مدیرعامل شرکت کشت و صنعت واله،مالک هایپرهای زنجیره ای سبا پروتئین:

شعار ما این است: من پروتئین سالم مصرف می‌کنم/ تحولی بزرگ در بازار محصولات پروتئینی

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت واله، مالک هایپرهای زنجیره ای سبا پروتئین تأکید کرد: تحولی در بازار محصولات پروتئینی ایجاد خواهیم کرد و قیمت ها را در این بازار کنترل می‌کنیم تا مصرف کننده نهایی منتفع شود.

شعار ما این است: من پروتئین سالم مصرف می‌کنم/ تحولی بزرگ در بازار محصولات پروتئینی

مهندس محمود قبادی نژاد در حاشیه افتتاح چهارمین شعبه سبا پروتئین در تهران اظهار کرد: تصمیم گرفتیم بازار گوشت و مرغ و به طور کلی بازار پروتئینی را در کشور مدیریت کنیم چون تا به حال در این حوزه ،مدیریت منسجمی نداشتیم، در عین حال در تلاشیم فروشگاه های اینترنتی را نیز در این بخش ایجاد و گسترش دهیم.

وی گفت: از تأسیس این شعبات، در وهله اول به دنبال منافع مادی نبودیم بلکه به دنبال آن بودیم که خدمتی به مردم ارائه دهیم چون متاسفانه کالاهای اساسی مثل مواد پروتئیتی گوشت و مرغ با قیمت بالایی به دست مردم می‌رسد و این در حالی است که ما سعی کردیم با حذف واسطه ها، محصولات را با قیمت و کیفیت مناسب به دست مصرف کننده نهایی برسانیم.

قبادی نژاد با بیان اینکه، شعار مجموعه ما (من پروتئین سالم مصرف می کنم) می باشد، تاکید کرد: اقداماتی نیز در دست انجام داریم که بتوانیم یک سبد کالایی را در اختیار مردم قرار دهیم تا زمانی که مردم به یکی از شعبات سباپروتئین مراجعه می کنند بتوانند پکیجی از کالاهای اساسی خود را خریداری کنند.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت واله، مالک هایپرهای زنجیره ای سبا پروتئین ادامه داد: از کارهایی که ما در شعبه شهران سبا پروتئین انجام دادیم تولید سوسیس و کالباس ارگانیک در حضور مشتری است، در واقع بدون هیچ مواد اضافی، سوسیس و کالباس تولید می شود چون با توجه به اینکه خیلی از مصرف کنندگان از مصرف سوسیس و کالباس به دلیل کیفیت پایین آن ناراضی هستند ما بر آن شدیم تا این کار را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه برخی کالاهای ما در شعباتمان حدود ۱۰ درصد از جاهای دیگر ارزان تر است و یا در برخی محصولات ، اختلاف ۴۰ درصدی را با دیگر جاها داریم، گفت: با توجه به گسترش فعالیت هایمان در نظر داریم تا بتوانیم ۵۰ شعبه جدید افتتاح کنیم و در شعبات دیگر و در شهر های مختلف فعالیت کنیم.

مهندس قبادی نژاد در بخشی از سخنان خود با اشاره به فروش اینترنتی محصولات پروتئینی از جمله گوشت و مرغ عنوان داشت: با توجه به اینکه در بحث گوشت و مرغ ، مردم اطمینان به خرید اینترنتی ندارند ما در فاز اول باید اعتماد سازی کرده و پس از آن و جلب اعتماد مردم، فروش اینترنتی را آغاز کنیم.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت واله، مالک هایپرهای زنجیره ای سبا پروتئین یادآورشد: شرکت برای توسعه تجارت خود و تسهیل آن اقدام به تاسیس شرکت‌هایی در خارج از کشور کرده است

وی افزود: در این راستا تصمیم گرفتیم هایپرهای زنجیره‌ای پروتئینی را در فاز اول استارت بزنیم که این هایپرها به صورت عرضه مستقیم است به گونه‌ای که ما کل زنجیره را در اختیار داریم یعنی دام را از تولید کننده می گیریم و در کشتارگاه خودمان آنها را ذبح می کنیم تا در نهایت برای مردم مقرون به صرفه باشد و همه اینها باعث می‌شود قیمت ها بسیار مناسب نسبت به رقبا باشد .

مهندس قبادی نژاد همچنین خبر داد: در نظر داریم در فاز بعدی، فروشگاه های زنجیره ای اکو مارکت را راه اندازی کنیم که به صورت فروشگاههای هایپرمارکت زنجیره ای جهت تامین کلیه کالاهای مورد استفاده مردم فعالیت کنیم، هدف از این موضوع نیز آن است که بتوانیم همه کالاهای اساسی مردم را در یک سبد، با قیمت مناسب و کیفیت عالی به دست مردم برسانیم .

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها