شرکت آرامکو عربستان با ۶ پهپاد انصارالله هدف قرار گرفت


29 اسفند 1399 - 12:23
605466a4abdba_2021-03-19_12-23
منابع خبری از حمله پهپادی جدید انصارالله یمن به شرکت آرامکو در ریاض خبر دادند.

«یحیی السریع» سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد که شرکت آرامکو در ریاض را با ۶ فروند پهپاد هدف قرار دادیم.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین در بیانیه خود تاکید کرد که در این عملیات پهپادی، اهداف با دقت تمام مورد هدف قرار گرفته است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین اعلام کرد که عملیات ارتش تا زمانی که جنگ و محاصره ظالمانه یمن ادامه دارد، ادامه خواهد یافت.

وی از همه شرکت‌های خارجی و شهروندان عربستانی خواست که از اهداف نظامی و حساس و حیاتی فاصله بگیرند زیرا «اهداف مشروع» نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خواهد بود.

منابع خبری از حمله پهپادی جدید انصارالله یمن به شرکت آرامکو در ریاض خبر دادند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

605466a4abdba_2021-03-19_12-23
29 اسفند 1399 - 12:23

«یحیی السریع» سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد که شرکت آرامکو در ریاض را با ۶ فروند پهپاد هدف قرار دادیم.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین در بیانیه خود تاکید کرد که در این عملیات پهپادی، اهداف با دقت تمام مورد هدف قرار گرفته است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین اعلام کرد که عملیات ارتش تا زمانی که جنگ و محاصره ظالمانه یمن ادامه دارد، ادامه خواهد یافت.

وی از همه شرکت‌های خارجی و شهروندان عربستانی خواست که از اهداف نظامی و حساس و حیاتی فاصله بگیرند زیرا «اهداف مشروع» نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خواهد بود.

منبع: تسنیم

66

نظرات 25
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ص _ ن 0 0 پاسخ 1400/1/2 -09:39

آفرین بر مردم یمن .که با قدرت جلو دشمنشان ایستاده اند درود بر عبدالملک بدردین و نیروهای تحت امرش

... 3 0 پاسخ 1399/12/29 -23:47

جنگ جنگ تا توقف کامل صادرات نفت عربستان و آزاد سازی مکه و مدینه از چنگال آل سعود!

پول.نفت 0 4 پاسخ 1399/12/29 -23:07

پول نفت وگازمنو دودهوانکنید پول نفت وگاز راخرج دارو وغذای هم وطنم کنید که برای مرغ وروغ صف نبندند وپدرخانواده سکته نکنه اینجاایرانه نه یک کشوریاحکومت عربی جنگ عربها به ما ربطی نداره

امیرم 9 4 پاسخ 1399/12/29 -21:37

زنده باد برادران یمنی. دست توانای خداوند همراه شماست. تا پیروزی راهی نیست....

حمید 1 3 پاسخ 1399/12/29 -20:20

ایران و عربستان اگر با هم خوب باشند قیمت نفت بالا میرود و منابع سرشاری نصیب هردو کشور می شود اما متاسفانه آمریکا از ایران یک لولو ساخته و میلیاردها دلار اسلحه به کشور های خلیج فارس فروخته طوری که عربستان و امارات برای هواپیماهیشان خلبان ندارند و از کشور های دیگر خلبان اجاره می کنند البته خود ما هم با سیاست های که در منطقه داشتیم این فرصت را به آمریکا دادیم سیاست قطعی آمریکا از بین بردن کشور های نفت خیز و پولدار منطقه توسط خودشان است بدون اینکه آمریکا و اروپا هزینه انسانی و مالی بدهند

سرباز کوروش 3 11 پاسخ 1399/12/29 -19:24

امیدوارم اعراب ملخ خور در جنگ با یکدیگر خود را نابود کنند یمن بزنه عربستان بزنه به درک !!!!!!! این ها تقاص خون ایرانیان پاکی بود که در جنگ با اجداد ملخ خور عربستان وحشی کشته شدند بهتر بود کاخ بن شیطان همان بن سلمان وهابی را با خاک یکسان میکردند

موسی 1399/12/29 -20:03

یمنی ها اصالتی ایرانی دارند در ضمن همه اعراب ملخ خور نیستند در کشور عزیمون عربهایی زندگی میکنن که هم وطنمون هستند . پس بفهم چی میگی. اگه تاریخ حالیت بود و کوروش شناس بودی میفهمیدی اون زمان یمن ماله ایران بود.

مسعود 1399/12/29 -20:06

یمنی ها هم تباران ما که در حوزه تمدن ایران بزرگ هستند یادمان باشد فرماندار یمن در زمان ساسانیان ایرانی بود و همانجا ازدواج کرد و در واقع حوثی ها از نسل ایران و پادشاهان ایران هستند

رحیم اب منگل 1399/12/29 -21:00

سرباز کورش این جوری فکر میکردند که 60 هزار عرب ملخ خور 800 سال بر ایران حکومت کردند

1399/12/29 -22:09

شما ۱۴۰۰سال عقب هستی برو ببین عربها چگونه زندگی میکنند.

بهروزجعفری 2 2 پاسخ 1399/12/29 -18:57

چجوریه تیم فوتبال یمن چندوقت دیگه برای انتخابی جام جهانی اونجا بازی میکنه تازه باهزینه عربستان

Iraj.soltani 14 2 پاسخ 1399/12/29 -17:33

درود بر مردم یمن. موشک جواب موشک. ترحم بر بن سلمان تیز دندان، ستمکاری بود بر گوسفندان.

یا زین العابدین 12 3 پاسخ 1399/12/29 -16:56

خدارو شکر ذوالفقارهای حیدر کرار همچنان برسر وهابیون لعین داره فرود میاد انشالله پرچم یا حیدر کرار رو به احتزار در بیارید خودمون رو آماده کردیم برای شعر یا حیدر کرار زند نقش به زودی ......انشالله به همین زودیای زود کنار حرمهای امامان غریبمون

خسرو ناصری 1399/12/29 -17:53

احتمالا منظورتون اهتزاز باشه؟!خخخخ

بسیجی 1399/12/29 -18:45

هزار مرتبه باید شکر خدا کرد ریال ال سقوط ۷۰۰۰۰ ریال اسلام ناب محمدی خدا کنه کل عربستان نابود و با خاک یکسان شود معنی نداره ما در صف مرغ و روغن و از سطل اشغال غذا جمع میکنی مردم ال سقوط در رفاه باشند

شهروند 10 4 پاسخ 1399/12/29 -16:45

عربستان ازاول باجوامع شیعه دشمن بوده مادر طالبان پدر داعش عمه القاعده مادر بزرگ هر گروه سلفی وتروریستی وتندرو هست حمایت 8 سال جنگ تحمیلی از صدام وغیره... پس چشمشون کور باید نابود شن بیاری خدای بزرگ.(یاوران امام خامنه ای)#انتقام سخت

ط 6 16 پاسخ 1399/12/29 -16:40

بیچاره پول ملت ایران فقط ریاست جمه دوری حکومت

بی نام 4 2 پاسخ 1399/12/29 -16:10

این بازی کثیف غرب رو کشورهای خاورمیانه هر چه سریعتر به زمین خود نامردشان بندازند اینجوری دونه دونه کشورهای منطقه در نبرد علیه یکدیگر ضعیف می شوند و سیاست معروف تفرقه بنداز حکومت کن به نفع آمریکا و اسراییل و غرب ادامه خواهد داشت . از بین رفتن امنیت و تجارت و آرامش و بیکاری جوانان و مهاجرت و... و اقتصادهای ضعیف میرسه به کشورهای منطقه و فروش اسلحه و موشک و غارت منطقه میرسه به دشمنان مشترک . و در نهایت علیه این کشورها همانها ادعای حقوق بشر و ... سر می دهند . این همه سال اگر خاورمیانه با هم متحد بود بسیار قدرتمند می شدند .

رضا 11 6 پاسخ 1399/12/29 -16:05

دمتون گرم یمنیهای قدرتمند بزنید تا کاخهای شیطان صفت عربستان به لرزه.....خدا قوت خوشحالمون کردید آخر سالی....

باخدا باش پادشاهی کن 10 3 پاسخ 1399/12/29 -15:07

اگر ارامکو را بزنند باور کنید تحریمها را بر میدارنند بزن بزنه ید الله معاکم

متین 16 4 پاسخ 1399/12/29 -14:37

یادمه بن سلمان تو یه مصاحبه گفته بود جنگ رو داخل ایران میکشونیم. این بدبخت که ...شد. مونده امارات که چشم به جزایر ایرانی دوخته.

کاربر ناشناس 14 7 پاسخ 1399/12/29 -14:11

آفرین اگ کمک لازم داشتین خبر بدین جوونای باقیرت یمن