خبرگزاری فارس اعلام کرد:

افزایش رفت و آمد میرحسین موسوی و زهرا رهنورد


31 فروردین 1400 - 14:04
607ea02c5d033_2021-04-20_14-04
یک خبرگزاری داخلی مطرح کرد که تماس‌ها و مهمانی‌های موسوی و رهنورد با اعضای خانواده بدون حضور مأموران در جریان است.

خبرگزاری فارس در مطلبی با تیتر "رفت‌وآمد آزادانه سران فتنه بیشتر شده است" نوشت:

تماس‌ها و مهمانی‌های موسوی و رهنورد با اعضای خانواده بدون حضور مأموران در جریان است.

یک منبع مطلع می‌گوید: موسوی پس از درگذشت همسر دوم پدرش که به اشتباه مادرش خطاب شده، به خانه پدری رفته و بدون حضور مأموران با اقوام دیدار داشته. هیچ محدودیتی هم برای حضور او در مراسم تدفین وجود نداشت اما موسوی خودش ترجیح داد که در مراسم شرکت نکند.

 موسوی و رهنورد در ماه‌های اخیر با طیف وسیعی از دوستان، فعالان سیاسی از جمله مصطفی تاجزاده، علی شکوری‌راد، نرگس محمدی، نسرین ستوده، عفت مرعشی، اردشیر امیرارجمند، اسدالله بیات زنجانی، فاطمه راکعی، مسیح مهاجری، عبدالله نوری، سیّد حسن خمینی، محمّد خاتمی، مهدوی کروبی و... تماس برقرار کرده است. 

یک خبرگزاری داخلی مطرح کرد که تماس‌ها و مهمانی‌های موسوی و رهنورد با اعضای خانواده بدون حضور مأموران در جریان است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

607ea02c5d033_2021-04-20_14-04
31 فروردین 1400 - 14:04

خبرگزاری فارس در مطلبی با تیتر "رفت‌وآمد آزادانه سران فتنه بیشتر شده است" نوشت:

تماس‌ها و مهمانی‌های موسوی و رهنورد با اعضای خانواده بدون حضور مأموران در جریان است.

یک منبع مطلع می‌گوید: موسوی پس از درگذشت همسر دوم پدرش که به اشتباه مادرش خطاب شده، به خانه پدری رفته و بدون حضور مأموران با اقوام دیدار داشته. هیچ محدودیتی هم برای حضور او در مراسم تدفین وجود نداشت اما موسوی خودش ترجیح داد که در مراسم شرکت نکند.

 موسوی و رهنورد در ماه‌های اخیر با طیف وسیعی از دوستان، فعالان سیاسی از جمله مصطفی تاجزاده، علی شکوری‌راد، نرگس محمدی، نسرین ستوده، عفت مرعشی، اردشیر امیرارجمند، اسدالله بیات زنجانی، فاطمه راکعی، مسیح مهاجری، عبدالله نوری، سیّد حسن خمینی، محمّد خاتمی، مهدوی کروبی و... تماس برقرار کرده است. 

66

نظرات 56
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ص _ ن 1 0 پاسخ 1400/2/5 -23:00

جناب میر حسین . شما در فتنه سال ۸۸ بسیار فعال بودی . حنای شما برای مردم ایران رنگی ندارد . بی جهت وطن فروشان را دور بر خودت جمع نکن . شما لو رفته آید

کاربر ناشناس 0 1 پاسخ 1400/2/1 -15:02

خدا جای حق نشسته، احمدی‌نژاد ثابت کرد به یک آدم بی شرف و بی دین که این بنده خدا ها فقط اعتراض با دهان بسته و.... انشالله بیشتر زوایای 88روشن می‌شود تازه احمدی‌نژاد شروع کرده وتازه تومناظره ها بیشتر پته این هارا رو آب می ریزد!!!!!!؟؟؟؟؟؟

سید حسن 3 0 پاسخ 1400/2/1 -08:25

این دنیای دو روزه چه ارزشی داشت که برای جلب قدرت خودتونها به این روز سیاه کشاندید؟؟؟!

لعنت بر منافق 1400/2/1 -15:54

بعد جالبه که عده ای بی خرد هنوز اعتقاد دارن رییس جمهور در مملکت هیچ کاره ست !!! / اگر هیچ کاره ست ، اینهمه دست و پا زدن برای رسیدن به قدرت برای چیست ؟؟؟ / خدا شر خائنین و منافقین به مردم و مملکت رو به خودشون برگردونه ان شاءالله و رسوای دنیا و آخرت شن

جمشید 1 1 پاسخ 1400/2/1 -05:36

بابا انقدر تعریف نکنیز نمی دانم زمان چه کرد نکرد هچه کرد از ان انبارهای شاه پر کرده بود به مردم بدبخت کوپن میداد ولی در کارنامه را نگاه کنید چه پروژه را راه اندخته هیچ

ناشناس 47 6 پاسخ 1400/1/31 -22:22

خدا لعنتشون کنه که مدام دنبال فتنه و آشوب هستند

حسینی 11 7 پاسخ 1400/1/31 -21:49

گذشت زمان و اعترفات اخیرمحمود خان بیگناهی این دونفررا ثابت کرد.

ناشناس 1400/1/31 -23:06

یِکی میخواد خود محمودخانتو جمع کنه

علیرضا 25 5 پاسخ 1400/1/31 -21:03

سران فتنه.اشرار .خس و خاشاک .دشمن . همه اینها بخاطر دموکراسی .شفافیت و عدالتخواهی هست که هنوز برای کشور جهان سومی مثل ایران متاسفانه جایی ندارد.حبس .ممنوع التصوير. ممنوع الکار و نهایتا مرگ تدریجی .

هادی 47 9 پاسخ 1400/1/31 -19:53

این مرد را زنش بیچاره کرد ..............

نجمه 10 21 پاسخ 1400/1/31 -19:50

دو خداشناس

سید 1400/2/1 -08:27

خدا شناس ها این شکلیند!

بصیرت لطفا 1400/2/1 -15:56

مرزهای خدا شناسی رو یک تنه با بصیرت تون جابجا کردید !!!! خدا همه رو هدایت کنه و اگر خائن و منافق اصلاح ناپذیرند رسوای دنیا و آخرت شوند

حسن 169 13 پاسخ 1400/1/31 -19:38

اما یتیمان شهدای فتنه 88 دارند بی پدر بزرگ می شوند.و آه دل ونفرین این عزیزان تا قیامت بدرقه این فتنه گران است .

به حسین 1400/1/31 -20:55

آه شان بدرقه احمدی نژاد هاله نور است

ایلیا 96 11 پاسخ 1400/1/31 -19:23

قابل توجه دوستان عزیز وقتی من 8 سالم بوده ایشان مسوولیت داشته و داشته می خورده الان من 50 سالم می خواهید جوان باشد خ خ خ خ

جاوید 5 3 پاسخ 1400/1/31 -19:22

مسئولین عالی دستگاه قضا، بارها اعلام کرده‌اند قوه قضائیه، موقعی موضوع محاکمه آقایان موسوی و کروبی را در دستور کار قرار خواهد داد که، شورای عالی امنیت ملی مصوبه حصر را لغو نماید. بنابراین از نظر قوه قضائیه، مرجع تصمیم‌گیری در شرایط کنونی برای محصورین، شورای عالی امنیت ملی کشور است. حصر، مجازات جرم‌ سران فتنه در سال 88 نیست. حصر یک اقدام تنبیهی و تمهیدی برای حفظ امنیت داخلی کشور است.

م 6 11 پاسخ 1400/1/31 -19:19

بعضی ها تو این ۱۰ سال جوان تر شدن اینا به اندازه ۱۰۰ سال پیر شدن ، عجب روزگاری

قلندر 1400/1/31 -23:44

شکنجه روحی شدند

قلندر اخمخ 1400/2/1 -08:32

دل میبری سرسری از بس که افسونگری

اکبری 35 8 پاسخ 1400/1/31 -19:17

یکی از اهداف اصلی تطهیر و کوچک‌نمایی خیانت نابخشودنی فتنه ۸۸، فراهم شدن شرایط برای بازتولید آن در آینده است.

هادی 15 8 پاسخ 1400/1/31 -19:10

نهایتا این هم میخواست بشه روحانی.والله.

داریوش 4 4 پاسخ 1400/1/31 -18:58

مگه این دو فعال مدنی در حصر وظلم وبدبختی نبودند؟خخخخخخ

علی 118 4 پاسخ 1400/1/31 -18:49

ایشان به همراه اقای رفسنجانی دانشگاه آزاد درست کرد و به همسرو فرزندش مدارک دانشگاه آزاد اسلامی را داد و سپس آنها رییس دانشگاه دولتی شدند. ننگ و خفت بر این زیاده خواهی.

حسام 25 17 پاسخ 1400/1/31 -18:39

به امید روزی که به اشتباهات خود اعتراف و از مردم عذرخواهی کنند شاید خداوند آنها را عفو کند.

.. 15 1 پاسخ 1400/1/31 -18:31

چقدر فرسوده داغون شدن ....

بهار 19 23 پاسخ 1400/1/31 -17:51

من به او رای دادم .ودیگر رای نداده ام .اگر دوباره کاندید شود رای خواهم داد .او از سر صداقت امده بود .او زمان جنگ را در بدترین شرائط مدیریت کرد .

به بهار 1400/1/31 -19:01

تو خودتومشکل دارین هر مسولی گذشتی داره ولی باید گذشته اس را به همان شکل نگه دارد!

ب بهار 1400/1/31 -19:59

اشتباه منفی زدم احسنت بر شما گناه موسوی یک هزارم احمدی نژاد هم نیست فتنه واقعی مهندس شده حلقه های انحرافی محمودی بود با بگم بگم آنجلینا جولی اگه نگم کلا رفته سرم حب قدرت منم منم مموتی منم

تابش 24 25 پاسخ 1400/1/31 -17:48

گناه این بزرگان زیر بار خفت و ظلم نرفتن است .

به تابش 1400/1/31 -19:00

دقیقا کدوم ظلم؟ براندازان همشون فعال مدنی ومظوم هستند؟

ماریا مرادیان 1400/1/31 -22:17

اینا که خودشون اجاق ظلم بودن هردوتا حیف به جوونای مردم بخاطره چ کسایی کشته شدند

جانم فدای رهبر 1400/2/1 -17:47

بصیرت نعمت خداست . کاش به همه عطا کند

شکرالله 1 10 پاسخ 1400/1/31 -17:28

این بنده خدارا گولش زدن آوردن سپر قرا دادن خدایا ان شهید کبیری سایر شهدای فتنه هشتاد وهشت روحشان شاد باشد هیچ موقع فراموش نشود

حسین 18 5 پاسخ 1400/1/31 -17:18

پس چرا این بندگان خدا را دادگاهی نمیکنن بر فرض خلافی هم انجام داده باشن تا الان کیفرشو دیدن مگه دادگاه و قانون وجود نداره ببرید به صورت علنی محاکمشون کنید شاید اینا هم حرفی برای گفتن داشته باشن

قاسمی 1400/1/31 -17:47

اگر داد گاه صالح باشه .بی گناهی شان ثابت میشه .سران فتنه واقعی مشخص خواهند شد .

داریوش 1400/1/31 -19:02

از آقای روحانی رئیس شورای امنیت ملی بپرسید؟

نقی معمولی 55 9 پاسخ 1400/1/31 -15:49

هه.هه.هه.سران فتنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!دزدان و مختلسین و کاسه لیسان شدند آقا!!!!!!!!!!!!!این دوستان شدند سر ان فتنه!!!!!!!!روزگار غریب و مردمان غریب تری است نازنین!!!!!!!!!!!

ناشناس 1400/1/31 -19:32

بابا حرف نزن خوب کوچولو گناه اینها شعله ورکردن فتنه بعنوان تقلبه وهرج ومرج واتش زدن مسجدو کشت وکشتار مردمه وپایه ریزی شدن تحریمهای فلج کننده استکبار جهانی بر علیه ما نمیدونی یا نمیخواهی بدونی کدومش؟؟؟؟؟؟؟؟؟.هان

علی 36 15 پاسخ 1400/1/31 -15:35

آخی بی وجدانها داغونشون کردند خداسزای ظالمان را برسد به حق علی

ظالم 41 15 پاسخ 1400/1/31 -15:28

این هم ظلم است ،،،اگر خلاف کرده محاکمه کنید ،اگر هم خلاف ندارد آزادش کنید

مولود 14 0 پاسخ 1400/1/31 -15:23

بله سیاست یعنی پدرسوخته گیری گذشت زمان چه کسانی آمدند وچه کسانی رفتند وچه کسانی درقدرت باقی ماندند فشاررا بر سایر همقطاران گذشته خود سخت کردند .قدرت یک همچو حالی داره تا میتوانید ازاهل سیاست دوربمانید که آخرعاقبت هرسیاستمدار سرنوشت صدام را خواهد داشت ویا خوشبینانه بگویم با همراهان بسیارکم به جایگاه ابدی خواهند رفت

کاربر ناشناس 25 38 پاسخ 1400/1/31 -15:19

این بندگان خداحصرشدن احمدی نژادسردراورد توسرها،

ایران مظلوم 28 2 پاسخ 1400/1/31 -15:13

فکر نمیکنید این حربه ها واسه جمع کردن رای تکراریه؟

1 38 36 پاسخ 1400/1/31 -15:09

فقط اعدام شون کنید

... 1400/1/31 -17:52

صددرصد مذهبی هستی که اینقدر بیرحم و سنگدلی

علی 1400/1/31 -19:02

میرحسین مرد بود. مرد کسی که توقع حصر و نامردی در حقشون رو داره باید بره تیمارستان

به.... 1400/1/31 -19:05

آفرین اعتراف کردی فقط آدم می تونه لا مذهب و بی عقل باشه که بعد اون همه فاجعه براندازی وآشوب که درست کردن بگه این دو تا بیگناه هستند.

آگاه 1400/2/1 -17:51

در پاسخ به ..... / به حافظه ی تاریخی تون و اتفاقات سخت و تلخ سال ۸۸ مراجعه کنید شاید متوجه شید عملکرد عده ای ، چطور تیشه زد به ریشه ی آرامش مملکت