۱۰ نامزد برتر انتخابات


16 اردیبهشت 1400 - 19:44
609407ec9df7f_2021-05-06_19-44
در بررسی‌های مربوط به فضای مجازی، «رستم قاسمی» ، «عارف» و «امیرحسین قاضی‌زاده» در جمع ۱۰ نامزد برتر حضور داشته و تعداد پست‌ها پیرامون «نیکزاد» در اینستاگرام افزایش یافته است.

در بررسی‌های مربوط به فضای مجازی، «رستم قاسمی» ، «عارف» و «امیرحسین قاضی‌زاده» در جمع ۱۰ نامزد برتر حضور داشته و تعداد پست‌ها پیرامون «نیکزاد» در اینستاگرام افزایش یافته است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

609407ec9df7f_2021-05-06_19-44
16 اردیبهشت 1400 - 19:44

46

نظرات 13
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
سمیه 0 1 پاسخ 1400/2/17 -14:08

همه به احمدی نژاد رای می دهیم

کاربر ناشناس 0 1 پاسخ 1400/2/17 -07:40

درود بر احمدی نژاد. مافقط به تو رای می دهیم احمدی نژادبقیه یه قرون ارزش ندارن . خبر فوری خیلی ریکار هستی .

حمید 0 0 پاسخ 1400/2/17 -07:36

سلام یک پیشنهاد دارم برای خوانندگان عزیز بیایید تا شمارش و معرفی ریاست جمهوری اصلا به أین سایتها و نظر سنجی ها حساب باز نکنیم چون که این ایرانیان هستند که دقیقا نود تمام معادلات را بهم می زنند بعنوان مثال در اکثر سایتها مشارکت را حداکثر ۴۷درصد طبق نظرسنجی ها اعلام نموده اند و خواهیم دید در این انتخابات به اذن الله مشارکت هم به بالا ی شصت درصد برسد چونکه سال انقلاب از ۴۰هم گذشته و عدد ۴۰ هم از نظر آیات و روایات عدد مقدسی است به نوعی ایرانیان به پختگی حضور در انتخابات هم رسیده اند در یک کلام ایرانیان هستند که ناممکن ها را ممکن می کنند

ایمان 1 1 پاسخ 1400/2/17 -04:38

به دلیل شرایط کرونایی در انتخابات شرکت نخواهیم کرد. ان شاالله با اجازه مقام معظم رهبری . تا پایان خطر کرونا . انتخابات تعویق بیفته

ناشناس 0 1 پاسخ 1400/2/17 -02:08

اقا یون فقط احمدی نژاد.اقای رییسی بزارید اخلالگران ومفسدان رو دست شون رو کن.

روحانی 4 2 پاسخ 1400/2/16 -23:33

یک سوال : خبر فوری چرا باقی آمار ها را پخش نمی کند تا نفر اول و آخر مشخص بشود ، مثلا نظر سنجی دانشگاه تهران یا شبکه های داخلی ؟؟؟!!!! کمی تعجب

ناشناس 1400/2/17 -01:47

به دلیل اینکه خبر فوری اصلاح طلب پرست است و فقط کامنت های منفی رو پخش میکنه کاملا مشهوده !!

دانیال 2 4 پاسخ 1400/2/16 -22:52

مگه سعید محمد کاندید شدنش ممنوع نشده بخاطر قانون جدید شورای نگهبان؟ واسه چی بازم نشونش میدین؟

مردم 3 5 پاسخ 1400/2/16 -22:24

به دلیل شرایط کرونایی در انتخابات شرکت نخواهیم کرد.6 ماه عقب بیفته

عبدالحمید خودکامه 5 14 پاسخ 1400/2/16 -20:54

نظر سنجی میدانی فقط اونم دکتر احمدی نژاد اوله ردای ریاست جمهوری برازنده ی شخص شجاعی مثل آقای احمدی نژاد هستش بقیه ول معطلن

ارسطو 10 12 پاسخ 1400/2/16 -20:45

ای بابا. ما هی. میگیم احمدی نژاد. باز ظریف رو میارن اول نشون میدن. بابا بسه دیگه فریبکاری. ظریف باید استعفا بده هرچی زودتر

م 12 9 پاسخ 1400/2/16 -19:50

فکر کنم باید با خبر فوری خداحافظی کنیم به نظر میاد مدیریت و مسیرش عوض شده یا شاید تسخیر شده.

ناشناس 1400/2/17 -01:48

خبر فوری = بی بی سی فارسی داخلی

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks