احتمال تشدید کرونا به علت عدم رعایت نکات بهداشتی در کبودرآهنگ

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ گفت: به علت عدم رعایت نکات بهداشتی در شهرستان کبودرآهنگ احتمال تشدید موج کرونا بالاست.

احتمال تشدید کرونا به علت عدم رعایت نکات بهداشتی در کبودرآهنگ

دکتر علی احمدی در جلسه ستاد پیشگیری کروناویروس شهرستان کبودرآهنگ، از احتمال تشدید موج بیماری کرونا به علت عدم رعایت نکات بهداشتی مردم در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: وضعیت آبی کرونا در شهرستان بسیار شکننده است و همه باید آمادگی کامل برای مقابله با پیک بعدی کرونا را داشته باشیم.

احمدی کانون پخش بیماری کرونا را در عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی دانست و اضافه کرد: برگزاری مراسم های عروسی و ترحیم و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی از مهمترین علل و کانون پخش بیماری در شهرستان کبودراهنگ است

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودرآهنگ یادآور شد: هر نوع تجمع خانوادگی و گروهی مراسم های عروسی و عزا باعث تشدید شیوع ویروس کرونا و احتمال مرگ را افزایش خواهد داد به طوریکه تاکنون ۹۹ نفر از عزیزان خود را در این شهرستان از دست داده ایم.

وی در پایان با درخواست از مردم شهرستان خاطرنشان کرد: با توجه به ناشناس بودن برخی علائم این بیماری و ورود کرونای انگلیسی به برخی نقاط کشور اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، پیک بعدی کرونا بسیار شدیدتر و خطرناک تر خواهد بود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها