کنایه خاتمی به روحانی: ملت ایران هزینه های سیاست های غلط و ناکارآمدی ها را می پردازد


14 اسفند 1399 - 15:03
6040aec999f35_6040aec999f38
پیام رئیس دولت اصلاحات در مجمع عمومی و کنگره سالیانه انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها قرأئت شد.

پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمدخاتمی، رئیس دولت اصلاحات در هفدهمین مجمع عمومی و سومین کنگره سالیانه انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها قرأت شد.

خاتمی در پیام خود تاکید کرده است که ملت ایران هزینه های سیاست های غلط و ناکارآمدی ها را می پردازد.

وی همچنین با اشاره به آنکه جمهوری اسلامی مستلزم به رسمیت شناختن حق مالکیت مردم بر سرنوشت خود است، تاکید کرد: هر چه از مبدا انقلاب فاصله می گیریم جمهوریت نظام رنگ می بازد. مردم هر چه آگاه تر، بر شناخت حقوق اساسی خود و دفاع از آن تواناتر خواهند بود. 
 

سیدمحمد خاتمی پیام صادر کرد

پیام رئیس دولت اصلاحات در مجمع عمومی و کنگره سالیانه انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها قرأئت شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6040aec999f35_6040aec999f38
14 اسفند 1399 - 15:03

پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمدخاتمی، رئیس دولت اصلاحات در هفدهمین مجمع عمومی و سومین کنگره سالیانه انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها قرأت شد.

خاتمی در پیام خود تاکید کرده است که ملت ایران هزینه های سیاست های غلط و ناکارآمدی ها را می پردازد.

وی همچنین با اشاره به آنکه جمهوری اسلامی مستلزم به رسمیت شناختن حق مالکیت مردم بر سرنوشت خود است، تاکید کرد: هر چه از مبدا انقلاب فاصله می گیریم جمهوریت نظام رنگ می بازد. مردم هر چه آگاه تر، بر شناخت حقوق اساسی خود و دفاع از آن تواناتر خواهند بود. 
 

سیدمحمد خاتمی پیام صادر کرد

منبع: خبرآنلاین

70

نظرات 57
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ناشناس 1 6 پاسخ 1399/12/15 -15:36

خاتمی محبوب بوده و هست حالا دیگه از این فتنه سازیها دست بر دارید دیندارهای بد دهن چاپلوس

پرتوی 2 1 پاسخ 1399/12/15 -13:30

من علاقه ایی به خاتمی ندارم ولی این زشت است که صورت و تصویر کامل او را نشان نمی دهید

حمیدپاپی 4 3 پاسخ 1399/12/15 -10:22

با سلام خاتمی از سران فتنه است و باید محاکمه شود.

قاسم 1 2 پاسخ 1399/12/15 -09:28

یا للعجب از تیتر شما!!!اصلا کوچکترین اشاره ای به ناکارآمدی دولت نداشته و حتی غیر مستقیم هم چیزی از این تیتری که شما زدین نگفته.خلاصه حرفهاش کمرنگ شدن جمهوریت نظام در مقابل اسلامیت ظاهر گرا و مردم گریز بوده و...

یا حق 4 7 پاسخ 1399/12/15 -07:28

صادقانه ترین حرف ملت این است که همه می دانیم روحانی وامثال روحانی مقصر نیستند. کس دیگری همه ما را بازی می دهد.به روی خودمان هم نمی آوریم.

محمد 1399/12/15 -13:25

پس لطفا اصلاح طلبان در انتخابات شرکت نکنند . مگه همه چی دست کس دیگه نیست؟ پس چرا بعد انقلاب اکثرا اصلاح طلب ها رییس جمهور شدند؟ اما بازهم میبینیم که برای 1400 هم سریع میاند تا گند بزنن به ایران و بعد بگن تقصیر ما نبود که تقصیر بعضی هاست . البته اگه همون بعضی ها هم وجود نداشتن میگن مشیت الهی بود تقصیر ما نیست خود خدا خواست . همون حرف جهانگیری که گفت دعا کنین. البته نفس دعا بد نیست اما همراه با عمل دعا فایده داره نه اینکه کار خودشون رو بکنن بعد بگن دعا کنین.

علی 6 4 پاسخ 1399/12/15 -06:49

محمدخاتمی نیازی نیست بیانیه بدهی سکوت شماباعث شادی ملت است که صدایتان رانشنوندماملت خیانتهای شمارافراموش نخواهیم کردحق مان راازشمامیگیریم همنشین عمروعثمان شوی

ناشناس 8 5 پاسخ 1399/12/15 -06:44

باز این خداوندگار نفاق به سخن اومد

.. 3 3 پاسخ 1399/12/15 -06:12

کی گفته منظورش روحانی بوده کجا اسم روحانی یا دولت آورده خاتمی میداند مشکل از کجاست اگر آقای خاتمی ومردم مشکل را از دولت می دانستند حتما در انتخابات بعدی به اصولگرایان رای می‌دادند ولی مردم ناکارآمدی را جای دیگری می بینند آقایون و خانومای لشکری سایبری چه خبر از احمدی جون

رحیم آب منگول 3 14 پاسخ 1399/12/15 -03:25

بر اجداد مخالفان لعنت خدا ابدی باد .درود و سلام خدا و رسول الله بر شرف دکتر سید محمد خاتمی مقتدر بزرگ عصر ایران.

ناشناس 1399/12/15 -09:12

خدا لعنت کند فتنه گر رو،

متین 1399/12/15 -13:05

اجداد برخی مخالفان همان اجداد سید عزیز شماست

متین 8 2 پاسخ 1399/12/15 -03:18

خودشون ساختن دولتو بعد طلب کار تر از همه هستن. حداقل عذر خواهی کنین از این خراب کاری تون . این سلیبریتی ها که خودشون رو کشتن برا اینا مثل ما حرص نمیخورن یه اتفاقی که میفته میرن دنبال سگ بازیشون. اما اثر گرونیا برا ما میمونه. فقط بلدند بگن برجام برجام هرکی هم بگه برجام چه فایده ای داره میگن تو کاسب تحریمی . اتفاقا این گرونی های شدید زمان برجام بود. زدین تلاش دانشمندارو نابود کردید برا چی؟ دشمن اگه دشمنه چرا انتظار نیکی ازش دارین ؟ اگه آمریکا دشمنه چرا باید به ما رحم کنه ؟ اگه دوسته پس چرا این همه جنایت علیه ما میکنه ؟ چرا سردار مارو ترور میکنه؟ چرا داعش رو تشکیل داد؟ چرا اسراییل خونخوارو حمایت میکنه؟ چرا مارو تحریم میکنه ؟ چرا صدام رو حمایت کرد؟ و ... اللهم عجل لولیک الفرج

حمیدپاپی 1399/12/15 -10:25

با سلام با تشکر آری اینان فتنه گران و دروغگویانند که فقط فکر جیب خودشان و هم حزبیهایشان هستند نه مردم و کشور و نه اسلام. اینان همانند معاویه و عمروعاص و ابن زیاد هستند. خودشان این همه بلا سر مردم آورده اند و طلبکار هستند.

وکیل 7 2 پاسخ 1399/12/15 -00:57

تمام مهره های دولتی و عمومی با دستور تو چیده و برچیده میشن حالا اومدی ژست مظلومیت میگیری

جواد 8 3 پاسخ 1399/12/15 -00:33

خدا لعنت کنه کسی که سال ۹۶ گفت تکرار میکنم مردم رو گرفتار کرد شیوه شیطان اینه در قیامت میگه من فقط تشویق به گناه کردم...

ص 8 4 پاسخ 1399/12/14 -23:02

این دولت تدبیر و امید امام زاده ای است که آقای خاتمی هاشمی موسوی کروبی با هم ساخته اند حال منتقد شده اند شما باید پاسخگو باشید..

رسول 8 6 پاسخ 1399/12/14 -23:01

االله اکبر شمشیر دسته خودش رو برید آشغال سیاسی توخودت عامل فتنه هستی

به رسول 1399/12/15 -03:17

حتما لازم شد تربیت نداشته خانوادگیت را نشان دهی مرحبا مردم بهتر متحجرین احمق اقلیت تندرو طالبانی را شناختن .زنده باد سید محمد خاتمی مقتدر بزرگ .لعنت به کس و کار مخالفان گل و گدا.

مهدی 1399/12/15 -09:13

لعنت به خاتمی، و فتنه گرهای زمانه

احمد 8 0 پاسخ 1399/12/14 -22:54

آی آی حقه بازها چرا فکر میکنید مردم بلانسبت مثل شماها ۰۰۰۰۰ کور خوندید حنا تون دیگه رنگی نداره

الکی 0 2 پاسخ 1399/12/14 -22:15

خواهش می کنم بدون دلیل به هم تهمت نزنید . اگر به معاد ایمان دارید بدانید که باید پاسخگو باشید .

الکی 6 2 پاسخ 1399/12/14 -21:52

با این طرز فکر و توهین به هم باید به خوبی بفهمیم که چرا امیر کبیر کشته شد ، مصدق سقوط کرد و بزرگان دیگر نتوانستند برای نجات مملکت کاری بکنند .

ناشناس 4 2 پاسخ 1399/12/14 -20:32

سلام دیگه بچه نمی شیم ؟؟؟؟؟؟؟ مارو بخیر شما امیدی نیست گفتار نکو دارم و کردارم نیست... ازگفته نکو بی عمل عارم نیست؟؟؟؟

طاهره لطفعلی پور 5 1 پاسخ 1399/12/14 -20:19

محمدخاتمی میخواست جزایرایرانی خلیج فارس رابه اعراب هبه کند. اکنون بعداز حمایت اوازحسن روحانی، دراین چندروزه باقیمانده ازدولت ،این حرفهاناشی را وقاحت ایشان است تاهرچیزدیگری

طاهره صالح 4 2 پاسخ 1399/12/14 -20:17

محمدخاتمی مزدور غرب است، فرزندانش رابرای نوکری به آنجافرستاد، اگر مجددا قدرت دستش بیفتد، جزایرایرانی خلیج فارس، وسر مين ایران، طبق آرزوی او به اعراب هبه خواهندشد. مرگ برآمریکا ارباب محمدخاتمی، مرگ برمحمدخاتمی وهوادارانش

کاربر ناشناس 5 1 پاسخ 1399/12/14 -19:45

جناب آقای خاتمی مگر آقای روحانی باحمایت شما وآقای هاشمی برکرسی ریاست تکیه نرد بعد از هشت سال تازه به ناکارآمدیش معترضی اگه این حرف رانمی زدی سبکتر وآبروت حفظ تر بود همه عالم مدانند نگرانی تو وطیفت چیه چون کار نیمه کارتان که همان ارتباط با آمریکا بودرا

ناشناس 4 2 پاسخ 1399/12/14 -19:30

شما که بدتر از روحانی غرب گدایی در عوض توسعه و زنده کردن امپراتوری ایران عزیر

ناسناش 1 0 پاسخ 1399/12/14 -19:25

مسولین فقط به مردم ظلم می کنندمردم حقشونه

غیر قابل نشر 4 0 پاسخ 1399/12/14 -18:52

نه عزیزم ما هزینه کفران نعمتمونا میپردازیم

مهدی 4 0 پاسخ 1399/12/14 -18:45

اقای خاتمی ایشان «ریس جمهور فعلی»با حمایت تمام قد شما امد راس امور.

. 4 1 پاسخ 1399/12/14 -18:44

روحانی دُم خود شما هست . با دمت گردو میشکوندی یادت هست !

مسعود کلهر 3 1 پاسخ 1399/12/14 -18:42

بازم دم انتخابات............................................................

نادر 5 3 پاسخ 1399/12/14 -18:39

مردم ایران هزینه حماقت و گول خوردنشون رو در ۴۲ سال پیش میده.

ناشناس 4 1 پاسخ 1399/12/14 -18:36

جناب خاتمی شما وامثال شما در طول چهل ودو سال این انقلاب از خوبی مردم سواستفاده کردید و هرکدام به قولی سهم تان را از سفره انقلاب برداشتید و مردم را به خاک مذلت نشاندید و پسر و دو دخترت را به امریکا فرستادی حالا دوباره نزدیک انتخابات که شد نگران جمهوریت اسلام شدی لعنت بر شما منافقین .

ناشناس 26 3 پاسخ 1399/12/14 -18:15

خوب جناب خاتمی شما که ازایشان حمایت انتخاباتی کردید به ایشان مشاوره می دادید تا مملکت به این روز گرفتار نکند

روح اله 31 3 پاسخ 1399/12/14 -18:14

رییس ستاد تبلیغات روحانی حالا شده شاکی. عجب. اینهمه مردم با فقر و گرانی که بیچاره شدن.طلاق گرفتن.و....کلی گرفتاری دیگر مسببش سیاست غلط شما بود که ملت رو تشویق کردی به روحانی رأی بدن.

کاربر ناشناس 22 1 پاسخ 1399/12/14 -18:13

جناب خاتمی میدانم این نوشتار رو کسانی که باید ، نمیخوانند اما در دوره اول ریاست جمهوری جناب روحانی ما به حرف شما ، هاشمی ، و حتی خیلی قدیمی ترها و حسن آقا خمینی گوش دادیم وگرنه حتما میگویید مگر گزینه ی بهتری هم بود ! مهره چینی طوری هست که .... هوالحکیم

ناشناس 1399/12/14 -21:29

جنابعالی هم که بدون فکر به ایشون رای دادی مسئول هستی در تمام فقر و بدبختی مردم تو هم شریکی امیدوارم دفعه بعد واقعا مراقب انتخابت باشی

ح ر 24 17 پاسخ 1399/12/14 -18:07

مردک تو خودت عامل نفاق و فتنه ای

ناشناس 21 4 پاسخ 1399/12/14 -18:04

تا حالا کجا بودی،روحانی میتونه قربانی خوبی برای بالارفتن حضرت عالی باشه،مردم هم همه چشم گوش بسته ،میون بازی بزرگان ولی ....تونین خسته نباشید

فرهاد 47 20 پاسخ 1399/12/14 -17:34

جناب خاتمی جنابعالی رئیس اشوبگران 88 نیستی جالب هنوزم زنده این میخواهی مظلوم نمایی بکنین ملت دیگر به غارتگران بیت المال رأی نخواهند داد هرکسی هم بگن

حامد 1399/12/14 -22:10

خاتمی هزاران بدی دارد بدترین آدم روی زمین است اما حداقل غارتگر بیت المال و دزد نیست

مشهدي 12 3 پاسخ 1399/12/14 -17:20

این گروهی که تا دیروز با ترامپ قاتل در مورد برجام همصدا بودن... این روزها خیلی عصبانی هستن و فریادشان گوشخراش شده... 5درصد ی های اقتدارگرا هميشه طلبکار... از آمدن خاتمی لرزه به اندام نحیفشان افتاده... چون اگرمردم در رای گیری شرکت کنند اینها همچنان بازنده هستند... بازنده

ناشناس 1399/12/14 -21:34

اول کسی که انقلاب رو به انحراف برد همین مردک خاتمی بود خوبه که خود غربیها به این اذعان دارند وعلنی می گویند بهتراست یکم عمیق تر به حرفهای اینها گوش دهید

امیرم 1399/12/14 -22:18

باز داره نزدیک انتخابات میشه و سر و کله خاتمی پیدا میشه.هر چهار سال نزدیک انتخابات که میشه فعالیت رسانه ای خاتمی و تیمش شروع میشه. تلاش نکن استاد مردم دیگه گول اغوا گری های رسانه ای شما رو نمیخورن. اول به رهبری نامه عذرخواهی و پشیمونی و ..... حالا هم میخواین همونی که خودتون چپوندین تو پاچه ملت و هشت سال خون همه رو تو شیشه کرد خرابش کنید و بگین روحانی اشتباه کرده. نه بسه دیگه گول زدن مردم کافیه.

امین 1399/12/15 -08:18

خاتمی.بهترین.بود

دن کیشوت 12 1 پاسخ 1399/12/14 -17:16

از صدر تا ذیل، فاسد! ننگ با رنگ پاک نخواهد شد

داریوش 18 8 پاسخ 1399/12/14 -17:12

یک عذر خواهی از مردم به خاطر تحمیل روحانی بکنه تمومه!

عادلخط 27 8 پاسخ 1399/12/14 -16:32

تکرار شما علت نا کارمدی بود ضمن اینکه بی جهت به شما اصلاح طلب میگویند شما همه استمرار وفرصت طلبید......

مورچه 28 5 پاسخ 1399/12/14 -16:25

اقای خاتمی روحانی دنبال روهاشمی وخودشماست ازدارودسته خودته کم سیاهبازی کن مردم بیداروهشیارند شماها خودرا بخواب زدین

ناشناس 1399/12/14 -23:56

مورچه خیالت راحت هنوز اینقدر مردم ابله داریم.

علی 13 1 پاسخ 1399/12/14 -16:22

البته کنایه برای همه خودشان هست همه...

ناشناس 15 1 پاسخ 1399/12/14 -15:49

جناب خاتمی آقای روحانی رئیس شورای عالی امنیت ملی زمان کدام رئیس جمهور محترم است؟

کاربر ناشناس 40 3 پاسخ 1399/12/14 -15:43

خاتمی هم دارو دسته روحانی است فقط به مملکت خیانت می کنند

کاربر ناشناس 24 6 پاسخ 1399/12/14 -15:34

شما برو کیسه حمامت را بکش

شهروند 43 14 پاسخ 1399/12/14 -15:20

شماسرو ته یک کرباسین امان ازغربگراهای بی وطن حالا شمامی خوای درست کنید ماملت ایران می خوایم امریکاخبیث رو نبینیم بایدکی رو ببینیم (جام زهر)

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks