خودکشی همزمان ۳ دختر از پشت‌بام مسکن مهر دهدشت/ ویدئو


16 اسفند 1399 - 09:15
604316e7c77c6_2021-03-06_09-15
سه دختر جوان در دهدشت به طرز هولناکی اقدام به خودکشی کردند.

سه دختر نوجوان بر روی پشت بام ساختمان‌های سه طبقه مسکن مهر شهر دهدشت اقدام به ‎خودکشی کردند.

یکی از آنها خود را به پایین پرت کرد و دو نفر دیگر با دخالت مردم و ‎پلیس منصرف شدند اما به دلیل مصرف روانگردان حال خوبی ندارند.

تا این لحظه هر سه زنده و تحت نظر ‎پزشک هستند.

دهدشت شهری در غرب استان کهگیلویه و بویراحمد و مرکز شهرستان کهگیلویه است.

سه دختر جوان در دهدشت به طرز هولناکی اقدام به خودکشی کردند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

سه دختر نوجوان بر روی پشت بام ساختمان‌های سه طبقه مسکن مهر شهر دهدشت اقدام به ‎خودکشی کردند.

یکی از آنها خود را به پایین پرت کرد و دو نفر دیگر با دخالت مردم و ‎پلیس منصرف شدند اما به دلیل مصرف روانگردان حال خوبی ندارند.

تا این لحظه هر سه زنده و تحت نظر ‎پزشک هستند.

دهدشت شهری در غرب استان کهگیلویه و بویراحمد و مرکز شهرستان کهگیلویه است.

منبع: رکنا

68

نظرات 17
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
امیر 1 1 پاسخ 1399/12/16 -16:37

جدا از فقر و ناامیدی و .... اصلا چرا باید تو این مملکت انقدر راحت مواد در اختیار قرار بگیره چون واقعا دوست دارند جوونها آلوده و سرگرم این مواد بشن و هیچ موقع جدی باهاش مبارزه نکردن ننگتون باد . ظلمتون تو تاریخ مثال زدنیه

ناشناس 1 1 پاسخ 1399/12/16 -15:16

سلام پنجمین کشوره ثروت منده جهان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یک سیاهپوست تو ی امریکا مرده بود تا یک ماه ملت گرفتار بودن رادیو تلویزیون همش راجب مرگش حرف میزدن تازه معلوم نبود چه‌ غلطی کرده بود ؟ شانس آوردیم خیابان به اسمش نکردن ؟ همه دنیا خرابه ما خوبیم ؟؟

ناشناس 3 0 پاسخ 1399/12/16 -13:42

میشه بگی کدام خودکشی؟خبر فوری

ناشناس 3 2 پاسخ 1399/12/16 -13:17

این هم نتیجه بچه دار شدن در کشور ونداشتن امید به اینده

مهدی 4 1 پاسخ 1399/12/16 -13:16

تو این مملکت بجز دولتی ها دیگر کسی آینده ندارد.

آریایی 2 3 پاسخ 1399/12/16 -13:10

یه خانمی با بچه اش میرن میوه فروشی ؛ بچه هی موز پوست میگیره و میخوره ؛ میوه فروش میگه خانم جلوی بچه تو بگیر ؛ میگه ولش کن دیوونه اس ؛ میوه فروش میگه اگه دیوونه اس چرا پیاز نمیخوره ؟؟؟؟ این حکایت این بندگان خداست ؛ اگه روان گردان زدن چرا کارهایی که روانگردانیها میکنند انجام نمیدن ؟؟؟؟ چرا باید هر سه خودکشی کنند ؟؟؟؟!!!!!!! یقینا بدلیل فقر و نداشتن امید و آینده روشن خودکشی کرده اند .

ناشناس 5 1 پاسخ 1399/12/16 -13:05

ما در شهرستان دهدشت پروژه داریم ؛ شهرستانی با مردمانی فقیر و از نظر مالی ضعیف ؛ اینها هم از روی نداری در مسکن مهر ساکن بوده اند و دیده اند هیچ آینده و امیدی ندارن لذا تصمیم به خودکشی گرفته اند ؛ بعد میگویند مواد روانگردان مصرف کرده اند !!!!!!!!

مسعود 1 1 پاسخ 1399/12/16 -12:37

فیلمش خیلی گویا وکامل بود

ناشناس 0 1 پاسخ 1399/12/16 -12:08

نمیگن بدلیل فقر و مشکلات اقتصادی و نا امیدی خودکش کرده اند ؛ مینویسند بدلیل مصرف روانگردان ؛ تف به شرفتان !!!!!!!!!

.. 1399/12/16 -14:30

خب واقعیته خیلی از خودکشی ها که امروز می شنویم تحت تاثیر مواد هستند

ali 7 0 پاسخ 1399/12/16 -11:36

لعنت به باعث و بانی این موضوع ...

کاربر ناشناس 3 1 پاسخ 1399/12/16 -10:59

عشق برای جوانان ناکام مانده بافقروسردرگمی واسترس شده مانندآب روان فکری کنید صندلیهاینشین

یه ناشناس دیگه 2 1 پاسخ 1399/12/16 -10:37

ای وای چه بدشانسی! چون دختر هستن دیگه خانواده هاشون زندگیشون رو جهنم نکنن که آبرومون رو تو مردم بردین شانس آوردن!!!پناه بر خدا!

حسنعلی 3 1 پاسخ 1399/12/16 -10:29

مرده شور فیلم بردار چی نشان داد احمق

ناشناس 8 1 پاسخ 1399/12/16 -10:23

باسلام وقتی ما درفقرزندگی میکنم وفرزندان ما بیکار هستند ونمیتوانند تشکیل زندگی بدهند عده‌ای تنگ نظر در استخدام وگزینش آنقدر سختگیری به دنبال پرونده سازی هستند وبی عدالتی و سهمیه خودی وغیره خودی می کنند آنان امتیاز ندارند که از سهمیه استفاده کننده آینده ندارند دست به کار های خطرناکی می زنند

نبی زاده 9 2 پاسخ 1399/12/16 -10:22

تا مدتی دیگه تمام ملت ایران باید خودکشی کنن...

آریایی 1399/12/16 -14:08

دوست عزیز ؛ اکثر مردم ایران از درون مرده اند و مردگان متحرک هستند !!!!!!!!!!

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks