واکنش تند ظریف به بیانیه تروئیکای اروپا در مورد برجام: تا حالا چه کار کرده‌اید؟

وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پستی در توئیترش به بیانیه مشترک تروئیکای اروپایی در متهم کردن ایران به نقض توافق هسته‌ای پاسخ داد.

واکنش تند ظریف به بیانیه تروئیکای اروپا در مورد برجام: تا حالا چه کار کرده‌اید؟

محمدجواد ظریف نوشت:

آیا سه شریک اروپایی ما بند ۳۶ برجام و نامه‌های متعدد ایران بر این اساس را خوانده‌اند؟

طبق کدام منطق ایران موظف به متوقف کردن آن دسته از اقدامات اصلاحی است که یک سال تمام بعد از خروج آمریکا از برجام ـ که همچنان به نقض توافق ادامه می‌دهد ـ اتحاذ کرده‌ است؟

سه کشور اروپایی برای انجام وظایف خود چه کاری انجام داده‌اند؟

ظریف: تا حالا چه کار کرده‌اید؟

لازم به ذکر است که سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس با انتشار بیانیه مشترکی در مورد آغاز تولید اورانیوم فلزی توسط ایران ابراز نگرانی ‌کردند.

منبع: خبر آنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • Iraj.soltani
    0

    اروپائی ها، خطاکار اصلی (آمریکا که در برجام بدعهدی کرده) را کنار گذاشتند و کسی را که به عهد خود وفا کرده سرزنش می کنند. نشانگر آنست که قانون جنگل است و قوی برنده. برای بقای خود باید توانا باشیم. نقطه ی ضعف آنها توان موشکی و هسته ای و اراده ی ماست. بگو نگران باشید و از این نگرانی بمیرید.

  • مردم گشنه
    0

    بند ۳۶ گفته بدی بمب اتم بسازی عروسک خیمه شب بازی بی اختیار

  • کاربر ناشناس
    0

    ظریف جان بایدن به برجام بر نمیگرده بسه دیگه

  • کاربر ناشناس
    0

    باشرایط موجود فعلی برجام را مرده قطعی بدانید

  • یه نفر
    0

    وقتی سازمان ملل تایید کرده که اثر اورانیوم رو در دو ناحیه پیدا کرده یعنی شما نقض برجام نکردید؟ آژانس 12 بار پایبندی ایران به برجام رو تایید کرده بود تا زمانیکه اثر اورانیوم رو پیدا کرد!

  • حرف حق
    0

    حالا که بقیه کشورها بمب اتم و هسته ای دارن چرا ما نداشته باشیم ینی مال ما خار داره درضمن ما وارد برجام شدیم و ب تعهداتش عمل کردیم که تحریمها برطرف بشن ولی حالا که آمریکا خارج شده و تحریمهای حداکثری اتخاذ کرده اند ما هم بمب اتم بسازیم تا دهنشون بسته بشه و بهونه ای نداشته باشن باید هرچه سریعتر بمب اتم بسازیم ازهرلحاظ ب نفعمون هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها