شیخ حسین انصاریان: علی داش‌مشتی بود


7 اسفند 1399 - 13:30
60376d1bc4978_2021-02-25_12-55
شیخ حسین انصاریان؛ واعظ مشهور ضمن صحبت درباره فوتبالیست شدن برادرزاده‌اش، مرحوم علی انصاریان گفت: داش‌مشتی و بامرام بودن علی انصاریان به خاطر علی پروین بود.

شیخ حسین انصاریان؛ واعظ مشهور ضمن صحبت درباره فوتبالیست شدن برادرزاده‌اش، مرحوم علی انصاریان گفت: داش‌مشتی و بامرام بودن علی انصاریان به خاطر علی پروین بود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60376d1bc4978_2021-02-25_12-55
7 اسفند 1399 - 13:30

منبع: ایسنا

46

نظرات 14
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ناشناس 0 0 پاسخ 1399/12/8 -10:54

علی که بود و چه می کرد؟ --- علی بنده ی خدا شناس ، خداپرست ، عدالت گرای مردم شناس ، مردم نواز حق شناس و حق گرای فروتن بود که در پیروی و استقامت بر این شناختها و گرایشها محض رضای خدا با هیچ بشری در احقاق حق و اتمام حجت رو در واسی نداشت و در پایان ؛ سر انجام و فرایند پایبندی او به این شناختها و گرایشها در نتیجه ی حق گریزی و عدالت ستیزی اکثریت بشر ؛ به بهای جان شریف او تمام شد.

مری 0 0 پاسخ 1399/12/8 -08:18

غم ادمو میگیره مرحومو میبینیم روحش شاد

ناشناس 1 0 پاسخ 1399/12/7 -20:56

علی جان هم در ورزش وهم در هنر عشق بودند ولی مشتی پسر به فرمایشات خودت در محرم هم توجه کن وتوبه که باعث شدین چند هزار نفر داغدار شوند خودت هم که درگیر شدی پس ازاین به بعد بیشتر توجه کن روحش شاد

ناشناس 1399/12/8 -11:25

چرا بر بدنام کردن بندگان مقرب خدا اصرار می ورزیم؟ ---- بندگان خدا شناس و خداپرست مقرب خدا هرگز سهیم بودن خود در ویژگیهای فراطبیعی منحصر به خداوند یکتا را بر زبان نیاورده اند . این بندگان با پایبندی عالمانه به حد و مرزها و بایدها و نبایدهای شناختهای قرآن کریم هیچ ادعایی به داشتن این سهم را نداشته اند . گرامی داشت یاد و خاطره این بندگان با ادعاهای من در آوردی و خرافه گرای اثبات ناپذیر مبنی بر سهم داشتن آنان در ویژگیهای فرا طبیعی منحصر به خداوند یکتا ؛ با تأمل در هشدارهای فراون قرآن ؛ بجز لوث کردن خدا شناسی و خدا پرستی صادقانه ی این بندگان و بد نام کردن این مقربان درگاه حق بازده دیگری نمی تواند داشته باشد.

امیر 0 0 پاسخ 1399/12/7 -20:07

خدا رحمتش کنه ‌ روحش شاد

مامک 0 0 پاسخ 1399/12/7 -20:01

چرا مطالب رو سانسور می کنید؟؟؟!!! دزدی و دست بردن تو واژه های ملت هم مد شده جالبه

ناشناس 1 0 پاسخ 1399/12/7 -19:41

مرحوم زنده یاد شادروان علی آقا انصاریان داش مشتی را عشق است.

استاد مایی 3 0 پاسخ 1399/12/7 -18:07

خودتان هم داش مشتی هستید

مامک 2 2 پاسخ 1399/12/7 -18:04

علی انصاریان کجا و علی پروین کجا!!!!!

رحیم آب منگول 3 0 پاسخ 1399/12/7 -17:41

کجایی قیصر که داداش تو کشتن

حامد 8 6 پاسخ 1399/12/7 -16:55

از کرامات شیخ ما این است شیره را خورد و گفت شیرین است! مشتی بودن به صدا کلفت کردن و لاتی حرف زدن و ... نیست آشیخ! خدا بیامرزدش

حمید 1399/12/7 -18:52

تا 3 روز مانده به فوتش عمو بودنت رو پنهان کردی داش مشتی

arad 13 0 پاسخ 1399/12/7 -16:42

خداوند بیامرزدش و به مادرش صبر جمیل عنایت فرماید

--- 15 1 پاسخ 1399/12/7 -15:25

خدا بیامرزدش.روحش شاد.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks