مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

18 هزار دانش‌آموز در خراسان جنوبی در شبکه شاد نیستند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: اکنون 18 هزار و 29 دانش‌آموز در سراسر خراسان جنوبی در شبکه شاد نیستند.

18 هزار دانش‌آموز در خراسان جنوبی در شبکه شاد نیستند

محمدعلی واقعی اظهار کرد: این دانش‌آموزان یا گوشی ندارند و یا در مکانی زندگی می‌کنند که زیرساخت اینترنت ندارند.

وی با بیان اینکه قسمت اعظم این موارد مربوط به اینترنت است، افزود: از ابتدای سال جاری، 550 تبلت توزیع کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه در ابتدای سال، تعداد دانش‌آموزی که در شبکه شاد نیستند، 30 هزار نفر بودند که با فراهم کردن زیرساخت‌ها یا توزیع تبلت به 18 هزار 29 دانش‌آموز رسیدند، افزود: بیش از 89 درصد دانش‌آموزان در شبکه شاد هستند.

واقعی ادامه داد: از ابتدای سال، آموزش‌ها به صورت حضوری و غیرحضوری ارائه شده که در روش غیر حضوری آموزش‌های تکمیلی به شیوه تولید و محتوای الکترونیک، درسنامه و بسته‌های آموزشی به دو صورت آنلاین و آفلاین در اختیار دانش‌آموزان استان قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: از اول بهمن ماه جاری مدارس ابتدایی استان پذیرای کلاس اول و دومی‌ها به صورت کاملا اختیاری و محدود با رعایت شدید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی هستند.

واقعی با بیان اینکه هیچ روشی در آموزش دانش آموزان پایه اول و دومی جای حضور در کلاس درس را نمی‌گیرد، تصریح کرد: علاوه بر پایه‌های اول و دوم آموزش کلاس‌های مهارتی و کارآموزی هنرستان‌های استان نیز از اول بهمن ماه به صورت اختیاری و محدود در شهرهای زرد و آبی حضوری برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: حداکثر تعداد دانش‌آموزان در کلاس‌های درس 10 نفر است و دانش‌آموزانی که به هر دلیل حاضر به شرکت در کلاس‌های حضوری نیستند، می‌توانند آموزش‌ها را از طریق مدرسه تلویزیونی ایران و شبکه شاد دنبال کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها