جزئیات دستگیری سارقان با سلاح و مهمات جنگی در خوی

جانشین انتظامی استان آذربایجان غربی از دستگیری ۲ سارق و کشف ۲۰ فقره سرقت و سه قبضه سلاح و مهمات جنگی در این شهرستان خبر داد. 

جزئیات دستگیری سارقان با سلاح و مهمات جنگی در خوی

سرهنگ حسنخانی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره وقوع سرقت از مزارع و باغات و اماکن خصوصی موضوع به طور ويژه در دستور کار مأموران انتظامي کلانتری ۱۴فیرورق قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات گسترده پليسي ۲ نفر سارق را در حین معامله و فروش اموال سرقتی در یکی از روستاهای تابعه از جمله فروش یک دستگاه بارکش تراکتور (به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال) و یک دستگاه تانکر سمپاشی ۲۰۰۰لیتری (به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال) دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان، با اشاره به دستگیری متهمین گفت: در ادامه در تحقیقات فنی و پلیسی به عمل آمده توسط عوامل تجسس ، سارقین به ۲۰ فقره سرقت از مزارع و باغات و اماکن خصوصی و ... در سطح روستای قشلاق و جاده چالدران اعتراف نمودند.

او ادامه داد: توجه به اخبار واصله مبنی بر اینکه یکی از سارقان دارای سلاح های غیرمجاز است، با هماهنگی قضایی از منزل او به غیر از کشف اموال مسروقه پرونده های سرقت، سه قبضه سلاح جنگی غیرمجاز به همراه مهمات مربوطه کشف شد.

سرهنگ حسنخانی بیان کرد: مراتب تشکیل پرونده شده و پس از ارسال پرونده به دادسرا متهمین با صدور قرار سنگین روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی در پايان از شهروندان درخواست کرد: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی و تجهيز وسايل نقليه خود به سيستم های ايمنی از بجا گذاشتن اسناد، اوراق بهادار، وجه نقد و اشيا قيمتی داخل خودرو حین ترک آن در اماکن عمومی جدا خودداری کنند.

منبع: هانا خبر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها