خارج شدن ۱۲۴ شهرستان از وضعیت قرمز/ ورود ۲۹ شهرستان جدید به شرایط قرمز

۱۲۴ شهرستان از وضعیت قرمز خارج و ۲۹ شهرستان جدید وارد شرایط قرمز شدند.

خارج شدن ۱۲۴ شهرستان از وضعیت قرمز/ ورود ۲۹ شهرستان جدید به شرایط قرمز

تازه‌ترین نقشه کرونایی کشور به روایت «ماسک»: با کاهشی‌شدن روند بستری در بسیاری از نقاط کشور، از امروز تعداد شهرستان‌های قرمز به ۱۰۲ شهرستان کاهش یافت.

خارج شدن ۱۲۴ شهرستان از وضعیت قرمز/ ورود ۲۹ شهرستان جدید به شرایط قرمز

علاوه‌برآن ۲۳۵ شهرستان نارنجی و ۱۱۱ شهرستان زرد هستند.

با افزایش مبتلایان در سیستان و بلوچستان ، تعداد شهرستان‌های آبی به صفر رسید.

شهرستان‌های دهاقان ( اصفهان )، بوشهر، تنگستان و جم (بوشهر)، نهبندان ( خراسان جنوبی )، ایذه و باغ‌ملک (خوزستان)، طارم و ماه‌نشان (زنجان)، خاش، زابل، زاهدان و نیک‌شهر (سیستان و بلوچستان)، خرامه‌، خرم‌بید، سپیدان، قیر و کارزین و مرودشت (فارس)، دهگلان و سقز (کردستان)، رودبار جنوب و عنبرآباد (کرمان)، روانسر (کرمانشاه)، باشت (کهگیلویه و بویراحمد)، کردکوی و کلاله (گلستان)، بستک، جاسک و میناب (هرمزگان) از امروز در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • کاربر ناشناس
    0

    هنوز هم که نقشه کشور رنگ املت ست

    نظرات شما -
    • ارژنگ
      0

      نزدیکه انتخابات خودبخود میشه کوکوسبزی

  • کاربر ناشناس
    0

    امشب شب قرده شهادت مولا علی فریادزنیدیافاطمه زهرا به عشق یتیمان وحسین بیماران مان راشفابده

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      ناشناس شب قدره التماس دعا

    • علی
      0

      از خدا بخاه.چکار بقیه داری

    • حقگو
      0

      حالا چرا منفی دادین بهش منافقین؟ینی نمیخواین مریض هاتون خوب شن؟اسکلین به مولا

  • رحمتی
    0

    آمریکا چهاربرابر ایران جمعیت داره تلفات روزانه اش شده حدود سیصد و خورده ای،یعنی با ایران هشتاد میلیونی یکی شده،اونوقت میگن آمریکا بی عرضه هست نمیتونه کرونا مهار کنه،رو حساب آمریکا خودمون پنج برابر داریم تلفات میدیم،بوی امتحانات که میاد رنگ ایران خودبخود درست میشه،امتحانات منظورم همون کشوندن مردم پای ورقه های پوچ و صوری هست که بدازن تو صنبوق رای

    نظرات شما -
    • بینام
      0

      عزیزم آمار تلفات ایران زیاد نیست افراد عادی هم که فوت میکنند را هم جزو آمار کرونا می آورند .تا دل من وتو را خالی کنند که مبادا بر علیه این دولت دور هم جمع شویم و خواستار بر کناری آنها شویم.فکرشان خوب است .ولی از قدیم گفتن آدم دروغ گو کم حافظه میشود اینطوری میشود که آمار ما از آمریکا میزند بالا.

  • ناشناس
    0

    مطمئنم که تا روز انتخابات وضعیت همه شهرها آبی میشه.

  • رد
    0

    باید رعایت کنبم وسریع واکسن بزنیم

  • شش
    0

    همش الکیه به پیر به پیغبر مردم دیگه گول نمیخورن بسه بابا جمع کنید سیرک مسخره ای که به راه انداختید روزی ۶۰۰تا میمیرن میگین ۳۰۰تا مردن...شماها توی چی به مردم دروغ نگفتین که این دومیش باشه؟لعنت بر دروغ گوهای بی کفایت کشور....ای لعنت خدا بر شماها..دم انتخابات که میشه یهو همه چی گل و بلبل میشه...جالبه میدونید همه مردم میدونن این یه حقه و باز اجرا میکنین. از نادانی و بی خردی شماها همینو بس که میدونین یه چی غلطه و باز به خورد ما میخواین بدین...مردم خنگ نیستن!

  • بینام
    0

    خدا یا این چند ماه باقی مانده این دولت کی تمام میشود تا مردم از این همه ترس و دلهره که دولت به خاطر بقای خود سر مردم در می آورد راحت بشوند. هر وقت تلویزیون را نگاه میکنی می بیتی نه عراق نه سوریه نه یمن ونه جای دیگر اصلا از ماسک و فاصله گذاری خبری نیست.ولی اینجا هر وقت دولت از جانب خود احساس خطر میکند بلافاصله وضعیت تمام شهر ها را قرمز می کند تا مبادا ما تهتشان به باد برود خدا لعنت کند مسئولین خائن به این مملکت اسلامی را.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها