بستری‌ بودن ۳۹۴ کرونایی در استان سمنان

سخنگو و جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا ویروس استان سمنان از بستری‌شدن ۳۹۴ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ طی شبانه‌ روز گذشته در این استان خبر داد.

بستری‌ بودن ۳۹۴ کرونایی در استان سمنان

حبیب الله خجسته‌پور با اشاره به روند افزایشی مبتلایان به کووید۱۹ در این استان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۳۵۵ مبتلای جدید در مراکز درمانی و بیمارستانی استان سمنان و در مناطق تحت‌پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود شناسایی شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: با شناسایی این موارد جدید شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان های هشتگانه این استان به ۳۱ هزار و ۶۹۶ بیمار رسید.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس با بیان اینکه خوشبختانه در ۴۸ سعت گذشته هیچگونه فوتی در استان گزارش نشده افزود: متاسفانه از ابتدای بحران کرونا تاکنون شمار قربانیان کووید۱۹ در استان به ۹۶۱ نفر رسید.

خجسته پور از ترخیص ۶۹ مبتلای دیگر طی شبانه روز گذشته خبر داد و اضافه کرد: این مبتلایان پس از بازیابی سلامتی کامل با حال عمومی مناسب از بیمارستان های استان ترخیص شدند.

وی با اشاره به شناسایی ۳۵۵ مبتلای جدید طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: ۲۳ هزار و ۶۱۳ نفر از مبتلایان این استان به صورت سرپایی شناسایی شدند.

خجسته‌پور بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید و از عموم شهروندان خواست با پرهیز از هرگونه سفر و دورهمی و رعایت توصیه های ستاد مقابله با کرونا، مدافعان سلامت را در مدیریت این همه گیری و عبور از موج چهارم کروناویروس یاری کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها