تحلیل احمد خاتمی از ریشه گرانی ها: به خاطر مذاکرات است؛ با مقاومت این مشکل حل می شود


14 اردیبهشت 1400 - 17:44
6091434a412c6_6091434a412c8
حجت الاسلام سید احمد خاتمی صبح سه شنبه در مصلای اعظم تبریز با بیان اینکه نباید فریب دشمن را بخوریم، در خصوص مذاکرات اخیر گفت: گرانی‌های افسار گسیخته حاصل مذاکرات است، مشکل معیشتی کشور فقط با مقاومت حل می‌شود نه با مذاکره با آمریکا.

خاتمی با اشاره به اینکه ادعای طرف‌های مقابل را باید راستی آزمایی کنیم، ادامه داد: در عرصه مذاکرات، خط ولایت لغو همه تحریم‌ها، نه تعلیق برخی از آنها است.

وی ابراز داشت: مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود، دیدیم بعد از مذاکرات رئیس جمهور دیوانه آمریکا با یک امضا زیر همه چیز زد.

وی با اشاره به ویروس سیاسی گفت: ویروس سیاسی همان ویروسی بود که به جان اردوگاه علی (ع) زدند و او را تنها گذاشتند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شرکت نکردن در انتخابات یعنی مخالفت با رهبری افزود: حضور در انتخابات یک تکلیف الهی و ولایی است، ناامید کردن مردم، از دیگر ویروس‌های سیاسی است.

خاتمی با تاکید بر اینکه مراقب باشیم ویروس سیاسی را سرایت ندهیم، ادامه داد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند من آینده را روشن‌تر از گذشته می بینم، خدایی که کودتاهای بزرگ را از سر این انقلاب برداشت، باز هم خدای همین انقلاب است.

وی در تشبیه شرایط سیاسی حاکم به جامعه با برخی از ویژگی‌های ویروس منحوس کرونا گفت: ۱۴ ماه است که دنیا گرفتار این ویروس منحوس است و شمار زیادی را درگیر و یا جان شأن را گرفته است با وجودی که نحوه برخورد با این ویروس را می‌شناسیم اما آیا ما با ویروس گناه که جان را تهدید می‌کند، آشنا هستیم.

حجت الاسلام سید احمد خاتمی صبح سه شنبه در مصلای اعظم تبریز با بیان اینکه نباید فریب دشمن را بخوریم، در خصوص مذاکرات اخیر گفت: گرانی‌های افسار گسیخته حاصل مذاکرات است، مشکل معیشتی کشور فقط با مقاومت حل می‌شود نه با مذاکره با آمریکا.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6091434a412c6_6091434a412c8
14 اردیبهشت 1400 - 17:44

خاتمی با اشاره به اینکه ادعای طرف‌های مقابل را باید راستی آزمایی کنیم، ادامه داد: در عرصه مذاکرات، خط ولایت لغو همه تحریم‌ها، نه تعلیق برخی از آنها است.

وی ابراز داشت: مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود، دیدیم بعد از مذاکرات رئیس جمهور دیوانه آمریکا با یک امضا زیر همه چیز زد.

وی با اشاره به ویروس سیاسی گفت: ویروس سیاسی همان ویروسی بود که به جان اردوگاه علی (ع) زدند و او را تنها گذاشتند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شرکت نکردن در انتخابات یعنی مخالفت با رهبری افزود: حضور در انتخابات یک تکلیف الهی و ولایی است، ناامید کردن مردم، از دیگر ویروس‌های سیاسی است.

خاتمی با تاکید بر اینکه مراقب باشیم ویروس سیاسی را سرایت ندهیم، ادامه داد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند من آینده را روشن‌تر از گذشته می بینم، خدایی که کودتاهای بزرگ را از سر این انقلاب برداشت، باز هم خدای همین انقلاب است.

وی در تشبیه شرایط سیاسی حاکم به جامعه با برخی از ویژگی‌های ویروس منحوس کرونا گفت: ۱۴ ماه است که دنیا گرفتار این ویروس منحوس است و شمار زیادی را درگیر و یا جان شأن را گرفته است با وجودی که نحوه برخورد با این ویروس را می‌شناسیم اما آیا ما با ویروس گناه که جان را تهدید می‌کند، آشنا هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

38

نظرات 110
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
علی امینی 0 0 پاسخ 1400/2/15 -19:12

ممنونم کامت ها رو منتشر میکنید ممنون خبرفوری هستم

علی امینی 1 0 پاسخ 1400/2/15 -19:06

حاج احمد آقا برعکس پیشونی دستات مثل ماه می‌مونن معلومه زیاد کارو مقاومت کردی برعکس ما البته ما برعکس پیشونی دستامون و جای دیگمون از بین رفته ما مقاومتمون کمه ببخشید سعی می‌کنیم در مقابل فشار بیشتر مقاومت کنیم

سرایا 1 0 پاسخ 1400/2/15 -13:46

حاجی ، مقام معظم رهبری همین دو روز پیش فرمودند وزیر خارجه ومذاکره کنندگان مجری هستند ونهاد اصلی تصمیم گیرنده شورای امنیت ملی است که همه مسئولین طراز اول کشور در ان حضور دارند پس الان به چه گیر می دهی ؟ بدبختی این کشور علت اش عدم مذاکره وتعامل با دنیاست این را کودک دبستانی هم دیگه فهمیده اما ....همه بزرگان دین همیشه توصیه نموده اند که انسان کمتر حرف بزند وبیشتر بشنود . فکر نمی کنی روزی ملک الموت هم به سراغ شما می اید ؟ شعری برایت می خوانم ان را سر لوحه زندگیت قراربده : صمت وجوع وعزلت وسحر وصیام ناتمامان جهان را کند این پنج تمام . پس می بینی که صمت ( خاموشی ) در ابتدا قرار گرفته است .

رومینا راد 4 0 پاسخ 1400/2/15 -12:32

مقاومت مردم زیر خط فقر یا مقاومت شما؟ فرمایش شما صد درصد متین است چون با مقاومت شما همچنان بساط دور زدن تحریم ها به راه است و چون تحریم ها برای یه عده ایی پول های خوبی می اورد قطعا ریشه گرانی برای انها حل می شود ، انها مشکلی نداشتند و ندارند..با مذاکرات ریشه گرانی برای مردم حل می شود و منابع درامد یک عده ایی میخشکد. باید هم نگران باشند.

ناشناس 3 0 پاسخ 1400/2/15 -12:30

حیف امام علی.اینا پیروعلی هستن.هرگز.امام علی ۲۵ سال خانه نشین شد وسکوت کردایناتحمل شنیدن حتی یه حرف ازمخالف خودروندارن.امام علی تاآخرعمردرنخلستان کارمیکردبرای خودش هم نه بلکه برای استفاده ی دیگران.اینافقط وفقط حرف حرف حرف وپول مفت.

مربی بهداشت 1 0 پاسخ 1400/2/15 -12:14

حاج آقا ناخن دستت بلنده وقت کردی کوتاه کن

کروبی 0 4 پاسخ 1400/2/15 -11:59

همه جان و تنم به فدایت

انصاری 2 0 پاسخ 1400/2/15 -11:42

مقاومت یعنی چه؟مقاومت در چه شرایطی؟چند سال؟شما از تحریم چه مشکلی پیدا میکنی؟خدایی ککت هم میگزه.خدم و حشم و ....وای بر شما..که خودتان را پیرو علی(ع)میدانید و مردم زیر فقر و بی عدالتی نابود میشوند..

ناشناس 0 0 پاسخ 1400/2/15 -11:14

میشه ایشون حدیث امام باقر را در خصوص شناخت شیعیان بیان فرمایند

حاجی گرینوف 20 1 پاسخ 1400/2/15 -10:27

دستت خیلی لطیفه چندتا کلفت و نوکر داری غذا چقدر میخوری توپولی من

آیت الله طوسی 14 1 پاسخ 1400/2/15 -09:55

کمتر جُک و شعر بگو

اکبر 7 1 پاسخ 1400/2/15 -09:45

شورای رقابت دو روز پیش خود را گران کرد چرا لال شدید شما با ید اعلام می کردید در این وضع گرانی جایز نیست من هم می خواهم از امکانات استفاده کنم توانش را ندارم

رامین 12 1 پاسخ 1400/2/15 -09:31

بخدا اگر تو مسلمانی من مسلمانی نخواهم اگر تو تبلیغ دین کنی من آن دین نخواهم و اگر تو از رهروان علی باشی من دیگر رهرو نیستم

خ 10 1 پاسخ 1400/2/15 -09:31

حاج آقا در ماه چقدر حقوق داری

امید 11 1 پاسخ 1400/2/15 -09:28

فقط وفقط به دستهای ابن فرد نگاه کنید همه چیز را متوجه میشید

مهرداد سربندی 12 1 پاسخ 1400/2/15 -08:54

جاج آقا اولا مذاکرات زیر نظر رهبر است بنابراین به تو ربطی ندارد که برای خوشنودی حزب و گروهت علیه آن حرف بزنی.قبل از بایدن مذاکراتی وجود داشت که مردم بی اطلاعند؟ مذاکرات از زمان بایدن مطرح است و هنوز هم رسما آغاز نشده اما گرانی ها با خروج امریکا از برجام در سال 97 شروع شد. بد نیست کمی مطالعه داشته باشید و اینقدر بی ربط حرف نزنید. اندیشه اصولی شما اینقدر از موفقیت های این دولت پریشان شده که خودت هم نمیدانی چی میگی. بچه های زیر ده سال این مملکت هم می دانند که ریشه گرانی در تحریمها و کارشکنی ها و نامردی های داخلی است. اونوقت شما این مسئله را نمیدانی و ندانسته میگویی ریشه گرانی ها در مذاکره است. دست بردار از این دو دوزه بازی. مردم که هالو نیستند. دوما آیا شما نظرتان این است که ما کلا قید گرفتن حق و حقوقمان را در سطح بین المللی بزنیم؟ یا نزنیم و آن را مطالبه کنیم ولی با جنگ نه با مذاکره؟ واقعا شما جنگ طلب هستید؟ سوما اگر بعد از انتخابات هم علیه مذاکره حرف زدی معلومه که حرف های امروزت علیه مذاکره از روی نیت بد نیست. بلکه اخلاقت اینگونه است و دست خودت هم نیست و اصولا اهل مذاکره نیستی. اما اگر بعد از سکوت کردی یا در مدح مذاکره و خواص بی نظیر آن حرف زدی یعنی حرف های امروز و فردایت حسب منافع شخصی و گروهی بوده و ربطی به منافع نظام و مردم و مملکت ندارد.

مخالف ساندیسیون 15 1 پاسخ 1400/2/15 -08:13

احمد این حرفا را ولش کن از افشاگری ظریف چه خبر میگن تمام وزرا و رییس جمهور هم فایل صوتی پر کردن و اسناد مکتوب و فیلم هاش را هم دارن تا اگه روزی خواستن بفرستنشون استخر راه نجات داشته باشن یک نمونه کوچک از مدارک را منتشر کردن

احیای توان داخلی سادیسم نمی آورد . 2 10 پاسخ 1400/2/15 -08:09

وقتی وزیر خارجه آمریکا اذعان می کند ما با ایران در مسیر مذاکرات راه طولانی داریم .............. یعنی اینکه مذاکرات با آمریکا بسیار بی فایده است . ولی در داخل چون عده ای از واردات رانت خور هستند وقتی اسم حمایت از تولید ملی و احیای ظرفیت های داخلی نی اید اخم می کنند .

ارشان 1400/2/15 -11:44

بیفایده شما هستید..

ستایش 25 2 پاسخ 1400/2/15 -08:02

بهترین کار اینکه همه آخوندا رو تو قم جمع کنیم . مثل پاپ و کشیش ها که تو واتیکان هستند .

اخوند نحودکی 17 2 پاسخ 1400/2/15 -07:44

کمتر شعر بباف

دومان 23 1 پاسخ 1400/2/15 -07:39

مقاومت از مردم مشارکت از مردم خوردن و چاپیدن و چپاول از شما البته تعدادی مزدور هستند که مثل شما ها فکر میکنند هر کسی رای بده به خودش و هفت نسل بعد و قبلش خیانت میکنه البته اگه بفهمه ...ظلم پایدار نیست و طوفان

حسن 17 1 پاسخ 1400/2/15 -07:36

آقای احمد خاتمی واقعا به روز محشر و معاد اعتقاد داری من که فکر نکنم اگر داشتی اینقدر دروغ که گناه کبیره است نمی گفتی بنظر میآید اصولا اعتقادی بجز جیبتان و قدرت به چیز دیگری ندارید وعده چه چیزی را می دهید ما یک حکومت به آخوندها که همیشه در کنار قدرتهای حاکم بودند بدهکار بودیم شما هم خوب ازمایشتان را دادید میزان علاقه مردم به لباستان مشخص است مردم را ولش جواب خدا را چه می دهید هر چند اصلا اعتقادی در شما و امثالهم نمی بینم

پشه کوره 11 1 پاسخ 1400/2/15 -07:15

حاج آقا ؟! درست میگم حاجی هستید شما ؟! بگذریم .... شما که اسم خودتو آیت الله گذاشتی چند شب پیش که تو رادیو سخنرانیت پخش میشد نشستم پا حرفات ببینم چی میگی یه هو با کمال تعجب شنیدم که آیه ی سوره ی نجم رو غلط تلفظ کردی اصلاحشم نکردی درستش اینه و ما ینطق عن الهوی ان هو الا وحی یوحی . تو که یه آیه بلد نیستی درست بخونی چجوری آیت الله شدی ؟!

اخرین ایرانی 27 1 پاسخ 1400/2/15 -07:02

احمد یعنی من اگر جای تو بودم میرفتم تو افق ناپدید میشدم یه کامنت که نشسته باشه تو رو ندیدم البته حق با مخاطبینه حضرت سعدی میفرماید . خدا را بر آن بنده بخشایش است که خلق از وجودش در آسایش است . با این وضعیت تو هنوز به رحمت خدا امیدواری ؟!

موشک انداز 30 1 پاسخ 1400/2/15 -06:16

رای بی رای بقول خودتون مومن دوبار از یک سوراخ گزیده نمی شود اصل حرف رو وزیر امور خارجه زد با با شما خیلی پرو هستین

حسین 33 1 پاسخ 1400/2/15 -05:34

اصل انقلاب درسته ولی اظهار نظر آخوند بیچاره کرده مردمو اگه حکومت شاهنشاهی بودایران ابر قدرت اقتصادی جهان بود

ناشناس 28 1 پاسخ 1400/2/15 -01:37

واکسنه زدی اومدی مقاومت پیشکش. حتما بریم مثل یمنی ها لنگ ببندیم ودمپایی بپوشیم تا مقاومتمون بره بالا......

شوقی 25 1 پاسخ 1400/2/15 -01:00

عجب آقایان با خدا وصل اند و میدانند چی کاری مخالفت با خدا است حاجی جان خودفروشی دختران و زنان ایرانی فقر و بدبختی و انحطاط اخلاقی ملت ایران نتیحه عملکرد شما حتما مورد تایید خدا و باعث خوشحالی امام الزمان

ایرانی 23 1 پاسخ 1400/2/15 -00:49

تورابه خدا اینقدردروغ پشت سرهم زشته خجاتم چیزخوبی دوستان من وشما درد رنج زیاد داریم اینها دردورنج ما نمی فهمند دو نفر حرف حساب زدند یکی سیدحسن نصرالله که گفت تاایران پول دارد ما هستیم که همشون تعجب کردند ودیگری اقای ظریف حرف راست زد حالا این اقا ودیگر رفقای تندروش نمی خوان برجامی باشد واصلا فکر مردم بیچاره وکارگرگرسنه نیستن

علی 12 1 پاسخ 1400/2/15 -00:44

ای کاش مخالفین بدجام پشت تریبون اونقدر مرد باشن پای حرفشون بمونن و نامشون نوشته بشه که بدون برجام زندگی کنن ومقاومت فقط شامل خودشون بشه که مردم بی نوا به پای خشک مغزی اونا نسوزن

علی 3 2 پاسخ 1400/2/15 -00:38

یک نفری بود که در تمام همایشها و جلساتی که با مردم یک صنفی در یکی از وزارتخانه ها برگزار میشد همواره با صدای بلند اعتراض میکرد و جلسات را بهم می ریخت و باعث شرمندگی مسولان برگزاری جلسات در بین حضار میشد ، تا اینکه یک عاقلی گفت به ایشان مسولیت برگزاری جلسات را بدهید که این اتفاق افتاد و اینقدر سرش مشغول شد که دیگر فرصت و موردی برای اعتراض را نداشت و همواره دغدغه خوب برگزار شدن جلسات را داشت ، این مثال که واقعیت بود را گفتم که اقای روحانی خودش قبل از رییس جمهور شدن و مخصوصا در مناظرات انتخاباتی همواره بر اوضاع و احوال کشور و نحوه ادراه کردن ان معترض بود تا اینکه خودش وارد گود مسولیت شد و می بینیم که چقدر با ان روحانی قبل از رییس جمهور شدن تفاوت دارد ، چون واقعیتهای جامعه را بخوبی لمس و خود را مسول ان میداند . حالا ایکاش به این شخص عزیز - خاتمی- بغیر از سمت موعظه گری یکطرفه از ترییون های نماز جمعه و سایر جاها ، یک مسولیت واقعی را بدهند تا ببینیم باز هم منتقد وضع خواهد بود یا مثل اقای روحانی به مشکلات جامعه پی برده و برای حل انها تلاش میکند و دیگر نه فرصتی برای انتقاد و تخریب باقی میماند و هم اینکه به چه کسی تشر خواهد زد .

مرصاد 15 1 پاسخ 1400/2/15 -00:30

جناب خاتمی ان ها که از فرط گرسنگی شکم شان به کمرشان چسبیده تاب وتوانی برای مقاومت ندارند شاید شما جناب منطقه یک نشین که شکمت یک متر ونیم جلوتر از سینه تان است بتوانید مقاومت کنید وماه ها از چربی های ذخیره بسوزانید ؟ بابا ۴۲ ساله یعنی ۱۴ برابر بیشتر از مقاومت مسلمین در شعب ابیطالب این ملت مقاومت کرده ولی نمی دانند فردایشان چه می شود ؟ بعد مقاومت برای گنده تر شدن شکم مشتی عالم ورئیس بی عمل ومرفه ؟ می شود بفرمایید درکدام منطقه تهران زندگی می کنی شمایی که مدام سخن از فقرا ومستضعفین می زنی ؟ جنتی کجا زندگی می کند ؟

دیااکو 22 1 پاسخ 1400/2/15 -00:09

ریشه گرانی در ریش شما نهفته است.

رضا 10 1 پاسخ 1400/2/15 -00:06

الآن حاجی ماسک کجات زدی؟اگرروحانی این کارکرده بودهزارجورمسخره بازی درمیاوردید.

ناشناس 29 1 پاسخ 1400/2/14 -23:42

آقای بی ریخت انتخابات ی حقه همون اندازه ک میتونیم از این حق استفاده کنیم میتونیم استفاده نکنیم تکلیف الهی چیه ؟ حتما دوروز دیگه میگید شرکت نکنید دستگیر میشید خجالت بکش

حمید 33 1 پاسخ 1400/2/14 -23:26

یعنی اگه کامنتا رو بخونی از این همه محبوبیت آخوند جماعت لذت میبری. به قول احمد کسروی ایرانیا یه دولتی به اخوندا بدهکارن که ببینم چه گندی میزنن. تنها نکته مثبت اینا این بود که عمرا مردم به همچین جماعتی دیگه اعتماد نکنن

ارشان 1400/2/15 -11:49

در ایران تا بود ملا و مفتی به روز بدتر از این هم بیفتی

شیش 25 1 پاسخ 1400/2/14 -23:21

بهههههه احمد جان کجایی نیستی قبلا بیشتر میدیدیمت مقاومت بکنیم یا نکنیم فرقی نمیکنه تا تو بالا منبری وضع ملت همینه که هست . یه جوری خرف بزن یکم بخندیم خوشحالمون کن ول کن یاد اقتصاد حال مونه خراب میکنه یه چی بگو بخندیم

بازنشسته 27 0 پاسخ 1400/2/14 -23:20

بازهم ازمردم مایه میزاری تو روخدابس کن دیگه خسته شدیم خسته لطفا..........

ناشناس 11 0 پاسخ 1400/2/14 -23:02

تکبیر!!!!

بهلول 35 1 پاسخ 1400/2/14 -22:49

شکمت سیره مفت خور .فقط بااین حرفها سر مردم را کلاه بزاریم.شماها دزد بیت المال هستید.

منmank 37 2 پاسخ 1400/2/14 -22:45

همیشه مقاومت مردم همیشه خوشی برای مسولین همیشه باید مردم مقاومت کنند

ali 37 0 پاسخ 1400/2/14 -22:39

شما اگه میتونستین یه دیوار دور ایران میکشیدید که هیچ ایرانی با کسی رابطه نداشته باشه و مملکت از این هم عقب افتاده تر بشه.

ناشناس 31 0 پاسخ 1400/2/14 -22:38

ریشه مشکلات موجوداتی بیسواد و کج فهم هستن که کار هم نمیکنن و از زندگی مردم ارتزاق میکنن و برای اهدافشون و پر کردن کیسه هاشون مردم را به دینداری و قناعت تشویق میکنن اما خودشون برا اسهالم میرن انگلیس و بچه هاشون تبعه امریکا به این موجودات میگن اخوند تو هم جزوشونی

محسن 36 1 پاسخ 1400/2/14 -22:35

حاج آقا بدون شوخی میپرسم؟؟ چرا دستهات عین دستهای دخترهاست؟؟!!! از عنایت خداونده یا مفت خوری ورفاه زیادی؟؟!!

عاشق وطن 1400/2/14 -23:14

راست گفتی آقامحسن ، چرا با اون چهره خشن وترسناک ونکره اش ، دستهاش اینقدر لطیف ودخترانه است ؟

کریمی 1400/2/15 -00:10

وقتی دستهای بابام بادستهای شمامقایسه می کنم بدجوری شرمنده بابام میشم .

ناشناس 32 0 پاسخ 1400/2/14 -22:18

آقای خاتمی خسته نشدی از این حرفها؟ بس کن دیگه

نادر 38 1 پاسخ 1400/2/14 -22:06

‌آخوندها به قصد تمام مشکلات را در مملکت بوجود میاورند تا مردم بدلیل عدم وجود ارامش فرصت فکر کردن نداشته باشند که چه بسرشان امده است و چاره ای برای این فلاکت بیاندیشند

تتتت کچل فضول باشی 33 0 پاسخ 1400/2/14 -22:02

حاج آقا !!! قهر کردن بچه از خانه هم بخاطر مذاکرات است !!!

محسن 1400/2/15 -00:47

مگه بچه حاج آق قهرکرده؟ ناقلا

تزو آنتی تز 40 0 پاسخ 1400/2/14 -21:56

من نمیتوانم درک کنم که شما وامثال شماها همه را دعوت به مقاومت میکنید اما دریغ ازیک ساعت که شما به زندگی خودتان سختی بدهید که ما احساس کنیم واقعا هرچه میگویید خودتان عمل میکنید .گفته شده آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند واین نکته بسیار ساده را درشما وحتی همفکران خودتان نمی بینیم .مسافرت بروید رزو بلیط هواپیما آماده است سفره را پهن میکنید سفره شما آبروندانه پهن میشود .بیماری گریبانگیرتان شود فورا" همه امکانات را برایتان مهیا میکنند . قصد خرید داشته باشید برایتان آماده میکنند .امااز جنس شما درملت این امکانات را ندارد .وفشار بطور جدی بر دوش ملت است که شماها یکهزارم آن فشار را تحمل نمیکنید . خدایی بس است ایکاش عدالت هم یک راه روزنه امیدی به خانه های مردم باز میشد اما حیف وصدحیف که انچه ازتریبونها میشنویم با آنچه بدون تریبونها می بینیم متفاوت است . خطری که اسلام را تهدید میکند شماها وامثال شماها است والا ملت که گناهی ندارند .خدایا پشت وپناه این ملت باش وما را از این همه فشار برحذر بدار ای مهربانترین مهربانان

سعید 47 1 پاسخ 1400/2/14 -21:53

نمیدونم چی مصرف میکنین که اینجوری چرت و پرت می گین از شکم گنده ات میزان مقاومت تو یکی معلومه خجالت خوب چیزیه ولی حیف...

یکی از مردم 40 1 پاسخ 1400/2/14 -21:53

این بیماران روانی خیلی عادت کردند رو اعصاب مردم راه برن!تنها راهش اینه که بهشون کم محلی کنی

فرهاد 38 0 پاسخ 1400/2/14 -21:52

خدایا بحق این روز شهادت حضرت علی ع تمامی غارتگران بیت المال فسادها اختلاس رانتخواران سو استفاده از قدرت و پست مقام را از زمین اسمان بردار عامین یا رب العالمین

عاشق وطن وراستی 43 1 پاسخ 1400/2/14 -21:51

بازهم ، این اسب آبی شکم باره ، اون دهان گشادش رو باز کرد ؟

عارف 42 0 پاسخ 1400/2/14 -21:47

بی وجدان نامرد تو هم اگر توانستی با ماهی 3 میلیون زندگی کنی بعد این حرفهای مفت را بزن

ممتحن 36 0 پاسخ 1400/2/14 -21:29

چهل ساله که افق را روشن تر نی بینید و شکم شما گنده تر وسفره مردم خالی تر می شود . تا این کشور یاد نگیرد با دنیا تعامل سازنده وطبیعی داشته باشد واز سفارتخانه های دیگران بالا نرود وضع همین است که هست . تا هر ارگان ونهادی فقط درجای خود قرار نگیرد وضع همین است که هست ، احتمالا خریدار حرف های جنابعالی هم فقط خانواده مکرمه باشد .

متفاوت 10 7 پاسخ 1400/2/14 -21:28

اگرقرارباشه گناه نکنیم بیاییدهمه باهم گناه نکنیم.چراتهمت میزنید؟

موسوی 40 1 پاسخ 1400/2/14 -21:25

سید واگذارت به جدمون علی،،،، ،، تو مقاومت کن،،، ما مذاکره میخوایم

من 1400/2/14 -22:20

آفرین گل گفتی. شما به مقاومتت ادامه بده ما دیگه نمیتونیم. فقط زیادی مقاومت کنید یه اتفاقاتی ممکنه بیفته...!

علی 1400/2/15 -09:57

سید 100 تومانی (راهی برا پر کردن جیب از بیت المال) بدون دردسر و بدون کار کردن

علی 26 1 پاسخ 1400/2/14 -21:22

فردای قیامت ذره ذره باید پاسخگو باشید.... حالا هی دروغ بگید تا به وقتش.

ناشناس 1400/2/15 -11:11

از رفتار اقایون هنوز متوجه نشدی که قیامتشونم سر کاریه

کیوان،،،پرکوه 28 0 پاسخ 1400/2/14 -21:21

جناب خاتمی شکمت سیرو جایت گرمو،،،،نگران چی هستی ،،،،،گرسنگی نکشیدی بفهمی نان شب نداری بخوری،،،یعنی چی،،،،یه سخنرانی میکنی کلی پول میگیری،،،،اگربرجام اجرا بشه شاید ازاین پول گیرت نیاد،،،فکر نکنم قبل از انقلاب گرسنگی کشیده باشی شاید اصلا درانقلاب نقشی نداشتی،،،،لطفا کمتر تحلیل بکن که شاید اعصاب مردم راحتر باشه

حداد 20 0 پاسخ 1400/2/14 -21:19

عمو برو دکتر

ایرانی 31 0 پاسخ 1400/2/14 -21:17

من نمیدونم‌چرا برخی تا میخواد یه کم وضع معیشت مردم خوب بشه ؛ فشار به ماتحتشون میاد !!!!

کارگر 24 0 پاسخ 1400/2/14 -21:14

شکم خودت سیره جای گرم هم نشستی خجالت بکش حیا کن در محضر خدا استغفارکن دروغ نگو از شکم گرسنه خبر داری یانه وجدان داشته باش

بنده خدا 40 3 پاسخ 1400/2/14 -21:10

اون شکم گنده ات با مقاومت و قناعت یک متر پیشروی کرده .

ملا 1400/2/14 -21:35

این یارو مسته

رای 18 2 پاسخ 1400/2/14 -21:05

احمدیه سوال چراخمیردندان پونه چشم رونمی سوزونه خخخخخخخخخخخخخخخخ سوال بعدی ورزش گردن انجام می دی خخخخخخخخخ

ناشناس 23 1 پاسخ 1400/2/14 -20:58

کره شمالی اگر مقاومت می کنند کسی جرات نداره یک دلار تخلف کنه . . دروغ- رانت - دزدی - اختلاس مساوی با اعدام

mamad 1400/2/15 -01:28

خواب دیدی خیر باشه، همه رو کیم جون کرده تو شیکمش، برا همین خودش چاقه مردمش مثه نی قلیون

ناشناس 28 1 پاسخ 1400/2/14 -20:53

حیف که سید محمد خاتمی باشه و شما هم خاتمی --- عامل تمام بدبختی خود شما و همفکر ها تون هستید

مستأجر بينوا 28 0 پاسخ 1400/2/14 -20:45

اين حاج آقا قبلاً هم شرايط مملكت را با شرايط در شعب ابى طالب مقايسه كرده بود! البته اين ملت هستند كه در محاصره هستند! براى امثال حاج آقا كه گرانى معنى ندارد! ايشان دغدغه ملت را دارند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یه کارگر ساده 24 0 پاسخ 1400/2/14 -20:41

لپاش گل انداخته اینقدر خورده و خوابیده اگه مثل یه کارگر از صبح تا شب واسه چندرغاز زحمت میکشید اینقدر لطیف نبود

شهرام.ر 11 0 پاسخ 1400/2/14 -20:25

این چنین کشف «هوا پولتیک » را . ثبت باید کرد ثبت محضری .تازه فهمیدم شفیقه با گوزن ! . ربط دارد در بلاد کافری.

مورچه 16 0 پاسخ 1400/2/14 -20:21

مقاومت یک اصل روحانی است اماشما ها این اصل خداوندی رارعایت نکرده اید وباخودخواهی هرچه تمام تر کاری کردین ملت علرغم میل باطنی وازروی ناچاری باید دربرابر اجاره بهای گران کالای اساسی گران غذاوداری گران غذاوپوشاک ومسکن گران وحقوق ودست مزد ارزان تاکی بایدمقاومت کردمگرمردم ایوب پیامبرهستن صبرهم مدتی دارد ایاتووامثال تو توایی دارید۴روزمث ۷۰میلیون مردم فرودست ایران زندگی کنید .لطفا ازروی باد معده سخن نگو هدف توفقط تصویب جایگاه خودت میباشد گردن کلفت مفتخور

ali 1400/2/14 -22:47

ایوب هم پیامبر بود خداوند به او قول داده بود بهش کمک کنه او برا خدا بود اما ما برا چیه برا آخوند!!!!!

مورچه ب علی 1400/2/14 -23:13

ماباید دردبکشیم اما اب تودل اخوندها وخانوادهاشون تکان نخوره ماباید سکوت کنیم اما ثروت ملی مخارج سوریه یمن وغزه راتآمین کند ماباید مقاومت کنیم اما اقازادها باثروت ماعیاشی کنندووووووو لعنت برمقاومت یکطرفه .ایوب خودش مقاومت کرد.اخوندها خودشان عش ونوش میکنن ب مردم دستورمیدن مقاومت کنید خیلی خنده داره

علی 14 0 پاسخ 1400/2/14 -20:17

جلل خالق پسر تواینا را بلد بودی چرازودتر نگفتی چقدر باهوشی بزار باهات عکس یادگاری بگیرم .تاامثال احمد خاتمی را داریم غصه نداریم .مردک چی میگی برای خودت بی سواد بهتر نیست لالمانی بگیری

مصطفی 15 0 پاسخ 1400/2/14 -20:10

اتفاقا تمام مشکلات ما از همین سرک کشیدن امثال شما به هر کاریه . آخه تو چی میدونی از اقتصاد و ارتباط بین الملل و اصلا رفاه و سطح زندگی مردم دنیا . آخه مردک تو حرف میزنی خودت هم نمی فهمی .فقط مردم را بدبخت میکنید که کردید

ناشناس 17 1 پاسخ 1400/2/14 -20:09

تو بهتره در مقابل ترکیدن مقاومت کنی

ناشناس 16 0 پاسخ 1400/2/14 -20:09

تنها کارتو نفرت پراکنی درجامعه است وخودفریفته ای بیش نیستی... لطفا همون هفته ای یه بارهم حرف نزن شاید مردم آرامش داشته باشن.

ناشناس 14 1 پاسخ 1400/2/14 -20:01

حاجی تپلی.

فقیر 19 0 پاسخ 1400/2/14 -19:58

خودش داره ازپرخوری میترکه به مردم میگه مقاومت کنید

غیر قابل نشر 8 0 پاسخ 1400/2/14 -19:56

تا مرد سخن نگفته باشد عیب وهنرش نهفته باشد

سروش 16 0 پاسخ 1400/2/14 -19:53

خدا شر اراذل را از سر ما کم کند...دهان پر صدا و دست بی صدا در جیب مردم.

علیقلی 18 0 پاسخ 1400/2/14 -19:52

شما یک لحظه بدون اینکه به چهره ایشون نگاه کنید به دستهایشان خیره شوید.ماننددستهای جوان ۱۸ ساله است.ااونوقت ایشون و امثال ایشون جامعه الانو با زمان امام علی مقایسه میکنند و از اقتصاد مقاومتی حرف میزنند.

محمد 45 3 پاسخ 1400/2/14 -19:25

کره شمالی الان هم بمب دارن هم دارن مقاومت میکنن هم بد بختن هم فقیرن هم هیچ کس ادم حسابشون نمیکنه. خواهشا اظهار نظر های تخیلی نکنید واس خودتون.

کاربر ناشناس 27 4 پاسخ 1400/2/14 -19:18

عموت راکی ازخواب بیدارکردبعدازهشتسال

مسعود 52 3 پاسخ 1400/2/14 -19:16

اگر راست میگی شما هم مثل مردم مقاومت کن نه اینکه از زمین و زمان و چپ و راست بهت میرسه بعد بگی مردم مقاومت کنید

بابک 46 3 پاسخ 1400/2/14 -19:13

حاجی رنگ رخسارتون نشون میده که الحمدالله هیچ فشاراقتصادی ومعیشتی برای جنابتان واردنشده لذاسیرازگرسنه خبرنداره ازاینروست که شماازمذاکره برای رسیدن به توافق وبرداشته شدن تحریم ها وبهترشدن وضع معیشت مردم ناراحت ونگران هستید.

ازرائیل 39 3 پاسخ 1400/2/14 -19:09

اقا خاتمی مگر میره مغازه که گرانی حس کنه ...از خواب بیدار شو با گنده گویی به جایی نمی رسی خاتمی...حس می کنی مردم قشر ضعیف دیگه به دین و دیانتت مشکوکک شدن ..دیگه نای حرف زدن ندارند کجای بی خبری ...کدوم مکان خارج خریدی