حداد عادل: جریانی «راهبرد چراغ سبز» به دشمن را آغاز کرده/ تصور پیروزی به تعدد کاندیدا منجر شده


6 اردیبهشت 1400 - 20:30
6086e0b816b8a_2021-04-26_20-18
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: جریانی به دنبال دوقطبی حاکمیت و مردم است و انقلابیون، رسانه‌ها و فعالان سیاسی باید در قبال این جریان هشیار باشند.

غلامعلی حدادعادل در نشست اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تاکید بر «اخلاص» و «توکل» به عنوان لوازم بهره‌مندی از «کمک الهی» بین نیروهای انقلاب اظهار کرد: در کار سیاسی بیش از هر کار دیگری احتیاج به اخلاص داریم و اگر اخلاص داشته باشیم موفق می‌شویم.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی آمارها، افکار مردم، رفتارها و گفتارها نشان می‌دهد جامعه به تمام معنا خواهان تغییر وضع موجود است، افزود: از طرف دیگر اینکه جریان غرب‌گرا با تمام وجود می‌خواهد از مذاکرات گرفته تا بازی با نرخ ارز، در باغ سبز را به خارجی‌ها نشان دهد و این راهبرد از سوی ایران جریان به خصوص در فضای مجازی عملیاتی شده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: جریانی به دنبال دوقطبی حاکمیت و مردم است و انقلابیون، رسانه‌ها و فعالان سیاسی باید در قبال این جریان هشیار باشند.

حداد عادل تاکید کرد: به هیچ وجه نباید تصور کنیم پیروزیم که همین تصور باعث شده با تعدد کاندیدا روبه‌رو باشیم و این خطری است که ممکن است باعث اثر منفی در انسجام جریان نیروهای انقلاب شود.

در این جلسه ساز و کار رسیدن به فهرست نهایی شورای شهر تهران، نقش نخبگان و متخصصان حوزه شهری و همچنین نحوه مشارکت مجامع استانی در فرآیند انتخاب فهرست نهایی شورای شهر مصوباتی صورت گرفت که در روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: جریانی به دنبال دوقطبی حاکمیت و مردم است و انقلابیون، رسانه‌ها و فعالان سیاسی باید در قبال این جریان هشیار باشند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6086e0b816b8a_2021-04-26_20-18
6 اردیبهشت 1400 - 20:30

غلامعلی حدادعادل در نشست اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تاکید بر «اخلاص» و «توکل» به عنوان لوازم بهره‌مندی از «کمک الهی» بین نیروهای انقلاب اظهار کرد: در کار سیاسی بیش از هر کار دیگری احتیاج به اخلاص داریم و اگر اخلاص داشته باشیم موفق می‌شویم.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی آمارها، افکار مردم، رفتارها و گفتارها نشان می‌دهد جامعه به تمام معنا خواهان تغییر وضع موجود است، افزود: از طرف دیگر اینکه جریان غرب‌گرا با تمام وجود می‌خواهد از مذاکرات گرفته تا بازی با نرخ ارز، در باغ سبز را به خارجی‌ها نشان دهد و این راهبرد از سوی ایران جریان به خصوص در فضای مجازی عملیاتی شده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: جریانی به دنبال دوقطبی حاکمیت و مردم است و انقلابیون، رسانه‌ها و فعالان سیاسی باید در قبال این جریان هشیار باشند.

حداد عادل تاکید کرد: به هیچ وجه نباید تصور کنیم پیروزیم که همین تصور باعث شده با تعدد کاندیدا روبه‌رو باشیم و این خطری است که ممکن است باعث اثر منفی در انسجام جریان نیروهای انقلاب شود.

در این جلسه ساز و کار رسیدن به فهرست نهایی شورای شهر تهران، نقش نخبگان و متخصصان حوزه شهری و همچنین نحوه مشارکت مجامع استانی در فرآیند انتخاب فهرست نهایی شورای شهر مصوباتی صورت گرفت که در روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: ایسنا

66

نظرات 28
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
غلامعلی 1 0 پاسخ 1400/2/7 -09:12

غولومعلی حون تو هم جزئ اعضای میدان هستی یا اونجا رات نمیدن؟!!

ایرانی 0 0 پاسخ 1400/2/7 -08:20

دیوار خوب صاف و عمودی باشه شعار انقلاب نه شرقی و نه غربی . آنقدر از غرب بد گفتی حتی آقازاده هاتون افتخارشون كه در غرب زندگی می كنند و درس می خوانند و ازیكطرف دوپایی پریدم تو دامن روسیه و چین . آقامنافع مملك هرچی اقتضا كنه باید عمل بشخ دیدیم كه روسیه و چین با مهره ایران چه جوری منافع خودشون را بر منافع ما ترجیح می دند اما مسئولین ما هنوز متوجه نیستند . سیاست یعنی همین منافع ملت و ایران و سرزمین ایران نه یك وجب كم و نه یك وجب زیاد بایستی محور رابطه با هركشوری باشه .جوری رفتار كردیم حتی خودروسازی چینی كه هیچ جای دنیا در كشورهای اروپایی ردی از خودروهاشون دیده نمی شه برای ما ناز می كنند احتمالا تو سایر صنایع مثل نفتی نیز همین چینی های چشم بادامی از پروژها دست كشیدند بفرمایید این ها كجا بدرد ما می خورند . همین تحریم ها ظالمانه با چراغ سبز این دوكشور انجام شده .خلاصه تحریم برای دوكشور روسیه و چین منفعت داشته .

سقوط آزاد 5 1 پاسخ 1400/2/7 -05:48

مالیدی راستی از سه بر سه بر برابر چه خبر خخخخخخ

ابراهیم حامدی 10 1 پاسخ 1400/2/7 -05:10

بابا تو رئیس مجلس بودی البته خاک تو سر مملکتی که تو رئیسش بودی داشتن یکی یکی دانشمندان و نخبگان و فرماندهای ارتش و سپاه را میکشتن و تو زیر لحاف بودی تازه بیدار شدی آقا خرسه

حداد نا عادل 10 2 پاسخ 1400/2/7 -03:57

و شما هم میخواهی خزر و جنوب را دو دستی به چین خفاش خور کمونیسم و روسیه تحویل دهی وا اکنون هم داده اید

خرس 1400/2/7 -08:56

تحویل داده اند .حالا ماست مالی می کنند .دولت قبول نداشت لاریجانی را بردند امضا کند

ناظمی 8 2 پاسخ 1400/2/7 -03:22

خیلی وقته تاریخ مصرف خودت وحرفهات برای مردم تموم شده !

حسین 2 3 پاسخ 1400/2/7 -01:43

باید به دامن امریکا بیفتیم تا به سگان امریکایی احترام بکنیم .ذلت تاکی.

یکی از مردم 8 0 پاسخ 1400/2/7 -01:27

اخلاص شما هیمن بس که روز زن گفتید بهترین نماد دین اسلام چادره ولی دخترت که هیچ... تو مدارس دخترانه تهران که مال خودت هست حجاب اجباری نبود!!!!!!!!!!

حداد 8 2 پاسخ 1400/2/7 -01:09

جناب حداد اسم گروهتان را دروغگویان قرن و شعارتان را(بی خیال ملت بچسب به ثروت) انتخاب کنید

آه مردم 8 1 پاسخ 1400/2/7 -00:43

فعلا دشمن اصلی مردم ایران شما و امثال شما هستید که در ساحل عافیت با خا نواده نشسته اید و از تحریم های خانه مان سوز هیچ گزندی نمی بینید و فرزندانتان در سرزمین جنایتکار آمریکا زندگی می کنند و مردم کشورتان را از ایجاد روابط با آمریکا منع می کنید.آقای هفت رنگ آه مردم بی جواب نمی ماند.

ودرر 5 1 پاسخ 1400/2/7 -00:40

چه خبر از دلار اویز دلقک ملیجک

ناشناس 6 1 پاسخ 1400/2/7 -00:21

دوقطبی مردم و حاکمیت ؟؟ مردم که کاری با حاکمیت ندارن .. حاکمیت هم که هر چهار سال یک بار یاد مردم میوفته. برو خوش باش تازه بودجه برات واریز شده حالش ببر بچه ها هم فراموش نکنی

خسته 1 0 پاسخ 1400/2/7 -00:14

بچه هاتون تو بهترین جاهای امریکا عشق حال می کنن ولی اینجا به ما می گین بگیم مرگ بر امریکا تمام سرمایهای ملت وخزانه کشور می ره تو کشور امریکا خرج می شه بعدم دختر جناب عالی شوهر امریکای می گیره بازم به ما می گین بگین مرگ بر امریکا الهی اه این مردم هر چی وطن فروشو بگیره که مردم واسع یک شکم سیر خوابیدنو ارزو دارن

سجاد 1 0 پاسخ 1400/2/7 -00:06

امسال چند درصد شهریه فرهنگ بالا میره؟

ازادی 24 1 پاسخ 1400/2/6 -23:32

چه با اخلاص از مذمت غرب وغرب گراها می گویی !!!؟؟؟ اما وقتی از تو سوال می کنند که چرا دخترت در امریکا است ؟ باخنده می فرمایید اتفاقا انها خانواده شهیدپروری هستند که چندین ساله در امریکا زندگی می کنند !!!؟؟؟دم از فقرا می زنید ولی زندگی لاکچری در بالای شهردارید ؟ مدارس فرزندانتان را هم که اختصاصی ساخته اید ؟ پس کم بگویید دشمن و....

ناشناس 20 1 پاسخ 1400/2/6 -22:48

شما و خانواده محترمتان هشیار باشید کافیه چون ایران تنها سرزمین شما است

احمد 20 2 پاسخ 1400/2/6 -22:44

دو قطبی را شما مسؤلان خدوم با بی مسولیتی نسبت به مردم ایجاد کرده‌اید، مردم فقط بخور بخور شما ها را میبینند و فساد

وکیل 17 1 پاسخ 1400/2/6 -22:26

آباریک اله به این نظریات مزخرف و بی مشتری بپرداز و پا رو دم شیر نذار تا نابودترت نکنه

محمدرضا 21 2 پاسخ 1400/2/6 -22:12

اقای محترم تا موقعی که مشکل این کشور با امریکا حل نشه اوضاع بدتر هم خواهد شد خودت خوب میدونی ..................من اینو میدونم که غربی ها هر چقدر بد باشن دزد نیستن شماها یه مشت دزد جیب گشاد هستین که سیر نمیشین خدا انشااله هلاکتون کنه که مردم بیچاره ایران عزیز را به خاک سیاه نشوندین

سید کرونا(ع) 28 2 پاسخ 1400/2/6 -21:39

از غیر انتفاعی پسرت چه خبر؟؟!! از داماد حزب الهی ساکن آمریکا چه خبر؟؟!!! ازحبه قند های ژاپنی چه خبر؟؟!!

ابوالمشاغل تا دم گور 25 2 پاسخ 1400/2/6 -21:37

تو هنوز زنده ای؟!! عادل فردوسی پور ۴۰ ساله را به بهانه جوانگرایی از برنامه ورزشی خودش گذاشتن کنار اونوقت بعضی پیرمردهای اسقاطی هزار تا شغل مهم دارن فقط عزرائیل اینا را میتونه برکنار کنه

رحمانی 23 1 پاسخ 1400/2/6 -21:15

جریان باطل وغرب گرا انها هستند که برضد غرب حرف می زننداما ناف بچه هایشان ونوه هایشان را در غرب می برند، جریان غربی و باطل همان حرام خورهایی هستند که اموال بیت المال رابا سوء استفاده از قدرت بالا کشیده و املاک هکتاری بنیاد مستضعفان را به نام خانم شان کرده اند ودر گران ترین نقطه شهر تهران درولنجک مجتمع اموزشی غیر انتفاعی با شهریه هایی ۴۰ الی ۵۰ میلیونی ایجاد کرده اند ، جریان غرب گرا ان حرام خورهایی هستند که با سوء استفاده از قدرت املاک ستاداجرایی رابیش از سی سال تصاحب کرده ودر ان نشسته وان را تخلیه نمی کنند ، غرب گرا ها انها هستند که شعار پایین شهری ومستضعفی می دهند اما محل زندگی ومحل کار خود خودوخانواده شان در گران ترین نقطه شهر است ،غرب گرای حرام خور ان کسی است که به جای پاسخ منطقی به رئیس بنیاد مستضعفان که مطالبه اموال بنیادرا کرده بود به زور قدرت او را خفه کرد ، جناب واژه ساز با جایگزینی واژه گردن اویز به جای کراوات شاید بتوانی خود را موفق نشان دهی ولی حرام خور هرگز جایگزین حلال خور نمی شود .

ارسلان 1400/2/6 -23:22

افرین جناب رحمانی

حاج حمید 1400/2/7 -00:13

درود جناب رحمانی

من 24 2 پاسخ 1400/2/6 -21:13

جناب حداد مگه قرار نشد بعد از جریان احمدی نژاد سکوت کنی ؟؟؟؟؟

Fred 21 1 پاسخ 1400/2/6 -21:10

کاملا صحیح فرمودند پدر نابودی فرهنگ لغت فارسی.اولین جریان هم ،همان خانواده شهیدپرور داماد آمریکایی شما هستند.

حسم 30 2 پاسخ 1400/2/6 -20:35

اگر جریان شما فقط خود را انقلابی میدونید قطعا انقلاب از مقبولیت افتاده مرد ناحسابی انقلاب مال همه مردم است چرا به اسم انقلاب نظامرا به دامن روسیه می اندازید

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks