حملات تند علم الهدی به دولت روحانی به بهانه انتشار فایل صوتی ظریف

امام جمعه مشهد اظهار داشت: گفتند میدان جلوی دیپلماسی را گرفت، با برجام مردم را بدبخت کردید و به همه وعده‌ها عمل کردید در صورتی که آمریکا داعش را درست کرد و هزار و ۴۰۰ تحریم به تحریم‌ها اضافه کرد و به وعده‌هایش عمل نکرد.

حملات تند علم الهدی به دولت روحانی به بهانه انتشار فایل صوتی ظریف

حجت الاسلام سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع)، اظهار کرد: امروز هفدهم ماه مبارک رمضان و در تقارن با دو جریان قرار داد، اول میلاد حضرت امام حسن(ع) و دوم با جریان غم‌انگیز ضربت خوردن مولا علی(ع) مقارن است و این تقارن مظلومیت امام حسن(ع) و امام علی(ع) را نشان می‌دهد که فتنه داخلی بوده است.

جریان‌های فتنه انگیز در داخل باید سرکوب شود

امام جمعه مشهد با بیان اینکه جریان‌های فتنه‌انگیزی که در داخل وجود دارد و جریانی که ولایت نظام را مورد هتک قرار می‌دهد ما در مقابل این فتنه ها نباید ساکت باشیم، تشریح کرد: زمانی که می‌خواستند برای هسته‌ای مذاکره کنند و جریان برجام پیش بیاید به دروغ گفتند اگر معیشت را می‌خواهید باید مذاکره کنیم و بی‌خیال هسته‌ای شویم.

وی خاطرنشان کرد: پس از برجام، تورم ما به ۵۰ رسید و ارزش پول این‌گونه شد، حالا که برجام شکست خورده یک دوگانه دروغین برای اینکه شکست برجام را توجیه کنند میدان و دیپلماسی را جلو کشیدند، منظور از میدان قوه قهریه و میدان جنگ است و فرمانده این میدان شهید بزرگوار قاسم سلیمانی بود که این میدان نگذاشت کار پیش رود، میدان نگذاشت یا شما عرضه نداشتید کار را پیش ببرید؟

داعش، پیاده نظام نیابتی آمریکا بود

علم الهدی ادامه داد: رییس جمهور آمریکا همیشه برای تهدید می‌گفت گزینه نظامی هم روی میز است اما مدافعا حرم به فرماندهی شهید قاسم سلیمانی ورود کردند و آمریکا را بدبخت کردند، پیاده نظامی که به نیابت آمریکا آمده بودند را شکست دادند و مقابله کردند اما شما در هتل کذایی وین دیپلماسی را پیش گرفتید و ذلیل شدید و شکست خوردید.

نماینده ولی فقیه عنوان کرد: قاسم سلیمانی جایی که باران آتش بود جلو رفت ولی شما عقب‌نشینی کردید و شکست خوردید، شکست و عقب نشینی شما این بود که سانتریفیوژ را از کار انداختید و آمریکا یک خط روی برجام کشید و به وعده‌های خود عمل نکرد.

وی بیان کرد: شهید بزرگوار قاسم سلیمانی گزینه روی میز آمریکا که داعش بود را به عقب راند، خشونتی که داعش انجام داد اگر سربازان آمریکایی انجام می‌دادند دنیا آمریکا را محکوم می‌کرد و این کار را با داعش انجام داد و یک فرمانده دشمن را عقب راند و منطقه را در دست گرفت.

علم الهدی با بیان اینکه دیپلماسی شما این بود که همه مسائل را انجام دادید و هسته‌ای را کاهش دادید و سیمان در چاله آب سنگین ریختید، یادآور شد: در مقابل، آن‌ها هیچ‌کار نکردند و هزار و ۴۰۰ مورد به تحریم‌ها اضافه کردند؛ بعد شما می‌گویید میدان نگذاشت دیپلماسی کنیم؟

وی افزود: خوشبختیم ما که مردمی با شعور و با فهم و رشید داریم و امام(ره) جوری مردم را رشد داد که نسل‌های بعدی هم رشید شدند، ما به فهم و رشد این مردم می‌بالیم که واقعیت را می‌فهمند.

نتیجه تقوا در زندگی مشترک قره العین شدن همسران برای هم است

علم الهدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در ماه مبارک رمضان روزه واجب شد و ذات حق در قران نتیجه روزه را تقوا معرفی می‌کند و می‌فرماید که روزه بر شما واجب شد تا در نتیجه آن به تقوا برسید.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه تقوا یک شعار نیست بلکه از مقوله عمل است و در عمل باید خود را نشان دهد، افزود: درباره تقوای عملی بحث می‌کردیم و عرض ما درباره تقوای عملی در زندگی دو همسر بود که اگر درجریان زندگی دو همسر اجرا بشود نتیجه‌اش این است که زن و شوهر قره العین همدیگر می‌شوند.

وی با بیان اینکه نتیجه تقوا در زندگی مشترک قره العین شدن همسران برای هم است، خاطرنشان کرد: خداوند ویژگی‌های عبادالرحمان را در آیات آخر سوره فرقان بیان می‌کند؛ یکی از خصوصیاتی که خداوند در زندگی خانوادگی عبادالرحمان بیان می‌کند قره العین شدن زن و شوهر برای یکدیگر است.

علم الهدی در خصوص معنای قره العین گفت: قره العین به معنای این است که چشم زن و شوهر بهم خنک شود، ما در چشم دو جور اشک داریم اشکی که در زمان شوق سرازیر می‌شود چشم را خنک می‌کند؛ عربها در مقام دعا می‌گویند خدا چشمت را خنک کند، یعنی مسرور شوی و اشک شوق از چشمت سرازیر شود.

امام علی(ع) از دیدن حضرت زهرا(س) شاد می‌شدند

خطیب نماز جمعه مشهد افزود: حضرت امیرالمومنین(ع) در مورد حضرت زهرا(س) فرمودند که هر وقت من چشمم به صورت زهرا می‌افتاد تمام غصه‌ها و اندوه‌ها از دل و فکر من خارج می‌شد گویا که انگار غصه ای ندارم.

وی خاطرنشان کرد: بعضی می‌گویند که معنی قره در قرآن از واژه قرار است، یعنی چشم به ارامش و قرار برسد و دائم دنبال فرد دیگری نباشد، اگر زن و مرد قره العین یکدیگر نشدند این زندگی آرامش ندارد.

علم الهدی اظهار کرد: رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی واجب شرعی است، اگر من رعایت نکنم و کسی از من کرونا بگیرد و یک شب تب کند، جواب خدا را چه بدهم؟ در حرم امام رضا(ع) وسیله گناه نشوید.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 152
  • حامد
    0

    هر کی به دولت نقد کنه بهش میگن حمله تند

    نظرات شما -
    • اکبر
      0

      تو این هشت ساله خون مردمو تو شیشه کردن اونوقت تا یک نفر میاد انتقاد میکنه آدما شون یا تخریبش میکنن یا مسخره میکنند یا به حاشیه میبرند نقدرو.

    • به اکبر 10درصدی
      0

      خون مردم 43 ساله تو شیشه است! آدرس اشتباهی نده مردم بیشتر از گذشته حالیشونه فقط شما 10 درصدیها میگید 8 سال باقی مردم میگن 43 سال

    • محمدطاها
      0

      ماهمیشه مدافع حرم مدافع ولایت مدافع وطنیم آنهایی که جلوی سربازان صدام گاوگوسفندقربانی کردندناموسشانموردتعرض سربازان بعثی قرارگرفت

    • mohammad
      0

      نخیر جانم خون مردم 8 ساله توی شیشس ، به والله اگه من به روحانی رای داده بودم اصلا روم نمیشد بیام نظر بدم و از دولت انتقاد کنم چون پیش خودم و خدای خودم زیر سوال میرفتم ، شما ها که به روحانی رای دادید خیلی خوب براش ماله کشی میکنید و همه تقصیرات رو گردن نظام میندازید. پس با قدرت به ماله کشی های خود ادامه دهید.

  • مهرداد سربندی
    0

    آقای علم الهدا ظریف گفت نامزد انتخابات نمی شوم. داماد شما با خیال راحت می تواند نامزد شود البته البته هیچ تضمینی نیست که رای بیاورد ولی صد در صد تضمین هست که رئیس جمهور شود. بنابراین دست از سر ظریف بر دارید. این همه هجمه به ایشان برای آنکه اگر خواست نامزد انتخابات شود از قبل او را تخریب کرده باشید. یعنی وحشت از محبوبیت ظریف. محبوبیتی که در چشم مردم کم از شهید سلیمانی نیست. بجای این همه سوء استفاده از تریبون های حکومتی برای اهداف حزبی. بروید و نامزد نشدن ظریف را جشن بگیرید.

    نظرات شما -
    • سرمد
      0

      شايد هم چون از نتيجه انتخابات و راي مردم به رقبايشان مي ترسند خود زني كردند كه خود را مظلوم نشان دهند والا فايل محرمانه و در اختيار خودشان بوده آشنا را هم كه دك كردند ديگه چرا آسمان و ريسمان به هم مي بافيد. محبوبيت و آنچه به ارمغان آورده نيز ارزاني شما . ما جز بي تدبيري و فساد چيزي نديديم آخه قرار بود وضعمان با برجام طوري شود كه نياز نباشد جلو دولت دست دراز كنيم بلكه به دولت كمك اقتصادي بكنيم

    • سلام
      0

      تو بیان دستاوردها باید ببینیم در عمل چی به دست آوردیم .....شما خودت کلاهتو قاضی کن ببین تو طول این همه مذاکرات چی به دست آوردیم در عمل ....به قول خودشون تقریبا هیچ ....پس جناب ظریف کارنامه ای ندارند که قابل دفاع باشد.....حالا شما به دستاوردهای عملی قوه قضاییه نگاه کنید ...همین که برادر رییس جمهور و برادر معاون اول مملکت تو زندان هستند یعنی باید چهار چنگولی راه بری...بعدشم تو صحبت های شما تناقض وجود داره و لطفا جواب بده که اگر معتقدی انتخابات و رای مردم کم و زیاد میشه پس چرا میگی ظریف رو تخریب میکنن و فلان ....وقتی قراره رای ها رو جابه جا کنن هم نیازی به تخریب نیست هم اینکه از اومدنش هم استقبال میکنن که بیاد تا مردم بیشتری هم به خاطر ظریف بیان رای بدن و بعدش دست میکنن تو آرا و نامزد خودشونو میارن بیرون پس چرا میگی در هرصورت رییسی رای نمیاره ولی رییس جمهور میشه؟

    • کاربر ناشناس
      0

      آفرین مهرداد

    • حسین
      0

      ان سال ۹۲ و ۹۶ بود که به همه گفتند بروید کنار تا روحانی رییس جمهور شود.انتخابات واقعی یعنی سالهای ۸۴ و۸۸ که همه گروهها با تمام قدرت رقابت کردند و دارو دسته هاسمی قاق شدند

    • محمدطاها
      0

      اصلاظریف چرا چنین مصاحبه ساختارشکن انجام داده

    • مهرداد
      0

      پاسخ جناب سلام جریان اصولگرا در سال 80 با شکست آرای 7 میلیونی جناب ناطق نوری در مقابل 21 میلیونی خاتمی فروپاشید. همان زمان جناب ناطق با قبول شکست گفت ما باید بپذیریم که جایگاهی در دل مردم نداریم. باید از اشتباهات درس بگیریم و روش مان را تغییر بدهیم. آن زمان جریان اصولگرا برای 84 نقشه کشید.از آنجا که همه بزرگان این جریان در مقابل اصلاخات شکست خورده بودند. چاره را در این دیدند که یک فرد گمنام با شعار های مردم پسند را وارد میدان کنند و توسط هتاکی ها و بگم بگم ها و شو های تلویزیونی و تریبون های رسمی و غیر رسمی و رسانه ای شان او را به ترور شخصیت های برجسته اصلاح تشویق نمایند و اگر رای نیاورد یک مهره بی ارزش رای نیاوره باشد و اگر توانستند با حیل شرعی او را از صندوق برنده بیرون آورند برای نابودی کامل اصلاخات تمام قد حمایتش کنند. احمدی نژاد وقتی متوجه شد که در دست این جماعت حکم دستمال را دارد. به این جماعت رکب زد و باند خودش یعنی انجمن حجتیه ای ها دور خودش جمع کرد و ته مانده اعتبار و آبروی اصولگرایان را به باد داد. اصولگرایان این بار مشاهده نتیجه مشارکت مردم در انتخاب مجلس یازدهم متوجه شدند که اگر مردم کمتر در انتخابات مشارکت کنند شانس برد آنها بیشتر می شود. بنابراین حتی اگر سردار سلیمانی هم زنده بود و قصد نامزد شدن از طرف اصلاخات را داشت این جماعت او را هم تخریب می کردند. بنای آنها ناراضی کردن مردم برای مشارت نکردن در انتخابات است. حالا اگر جناب ظریف نامزد انتخابات شود و مشارکت مردم زیاد شود حتی رئیسی هم رای نمی آورد کما اینکه قبلا هم در مقابل روحانی مورد حمایت اصلاخات رای نیاورد. پس بهتر است بزرگان اصلاخات یا رد صلاحیت شوند یا تخریب و مردم هم توسط کارشکنی های دلالان این جناح عاصی شوند. بلکه انتخابات خداقلی شود و رقیب قدرتمندی هم مقابلشان نباشد. توضیحات کافی بود؟

  • .
    0

    آره پرپر شدن جوانان در راه اسد موفقیت بود چه اهمیت دارد چند از جوانان رفتند تا روسیه صاحب خاور میانه بشود الان چی گیرمان امدجز عزاداری برای جوانان از دست رفته نان

    نظرات شما -
    • سید
      0

      وقتی انسان در ذلت و خواری فهم باشد کاری نمی توان برایش کرد .تو و امثال تو که مثل کپک احمق سرتان داخل برف است را نمی توان فهماند که هنوز نمی دانی علت تشکیل داعش چه بود و اهدافش کجا بود .باعث تاسف است از این همه نادانی , وقتی کنگره آمریکا بهمراه دولت آن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی میلیاردها دلار تصویب می کنند , شیرین عقلان قرار نیست خودشان وارد جنگ شوند. گروه های تروریستی را تا به دندان مسلح و روانه کار زار می کنند .تاسف من از فهم و درک شما است که آنرا هم آمریکا و دوستانش با اخبار کذب در گوش شما می کنند . دلم به حالتان می سوزد که دوست به خاطر تفکرات اشتباه تان ناراحت و دشمن به خاطر عقاید و نفهمیدن شما به شما می خندد و لبخند می زند .وقتی دولت ها در آمریکا قبل از انتخابات ریاست جمهوری پته هم را روی آب می ریزند و شروع به افشا گری می کنندو تشکیل داعش را به گردن هم می اندازند شما نادان ها هنوز هم که هنوزه بر این باورید که هدف از بوجود آمدن داعش چیزی دیگری بود. امان از عقلی که در بدن نباشد.

    • mohammad
      0

      ببند در جهنم رو نفله مگه داعش الکیه یعنی شماها میگید ایران باید صبر میکرد تا داعش به مرزهاش برسه اون وقت میرفت باهاش درگیر میشد؟ خوب بدبخت مرزنشین های بیچاره این وسط چه گناهی کردن که باید با شماها هموطن بشن؟ در ضمن هم برای امنیت خودمون رفتیم جنگیدیم و هم برای دفاع از عقایدمون یعنی اسلام تو وجودشو داری به خاطر عقایدت بری جبحه؟

    • سرمد
      0

      امثال جنابعالي زمان حمله صدام به ايران نيزشبيه به اين رفتار را داشتند بيش از اين از شما انتظاري نيست

    • احمد
      0

      آخه بیشعور آلبانی نشین اگر ما تو سوریه جلوی داعش رو نمیگرفتیم تو مرزهای ایران چند برابر این جوونامونو از دست میدادیم که اونم آیا بتونیم جلوشونو بگیریم یا نه .

    • .
      0

      شنیدن حرف حق خیلی برایتان زور داشت آلبانی نیستم واقعیت را گفتم .سید یکبارم دیگه گفتم حیفه شما با یک عده همدست شدی دعا می کنم خدا خودش راه درست را نشانتان داده

    • .
      0

      راستی سید فکر می کنید چرا مار همفکران شما به بیست درصد رسیده فکر می کنی چرا اینجورشده مقصر دولت نیست اگر بود که همه بطرف شما می آمدند ببینید چرا مردم از تفکرشما متنفر شدن این انتخابات آزمون خوبی برای شماست بیست یا سی درصد رای یعنی شکست یعنی هفتاد درصد مخالف

    • الیاس
      0

      در جواب سرمد ،سید ، محمد و احمد لابد کشورهایی مسلمان مانند مالزی ، اردن ، مصر، امارات ، قطر ، بقیه که در سوریه حضور نداشتند الان زیر پای داعش لگد مال می شوند .

    • محمدطاها
      0

      آری پرپرشدن جوانان دردفاع ازحرم حضرت زینب موفقیت وافتخاراست داعش گفت امروز نوبت سوریه است فردانوبت مشهدقم تهران است در واقع دفاع ازحرم دفاع ازایران است هدف داعش احیای طرح خاورمیانه بزرگ بود که بادرایت رهبریجانفشانی سردارسلیمانی درنطفه خفه شدند

    • محمدطاها
      0

      آری اگر20درصدمردم در انتخابات شرکت کنندانوقت میشه فرانسه مهدبظاهرازادی بیان

    • mohammad
      0

      به. ، شما حرف حق نزدید شما یه تحلیل دو هزاری گفتید که مبنای این تحلیل های دو هزاری از جمعی که شامل همفکرهای خودتان هست نشات میگیرد ، شما و همفکرهاتون فکر میکنید فقط شما حرف حق میزنید و شما درست میگید که کاملا اشتباهه.

    • ناشناس در جواب.
      0

      نمیشد تو خونه نشست و به پشتوانه بزدل هایی مثل تو منتظر داعش باشیم!

    • .
      0

      آقای محمد طاها انتخابات فرانسه هفتاد درصد شرکت کننده داشت خیلی بی مطالعه هستید.عحب ارتش سایبری با سوادی

    • ناشناس
      0

      شما شاید بی غیرت باشید که به داعش راه بدهید ولی مردم ایران هرگز یکی از دلایلی که مردم از بعضی ها بدشان آمده همینه که این جوریسر کار نکرده سرشان منت می گذارید انگار مردم اصلا نمی دانند وطن پرستی وغیرت چیه باوره کنید با همین جمله خیلی‌ها را از خودتان زده و کردید

    • یه ایرانی
      0

      یه چیزی گفتی مفتخورها و دلالها و جیره خورهای ساندیسی آتیش گرفتند!!! فقط نمیدونم چرا اینها اینجان چرا تشریف نبردن مدافع حرم بشن کشته هم میشدن به دلار به خانواده هاشون حقوق میدادن!!! از اینجا از حرم دفاع کردن فقط کار جیره خورهای روسیه و چینه!!!!

    • محمدطاها
      0

      خخخ انتخابات فرانسه 70درصدواقعاکه

    • به احمد احمق
      0

      جناب احمد!! خودت خوب میدونی کسی از آلبانی پیام نمیذاره مگه اینکه تو ایرانی نباشی و بین مردم نباشی آیا آلبانی نشینهای منافق تروریست بودن که آبان ماه مردم را کشتن؟!! آلبانی ‌نشینهای منافق بودن هواپیمای اوکراینی را زدن؟!!! پویا بختیاری ها و ستار بهشتی ها توسط آلبانی نشینها کشته شدن؟؟!!

    • در جواب الیاس
      0

      خوب جانم شما که عقل داری از عقلت استفاده کن ، ایران هم مرز با عراق بود و اگه عراق رو گرفته بودن صد در صد سراغ ایران میومدن ، ایران با کمک نیروهایی که خودش سازماندهی کرد تونست داعش رو در همون سوریه و عراق جلوشو بگیره و نزاره بیشتر گسترش پیدا کنه ، همین ترکیه هم مرز با سوریه یه زمانی توسط همین داعش هر هفته بمب درش منفجر میشد تازه اونم داعش به مرزهاش نرسید.مرزنشین های بیچاره ایران به خصوص غرب کشور که در معرض خطر داعش بودن چه گناهی کردن که باید با امثال شما هموطن باشن.در ضمن همین مصر که گفتی هرزگاهی به نیروهاش توسط داعش حمله میشه.

    • mohammad
      0

      آیا ترور 17 هزار نفر از مردم و مسئولین ایران که اغلب این ترورها به شگل فجبعی صورت گرفته کار منافقین نبود؟ آیا حمله به ایران بعداز 8 سال جنگ تحمیلی و کشتار مردم کرمانشاه کار منافقین نبود؟ به جای اینکه به احمد بگی احمق یکم به تفکرات و وجدان خودت رجوع کن . اغلبی از بستگان من همفکر شما هستند که اتفاقا از منافقین حمایت میکنند و جنایت هایی که مرتکب شدن رو خیلی خوب توجیه و ماله کشی میکنند.

  • دن کیشوت
    0

    سه ساعت حرف می زند، دو ساعت و پنجاه و پنج دقیقه از سیاست، پنج دقیقه هم از زن و شکم،عمامه به سرها، خدا و پیغمبر و امامان و قرآن را سه طلاقه کرده اند بعد از اینکه با ثروت و قدرت ازدواج کرده اند.

    نظرات شما -
    • .
      0

      احمدم مثل محمود دوست داره دیده بشه.

  • علی
    0

    خبر فوری چند بار گفتم تیتر بزن مشهد قرمزه نگذارن نتیجش هم این......

  • شهرام.ر
    0

    میگن بعد از ابتلا به کرونا ، مغز آدم‌ها بهتر کار میکنه . ایشون یا اصلا کرونا نگرفته‌اند ویا این مطلب روشون صدق نمیکند. ما که خوشحالیم از بازگشت نشاط به روزهای جمعه.

  • کاربر ناشناس
    0

    هزاران درودوتشکرمردعمل وشجاع مرگ براخلالگران وقارتگران بیت‌المال و دزدان

  • ملت
    0

    اینارو ول کنن کارایی که ترامپ تو دنیا کره رو میندازن گردن ظریف ... چه خبرتونه اخه ... انگار کفر گفته وزیر مملکت ... چشماشونو به واقعیت مملکت بستن... انصافم خوب چیزیه... نامردیه ترامپو نباید گردن وزیر خودمون بندازیم که

  • علی
    0

    درود بر شرفتت علم الهدی

    نظرات شما -
    • علیرضا
      0

      درود بر پاچه خواران

  • تقی
    0

    ظریف جز واقعیت چیز نگفته زیاد جوش نزن وزن کم میکنی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      به احمد و محمد؛ به هموطنان ما که در سوریه شهید شدن، میگن مدافعین حرم، نمیگن مدافعین ایران

    • گحمد
      0

      ظریف اگه مرد بود در حیات حاج قاسم حرف میزد اگه ناموس ظریف و امسال تو الآن در بازار برده فروشها نیستند بخاطر مجاهدت حاج قاسم و شهدای مدافع حرم نه دیپلماسی همراه با تزویر و حقه ظریف

    • کاظم ندائی
      0

      اگر ما ها به واقعیت های شما گوش می دادیم و امثال شهید سلیمانی نبودند که زن و بچه همه در دست داعش اسیر و سر بریده بودند آقایان یزرگوار

  • ناشناس
    0

    آقای علم الهدا شما که هیچ ءن انگلیس روباه پیرم حریف این وطن فروشا نمی شود چون اینها در انگلیس درس خواندن به اربابشان خیانت نمی کنند دلسوز جوانهای شهید شده هستند ولی دلسوز در این هشت سال دختر وپسر هارابه بدبختی کشاندند نه ازواجی نه کاری نه خانه ومسکنی تمام بچه های خودشان لندن وپاریس تورنتو کجا کجا حریف اینها نمی شوی دم اینها وصل به مافیای کدخد ا .......است

  • دوستداررهبری
    0

    اقای علم...باتوجه به روحیه تندروی که داره همه روهم به نظام وهم به دین وهم به مقام معظم رهبری بدبین میکنه من به عنوان کسی که زجردیده زمان جنگ هستم وبه نوعی جیزهایی که من وامسال من دیدم این اقا ندیده پس بهتره خودمقام معظم رهبری که نورچشم هستند این اقارو توجیه کنن دکه کار نکنه که جوانان از نظام وحکومت دوری کنن ایشان بازبان تندی که داره محبوبیت ندارن وحتی لطمه به خدمتگذارانی از چمله حضرت ایت ...رئیسی هم میزند

  • کاربر ناشناس
    0

    آقای علم الهدی شما مردن در سوریه را شهادت می نامید و افتخار می کنید تمام جهان امروز راه دیپلماسی را در پیش می گیرد درحاکی شما مثل صدر اسلام میدان جنگ را انتخاب میکنید

    نظرات شما -
    • محمدطاها
      0

      آقای ناشناس میدان دیپلماسی مکمل هم هستند بله مردم درسو ریه

    • محمد
      0

      دیپلماسی ذلت بله مگر اینکه غیرت نداشته باشی همین دیپلماسی برات بدبختی فقر و تورم آورد بس بی غيرتي

    • mohammad
      0

      کاربر ناشناس از حرف هات بوی نادانی و عقده به مشام میرسه ، از آفریقا بگیر تا آسیا و اروپا و آمریکای جنوبی همه کشورها همدیگه رو تهدید به حمله نظامی میکنن و در آسیا اوضاع وخیم تره ، آیا ما باعث این همه درگیری در جهان شدیم؟ شما که میگویید تمام جهان راه دیپلماسی را در نظر گرفته چرا خود آمریکا در آسیا و اروپا و بسیاری از کشورهای دیگه پایگاه نظامی داره؟ چرا آمریکا هر دفعه یک کشور رو تهدید به حمله نظامی میکنه؟ نخیر جناب همفکرهای تو در زمان جنگ میگفتن که صیر کنید تا نیروی آموزش دیده به میدان جنگ بفرستیم و اگر قبول میکردن و مقاومت های مردمی نبود معلوم نبود الان ایرانی وجود داشت یا نه؟ همفکرهای شما شهادت و ایستادگی در راه حق را به سخره گرفته و مسخره میکنن ، دوست عزیز دنیا دنیای قدرته قدرت نداشته باشی بهت زور میگن.

    • کاربر ناشناس
      0

      کاربر ناشناس: تمام جهان؟ دیپلماسی؟ جنگ همه دنیا رو گرفته. آمریکا و اسرائیل همه دنیا رو به هم ریختند. یا باید پیرو فرمایش آمریکا باشند، یا دچار جنگ داخلی و بیرونی. دیپلماسی اگر از سر ترس از جنگ باشه، دیپلماسی نیست. تسلیم شدنه.

    • کیا
      0

      آقای محمد شما که مدعی هستی تورم و فقر نتیجه دیپلماسی دولت روحانی و ظریف هستش !!! شما از سال 58 به اینور یه دولت معرفی کن که توش تورم و فقر رشد نکرده باشه ؟ بس کنین بابا حنای هیچ کدوم دیگه برای ما رنگ نداره نه اصلاح طلب نه اصول گرا

    • محمد
      0

      آقاي كيا ميدوني مشكلت كجاست اونجاست كه تشخيص خوب و خوبتر نميدوني و بد و بدتر را كسي نگفته ايده آلي در اين كشور هست اما اين نوع تشخيص هم مهم كسي كه نتونه دوران احمدي نژاد با روحاني رو با اون همه تحريمها از هم تمييز كنه و كلي گويي كنه سزاوار هر بلايي سرش بياد

  • ناشناس
    0

    آقای علم‌الهدی در حد اندازه خودت صحبت کن نرمش قهرمانانه یا همان برجام تصمیم کل نظام بود کی می خواهی بفهمی

    نظرات شما -
    • کشت گر
      0

      تو کی هست اصلا درحد ایت الله هستیکه به ایت الله نقد میکنی

    • ناشناس
      0

      کسیکه از رهبر در رعایت پروتکل بهداشتی پیروی نمی کنه و تواین اوضاع نمازجمعه برپا میکنه ؛چه توقعی داری ازش

    • محمد
      0

      اگه تصمیم کل نظام بود چرا ظریف میگه سردار سلیمانی به نوعی داشته کارشکنی میکرده ؟یه حرف بزن که تناقض توش نباشه

    • محمدطاها
      0

      آقای یاخانم ناشناس نتیجه نرمش قهرما نانه یاهمان برجام شداعمال 1400تحریم بتن ریزی قلب راکتور اراک آقای روحانی اطهارداشتندبابرجام اب خوردن مردم هم حل میشه تمام تحریم های برداشته میشه ماشین مردم صدروزه حل میشه

    • صدای ملت
      0

      تو چه میفهمی اگه تصمیم نظام بود برو نگاه کن ببین شرایط رهبری در برجام رو ظریف و دار و دسته اش اجرا کردند یا برعکس عمل کردند.... امثال تو به اینا رای میدین و ملت رو بدبخت کردید...

    • داریوش
      0

      اگر تصمیم کل نظام بود شروط نه گانه رهبری هم باید رعایت میشد،پس ننگنامه برجام تصمیم دولت بود که بعد از این ننگنامه میگفتید ظریف امیر کبیر ایران ،ظریف سردار دیپلو ماسی.

    • حسین
      0

      شما راست میگی رهبر انقلاب چند بار تاکید کرد مذاکره با امریکا درست نیست

    • ایرونی
      0

      بعد هشتاد سال فهم 11111

  • داریوش
    0

    دولت بی دستاورد روحانی با ننگ نامه برجام کشور را به دره پر سنگ لاخ پرتاب کرد .ظریف هم به جای خاله زنک بازی اگر جرات دارد در بک متاظره شرکت کند تا نردم قضاوت کنند

  • شیخ
    0

    ازدوروز گذشته که فایل صوتی ظریف دست به دست شده گرایش مردم نسبت به اصلاحطلبان بیشترشده

    نظرات شما -
    • محمدطاها
      0

      آری صف‌های طویل خرید مرغ هم گرایش مردم به اصلاحات است

  • شروین
    0

    آخه تو چه میفهمی

    نظرات شما -
    • نیوشر
      0

      تو که همه چی میفهمی شروین جان. معرکه ای.

  • ....
    0

    چه حضور فعالی پیدا کردند برداران خواهران سایبر واقعا ارتش هستند گروهی حمله می کنند

    نظرات شما -
    • ...
      0

      بچه جون این ارتش 80 میلیون عضو داره. جمع و جور کن و فرار کن.

    • ....
      0

      واسه همین فقط بیست درصدرای داریدخخخخخ برو بشین سر درست بچه جان

  • کشت گر
    0

    شما کجات میسوزه که به ایت الله ایقدر بدبینی

    نظرات شما -
    • علیرضا
      0

      تو از کجا سیراب شدی که اینقدر سنگ علم الهدی به سینه میزنی.

    • یکی از مردم
      0

      شما کارتون سوزوندن جگر مردمه ولی ریشه رو هرگز نخواهید تونست که بسوزونید اینو برای همیشه یادت نگهدار!

    • به کشت گّر
      0

      بعد ۴۲ سال اکثریت مردم عادی آخوندا را فحش میدن مگه تو داخل ایران نبستی نکنه از لبنان پیام میذاری؟؟!!!

  • داریوش
    0

    خبر فوری تیتر های جانب دارانه از دولت نزن حقیقت با این تیتر ها عوض نمیشه!

    نظرات شما -
    • محمدطاها
      0

      باعرض ادب خبرفوری طرفدارسرسخت دولت واص لاح طلب است

    • محمدطاها
      0

      باعرض ادب خبرفوری طرفدارسرسخت دولت واص لاح طلب است

    • بهراد
      0

      هیچکس طرفدار بیست درصدیا نیست

    • یکی از مردم
      0

      خوب برو سایت مشرق و تسنیم کامنت بذار ببین اونجا چه خبره!

  • حمید
    0

    علم الهدا ،،،فقط سرکوب بلدی .غیر از سرکوب چیز دیگه ای بلدی ،،،،،،خدایا کمک کن

    نظرات شما -
    • مریم
      0

      حمیدآقا جوگیر نشو و گول تخریب ها و تیترهای خبرفوری رو در رابطه با آقای علم الهدی نخور . کجای حرف های ایشون ایراد وارده ؟؟ خواهشا یه بار با وجدان بخون و بعد بگو تا ما هم متوجه بشیم .

  • دوست
    0

    فایل کامل مصاحبه ظریف منتشر شود مردم بهترین قاضی هستند علم الهدی محبوب مردم نیست

  • احمد
    0

    ما دو گرو داریم اصلاح طلب و اصول گرا هر دو گرو بی کفایت هستند وکار به کار مردم ندارند به فکر جیب و منفعت خود هستند و حاکمیت طرفدار جناح اصولگرا هست یعنی آزاد هستند وهر حرفی بزنند یا توهینی بکنن مقدم هستند و برای تخریب مقابل کوتاهی نمی کنن کار به این ندارن جوانان بیکار هستند مردم در معیشت خود دچار مشکل هستند دعای روز شب مردم این هست خدا ریشه ظلم که در حق مردم میشه هرچه سریعتر سرنگون بشه

  • تابش
    0

    اینارا که توفایل صوتی میگن ..بچه های تو قنداق ایرانی هم میدونن .مردم سی ساله که اینا را میدونن .حالا جو میدید ..خودتون ...ملت همه نیرنگها را فهمیدن

  • ۰۰۰۰۰۰۰
    0

    حاج اقا دردوبلات بخوره سر تمام مخالفات ومنافقان ایرا ودشمنان ایران

    نظرات شما -
    • علی
      0

      خودت قربون صدقه اش برو دردش بخوره توخودت و امثالت

  • نورالدین احدی
    0

    باسلام مسئولین محترم چهل سال است که راننده کامیون بودم نه بیمه دارم نه حقوق از جایی بخاطر دیسک کمر خانه نشین شدم خانمم هم بعلت بیماری سرطان کبد فوت کردن من الان با دوتا دختر دانشجوی دم بخت از کجا بیاریم بخوریم شما یک راهی نشون بدین چیکار کنیم ممنون

    نظرات شما -
    • علیرضا
      0

      پولی برای شما نمونده. هر چی پول بود خرج حفظ حکومت بشار اسد شد.

    • ح
      0

      چرا به شما می دهند می دهند به ارتش سایبری که به روحانی وظریف فحش بدهند حیف نیست

    • فرزاد
      0

      دیر رسیدی هر چی بود خوردند و به یغما بردند دیگه چیزی نمونده واسه ملت مظلوم

    • جلال عامری
      0

      عالیجناب مذاکره و دیپلماسی جواب بده...

    • علم الهدی
      0

      برو کمیته امداد امام خمینی ماهی 150هزارتومان میده عزیز پول نون خالی در میاد دلبندم.

  • همشهری
    0

    آقای علم الهدی. کشوری که هم قبیله ای شما، احمدی نژاد، تحویل روحانی داد، لب پرتگاه بود. ۸۰ درصد اقتصادش به نفت متکی بود که برای فروشش مشکل داشتیم. یک دهم تولید امروز و یکصدم شرکتهای دانش بنیان امروز را نداشتیم. هیچ پشتیبانی در شورای امنیت نداشتیم. با چماق پی.ام.دی که بعید میدانم شما اصلا بدانید چه بود مدام بر سرمان میزدند. برجام نجاتمان داد. این ترامپ نژادپرست جنایتکار بود که از برجام خارج و تحریمها را احیاء و تشدید کرد. برجام تحریمها را لغو کرده بود. این شاهکار دیپلماسی آنقدر برای ما خوب بود و هست که به هیچ قیمتی حاضر نبودیم و نیستیم از آن خارج شویم. بروید تقوی را از ظریف بیاموزید!

  • اصغر
    0

    ما که در این فایل مطلب جدیدی ندیدیم. هر چی بود همه می دانستند. به فرض اینکه این طور هم نباشد چرا باید این فایل محرمانه باشد؟

  • علیرضا
    0

    بالاخره مردم فهمیدند که چقدر از بیت المال این ملت مظلوم خرج حفظ حکومت بشار اسد شد .

  • حرف
    0

    حالا سردار سپاه یا ارتش از میدان بگه یه حرفی اکثر کسانی که از میدان و مکمل دیپلماسی حرف می زنن نه در میدان جنگ هستند نه در دیپلماسی و نه در میدان کار ولی تا بخوایید در میدان بودجه حضور دارند.

  • موید
    0

    اقای نورالدین احدی ضمن همدردی باشما به نظر حقیر اول هرماه به دفتر حضرت ایت الله علم الهدی مراجعه کن و هزینه یک ماه غذای اشکنه را از ایشان بگیر وگذر روزگار کن .

  • رضا
    0

    حاجی خدایی به همون امام رضا قسم بخورواقعاتوهفت ساعت فایل دکترظریف راگوش کردی که اینجوری قضاوت می کنی.

  • سوال
    0

    فایل صوتی جناب ظریف تو فضای مجازی پر شده کوچکترین حرف نا روا و بدی در مورد سردار شهید نگفته و حقایقی رو که برجام موفق نشد رو تشریح کرده چیزی که بسیاری از ملت میدونن در مورد نامردی روسیه و دست باز و آزادی عمل و حکومت در سایه سپاه در همه رده های حکومت ... داعش که در ایران پایگاه مردمی نداره که بیاد ایران، ملت ما شیعه ان و ذاتا با داعش و وهابیها دشمنن پس پایگاهی نداشت ...پس چرا ما برای دفاع از حکومت سوریه این همه شهید دادیم؟؟!!سردار ما پرپر شد چرا از یک دیکتاتور حمایت کردیم؟

  • سجاد
    0

    اغا طاها ، خب کیهان وجوان ورسالت وتسنیم وایرنا وتیرانا و ...هم طرفدار جناح اقتدار گرا و تمامیت خواه است مگر قراره وباید همه از یک جناح حمایت کنند ؟ جناب استالین قرن ۲۱

  • رضا.
    0

    بیان حقیقت اینقدر دردناکه؟؟

  • حداد
    0

    همین که شما اعتراض می کنید دو حالت دارد یا می خواهید از واقعیت فرار کنید یا شما اطلاعاتی دارید که ظریف ندارد. در هر دو حالت پس ظریف راست می گفت. اگر غیر از این می باشه شما با ظریف مناظره کنید تا تکلیف مشخص شود.

  • مریم
    0

    عزیزانی که ایراد میگیرند به سخنان ایشون ، خواهشا یه بار بخونن مطالب رو و بعد با وجدان بیدار بگن مشکل کجاست تا ما هم متوجه بشیم . نباید فریب تیترهای جنجالی رو خورد و گناه دیگران را شست . خدایی من ایرادی در صحبت های ایشون ندیدم .

    نظرات شما -
    • محمدطاها
      0

      حرف این است چرا آقای ظریف بعدهشت سال الان میگه سردارسلیمانی سپاه روسیه چنین وچنان کرد

  • جلال عامری
    0

    دو حالت داریم: ۱)امریکا اعلام کرد برای جنگ با داعش وارد منطقه شده. خب فرض کنیم امریکا حقیقت را گفت و واقعا برای جنگ با داعش وارد منطقه شد. خب حاج قاسم هم که برای جنگ با داعش تشریف بردند سوریه و گردانهای جنگ با تروریسم افراطی داعش سر و سامان داد. یعنی حاج قاسم در راستا و هم جهت با منافع امریکا و منطقه وارد جنگ با داعش شد. خب این که به نفع ظریف و مذاکرات برجامی ش تمام میشه .مشکل ظریف با حاج قاسم چیه؟! ۲) امریکا دروع گفت و نه تنها برای جنگ نیومد بلکه برای کمک و پشتیبانی از داعش وارد منطقه شد. خب باز هم بر ماموریت مقدس شهید سلیمانی برای نابودی تروریسم تکفیری افراطی داعش خدشه ای وارد نیست و مضافا اینکه با شکست داعش و به تبع ان یعنی شکست میدانی امریکا دست ایران در مذاکرات بالاتر و پر تر و برگه برنده در دست ایران قرار گرفته.چون در مذاکره برنده میدان حرفش به کرسی می نشاند. خب بازم نشان میده میدان کمک کرده به دیپلماسی. پس تقصیری و حرجی بر سلیمانی نیست تقصیر از بی عرضگی اصحاب مذاکره بوده که از دست بالا و برگ برنده ای که حاج قاسم بهشون داد درست استفاده نکردندو یک قرار داد ابکی و بند تمونی بدون ضمانت اجرایی و حق شکایت علیه ناقض در دادگاه لاهه امضا کردند. اقای ظریف واقعا خوابی یا خودت زدی به خواب یا ملت خواب فرض کردی.؟! واقعا مکنونات قلبی و خیانت بارت به خواست خدا لو رفت و پیش امت حزب الله رسوا و مفتضح شدی به زبان پرگو و گزافه گو و خطا گوی خودت خودت رسوا کردی‌....

    نظرات شما -
    • فدایی
      0

      آقای جلال عامری عزیز:شمااین متن راباتوجه به تیترهایی وتوئیت هایی که تحت تاثیراینرنشنال سعودی توسط تندروهای کاسب تحریم زده شده نوشته ایدوکاملامشخصه یک بارهم به فایل سه ساعت مصاحبه دکترظریف گوش نکردی وازروی تعصب شروع به صغری ،کبری چینی کردی بهترشماکه حتماآدم باسوادی هستید یک باراین فایل راازاول تاآخرگوش کنید بعد منصفانه نظربدیدخدای ناکرده شماکه نماینده مجلس یا امام جمعه نیستید که همینجوری غزل قورتکی یه چیزی بخواهید بگید.

  • کریمالا پیری ۰۹۱۱۹۳۵۱۹۶۳
    0

    زمانیکه شهید سلیمانی را ترور میکردن همزمان توسط بانکها اکثر واحدهای تولیدی راترور اقتصادی کرده و هشتاد درصد واحدهای تولیدی را به خاک سیاه نشاندن

    نظرات شما -
    • قلندر
      0

      وای پاچه خواری تا این حد ندیدم شماره همراه هم گذاشتی تا علم هدی پول بهت بده ننگ بر نیرنگ تو خون امثال من می‌چکد از دست تو ریاکار کاسب تحریم

  • ملول
    0

    کاندید ریاست جمهوری نمیشی؟

  • تقی
    0

    بعله حاج آقا ، من سهم بهشتمو دربست میدم خدمتتون ، این همه مردم برن بهشت برای شما جا کمتر میشه ها. بیخیال ، این ارشاداتتون سری و برای خواص نگه دارین

  • حسنا
    0

    من مشهدی هستم ۱۲سال پای منبراعلم الهدی نشستم پشت سرش نماز خوندم بانوهاش همکلاس دوست بودم ولی حالا که این چیزامیبینم حاضرنیستم به نیت نمازجمعه پام توحرم بزارم که گناه میکنم به نیت زیارت جمعه به حرم میرم نماز جمعه بااین آقانمیخونم آخه کجای اسلام گفته یکی میاد براتون کارکنه خوردخاکشیرش کنیدکجا پیامبرمیگفت اسم زن نیاریدهمه میدونیم دخترپیامبرفاطمه همسرپیامبرخدیجه عایشه....بوده کجا امام رضا امام زمان راضی هستندشماها این طوریک تنه تریبون به دست بگیرید هرچی دلتون میخوادبگیدخودت اقااعلم الهدی پاشوبرووزیرامورخارجه بشو۱۰۰۰ساعت مذاکره کن هفته ای ۴ تاسفرخارجی به کشورهای مختلف جهان داشته باش بعدمیبینی زحمت مذاکره چقدرزیاده.....

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      بیخود شعر نگو . اگه ۱۲ سال پای منبر بودی این ادبیاتت نبود

    • محمد
      0

      دروغ اينم يكي از ترفندهاي خبر فوري چون كلا غش كرده بسمت اصلاح طلبها

    • mohammad
      0

      بله و ثمرات مذاکره را خوب دیدیم!!!!

    • حسنا
      0

      به خدابودازاسفند۸۳تابهمن۹۲به صورت مداوم هرجمعه وسال۹۲..۹۷..بعدسال۸۸ سعی کردم نمازجمعه کم بعدسخنان رهبرسال ۹۱ ترک به جان خودم یک بسیجی خالص مخلص عشق حزب الله لبنان جهادوشهادت بودم ولی ساختارفکری ام بعداز۸۸ به مرورزمان تغیرکرد

  • ناشناس
    0

    در وضعیت فعلی نماز بهانه بود ... وای بر شما که از نماز جمعه هم سو استفاده میکنید !!!مگر اینکه به آنچه که میگوئید اصلا اعتقادی نداشته باشید .... آقای علم الهدی اگر جایگاه مردمی خودت میدونی کجاست

  • ح
    0

    حالا همه میخوان ی خودی نشون بدن عزیز جان انقدر کشش ندین موضوع اصلی اقتصاد و رفع تحریم هاست و خارج کردن مملکت ازاین تنگنا و پیشرفت اقتصادی همه تو همه چیز دخالت میکنن ولی تو عمل خودشون موندن ی ذره ازادی بیان بد نیست همه خدمات ارزشمند شهید عزیزو میدونن

  • ناشناس
    0

    علم الهدی !!!!!! فامیل اول شما چی بوده ؟؟ آخه تنها چیزی که اصلا نداری همون دوتا ست .... حاجی شما هر چه دلت میخواست می گفتی شریعت هم نشر میداد چه نیازی بود جون مردم به خطر بندازی ؟ یا به کرونا اعتقاد نداری و اون هم فتنه است

  • علی
    0

    باسلام از اینکه چنین مساعد غیر ضرور غیر واقعی باقصد بدخواهانه درست شده است نباید در رسیدگی مماشات شود

  • رامین
    0

    خوشم میادعجب تخصصی در روابط زن و مرد داری! بیشتر بگو بهمون

    نظرات شما -
    • مجید
      0

      اگه از دستش میومد یا زنده بگور می‌کرد یا کلا مثل اعراب زمان جاهلیت از خونه نمیذاشتن بیرون بیان

  • صفدر بقو
    0

    بعد اینکه بجایی میرسن اسمشان این جوری میشه .قبلا به حتم چیز دیگه بوده .به نرخ زمانه عوض میشه .همه کاندید شدن بیچاره توهم بیا وسط گود.علم بیکار وای نیسا

  • قلندر
    0

    دولت در دولت نمی خواهیم آقای علم الهدی شما داری تبلیغات میکنی مردم را ..فرض نکن

  • رضا
    0

    بر جام اگر بد بود تصمیم نظام بوده دولت مگر توی این مملکت چکاره است مگر دولت اجازه همچین کاری را داشته .این را دیگر همه می دانند

    نظرات شما -
    • محمدطاها
      0

      تدارکاتچی

    • آیت الله طوسی
      0

      مرد مومن باید فیلم بازی کرد باید خوراک سخنرانی درست کرد علم جون هم حقوق میگیره گه بتازه

  • حاج اقا
    0

    یه چند وقتیه حاج آقا کمی لاغر شده نگرانشم.... حاج آقا اینقدر قصه مردم را نخور انشالله مشکلات مردم حل میشه

  • محمدطاها
    0

    رسوایی پشت رسوایی ازفایل صوتی تاجدول جعلی ایرنا

  • عبدالله
    0

    سید بزرگوار همین کامنت ها را بخوانی ومنصفانه وضعیت راقضاوت کنی به خیلی از تندروی ها وافراطی گری های جناح تمامیت خواه پی می بری ، سید بزرگوار به خدای متعال حتی خیلی از دین داران پنجاه شصت ساله را با این نگرش های افراطی از دین زده کرده اید جوانان که جای خود .

    نظرات شما -
    • رامین
      0

      سید بزرگ واااار؟؟!!؟!

  • محمود
    0

    چقدر مردم ایران بدبخت شدن که وقتشون پای روضه علم حودا صرف میکنند که ببینند چه میگوید. حرفاش راجع زن وزیر شکم و قبرستون برید دنبال کسی که چیزی یادت بگیرید.

  • M. Kh
    0

    سلام،، دوستان تمام اظهار ونظرهایتان را مطالعه کردم باید خدمت عزیزان عرض کنم که قریب باتفاق شما متأسفانه،،متأسفانه عمدتأ از روی احساسات وکدورت است نه از روی عقل وبصیرت ،،بطور کلی صحبتهایتان با منطق وواقعیتها بسیار فاصله دارد ،،۱: آقای ظریف بسیار ناشیانه وبا دخالت وهماهنگی وخط دهی مشاور اعظم آقای روحانی تقریبأ بی اراده وحرفهای دیکته شده این فایل را پر کردند تا در روز موعود که همین ایام است از آن بهره برداری سیاسی کنند تا بلبشو در کشور ودنیا را بیاندازند تا مورد سوء استفاده وبهره برداری دشمنان ایران منجمله امریکا، اروپا، اسرائیل،،عربستان ودیگر دشمنان قرار گیرد با دزدیدن این فایل وپخش از شیکهٔ معاند اینتر نشنال وهابی واسرائیلی بزرگترین ضربه را به کشورمان زدند ، اقایی آشنا مشاور آقای روحانی و آقای لیلاز خبرنگار ویژهٔ دولت قطعأ وازروی غرض ورزی از سادگی آقای ظریف سوء استفاده کردند و ایشون را وادار کردند تا بحث میدان ودیپلماسی را راه بیاندازند و تفرقه ایجاد کنند که تا حدودی موفق هم شدند لذا پر واضح است بدون احساسات وجناح بندی عرض کنم اگر رشادتهای وازخود گذشتگیهای شهید والامقام حاج قاسم وهمراهانش مدافعان حرم نبود پیری نمی گذشت که داعش به ایران هم حمله میکرد وهمانطور که در سوریه و عراق اکثر زنان را به بردگی وجهاد نکاح بردند در ایران هم همین اتفاق می افتاد،، اگر فیلم ابوبکر البغدادی وداعشی های دیگر را دیده باشید کرارأ تهدید می کردند که بزودی در ایران حکومت ما برقرار می شود،، اصولأ داعش را امریکا واسرائیل فقط به خاطر نفوذ ومسلط شدن بر ایران وتیکه تیکه کردن کشور عزیزمان ایران با پولهای هنگفت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بوجود آوردند که شخص خانم کلینتون واوباما به صراحت به زبان اوردند،، که حاج قاسم پوزهٔ داعش که در واقع امریکا، اسرائیل، وعربستان واروپائیها ازحامیان آنها بودند بخاک مالید وشکست بسیار سنگینی چه از لحاظ فیزیکی واقتصادی وسیاسی ،بر آنان وارد کرد وعزتمندانه وسربلند در پیشگاه خداوند وملت ایران ومسلمانان ومستضعفین جهان پیروز میدان شد،،واین موضوع را بطور کلی با دیپلماسی حقارت بار برجام که دودستی وبا احترام تمام تأسیسات هسته ای و متعلقات آنرا تقدیم امریکا واروپا کردن قابل مقایسه نیست،، وتازه اگر بهمین منوال و بدون توجه به مستند حرف قطعی رهبری که خواسته ملت هم هست پیش بروند خواهیم دید که به همین راحتی که برجام ای را بباد دادندصنعت دفاعی کشور و منابع دیگر را خواهند داد?؟؟!!!

    نظرات شما -
    • کاظم ندائی
      0

      حرف دقیق و منطقی است. سلام بر سردار دلها شهید سلیمانی عزیز

  • صادق
    0

    عقل که نباشد جان در عذاب است این تمامیت خواهان بی منطق ان قدرحتی در گفتار خودشان تضاد وتناقض گویی هست که خودشان هم سردر گم هستند چه کنند لذا چون پاسخ منطقی ندارند یا به توجیه وماست مالی روی می اورند یا به توهین وچماق ، اقا هیچ انسان عاقلی نمی گوید نظامی بد است ویا نظامی نباید اقتدار داشته باشد ، می گویند درهمه زمین واسمان وکاهنات خداوند رحیم همه چیز را براساس نظم وانصباط وتقسیم وظایف افریده وهر شی وجنبنده ای فقط مجاز به انجام وظیفه خویش است این مردم می گویند نظامی که لباس نظامی گری را انتخاب کرده فقط موظف به انجام رسالت خویش است وان هم نظامی گری ودفاع از مرزها وملت در برابر تجاوز دشمن وداعش و هر جنایتکاری ، وبرای این کار حتی باید جانش را هم بی منت بدهد چون نظامی گری انتخاب خودش بوده است حالا اگر یک نهاد نظامی علاوه بر نظامی گری وارد سیاست بازی شد، اگر متولی سیاست خارجی وامور دیپلماتیک شد، اگر وارد برج سازی وسنتر سازی ولوکس سازی شد ، اگر وارد فعالیت واردات کالا از مبادی خصوصی شد، اگر وارد درگیری های جناحی شد، اگر وارد سیاست گذاری وسیاست سازی های غلط شد و.... ایا این نهاد نظامی برخلاف وظیفه ورسالتش عمل نمی کند ؟ اگر دانایی به انها گفت که رئیس جمهور کشور دیگری را به داخل اوردن بدون اطلاع دستگاه دیپلماسی کاری غلط است باید هیاهو به پا کرد .خدواند عقل را به انسان داده برای درست اندیشیدن نه هیاهو و چلواسه گری . والسلام .

  • کاظم ندائی
    0

    درود بر شرف و همت سلیمانی شهید راه خدا مرد رزم میدانی برو ظریف به کری جان خود دمی خوش باش در این وزارت خود چند روزه مهمانی

  • ب م
    0

    مر تصمیمات برچام از دولت هست همه می دانند دولت فقط ظاهر قفظیه هست

  • محمدطاها
    0

    اگر فداکاری های سپاه نبود به ناموس های ایران و ایرانی ..‌‌

    نظرات شما -
    • فرزاد
      0

      اگر این همه هزینه خرج سوریه و بشار اسد نمیشد اگر این همه پول خرج حسن نصرالله نمیشد اگر این همه پول خرج حماس و حشدالشعبی و حوثی‌ها نمیشد و ... الان ایران گلستان بود. افسوس

    • دومان
      0

      یامزدوری یا احمق ...

  • حمیدپاپی
    0

    با سلام مسئولین و کاندیداها ابتدا باید فبشهای حقوقی ومحل زندگی خود و فرزندانشان را به مردم اعلام کنند و بگویند این همه ثرت را از کجا آورده اند؟ انشاالله در انتخابات 1400 با بیش از 40میلیون رای بهار می آید و کشور گلستان می شود. انشاالله آقای رئیسی رئیس قوه قضاییه آقای احمدی نژاد رئیس جمهور آقای قالیباف رئیس مجلس پیش به سوی ، عدالت و آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی

  • محمدطاها
    0

    درود خداوند بر فرزندخلف حضرت فاطمه خار چشم مجوزها

    نظرات شما -
    • علیرضا
      0

      درود بر ابومسلم خراسانی که در مقابل حمله اعراب جانفشانی کرد . درود بر ایران

    • فریاد
      0

      درود خدا بر پدران ما که با اعراب جنگیدند و تمدن و فرهنگ ایرانی رو حفظ کردند.

  • ناشناس
    0

    من موندم که این آدم و افرادی مثل ایشون اصلا به آخرت اعتقاد دارن ؟؟

  • علیرضا
    0

    استاد اصوات خانواده

  • ارشان
    0

    بیچاره این دولت.تمام ارکان قدرت از مجلس و سپاه و قوه قضاییه و صدا و سیما تمام قد دولت را تخریب میکنند.بیچاره مردم.تمام امامان جمعه مخالف دولت هستند..

  • جدیدی
    0

    این حاج اقای مالک خراسان که قبلا بی بهانه به دولت وهمه جماعت غیر جناح خودش اهانت می کرد الان که به ظاهر بهانه ای دارد . جالبه درس اخلاق هم به مردم می دهند !؟

  • مجید
    0

    اقای حمید بابایی وقتی خورندگان اموال بنیاد مستضعفان وستاد اجرایی و بنیاد پانزده خرداد و... باحقوق ومزایای فوق نجومی وبدون قرار داشتن زیر نظر دیوان محاسبات تن به محاسبه دادند دولتیان هم حتما انجام می دهند درحالی که دولت زیر نظر دیوان محاسبات هم هستند. انصاف و وجدان برایت ارزو می کنم

  • رام
    0

    خوشم میادعجب تخصصی در روابط زن و مرد داری! بیشتر بگو بهمون

  • عزیزی
    0

    کامنت گذارk.hm روده درازی وحرف مفت وچرند گویی در جامعه بیدار شده ایران دیگر خریداری ندارد جز برای مشتی افراطی چماق به دست .

  • ی
    0

    بشار اسد زمینه داعش را درست کرد یا دیگران. حاج اقا مردم باسوادن و همه چیز را تحلیل می کنند. اگر بشار به درخواست تغییر مردم با تانک و هواپیما جواب نمی داد. داعشی هم بوجود نمی امد.

  • حرف دلم
    0

    سلام آیت الله علم الهدی، محمدهادی قربانی هستم فرزند اکبر من ۳۱ سال سن دارم چندین سال دوست دارم متاهل بشم،بخاطر مشکلات مالی اجاره نشینی و کارگری توی رستوران،فن خاصی جز کارگری فن خاصی بلد نیستم بخاطر که درآمدم کم. تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم فرجی بشه این روزها هم بیرون بر و رستوران بخاطر کرونا تعطیل بیکارم،کارگری هم کم شده چون مصالح ساختمانی گران. خواهش میکنم اگر میشه بهم کمک مالی کن تا از فکر و سردرگمی در بیام بهتر زندگی کنم مدتی اجاره خونه برام مشکل بزرگی شده به اندازه اجاره خونه هم کمک مالی کنید یه مشکل بزرگ من حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به کسی بگم چند ماهی باز اجاره خونه زیاد شد بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکی نکردن،شماره عابر سپه (۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲)بنام محمدهادی قربانی. تو را خدا کمکم کن موفق،سربلند و سلامت باشی

  • علی
    0

    آقای علم الهدی و دیگر عزیزان بهتر است شرایط قبل از برجام را مرور کنند و فکر کنند اگر اون شرایط ادامه می داشت امروز مردم چه وضعی داشتند البته احتمالا ایشان و همفکراشون مشکلی در تامین نیازمندیهای زندگی نداشته و شرایط مردم را در اون موقع درک نمی کردند همان گونه که الان به صورت واقعی درک نمیکنند ولی حرف خوب میزنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها