمد 1400/2/21 -16:43

بله این مخها باید بروند و ما قدرشان را ندانیم

کارشناس ارشد حقوق 1400/2/21 -20:30

ای کاش محمود جان، فرجی میشد و شما از ایران تشریف میبردید...

مهری 23 27 پاسخ 1400/2/21 -16:12

اقای ظریف اشتباه کرده حرف بی ربطی زده غلط زیادی کرده غلط کردم برا اینجور جاها گذاشتن خودش بازبان خودش میگه غلط کردم شما هم ولش کنید شاید رفت آمریکا یا اسکاتلند

قلندر 1400/2/21 -19:30

ای مهری خود فروخته نه دین داری نه خاصیت خجالت خجالت خجالت خجالت خجالت

اسیر چنگال استعمار انگلیس 1400/2/21 -20:33

قلندر و تموم کسایی که مثل تو هستند، بی ادب، مایه خجالت انسانیت، پر افاده و بی مغز و مایه بدبختی این مرز و بوم.

ناشناس 24 11 پاسخ 1400/2/21 -16:05

اینقدر امیر کبیر امیر کبیر نکید ظریف را امیر کبیر راشهید کردن به ظریف سکه دادند در سرزمین کدخدا جا دادند کی را با کی مقایصه می کنند تاریخ تاریخ بخوانید

ناشناس 11 13 پاسخ 1400/2/21 -16:02

چقدر از این آدم بدم می آید فقط خدا می داند

ناشناس 16 8 پاسخ 1400/2/21 -16:00

بهترین کار این یک دست کت شلوار هاکوپیان تن ظریف کنید سوار هوا پیما بکنید بفرست پیش زن وبچه اش در سر زمین کدخدا

خخخ 26 3 پاسخ 1400/2/21 -15:51

تو به اصطلاح یک روحانی هستی ؟حیف که لباس روحانیت را به تن کرده ای .کسی با نیت صادقانه و خدمت به نطام بحثی کرده که مورد قبول شما نیست انصاف و اخلاق و دین می گوید اینطور برخورد کنید چرا در مواجهه به صحبت های همفگرانتان چنین برخورد نمی کنیدصحبت های تایب در خصوص شهید رجایی صحبت های سردار رستم در مورد یمن و......از همه شما متنفریم

علی 20 2 پاسخ 1400/2/21 -15:49

بیچاره ظریف گرفتاره . از یکی پرسیدند چرا از گاو می ترسی؟ جواب داد چون شاخ دارد .

خس و خاشاک 7 36 پاسخ 1400/2/21 -15:38

لیاقت این نظام همون ماموتی هست. امیدوارم بیاد شماهارو سکته بده!

م 12 0 پاسخ 1400/2/21 -15:33

اقای ذوالنور چنین کارهایی از دستتون میاد همانکسی لودی که برجام را انش می زدی والان هم انتظاراتی از ظریف بیچاره دارین که قوم بنی اسراییل از پیامبرشان نمی خواستند؟ مردم خوب شماوامثال شماها را میشناسند

میلاد 0 1 پاسخ 1400/2/21 -15:32

ظریف دیگه چه حرفی داشته که نگفته

ناشناس 38 17 پاسخ 1400/2/21 -15:15

مردک از خود راضی

کامبیز 1400/2/21 -20:35

ایول دمت گرم. ظریف رو گفتی دیگه؟؟ من هم همین رو میگم. مردک از خود راضی.

واقع بین باشید 22 0 پاسخ 1400/2/21 -15:06

خودتون هم می دونید اتفاقا مطالبه مردم همونی نیست که شما انجام میدهید. سکته را اونی باید بکنند که اقتصاد و معیشت مردم را با به حال و روز انداختند. و باید در پیشگاه احدیت و مردم پاسخگو باشند.

ناشناس 74 35 پاسخ 1400/2/21 -15:02

مردم فقط تو و همفکرانت نیستند ما ظریف را دوست داریم اینا بفهم

مردم 1400/2/21 -17:18

ماظریف رادوست نداریم ازمجلس ده در صدی متنفر هستیم اینا جنگ زرگرریه هردو دسته از یک قماش هستن اقای ناشناس دلال بازی نکن مردم اگاه هستن

. 1400/2/21 -17:25

مردم نوار مردم نیستی

ایرانی 51 19 پاسخ 1400/2/21 -14:59

عیب ظریف اینه بیش ازاینکه بخداتوکل کند چشم به کدخدا وکدخداپرستان دارد

. 1400/2/21 -16:33

ذوالنورم به روسیه وچین

طاهر 20 43 پاسخ 1400/2/21 -14:50

حاج آقا از دست جنابعالی و دیگر مسیولان کل اقتصاد و فرهنگ و سیاست وووو مملکت سکته کرده شما نگران امیر کبیر نباشین ، فقط ندین رگشونو بزنن ، سکته پیشکش

رفیع 17 41 پاسخ 1400/2/21 -14:50

از منافع ملت ؟ کدام ملت ؟ ۱۰ درصدی باید بگویی از منافع ۱۰ درصد رای دهندگان دفاع کردیم ؟ جالبه با گذشت زمان خودشان هم باورشان شده که نماینده ملت هستند !؟ ظریف امیر کبیر دیگری است که هر گز از اذهان ملت بزرگ ایران پاک نمی شود. هرگز .

ایران اسلامی 15 2 پاسخ 1400/2/21 -14:49

شما گفتید و ما باور کردیم، ما نگران سکته شما در روزی که مبادا ملت خشم خود را علیه شما اصولگراها و اصلاح طلب ها که فقط به فکر منافع حزبی و جناحی خود هستید ، هستیم.مجلس ده درصدی نشان از قهر ملت از شما مسئولین بی خاصیت است ، چی کم گذاشتیم در طول چهل و اندی سال در تمام این دوران همراهی کردیم دریغ از همراهی شما مسئولین که به فکر ما ملت نیستید.تمام هم و غممون شده یه لقمه نون، که شماها ما را از نون خوردن هم انداختی.... اگر رهبری عزیز نبود شماها چه می کردید...

آبتین 25 11 پاسخ 1400/2/21 -14:44

چرا وزارت خارجه ،جنایات صهیونیست ها رو محکوم نمیکند چرا کشتار کودکان کودکان افغانی که شیعه هستند رو محکوم نمیبکند چرا ؟ ترس از اخم کدخدا ،تا کی ؟

به آبتین 1400/2/21 -16:59

ای غافل از خدا ای بی بصیرت ای نادان پابوس ای چغندر ای زارت زارت زارت زرررشک به تو

مورچه 4 2 پاسخ 1400/2/21 -14:44

همین اخرش ب کجارسید

ناشناس 10 1 پاسخ 1400/2/21 -14:39

شما زمانی قانع میشوید که رقیبی باقی نماند.

صبوری 8 1 پاسخ 1400/2/21 -14:35

دیدن وتحمل قیافه توسکته هم میاره حاجی تابرس به اینکه ساعت یه جا بشینه ومجبورشه به خضعبلات توهم گوش کنه خدابه آقای ظریف خیلی صبرداده که تاالآن جلوابوجهل های زمان تونسته دوام بیاره.

بهرام 12 11 پاسخ 1400/2/21 -14:31

آقای ظریف انسان با حیایی است و شما آدمهای دریده که پشت نقاب مسلمانی قایم شده اید . اینقدر این بنده خدا را اذیت کرده اید که عطای قدرت را به لقایش بخشیده و شما برای آنکه رغیب را از میدان به در کنید از هیچ حرکت ناجوانمردانه کوتاهی نمی کنید تا آنجا که آقای ظریف برای انکه دست از سرش بردارید به شما قول داده که کاندید نشود

داود سعادت کیش 9 1 پاسخ 1400/2/21 -14:27

ذوالنوری چطور میخواد بمیره؟ چطور میخواد جواب بده؟ آخه صندلی مجلس و دیده شدن چقدر ارزش داره؟

ستاره 7 0 پاسخ 1400/2/21 -14:26

کاش نگران جیب خالی مردم و نون شبشون هم بودین

محسن 8 1 پاسخ 1400/2/21 -14:19

واقعا شما از حضرت عزرائیل چیزی کم ندارید هر کس شما را ببینه سکته میکنه

کیان 10 3 پاسخ 1400/2/21 -14:17

شما و اون قالی جمهور نماینده 5 میلیون نفرید هستید پس نباید تو کار 80 میلیون ایرانی دخالت کنید نماینده چلوکبابی یاید حد و مرز خودشو بدونه

ناقوس 5 2 پاسخ 1400/2/21 -14:14

نگران نباشید اسیا به نوبت

ناشناس 7 18 پاسخ 1400/2/21 -14:14

خدامیدونه حیف شهبازون که کلاغ بخوادبازخواستش کنه.حیف وصدحیف ظریف که به یکی مثل ذوالنوری بایدجواب بده.

ایران 6 1 پاسخ 1400/2/21 -14:10

تو سرتون بخوره با این دفاع از مردمتون، چرا این از مردم مایه می گذارید و هر فساد و بدبختی که میخوایید سر مردم میارید. از این همه ریا و دورویی خسته نشدید؟ کیه تو این مملکت که دیگه نفهمه شما به اندازه یه سر سوزن هم دنبال حق مردم نیستید، از اول هم نبودید. لااقل از خدا بترسید

ناشناس 4 7 پاسخ 1400/2/21 -14:09

نگران نباشید برای انتخابات نمیاد....شما خودتون چه کاری برای مردم کردین....اگه مردین وضع معیشت مردمو خوب کنین..

.. 18 1 پاسخ 1400/2/21 -14:06

امیر کبیر رگ زدند

آرش علوی 1400/2/21 -19:23

نام دکتر ظریف به نام امیر کبیر دوم در تاریخ ایران ثبت شده است.

خلیل 5 1 پاسخ 1400/2/21 -13:59

خیلی بی جا کردن