مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان:

ادارات موظف به رعایت دورکاری کارکنان در شهرهای قرمز خوزستان هستند

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان گفت: اجرای دستورالعمل دورکاری کارکنان ادارات درشهرستانهای دارای وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان از سوی بازرسی استانداری رصد می شود.

ادارات موظف به رعایت دورکاری کارکنان در شهرهای قرمز خوزستان هستند

ناظم ثبوتی بیان کرد: با توجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز مبنی بر قرمز شدن وضعت کرونای هشت شهرستان خوزستان دستورالعمل نحوه فعالیت کارکنان ادارات در این شهرستان ها اعلام شده است که تمام ادارات و بانک ها ملزم به رعایت این دستورالعمل هستند.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان اظهار داشت: گزارشها از سازمان ها و شرکت هایی که این مصوبه را رعایت نمی کنند از سوی این اداره کل جمع بندی و به استاندار ارسال می شود و تذکرات لازم به این سازمان ها داده می شود.

وی گفت: طبق این دستورالعمل، در شهرهایی که وضعیت قرمز کرونایی دارند ادارات و نهادهای دولتی باید با یک سوم نیرو فعالیت داشته باشند و فقط دستگاه های خدماتی و بیمارستان ها از این دستورالعمل مستثنی هستند.

ساعت کاری ادارات در اهواز از ساعت ۸و۳۰ دقیقه تا ۱۳و۳۰دقیقه و در سایر شهرستان ها از ساعت ۸و۳۰دقیقه تا ۱۴و۳۰ دقیقه است.

تردد شبانه همچنان از ساعت ۲۱ تا چهار صبح ممنوع است.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز ،هشت شهر اهواز، دزفول، شادگان، آبادان، هویزه، شوشتر، ماهشهر و کارون به حالت قرمز درآمدند و شهرهای خرمشهر، شوش، امیدیه، سوسنگرد، مسجدسلیمان نارنجی و مابقی شهرستان های خوزستان در وضعیت زرد هستند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها