سارقان مسلح محور جنوب سیستان و بلوچستان توسط تکاوران پلیس دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تکاوران عملیاتی انتظامی قرارگاه عمار استان در اقدام عملیاتی و ضربتی سارقان مسلح محور

سارقان مسلح محور جنوب سیستان و بلوچستان توسط تکاوران پلیس دستگیر شدند

سردار احمد طاهری اظهار داشت: در پی تماس های مکرر شهروندان در محور بمپور- ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه در این محور توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو 405 به صورت مسلحانه مورد سرقت مسلحانه قرار گرفته اند، موضوع به صورت ویژه تحت پیگرد قضائی و رصد اطلاعاتی و انتظامی پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا تکاوران یگان 112 قرارگاه عمار سیستان و بلوسچتان شناسایی و دستگیری سارقان مسلح را به طور ویژه در دستور کار قرارداده و با تشدید امنیت و ایجاد ایست و بازرسی‌های مختلف و هماهنگی قضائی موفق به کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تکاوران پس از مدتی سوژه مورد نظر را شناسایی،که به محض رویت ماموران با انداختن سلاح خود به بیرون خودرو ، با تغییر مسیر و افزایش سرعت قصد گریز از چنگال ماموران را داشتند.

سردار طاهری ادامه داد: اکیپ‌های رزمی تکاوران در یک عملیات منسجم، هماهنگ، غافلگیرانه و رعایت قانون به کارگیری سلاح با تیراندازی صورت گرفته خودروی مذکور را متوقف و سرنشینان آن که قصد فرار را داشتند دستگیر، و یک قبضه سلاح گرم به همراه مقادیری مهمات جنگی از آنان کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با دستگیری 2 سارق مسلح تحقیقات به طور ویژه برای کشف و شناسایی سرقت های صورت گرفته توسط متهمان و همچنین شناسایی مال باختگان تا ختم پرونده همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه، امنیت شهروندان در مقابل اشرار و سارقان مسلح خط قرمز پلیس استان سیستان و بلوچستان است، خاطرنشان کرد: تکاوران عملیاتی انتظامی استان خالصانه جان بر کف در مقابله با اشرار و سارقان مسلح برخورد قاطع خواهند داشت و همه تلاش خود را برای تأمین امنیت در سطح محورهای مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان اقدام خواهند کرد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    اتفاقا مدتی است دریکی ازروستای فیروزآبادفارس دزدهای معتادا آرامگاه مردگان ومنبع آب بیوه زنها ودرد دریچه خانها ومرغ ومیوهای باغ هم رحم نمی‌کنند نیمه‌های شب هرچه زنگ زدنندبه پاسگاه احمدآبادهم مراجعه نکردنندتکلیف مردم بدبخت چیست ازدست خورده فروشان گرد معتادان چرارسیدگی نمی‌کنند یاعلی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها