شکایت مادر علی انصاریان از پزشک معالج فرزندش

مدتی پس از فوت مرحوم انصاریان بود که ماجرای قصور پزشکی در روند معالجه او مطرح شد.

شکایت مادر علی انصاریان از پزشک معالج فرزندش

علی انصاریان، فوتبالیست، مجری و بازیگر فقید که روز ۱۵ بهمن ماه و پس از چند روز مبارزه با ویروس کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد، در مدت کوتاهی پس از درگذشت مرحوم میناوند بار دیگر جامعه ایران را داغدار کرد.

مدتی پس از فوت مرحوم انصاریان بود که ماجرای قصور پزشکی در روند معالجه او مطرح شد و اینطور عنوان شد که دکتر هاشمیان، پزشک معالج وی در تعیین زمان جداسازی دستگاه ونتیلاتور دچار اشتباه شده است.

این ماجرا ابتدا توسط داماد خانواده انصاریان مطرح شد و سپس محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر به آن پرداخت که با واکنش تند دکتر هاشمیان هم همراه بود.

حالا با گذشت بیش از پنج ماه از درگذشت مرحوم انصاریان، مادر آن مرحوم پیگیر پرونده درگذشت فرزندش شده و از پزشک معالج وی و بیمارستان فرهیختگان شکایت کرده است تا این موضوع مورد بررسی و تفحص جدی قرار بگیرد.

شکایت خانواده انصاریان علیه پزشک معالج و بیمارستان محل درمان او در دادسرا به ثبت رسیده و قرار است موضوع مطرح شده به صورت تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد و پرونده پزشکی آن مرحوم به دقت بازبینی و روند درمانی وی از زمان بستری تا روز فوت واکاوی شود تا مشخص شود ماجرای قصور پزشکی در این خصوص صحت دارد یا نه.

منبع: ایلنا

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • ایمان
    0

    قبلا فکر میکردم آدم شیرینی هستی حالا میگم چقدر شیرین بودی ای یاور همیشه مومن .

  • قاسم
    0

    البته شاید مادر انصاریان و حامیان او بتوانن شکایت خود را به جایی برسانند ..اما این قصور پزشکی جان هزاران تن از مردم بی پناه را گرفته یا دچار نقص عضو کرده .وپرونده آنهااصلا از بیمارستان بیرون هم نمیرود ...

  • سعید پور مسعود
    0

    دکتر هاشمیان تا زمانیکه از نمکی انتقاد نکرده بود کارش نداشتن، اما به محض انتقاد از نمکی، مادر پیر انصاریان را تحریک کردن که شکایت کن و حق پسرتا بگیر. همه چیز سیاسی کاری!!!

    نظرات شما -
    • سوشا
      0

      بله چه تابلو و احمقانه دارند براش پرونده سازی می کنند . ننه علی نباید خودش را در این بازی ها وارد کند . روح علی شاد .

  • ملول
    0

    ای بابا . خدا رحمتش کنه . چقدر در امور پزشکی دخالت میکنید . به فرض دستگاه را زود کشیده . خب ایشون دیرتر فوت میکرد

    نظرات شما -
    • مرضیه
      0

      مثل اسمت مسخره هستی،گستاخ بی ادب،حتما خودت بی درد ساندیس خوره رشوه گیره،بیسوادهستی که با فامیل بازی بجایی رسیده. با این تفکر داعشیت بیشعور

    • من
      0

      مرضیه چقدر بی ادبی اینجا هرکسی نظرش را می‌نویسه اگر مودب نیستی حوصله نداری نخوان

  • نادر
    0

    کار شکایت مادر ان مرحوم به جایی نمی رسد . چون سازمان مافیایی نظام پزشکی اجازه محکومیت هیچ پزشکی را نمی دهد حتی اگر کار پزشک منجر به مرگ بیمار شود .

  • متين
    0

    مادر ,, اينجا ايران است مهد دليران است!!!

  • ناشناس
    0

    ایشون به روحانی رای داد ولی کار بدی کرد نباید. وارد سیاست میشد ولی خدا از سر تقصیراتش بگذره

  • ناشناس
    0

    خانم انصاریان مردم ایران اقای انصاریان از ته قالب دوست داشتن چون حرف هم وطن دردمند را میگفت توجه داشته باشید هیچ پزشکی هرگز به چنین قصوری نمیشود باورکن حرف یک پرستار را از زمانیکه دکتر هاشمیان به دکتر نمکی انعقاد کرد به شما گفتن اعتراض کنید

  • علی
    0

    ایران پزشکان حاذق و معتبر و با اخلاقی دارد خیلی کم پیش میاد قصور پزشکی، عجیبه

  • احمد رضا
    0

    به طور کلی باید در مورد نحوه ی تصمیم گیری در مورد بیماران، به خصوص در بیماری های حساس و سخت، یک روش و پروتکل علمی و حساب شده تری طراحی و اجرا شود. در حال حاضر یک پزشک هر طور که صلاح بداند با بیمار رفتار می کند و اگر خود بیمار نتواند تصمیم درست را بگیرد اسیر گردابی خواهد شد که پزشک معالج اش برای او تدارک می بیند. به نظر می رسد در مرحله ای از بیماری باید به جای یک پزشک، یک تیم پزشکی تصمیم گرفته شده در مورد بیمار را اتخاذ کند.

  • حبیبی
    0

    سال ۸۹ بعلت درگیری بین کادر اتاق عمل و پزشک جراح من، ابزار اتاق عمل ضدعفونی نشده بود و من به عفونت باکتری اتاق عمل آلوده شدم و تا پای مرگ رفتم و به جراحی بعدی و... کشیده شد و هنوز که هنوزه مشکلاتی دارم که سر شما را درد نمیاورم. تازه هزینه های کامل را برای جراحی بعدی هم از ما دریافت کردند. غیر از من سه نفر دیگر هم همان روز درگیر عفونت شدند که از حالشان خبری ندارم.

  • د
    0

    فقط می شود گفت که حیف و صد حیف که مثل گلی پرپر شد ، خدا رحمتش کند و به مادر عزیزش صبر بدهد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها