رییس قوه قضاییه:

مسئله سردشت نباید مشمول مرور زمان شود

رییس قوه قضاییه در دیدار با جمعی از خانواده های بمباران سردشت گفت: مسئله سردشت نباید به دست فراموشی سپرده شود.

مسئله سردشت نباید مشمول مرور زمان شود

آیت الله سیدابراهیم رییسی امروز ۱۴ اسفند در دیدار با جمعی از خانواده های بمباران سردشت افزود: دادخواهی حادثه سردشت نباید به دست فراموشی سپرده شود و این حادثه باید به نهضتی علیه تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و استفاده کنندگان این سلاح شیمیایی شود.

وی ادامه داد: امروز ما در جایگاه مدعی و غرب در جایگاه متهم قرار دارد و باید پاسخگو باشد.

رییسی افزود: تمدنی که امروز غرب مدعی ان است تمدن نیست بلکه توحش است و باید نسل فعلی و اینده را با این توحش که به جهانیان عرضه شده آشنا کرد.

وی تصریح کرد: باید یک دیپلماسی فعال برای پرده برداری از جنایاتی که غرب در سردشت مرتکب شده است ایجاد شود.

رییسی باتاکید بر لزوم تسهیل و توجه به مقوله درمان جانبازان به خصوص جانبازان شیمیایی گفت: باید نیاز درمانی ایثارگران و جانبازان شیمیایی رفع شود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه مسئولان نسبت به خانواده شهدا و ایثارگران افزود: توجه به خانواده شهدا توجه به انقلاب و توجه به همه ارزشها است لذا باید این امر مهم مورد توجه قرار گیرد.

رییسی با اشاره به مشکل بازارچه های مرزی آذربایجان غربی افزود: این بازارچه ها باید فعال و ساماندهی شوند تا مردم به امرار معاش پرداخته و تخلفی انجام نشود.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • فتاحی
    0

    جناب رئیسی این دیپلماتهای ما بلدن باج بدن این جنایت رو با کلیه پروندهای دیگشون رو کن که برگ برنده رو بدست بگیری. مَرد خدا

    نظرات شما -
    • کوروش
      0

      مرد خدا؟؟؟

  • کوروش
    0

    آقای رئیسی این شوهای انتخاباتی وژستهای روشنفکرانه راتمامش کن که اصلا به شما نمی آیند. ملت خوب شمارامی شناسندوتابستان ۶۷هیچ گاه از صفحه تاریخی ذهن مردم پاک نخواهدشد.

    نظرات شما -
    • حبیب
      0

      حرف مفت نزن برادر مجاهد

    • کوروش
      0

      حبیب جان شمابعیدمی دانم تابستان ۶۷رابه خاطرداشته باشید ضمنا برادرمجاهدزیبنده جنابعالی است وماهیچ گاه حرف مفت نمی زنیم بلکه باسندومنطق انسانهای نادان راشکست داده و آنها را وادار به بدگویی و فحاشی کرده تاسیرت وصورت واقعی آنان بر همگان آشکارشود.

  • محمد
    0

    قدرت و پول و رسانه دست گروه خاصی هست که دوست ندارد عدالت باشد ، امروز حمایت از رییسی حمایت از عدالت و محرومین هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها