ملکه انگلیس بیوه شد


20 فروردین 1400 - 15:52
607038fdb9532_2021-04-09_15-52
کاخ باکینگهام خبر از درگذشت همسر الیزابت دوم داد.

اسپوتنیک نوشت: کاخ باکینگهام در انگلیس، خبر درگذشت همسر الیزابت دوم را منتشر نمود.

شاهزاده فیلیپ همسر ملکه الیزابت دوم بود.

او مسن‌ترین همسر یک فرمانروای بریتانیا و کسی است که در قلمروهای مشترک‌المنافع بیشترین مدت خدمت را به عنوان همسر فرمانروا داشته‌است.

بیشتر بخوانید: همسر ملکه انگلیس در آخرین روزهای عمرش چه قیافه‌ای داشت؟

بیشتر بخوانید: عزاداری ۸ روزه ملکه انگلیس به خاطر از دست دادن شوهر

کاخ باکینگهام خبر از درگذشت همسر الیزابت دوم داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

607038fdb9532_2021-04-09_15-52
20 فروردین 1400 - 15:52

اسپوتنیک نوشت: کاخ باکینگهام در انگلیس، خبر درگذشت همسر الیزابت دوم را منتشر نمود.

شاهزاده فیلیپ همسر ملکه الیزابت دوم بود.

او مسن‌ترین همسر یک فرمانروای بریتانیا و کسی است که در قلمروهای مشترک‌المنافع بیشترین مدت خدمت را به عنوان همسر فرمانروا داشته‌است.

بیشتر بخوانید: همسر ملکه انگلیس در آخرین روزهای عمرش چه قیافه‌ای داشت؟

بیشتر بخوانید: عزاداری ۸ روزه ملکه انگلیس به خاطر از دست دادن شوهر

24

نظرات 44
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمد 1 0 پاسخ 1400/1/21 -13:20

یه جوان ایرانی سالم هستم.ولی مشکل مالی دارم اگر قبول کن میخوامش فقط درک کن مشکل مالی من

محمد گلکارخوزانی 0 0 پاسخ 1400/1/21 -11:50

باسلام ملکه انگلیس تقریبا با آیت اله جنتی هم سال است ( البته داخل شناسنامه) با توجه به اینکه همسر آیت اله چندین سال پیش مرحوم شدند به ایشان پیشنهاد بدهید که با ملکه بیوه ازدواج تا کمتر دولت اش شیطنت کنند حداقل به خاطر آیت الله جنتی که داماد شون میشه احترامی خاصی واسه داماد شون قائل میشوند.

خدا 2 0 پاسخ 1400/1/21 -10:34

ملکه و جنتی حالا حالاها هستند می توانند وصلت کنند

علی 3 0 پاسخ 1400/1/21 -10:26

بیچاره در سن کم بیوه شد

...... 2 0 پاسخ 1400/1/21 -10:00

خبر فوری جوری میگه بیوه شد! انگار ما چندین ساله منتظر بودیم بیوه بشه بریم بگیریمش!!!

ناشناس 1 0 پاسخ 1400/1/21 -09:58

فلیپم رفت عجب دنیاییه به هیچ کسی وفا نداره خدا حافظیم نکرد اینهم مستعمره بدردش نخورد ؟؟؟؟؟ تو جهنم اختلاف نندازه جای خوبو برا خودش ورداره؟ ازاینا هیچی بعید نیست؟ البته همه جاش داخه؟

علی 1 0 پاسخ 1400/1/21 -09:42

یعنی دیگه میشه صیغش کرد حلال شد

یک نفر 4 0 پاسخ 1400/1/21 -07:54

آخی طفلک ملکه حالا چی میشه؟؟ دیگه بعد از پرنس مجبوره با عزرائیل ازدواج کنه. شاید این جوری دنیا از شرش خلاص بشه.

عصمت طلب 5 2 پاسخ 1400/1/21 -07:53

طفلک احمدی نژاد ، اگر میتونست میرفت ، بغلش میکرد وصمیمانه تسلیت میگفت ، لعنت بر این کرونا

رضا. 6 0 پاسخ 1400/1/21 -00:47

هر چی میکشیم از دست زن این خدا بیامرزه

سیدجعفرکاظمی 9 0 پاسخ 1400/1/20 -23:52

بهتراست همسرجدیدی برای خودش دست وپاکند.حیف است که جوانی خودرا هدردهد.

خ 1400/1/21 -00:31

خخخخ این زن دیگه مال دوران دایناسورها و ماموت هاست

عباس 4 0 پاسخ 1400/1/20 -23:28

خبرفوری نمیخوایش تعارف نکن بدیم بع حسن

آریایی ام 7 4 پاسخ 1400/1/20 -21:50

این چندمین شوهرش بود؟! تاحالا کسی سرود ملی کشور انگلیس را شنیده؟؟؟ همه چیز به فدای ملکه حتی ... دیکتاتوری محححححححض

کاربر ناشناس 10 0 پاسخ 1400/1/20 -21:02

انگلیسی ها یتیم شدن

زن جدید=کاسب مهریه 7 1 پاسخ 1400/1/20 -20:52

زن هم زنای قدیم که یه عمر با داری و نداری شوهر می ساختن و هشتا بچه را با شرافت بزرگ می کردن زنای الان که بند کفش زنایقدیم هم نیستن تا نیومده می خوان با کاسبی مهریه که تازه دیگه اونم ور افتاده و هیچ مردی این ننگ را قبول نداره!!از مردان همون اول کار پول و مال بکنند و دو ماه بعدم برن طلاق بگیرن و یه شوهر دیگه کنندو به کاسبیشون ادامه بدهند ولی زهی خیال باطل

حمید 11 0 پاسخ 1400/1/20 -20:50

من فوق لیسانسم چون کارگیرم نمیاد حاضرم زوجتک نفسی ملکه جون

. 0 7 پاسخ 1400/1/20 -20:29

خدا بیامرزدش. مرد وظیفه شناس و خانواده دوستی بود.

OK 5 2 پاسخ 1400/1/20 -20:23

در انگلیس مثل کشور ما یک هفته عزای عمومی اعلام نمی شود؟!

مغزهای شسته 1400/1/20 -21:54

نصرا،،رادش یک کلیپ ساخته،برای افرادی مثل شما ،سرچ کن

ملیحه 3 1 پاسخ 1400/1/20 -20:17

الانه که محمودخان با خودرو ی ملی افتتاح شده دورا ن خودش یعنی تیباو با سرعت افسانه ای خودشو به کاخ باکینگهام برسونه و ملکه جان رو مثل مادر چاوز جون بغل کنه و شعر رفتی ازیادم مرحومه... رو با اکسترفلامونیک لندن برای حضار اجرا کنه و قول توزیع سیب زمینی پشندی بین ملت سرافراز ،در صورت پیروزی مجدد در ریاست جمهوری بده

حسینی 8 0 پاسخ 1400/1/20 -19:58

سریع برید خواستگاری

ناشناس 14 2 پاسخ 1400/1/20 -19:56

ایشالاه ملکه هم گور به گور بشه.هر چی میکشیم که نه ولی این انگلیس خبیث.از امریکا هم بدتره.خدا لعنتشون کنهبا بعضی ار مسئولین کشور خودمون که دو تابعیتی انگلیس دارند.....

لک 10 3 پاسخ 1400/1/20 -19:38

فقط خدا میداند اینها چقدر جنایتکارند

کاربر ناشناس 7 2 پاسخ 1400/1/20 -19:36

این بیوه نمیمونه اون دفن وکفن نشده ملکه ازدواج کرده

یاشا داریوش 9 1 پاسخ 1400/1/20 -19:34

موقعیت خوبی جنتی پیش قدم بش هم برای وصلت هم برای رفع تحریم

ناشناس 8 5 پاسخ 1400/1/20 -18:44

قابل توجه مردان مجرد.

افشین 15 1 پاسخ 1400/1/20 -18:24

فقیر باشی یا غنی،کارتن خواب باشی یا باکینگهام خواب،مرگ برای همه هست.قضاوت براساس اعمالی است که از خود به یادگار می گذاری.

معرفت 7 4 پاسخ 1400/1/20 -17:33

من حاضرم!

داریوش 21 17 پاسخ 1400/1/20 -16:47

به خبر فوری ودولت روحانی وغرب زده های کشور تسلیت عرض می کنم امیدوارم با هم محشور شوید !غم آخرتون باشه وشر شما از سر مردم کم بشه !

به داریوش 1400/1/20 -18:26

پسر کوچولو! دنیا بر پاشنه غرب می چرخه. هستی و نیستی زندگی مادی و دنیوی تو مدیون غرب است. اگر غرب نبود شاید الآن تو زنده نبودی!

1400/1/20 -19:49

به «به درایوش»: و زُیِّن لهم الشیطان اعمالهم! ... پند بگیرید، اگر خِرد دارید.

آریایی ام 1400/1/20 -20:13

داریوش خان پدربزرگ !! دنیا بر پاشنه اراده خدا میچرخه!! غرب سگ کی هست؟!

ممد 8 10 پاسخ 1400/1/20 -16:45

روحانی نمیخوادش

رهانی 1400/1/20 -21:00

نمالتو

گرفتار زن امروزی 21 19 پاسخ 1400/1/20 -16:36

۷۳ سال ازدواج با عشق و محبت و احترام متقابل دوتا از شرفترین زوجهای جهان خدا رحمتش کنه

مازیار 1400/1/20 -18:26

برو این پیرزن شرافتمند رو بگیر تا بیشتر بیشرف نشده...حححححححخخخخخ

صدیق 1400/1/20 -19:37

معلومه بی بی سی حسابی تربیتت کرده

خیزران 5 9 پاسخ 1400/1/20 -16:26

این ومیگن زندگی قدرت،پول،شهرت و....مردنشونم درصدراخباره.

محسن 1400/1/20 -18:28

آره مثل داعشیا که صدر خبر بودن.اصلا چرا دورتر بریم مثل مرضی کثیف کرونا که صدر اخبار دنیاست