مسئولینی که فرزند خود را محکوم کردند/ ویدئو


15 اسفند 1399 - 00:00
6041437110b58_2021-03-05_00-00
همواره مسئله برخورد با آقازاده‌ها مورد توجه مردم و رسانه‌ها قرار گرفته است. اما روزگاری بود که مسئولین فرزندان خود را محاکمه و به چوبه دار می‌سپردند تا مبادا انقلاب به خطر افتد.

در این ویدئو نگاهی داریم به مسئولینی که فرزندان خود را به خاطر مخالفت با انقلاب محکوم کردند.

همواره مسئله برخورد با آقازاده‌ها مورد توجه مردم و رسانه‌ها قرار گرفته است. اما روزگاری بود که مسئولین فرزندان خود را محاکمه و به چوبه دار می‌سپردند تا مبادا انقلاب به خطر افتد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

15 اسفند 1399 - 00:00

در این ویدئو نگاهی داریم به مسئولینی که فرزندان خود را به خاطر مخالفت با انقلاب محکوم کردند.

منبع: خبرفوری

66

نظرات 28
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
م 0 0 پاسخ 1399/12/16 -10:12

انموقع اوایل انقلاب بودبرای گول زدن مردم بعضی ازمسئولین این کارراکردندولی الان نه تنهاهیچ الاغ زاده ای اعدام نمیشه بلکه برای راحتی انان رابه اروپا وامریکامیفرستند

نوری 2 0 پاسخ 1399/12/16 -08:02

خدا لعنت کند کسانی که دارند با نام اسلام به مردم خیانت می کنند خدا انشاء مرگشان بدهد در هر لباسی که باشند.

کیان 1 0 پاسخ 1399/12/16 -02:40

باید بهشون حق داد اول کار خیلی مخلص بودن مهم بود ویک مشت آدم هیچ کاره به سمتی رسیده بودن پدر سالاری مطلق حکم‌فرما بود اگر لازم بود خانواده خود رو قتل‌عام میکردن جلو تر که آمده دیدن اصلا نیازی به کشتن نبوده الان 180 درجه چرخیده و فرزند سالاری هست میگه پاپا اگر میخوای کم و زیادت نکنم منو بفرست آمریکا یا کانادا پاپا هزینه رو هم میفرستی ها پدر انقلابی میگه فقط گورتو از جلو چشمام گم کن اونم میگه چشم پدر جون بای

مهدی 2 2 پاسخ 1399/12/15 -17:28

به نام خمینی بازی نکن فامیلی توهاشمی کن بهتره

ناشناس 8 0 پاسخ 1399/12/15 -16:32

در قران کریم آیه ای هست که می فرماید همسران پیامبر اگر گناهی مرتکب شدند باید دو برابر دیگران مجازات شود همین آیه باید نصب العین دستگاه قضا باشد اگر کسی مسئولیتی داشت و خطایی کرد باید دوبرابر افراد عادی مجازات شود نه اینکه چون آشناست ملاحظه اش را بکنند.

. 22 10 پاسخ 1399/12/15 -12:29

تمام حکومت های مطلقه و مستبد در طول تاریخ این کار را کردند و می کنند.چون تنها چیزی که براشون مهم است در قدرت ماندن خودشان است و هر جنبنده ای که این تخت قدرت را بلرزاندن انرا نابود می کنند.فرزند و غیر فرزند هم ندارد

علی 20 36 پاسخ 1399/12/15 -12:22

اگر انقلابتون حق بود یعنی حداقل نتایج خوب ومثبت مثل آزادی ، رفاه ، و... به همراه داشت باز می شد یه درصدی به شما حق داد ولی خدایی بچه هاتون که هیچی حتی دیگران را بیخودی چرا محکوم کردید؟

باران 41 8 پاسخ 1399/12/15 -12:10

بعضی ها دارای یک چندگانه عجیب درونی هستند. اگر با آقازاده ها متخلف برخورد نشود ، میگویند کسی کاریشون نداره ، اگر با آقازاده ها برخورد شود ، میگویند اینا که با بچه هاشون رحم ندارن ، به مردم رحم میکنن؟ آخه چه ربطی داره ، اگر برای اصلاح جامعه نیاز باشه چرا که نه. چه فرقی بین اون آقازاده با سایرین هست؟ باید یاد بگیریم که درک و فهممون را بالا ببریم. اکثر نظرات پایین بوی دشمنی میده نه دلسوزی.

ناشناس 1399/12/15 -12:46

باران خانم مشکل اینجاست که همینها اگه بدزدن و ببرن و بچاپن مشکل نیست اگه بخوان جایگاه قدرت اقایون را دچار خدشه کنند اعدام میشوند یک نوه امام با پول ملت الان در کاناداست بدون حجابی که برای ما اجباریست و یک نوه کت بسته تهدید به مرگ میشود

نادر 1399/12/15 -13:27

تو کجای کاری؟؟!! این برخورد نه برای دزدی و اختلاس و این جور چیزها بوده، برای مخالفت با عقیده پدرانشان بوده. همین هایی که به دست پدرانشان کشته شدند اگر همراه بودند الان سرشاخه‌های دزدی و اختلاس بودند و هیچ کس هم کاری باهاشون نداشت. یه خورده چشمات رو باز کن.

ناشناس 1399/12/15 -16:35

آقا نادر تو هم نفست رو پاک کن اون وقت چشمات تیز بینتر میشه

علی اصغر 8 5 پاسخ 1399/12/15 -12:04

حرف مردم تمامی ندارد. اگر در قبال اعمال فرزندانشان سکوت کنند، میگویند خودشان همدستشان هستند و نتوانستند تربیتشان کنند و آقازاده هستند و ... و اگر مجازاتشان کنند، با ز میگویند نتوانستند تربیتشان کنند و برای قدرت هر کاری می کنند و به فرزندشان رحم نکردند بر ما چه رحمی می گنند. خوب آن مسئول باید چه کار کند؟! ای کاش پدران حی و حاضر همه آقازاده ها در قبال سوء استفاده های فرزندان و خانواده هایشان محکم بایستند مثل بزرگان انقلاب. مثل حضرت نوح، حضرت لوط

سروش 0 0 پاسخ 1399/12/15 -11:54

بشر عجب موجودیه ازمنفی بی نهایت تا مثبت بی نهایت در حرکته

ناشناس 10 36 پاسخ 1399/12/15 -11:48

هیتلر و فراعنه شاهزاده های عثمانی هم برای در قدرت ماندن همین کار را میکردند چه مقدس

خ 19 39 پاسخ 1399/12/15 -11:33

سیاست پدر و مادر نداره.اینا به فرزندانشان رحم نکردن دیگه به مردم رحم میکنن.

باید وجود داشت 1399/12/15 -12:02

خاک تو سر اون دو تا که لایک زدن. آدم انقدر نفهم.

ایرانی 1399/12/15 -12:31

آخه نفهم اگه ن پسراشون محاکمه نکنند میگویید مال مارو خوردند آقا زاده اگه محاکمه کنند میگویید بیرحم خب چه کنند ؟میخاهی بزارنند پسراشون هرکاری بکنند بعد به اسم انقلاب بزنند من مانده ام تو طرف کی هستی طرف کسانی که از اسم پدر ممنون در خون مردم میکنند یا کسی که به اسم مسئول حتی ولا پسرش با یک چشم میبیند محاکمه چه تا اعدام میکند پس خواهش حرف منطقی بزنید تا چرت پرت

محمد 38 13 پاسخ 1399/12/15 -11:01

انقلابی بودن یعنی همین که با خانواده خودت بر سر مسائل مربوط به انقلاب هم شوخی نداشته باشی

محمد 11 0 پاسخ 1399/12/15 -10:40

حالا کی میخواید اعدام کنید که دارید زمینه سازی میکنید

حسن 18 34 پاسخ 1399/12/15 -10:01

متاسفم برای خودم و وطنم! کسانی بر ما حکومت می کنند که از تربیت بچه های خود هم ناتوانند و برای حفظ موقعیت خویش حتی به بچه های خودشان هم رحم نمی کنند . وای به حال ما!

ناشناس 1399/12/15 -16:39

حالا تو خودت لابد دسته گلی بخدا از سر دلسوزی حرف نمی زنی لابد تو دسته بازی ها کم بهت دادند که ناراحتی

ممد 15 71 پاسخ 1399/12/15 -08:57

کدام انقلاب دلتان خوشه؟؟انقلاب انگلیسی؟؟؟

ناشناس 1399/12/15 -17:54

تو دیگه چقدر شوتی

dragon 17 41 پاسخ 1399/12/15 -08:30

چقدر سیاست کثیفه .خواهرومادر وفرزند نمیشناسه

نادر 1399/12/15 -08:52

اون چیزی که این جا کثیفه عطش قدرته.

نادر 15 55 پاسخ 1399/12/15 -08:06

جماعتی که برای قدرت به خانواده خود رحم نکند چه بلایی بر سر مردم می‌آورد که آورد و مردم چه قدر احمق بودند که این را درک نکردند.دنیا چنین جنایتکارانی در حق مردم خود نه دیده و نه دیگر خواهد دید. خدایا ما را از دست این جنایتکاران نجات زده.

فرهاد 51 15 پاسخ 1399/12/15 -07:05

یکی از پایدار ماندن این انقلاب همین برخوردهای قاطعانه بود