جانشین پلیس راهور ناجا خبر داد

ممنوعیت کرونایی سفر به ۴ استان و ۷ شهر

جانشین پلیس راهور ناجا از ممنوعیت سفر به چهار استان و هفت شهر مقصد گردشگردی خبر داد.

ممنوعیت کرونایی سفر به ۴ استان و ۷ شهر

سردار سید تیمور حسینی درباره اعمال محدودیت تردد در جاده‌های کشور گفت: سفر به استان خوزستان و خروج از آن دارای محدودیت کامل بوده و امکان مسافرت به سمت خوزستان یا خروج از آن وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سفر به سه استان شمالی گیلان، مازندران و گلستان نیز ممنوع است، اظهارکرد: امکان سفر به این سه استان نیز با توجه به وضعیت کرونا و تصمیمات اتخاذ شده برای جلوگیری از شیوع این ویروس وجود ندارد.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا همچنین از محدودیت سفر به هفت شهر مقصد گردشگری نیز خبر داد و اظهارکرد: سفر به شهرهای مشهد، شیراز ، اصفهان ، بوشهر، بندرعباس، کیش و قشم نیز ممنوع است.

حسینی درباره زمان اجرای این محدودیت ها نیز اظهارکرد: این محدودیت ها تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت و تاکنون زمانی برای پایان آن اعلام نشده است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه محدودیت تردد در شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی همچنان به قوت خود باقی است، خاطرنشان کرد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد نیز همچنان در تمام شهرهای کشور وجود داشته و خودروهای غیرمجاز جریمه خواهند شد.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    0

    حسینی جون شهر ماسال وتالش دراستان گیلان وشهرهای دیگر درمازندران که آبی هستند پس این رنگ آبی مفهومش یعنی تردد ممنوع هست پس رنگ نارنجی وقرمز وزرد وآبی یکرنگ هستند مردم را سیاه نکن مردم خودشون نقاش ماهری هستند

  • کاربر ناشناس
    0

    سید اولاد پیغمبر هستی تکلیف شهرهای آبی چی هست اونها هم ترددشان ممنوع هست

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      این آقایی که پسند نکرده تکلیف شهرهای آبی دست ایشان هست

  • کاربر ناشناس
    0

    فریدون کنار که آبی هست چطور نمیشه رفت پس این رنگبندی برای مسخره کردن وآلت دست کردن مردم هست شما گفتید تردد به شهرهای قرمز ونارنجی ممنوع هست خوب نمیرویم حالا ممنوعیت به شهرهای زرد هم سرایت کرده باشه نمیرویم پس شهرهای آبی تکلیفشون چیه برای قشنگی آبی هستند واین شهرها را هم ممنوع کردید بر پدر ومادرتون لعنت پس کدام امام زاده شما راست میگه اسم خودت هم گذاشتی سید آبروی هرچی سید واولاد پیغمبر را بردی .بویی از انسانیت نبردید من با سواری کرایه ای یا دربست میرم ولی بدونید اینکار کار درستی نیست با مردم میکنید چوبش را میخورید.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      این آقایی که فرمایشات را نپسندیده صد درصد مجوز تردد داره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها