یک روزنامه نگار و فعال رسانه ای:

اقای عارف! «رفع حصر» که هیچ، اساسِ «اصلاحات» را هم برای حفظ قدرت می‌خواهید

یک روزنامه نگار و فعال رسانه ای نوشت: رفع حصر که هیچ آقای عارف، اساسِ ‏«اصلاحات» هم برای جناب‌تان، ⁧طرح مطالبه و‌ صرفاً بهانه‌ای برای ماندگاری در قدرت⁩ است.

اقای عارف! «رفع حصر» که هیچ، اساسِ «اصلاحات» را هم برای حفظ قدرت می‌خواهید

مصطفی فقیهی در کانال تلگرامی اش نوشت:

۱. افاضات جدید جناب عارف، رییس فراکسیون امید (اصلاح‌طلبان) در مجلس پیشین را دیدید؟! او گفته «بنا نبود فراکسیون امید، حصر را بشکند؛ فقط قصدمان طرح مطالبه بود» بنظر»

رفع حصر که هیچ آقای عارف، اساسِ ‏«اصلاحات» هم برای جناب‌تان، ⁧طرح مطالبه و‌ صرفاً بهانه‌ای برای ماندگاری در قدرت⁩ است.

۲. اگرچه جای خوشحالی‌ست همین موضع‌گیری، ولو خلاف شعارهای‌تان! و دروغی بزرگ به رأی دهندگان‌تان! اما خُب خشنودم که بالاخره این افتخار! نصیب ملت ایران شد تا آن سکوت گوش خراش و بدنه‌تراش اصلاحات، دمادم انتخابات شکسته و بحمدالله «زبان»، باز شده است؛ البته کمی دیر، و دیگر بی‌حاصل!

و حال بهتر درک می‌کنیم، همان سکون و رخوت آزاردهنده - که با بی‌محلی متکبرانه و متفرعنانه‌اش نسبت به اعتراض مردم رو به رو بود - نشان می‌داد، او به قول و تصریح خود، تنها در پیِ «طرح مطالبات» و نه «برآورده‌سازی خواسته‌های مردمی» است و چه خوب که ، نقاب را زودتر از صورت خویش برداشت.

معتقدم او، حتی همین ایده‌ی شیرینِ «طرح مطالبات» را در مجلس پیشین را نه برای وفاداری به آرء ملت، که تنها و تنها برای كسب انتفاع شخصی و به سودِ هوس و وهمِ پوچِ رياست جمهوری می‌خواست!

و چه خوش خيال است اين گندم نمای جوفروش

۳. و باز، خوشحالم که مطمئنم به آنچه می‌گویم، و اطمینان دهم به خوانندگان، که او علی‌الیقین کاندیدا خواهد شد و شب ثبت نام انتخابات ۱۴۰۰، کنار درب وزارت کشور چادر خواهد زد تا در خیال خامش، به رویای ریاست‌جمهوری، نزدیک‌تر شود!

خوشحالی‌ام ازچه باب است؟ چه چیز بهتر از آنکه این خلیفه‌ی خوش‌خیال، اندازه و قواره‌ و سبد رای واقعی‌اش را بداند و از توهمِ فضاسازی اطرافیان و اخبار کانالیزه شده، برون آید، شاید!

۴. اما حیف جناب دکتر عارف! این کابوس سیاهی‌ست که تنها نقطه‌ی عطفش، رای حداکثر صدهزارنفره‌ی مردم در انتخابات به جنابعالی‌ست (یعنی حداقل ۵۰ برابر کمتر از آراء باطله که بنظرم حداقل ۵ میلیون است) که ان‌شالله، به یُمن کاندیداتوری و تماشای سرنوشت و نتیجه‌ی انتخابات، این‌بار سکوت را عاقلانه تداوم خواهید داد، یقه‌ی پست و قدرت و ریاست‌جمهوری را رها کرده و دیگر، در دست و پای انتخابات و سازوکار اصلاح‌طلبان و میانه‌روها نخواهید لولید!

اگرچه می‌دانم در این مسیر، چه فشارها و چه نزاع‌ها و چه اختلاف‌ها و چه جنجال‌ها و چه منم‌منم‌ها و چه فریادها و چه حسادت‌ها که در جریان اصلاحاتو میانه‌رو به پا نخواهی کرد!

اما خُب ، مهم نیست! حق‌شان است! جریان اصلاحات باید تاوان باد کردن جنابعالی و حمایت تام و‌ تمام در انتخابات مجلس ۹۴ را پس دهد؛ نمی‌شود حلقه‌ی تنگ تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان هر آنچه خواهند، بر سرکشور آورند و گزندی هم دامن‌گیرشان نشود.

تاکید می‌کنم تا حتماً به حافظه بسپارید ، رای جناب عارف «یک پنجاهمِ آراء باطله» خواهد بود! حتی اگر اجماع جمیع اصلاح‌گرایان و حتی حمایت محال خاتمی را پشت خود داشته باشد!

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 26
  • کاربر ناشناس
    0

    عارف همان موسوی 88

    نظرات شما -
    • سپنتا
      0

      چرا حرف مفت میزنی وقتی سواد سیاسی نداری؟ موسوی یک آزاده خواه است که برای آرمانش 11 ساله گردن خم نکرده اما عارف یک سو استفاده گره که دستش برای همه رو هست پس به جای طرح جملات خنده دار همانند احمدی نژاد لودگی نکن

    • جمالی فرخ ابادی
      0

      اصلاح طلبان کارایب شان را در این ۸سال که هم دولت را داشتند و هم مجلس و شورای شهر و... نشان دادند اصولگرایان هم ۸سال قبل از آن. ‌ الکی دو آتیشه نشوید و سنگ اینها را به سینه نزنید . اتفاقا شما و ما بی سواد سیاسی هستیم که بازیچه دست اینهاییم و برای رای آوردنشان رگ گردن کلفت میکنیم

    • ب کاربر ناشناس
      0

      اگر موسوی بیاد که هرگز هم نمیاد مطمئنا 40 میلیون ایرانی اصیل رای به ایشان خواهند داد الا ساندیس خورهای نحس دلواپس ننگین بیان

  • رضا
    0

    دو جناح برای منافع به جان هم افتاده اند ولی اصولگرایان مسئولیتهای کلیدی را در دست دارند

  • خسرونژاد
    0

    نتیجه تولید ژن برتر آقای عارف ، خود بهترین نشان و گواه از انحصارطلبی و خودبرتربینی و گستاخی ایشان است .

  • ابی
    0

    امان از این عارف خوش خیال و خوش خیالتر از او این فرصت طلبان!!!

  • ناشناس
    0

    دکتر عارف لال ، بی زبان ، سکوت پیشه کن ، آرام ، عافیت طلب و در پی صندلی ریاست که دماغش را بگیرید خفه می شود چطوری می خواهد نقش لیدر جبهه اصلاح طلبان را ایفا کند؟! لیدر جبهه اصلاح طلبان یکنفر مثل دکتر احمدی نژاد سخنور ، نترس ، رک و پر رو می خواهد.

  • ^؛مورچه^؛
    0

    جنگ شماها سرلحاف ملاست رای بی رای قدرت بی قدرت

    نظرات شما -
    • ^؛مورچه^؛
      0

      فراوان فراوان عذرخواهی می کنم . بیجا کردم ، رأی می دهیم با قدرت .

    • ب بهنام
      0

      دمت گرم اقابهنام خوب مورچه راضایع می گنی مشتی هستی دادا

    • ب مورچه قلابی
      0

      بده بده ب قدرت

  • غضنفر 98
    0

    این مردک چی میگه؟ به کجا رسیده و چی ازجان ملت میخواد.؟ کفتارپیر

    نظرات شما -
    • غضنفربی شعور
      0

      کفتار پیر باباته و امثال خودت.اگه لقمه حلال خورده بودی فحاشی نمی کردی.منفور

  • اذری
    0

    آقای عارف ازاول اصلاحات به شماها رای داده ام اما حالا توبه کرده ام به مردم ایران ظلم کرده ام به آینده ایران خیانت کرده ام خودم را نمی بخشم

  • سید
    0

    حصر کار دیکتاتور های ظالم است. بدون دادگاه انجام شده البته دادگاه های دیکتاور ها هم ...

  • کاج
    0

    یک گونی سیب زمینی در شرایط کنونی از عارف به صرفه تر و امید بخش تر است

    نظرات شما -
    • ب کاج
      0

      پس برو پابوسی محمودی تا یه گونی سیب زمینی بیرگ مثل خودت بهت بده و باهاش برقص

  • کاربر ناشناس
    0

    آقایاخانم سپنتا شمایی سواد سیاسی دارید حرف مفت نمی زنید شما تهران روهمان ایران میدانید نه عزیزم ایران بجزتهران 70میلیون جمعیت داره .کشورما رییس جمهوری مثل آقای رجایی می خواد نه مردان لای پر قو.والسلام

  • حسین
    0

    برادر عزیز سلام.خداییش بدون حبّ و بغض و غرضو مرض و بدور از وابستگی خطی و جناحی و با اطلاع میگم اگر دیکتاتور و دیکتاتوری بود و دادگاهی تشکیل میشد براساس ادلّه و مستنداتِ پرونده هاشون بجرم براندازی و اسقاطِ نظام، با نقشه و طراحی و دخالت مستقیم و غیرمستقیم عوامل بیگانه،بخصوص سفراشون در ایران، راءی قاضی بجرم فساد فی الارض، حکمشون اعدام بود... *** بنابراین حصر آنهم چه حصری؟!!! ناشی از راءفت اسلامی بود.. ...جسارتاً اگر خودت جزو ضدانقلاب برانداز نیستی و دلسوز ملکو ملتی و بدنبال حقیقتی وقت بزار کتب،نشریات و مصاحبه های سیاستمداران اونور آبیو مطالعه کن تا متوجه بشی بعد از چند سال چه اعترافاتی کردن و پرده از چه حقایقی برداشتن.موفقباشی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      برادر حسین! چرا بیخود و بی جهت عرض خود می بری و زحمت ما می داری؟!!!

  • f.karimi
    0

    خدای سبحانه و تعالی را بسیار شاکریم عنایتی کند که : بالاخره چه وقتی این جنابان متفرعن مزین به ژن مرغوب دست و اندیشه از مقام و آقایی این مردم شریف برداشته و جاه طلبی ها و کم شعوری های یک سویه خود را به پشتوانه دانش آموختگی دانشگاه شریف بودن قطع می کنند؟ ان شاءا...

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      برو همشهری یزدی . بروبه همان بناهای میراث فرهنگی یزد و خانه های خشتی شهر برس..خداوکیلی این سری دیگر کاندید نشو... پولت رو خرج شهرت بکن تو رو خدا نیا لصلاح طلب

  • بین
    0

    ملت توجه داشته باشم که اینا شدن دو گرو یکی خادم ملت و دیگری خائن ! اما اصل و بنیان اینا یکی و اونم فقر و فلاکت ملت.

    نظرات شما -
    • شهروند
      0

      تنها هدفشان کشیدن ملت پای صندوق است و عکاسی و فیلمبرداری از حضور ملت همیشه در صحنه و ولایی و .. . است/ از هیچکدوم این جناح ها آبی برای ملت گرم نمیشه . اما خودشون و مفت خورها و نوچه های اطرافشون آب گرم 24 ساعته دارن آیا ملت باز هم فریب خواهد خورد ؟!!! 42 سال تجربه کافی نیست ؟؟؟

  • منم مختار
    0

    نویسنده این اراجیف یک انسان نما است که با پیش داوری موجب حق الناس شده این به باصطلاح منتقد یه منقلی خرافه پرست مفلس هستش که الحق با زیاده گویی و تهمت افتراء باعث روشنگری مردم در ارتباط با جناب دکتر عارف شد مردم دیگر گول سخنان پرسپولیسی را نخواهیم خورد و چنانچه شورای نگهبان استصوابی باشد یک متحجر دریوزه گر کاسب تحریم چون فقیهی ریاست جمهور خواهد شد و کره شمالی هم دور نخواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها