معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور:

هتاکی‌ به رییس‌جمهور به تهی شدن نظام از جمهوریت و جوهره‌ دینی می‌انجامد

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور نوشت: یک هفته از آن سخنان روحانی نگذشته بود که امروز ویدئوی هتاکی موتورسواران اصفهان منتشر شد.

هتاکی‌ به رییس‌جمهور به تهی شدن نظام از جمهوریت و جوهره‌ دینی می‌انجامد

علیرضا معزی در رشته توییتی نوشت: رییس‌جمهور از آن«امریکاستیزانِ سابق» گفته بودکه دراین سه سال(سه سالی که ضدایرانی‌ترین چهره‌ی امریکا ظهور یافت)، ترامپ را تطهیر کردند و ناسزاها را «منحصرا» برای رییس‌جمهور کنارگذاشتند. یک هفته هم از آن سخنان روحانی نگذشته بود که امروز ویدئوی هتاکی موتورسواران اصفهان منتشر شد.

وی اضافه کرد: این تسلسل هتاکی‌ها،از تریبون‌ها و تلویزیون تا موتورسواران راهپیمایی ۲۲ بهمن، اتفاقی وخودسرانه به نظر نمی‌رسد.این تکرار هتاکی با وجود تذکرات روشن، علنی و چندباره مقام معظم رهبری ، نشان از اراده‌ای عیان در جریانی مدعی!دارد که اینک «سرپیچی و سرکشی»را به عنوان یک «کنش» برگزیده است.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور نوشت: نفوذ را باید اینجا جست؛ در ستیز آشکار با نماد اراده ملی و با نافرمانی از دستور «ولی»، آن هم در روز ملی انقلابی که شعارش جمهوری اسلامی بود. این سریال هتاکی‌ها به رییس‌جمهور، عناد با اصولی است که انقلاب ۵۷ را آفریده، عنادی که به تهی شدن نظام از جمهوریت و جوهره‌ی دینی آن می‌انجامد.

او ادامه داد: این تصویر زشت و شرم‌آور، سزاوار۲۲بهمن نبود، تحمل این جفا به جمهوری اسلامی، به ارزش‌های مردمسالارش و به درونمایه‌های اخلاقی‌اش در هر روزی جز ۲۲بهمن، سهل‌تر از این بود. رخداد امروز هشدار بزرگی است که انتقام از صندوق، نه فقط انتقام از یک فرد یا جریان، که انتقام از آینده است.

منبع: ایرنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • زیلان
    0

    چرا شکایت نمیکنین ، عوامل شناسایی بشن

    نظرات شما -
    • دادفر فتاحی
      0

      تلافی این دنیا تو همین دنیاست.

  • دادفر فتاحی
    0

    شلوغش نکن تا همین حالا خود رئیس جمهور همش دولتهای قبلی را تخریب میکرد ، ببینید چقدر سخته؟

  • کاربر ناشناس
    0

    هتاکی کار تهی مغزهاست آن هم به منتخب ملت توهین به ملت است

  • رضا
    0

    مگر مملکت وزارت اطلاعات نداره چهار تاشون رو احظار کنید ببیند این آدمهای چه کسانی هستند و به ملت معرفی شوند تا غلط زیادی نکنند.

  • کاربر ناشناس
    0

    کار خیلی خوبی کردند خود روحانی به ملت هتاکی کرده خودش بیاید جواب دهد

  • کاربر ناشناس
    0

    کار کل ملت است که ایشان را نمی خواهند باید محاکمه شوند

  • کاربر ناشناس
    0

    هیچ کس از روحانی خوششان نمی آید آفرین بر موتور ویران اصفهانی

  • حسین
    0

    آقای روحانی درطول این چند سال ریاست جمهوری ،ببین چه بلایی سرملت آوردی ،دلت رابه برجام خوش کردی وبه وعده های دشمن دلخوش کردی ،نارضایتی مردم راگسترش دادی‌،خوب معلومه که یه عده ای علیه‌شما‌شعاربدن ،

  • رحیم آب منگول
    0

    لعنت خدا به شیر ناپاک خورده هایی که علیه ریاست محترم جمهوری فحاشی کردند لقمه حرام خورده هایی هستند که درکی از شرایط فعلی ندارند البته مردم فهیم میدانن از کجا تغذیه میشوند این ربات های گندیده مغز خبر فوری جان خودتان بزن دست قشنگه رو

  • فقیرانه
    0

    در جوامعی که دولتمردان فقط به دنبال اهداف شوم خود هستند و ملت را به فقر و فساد سوق میدن ،تنها ممکن هتاکی است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها