سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه:

در صورت درخواست وزارت بهداشت، سپاه آماده برپایی بیمارستان‌های صحرایی است

سخنگوی سپاه از آمادگی برای برپایی بیمارستان‌های صحرایی در صورت درخواست وزارت بهداشت خبر داد.

در صورت درخواست وزارت بهداشت، سپاه آماده برپایی بیمارستان‌های صحرایی است

سردار رمضان شریف در خصوص آمادگی این نهاد برای افزایش ظرفیت بیمارستانهای ثابت و احداث بیمارستانهای صحرایی در موج چهارم کرونا گفت: مجموعه بیمارستان‌های ثابت، سیار و صحرایی سپاه آماده هستند تا متناسب با نیازمندی و در خواست وزارت بهداشت گسترش پیدا کرده و افزایش ظرفیت داشته باشند.

وی افزود: از ابتدای همه گیری بیماری کرونا، بیمارستان‌های ثابت سپاه در تمام کشور ظرفیت خود را برای پذیرش بیماران کرونایی افزایش داده و بیمارستان‌های سیار و صحرایی سپاه نیز آماده هستند در صورت در خواست وزارت بهداشت در کمترین زمان ممکن در اقصی نقاط کشور برپا شوند. همچنین نقاهتگاه‌هایی که ما در ابتدای همه گیری کرونا احداث کرده بودیم نیز هم اکنون آماده هستند در صورت نیاز به مردم خدمت رسانی کنند.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: اخیرا و با آغاز موج چهارم بیماری کرونا در کشور، وزیر بهداشت طی نامه‌ای به فرمانده کل سپاه در خواست تشدید طرح شهید سلیمانی را داشت که سردار سلامی نیز به تمامی سپاه‌های استانی دستور دادند ضمن تشدید مراقبت‌ها در طرح شهید سلیمانی هرگونه همکاری لازم با وزارت بهداشت را انجام دهند.

سردار شریف اظهار داشت: همچنین با دستور سردار سلامی همه نیروها و سپاه‌های استانی فعالیت گسترده‌ای را در حوزه کمک‌های مومنانه آغاز کرده‌اند که یک مرحله آن قبل از 15 رمضان و مرحله دیگر آن نیز بعد از نیمه ماه رمضان با همکاری مردم در عزیز در مساجد و محلات انجام خواهد شد.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    همون دادگاه های صحراییتون مارا بس است

  • کاربر ناشناس
    0

    هر کسی از عهده کار خودش بر نمیاد خداحافطی کنه گر چه جا نیافتاده

  • کاربر ناشناس
    0

    همه باهم جهادسرنگونی کرونا یک دست صدانداره یاضامن آهو

  • کاربر ناشناس
    0

    سپاه پاسداران مدافعان وطن جان مادرتان فاطمه زهرازودتراقدام فرمایید بخاطرکودکان

  • عبدالحمید
    0

    دست اندرکاران خبر فوری اشاعه نظرات افراد و جریانهای مغرض و منحرف احترام به آزادی بیان نیست چون هدف هر مجموعه و جمع فرهنگی در وهله اول باید تثبیت فضایل ملت و کمک برای رسیدن به کمالات انسانی می باشد. وقتی نظرات چنین افرادی را نشر دهیم در واقع فضائل انسانی را در ذهن مخاطبین متزلزل نموده و قبح دشمنی با آرمانهای اصیل دینی را ازبین می بریم و خدای نخواسته زبان شیطان می شویم . امیدوارم این نوشته مورد توجه قرار گیرد و در باره عاقبت کار خود اندیشه کنیم .

    نظرات شما -
    • غیر قابل نشر
      0

      آرمانهای اصیل را شما با اعمالتون از بین بردید نه ما با اقوالمون

  • کاربر ناشناس
    0

    ایران ایران ایران خون ومرگ وخودجان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها