مدیر گروه مبارزه با بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

واکسن کرونا در تمامی بیمارستانهای استان لرستان توزیع شده است

مدیر گروه مبارزه با بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تا کنون واکسن کرونا در تمامی بیمارستانهای استان توزیع شده است.

واکسن کرونا در تمامی بیمارستانهای استان لرستان توزیع شده است

حمید مخیری در جمع خبرنگاران عنوان کرد: این تعداد از واکسن توزیع شده برای کادر درمان شاغل در بخش مراقبت های ویژه بیماران کرونایی تزریق شده است.

وی اظهار کرد: در این راستا تا کنون ۱۸۶ دوز از واکسن اسپوتنیک ۵ برای در شهرستانهای مختلف استان برای پرسنل مذکور تزریق شده است.

مخیری ادامه داد: در خرم آباد ۵۶ نفر و بروجرد، دورود، کوهدشت، الیگودرز، دلفان، پلدخترو ازنا به ترتیب ۲۵، ۱۵، ۲۰، ۱۰، ۲۰، ۲۰و ۲۰ نفر واکسن را دریافت کرده اند.
مدیر گروه مبارزه با بیماریهای واگیر لرستان گفت: محموله ی دوم از واکسن کرونا طی هفته ی جاری وارد کشور خواهد شد.

مخیری ادامه داد: بخش دوم از واکسن ارسالی به استان برای مابقی کادر درمان و بهداشت تزریق خواهد شد.

وی عنوان کرد: با روندی که در پیش گرفته ایم بسیار امیدواریم که تا پایان سال بخشی از جمعیت عمومی شامل گروه های پرخطر مردم واکسن کرونا را دریافت کنند.

مخیری تصریح کرد: فعلا تزریق واکسن برای مادران باردار، مادرانی که به فرزندان شیر می دهند و جمعیت بالاتر از ۶۵ سال و کمتر از ۱۸ سال در برنامه نیست.
مدیر گروه مبارزه با بیماریهای واگیر لرستان همچنین از افزایش آمار مبتلایان طی هفته ی گذشته و تغییر رنگ برخی شهرستانها خبر داد و گفت: مردم نباید از رعایت پروتکل های بهداشتی غافل شوند چرا که بیماری کرونا همچنان قربانی می گیرد.

مخیری گفت: افزایش آمار مبتلایان و تعداد بستری ها که منجر به تغییر رنگ برخی شهرستانهای استان از آبی به زرد شده است نشان می دهد که عدم توجه به پروتکل های بهداشتی طی چند هفته ی گذشته رفته رفته خود را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: اگر پروتکل های بهداشتی با جدیت بیشتر از سوی مردم رعایت نشود پیک چهارم با شدت بیشتر به زودی بروز خواهد کرد.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها