سامسونگ رکورد ۷۶.۵ میلیون محموله جهانی تلفن هوشمند را ثبت کرد

بر اساس گزارش تجزیه و تحلیل جهانی تلفن‌های هوشمند از Canalys، بیش از ۳۴۷ میلیون تلفن هوشمند در سه ماهه نخست سال جاری میلادی حمل شده است. این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ ٪ افزایش نشان می‌دهد.

سامسونگ رکورد ۷۶.۵ میلیون محموله جهانی تلفن هوشمند را ثبت کرد

سامسونگ با ۷۶.۵ میلیون محموله و ۲۲ ٪ سهم بازار مجدداً رهبر این بازار است. اپل با ۵۲.۴ میلیون فروش در حالی که ۱۵ درصد از بازار را در اختیار دارد در جایگاه دوم قرار دارد. شیائومی با رکورد ۴۹ میلیون محموله اختصاصی و ۱۴ درصد سهم بازار، در مقام طوم قرار دارد.

سامسونگ

سامسونگ رکورد ۷۶.۵ میلیون محموله جهانی تلفن هوشمند را ثبت کرده است. برند‌های اوپو و ویوو به ترتیب با (۳۷.۶ میلیون محموله) و (۳۶ میلیون محموله)، پنج رتبه برتر جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند. برند هواوی با تخمین ۱۸.۶ میلیون محموله اکنون در مکان هفتم قرار دارد.

پیش بینی می‌شود که روند همه گیری کرونا همچنان نقش مهمی در فروش گوشی‌های هوشمند داشته باشد، اما مسئله کمتری در مورد کمبود چیپست وجود دارد. به ویژه کمبود تراشه برای برند‌های کوچک تلفن‌های هوشمند زیان آور است و حتی ممکن است آن‌ها را مجبور به خارج شدن از بازار کند همانطور که قبلاً با LG مشاهده کردیم.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها