عدم حضور قالیباف در انتخابات ۱۴۰۰ تکذیب شد؟/ شرط رئیس مجلس برای انصراف از کاندیداتوری

یک چهره سیاسی اصولگرا گفت: قالیباف نگفته است که در انتخابات شرکت نمی کند. یکی از نزدیکان او اعلام کرده است در صورت شرکت رییسی، قالیباف شرکت نخواهد کرد.

عدم حضور قالیباف در انتخابات ۱۴۰۰ تکذیب شد؟/ شرط رئیس مجلس برای انصراف از کاندیداتوری

ناصر ایمانی با اشاره به تایید ضمنی عدم حضور محمدباقر قالیباف در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: قالیباف نگفته است که در انتخابات شرکت نمی کند یکی از نزدیکان او اعلام کرده است در صورت شرکت رییسی، قالیباف شرکت نخواهد کرد و اتفاق خاصی نیفتاده است و عدم حضور او در انتخابات، اصلا قطعی نیست.

او افزود: اگر رییسی بیاید باتوجه به سابقه و جایگاهی که دارد و طبق نظرسنجی های عمومی جایگاه او دیده شده و به مقدار زیادی مورد اجماع خواهد بود ولی اگر او نیایند اجماع به این شدت نخواهد بود و اجماع مشکل تر و پیچیده تر، خواهد بود. ابتدا باید دید چه کسانی کاندیدا هستند و سپس ببینیم اقبال مردم نسبت به آنها چگونه است.

او با بیان اینکه قالیباف فقط در صورت حضور رییسی انصراف می دهد، تصریح کرد: مسلما اگر رییسی بیاید قالیباف نیست و اگر قالیباف شرکت کند رییسی در صحنه نیست. مردم قاعدتا مقایسه می کنند و اگر ببینند قالیباف در بین سایر کاندیداها بیشتر جلب توجه می کند قطعا چه در مرحله اول و دوم رای می آورد.

ایمانی خاطرنشان کرد: باید به چینش کاندیداها توجه داشت و نمی توان به طور مطلق در مورد هر فردی اظهارنظر کرد. بستگی به ترکیب دارد و سپس می توان اظهارنظر کرد. در انتخابات ریاست جمهوری میزان مشارکت معمولا بالا است چون انتخابات ریاست جمهوری بر سرنوشت خانواده های ایرانی تاثیر دارد از این رو من فکر می کنم مشارکت چیزی در حدود ۵۰ تا ۵۵ درصد خواهد بود.

منبع: برنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ؟
    0

    قالیباف چرا فکر میکنه میتونه رأی بیاره ؟ چرا فکر میکنه اوضاع نسبت به دوره گذشته تغییر کرده ؟

  • عبدی
    0

    با محکومیت عبسی شریفی وسوء استفاده قالیباف در دیگر موضوعاتی مون مدارس مهر هشتم وخیریه همسرش بعید است شورای نگهبان وی را تایید صلاحیت کند واگر تایید شود مردم او را امانت دار خوبی نمی دانند .

  • رضا.
    0

    پس تکلیف اتهامات فساد املاک نجومی و تخلفات شهرداری چی شد؟ کسی که می‌خواهد فرد دوم مملکت باشد باید پاک پاک باشد به خصوص مالی و اقتصادی. اینو در همه جای دنیا می‌بینیم. بقیه کاندید های احتمالی هم همینطور. اینهمه اتهام در مناظرات مطرح شد آیا قوه قضائیه و نهاد های امنیتی ورود کردند و آیا اصلا به مردم اعلام کردند؟ کسانی که سمتهای انتصابی و انتخابی ارشد در یک حکومت دارند نباید کوچکترین ناپاکی در عملکرد گذشته و حال داشته باشند. در کشورهای توسعه یافته بعضا وزیر یا نماینده ای با یک تخلف بسیار کوچک یا استعفا یا رسما معذرت خواهی می‌کند ولی اینجا اتهاماتی مطرح و بعضا اثبات می‌شود که سر انسان سوت می‌کشد ولی با کمال تعجب در سمتهای ارشد حکومتی هم منصوب یا برای انتخابات تایید صلاحیت می‌شوند.

  • کیان
    0

    میشه عین روسیه رفتنت راست رفتی کج برگشتی تو انتخابات هم همین بلا سرت میاد الان هم برا خودت باقر جمهوری هستی توی قهر انتخاباتی مردم صندلی خوشکلی گیر آمد دو دستی بچسب بهش یک شعار 4%درصدی ها داشتی خودتو همسر گرامی و فرزندان 4 نفری 4%درصدی واقعی بودین همون که بیست سال زندان هم و رد مال هم فرمالیته شد برو خدارو شکر کن که عدالت فقط برای قشر ضعیف هست نه دانه درشت ها

  • ناشناس
    0

    لطفاً به مردم راست بگوئید! بفرمائید در مجلس برای حمایت از کاندیداتوری جناب رئیسی ۲۰۸ امضاء جمع آوری شده و این اقدام محاسبات و برنامه های از پیش تعیین شده ورود مرا به رقابت های انتخاباتی به هم ریخته است! اگر جناب رئیسی به رقابت انتخاباتی وارد و در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شوند احتمال اینکه جناب قالیباف معاون اول ایشان شوند دور از ذهن نیست و با ورود سعید جلیلی به انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران و پیروزی آسان در این حوزه انتخابیه ریاست مجلس هم به سعید جلیلی خواهد رسید. ورود احتمالی جناب رئیسی به انتخابات ریاست جمهوری به منظور معرفی کاندیدای واحد برای ائتلاف اصولگرایان و جلوگیری از ایجاد شکاف و اختلاف ببن ائتلاف اصولگرایان جهت معرفی تعدد نامزدهای انتخاباتی خواهد بود.

  • مستعار
    0

    اقای قالیباف بهانه نیار این ردا از اول بتن شما گریه میکنه خواهش شما و دهقان واقای رضایی ‌همان جای که هستی خوبه اقای رییسی بدانه یک با امتحان کرد هر چند نور چشمی اقاست ولی مردم زیر بار این حرفها نمرن

  • کاربر ناشناس
    0

    یک بار آقای قالی باف در مورد عیسی شریفی اظهار نظر نکرد یک بار نگفت این همه پول کجا خرج شد چی خریدن چی اضافه کردن خدایا یک روز پرونده این دزدان سیاسی همه را رو کن امین

  • رضا
    0

    آقای قالیباف این دوره مردم چشم و گوش بسته رای نخواهند داد.......

  • امیر
    0

    آقای قالیباف اگر برنامه ای داشت در این یکسال رعیس مجلس بوده کاری میکرد نه اینکه مردم صف روغن وایستن

  • تیرشیش
    0

    چرا با وجود محکومیت عیسی شریفی معاون قالیباف و سوء استفاده قالیباف در دیگر موضوعاتی چون مدارس مهر هشتم وخیریه همسرش شورای نگهبان وی را برای نمایندگی تایید صلاحیت کرد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها