نماینده مردم تهران در مجلس:

دیدار قالیباف و پوتین منتفی شد/ رئیس مجلس پروتکل‌های بهداشتی دیدار با پوتین را نپذیرفت

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: قالیباف، پروتکل‌های بهداشتی دیدار با پوتین را نپذیرفت و رییس جمهور روسیه برای دریافت پیام مهم مقام معظم رهبری، نماینده ویژه معرفی کرد.

دیدار قالیباف و پوتین منتفی شد/ رئیس مجلس پروتکل‌های بهداشتی دیدار با پوتین را نپذیرفت

«مجتبی توانگر» ‌امروز شنبه در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: قالیباف ، پروتکل‌های بهداشتی دیدار با پوتین را نپذیرفت و پوتین برای دریافت پیام مهم مقام معظم رهبری ، نماینده ویژه معرفی کرد.

نماینده مردم تهران ، ‌ری شمیرانات و اسلامشهر افزود: خبری که بنده در خصوص نهایی شدن دیدار دکتر قالیباف با ولادیمیر پوتین اطلاع رسانی کردم که دقیق و تایید شده نبود. البته دیدار با رییس جمهور روسیه در دستور کار و در حال برنامه‌ریزی بوده است، اما دیدار با پوتین در روسیه پروتکل‌های ویژه‌ای دارد که رییس مجلس شورای اسلامی پروتکل های بهداشتی دیدار با پوتین را نپذیرفته است و به همین جهت پیام مهمی که رییس مجلس در این سفر حامل آن هستند در دیدار با نماینده معرفی شده توسط پوتین طرح خواهد شد.

محمد باقر قالیباف فردا (یکشنبه) به منظور تعمیق روابط دو جانبه، مواضع صریح نظام درخصوص برجام، تعاملات اقتصادی و روش نفت در سفری سه روزه به روسیه خواهد رفت.

پیش از این قرار بود قالیباف در این سفر با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و ویچیسلاو والودین، رییس دومای دولتی روسیه و رییس شورای عالی امنیت ملی روسیه دیدار کند که با توجه به مسائل رخ داده لغو دیدار وی با رییس جمهور روسیه قابل پیش بینی است.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • مستعار
    0

    حداقل شاهد‌یک گام مثبت از طرف اقای قالیباف بودیم ممنون

  • ناشناس
    0

    بابا پوتین نخواست دیدار کنه این چ حرفی قالیباف قبو نکرد تاکی دروغ

  • کاربر ناشناس
    0

    خودش کرونا است

  • عباس
    0

    آقای پوتین ارزشی به شما و جاسویانش در ایران قائل نیست . عجب سکه شدید

  • مهراب
    0

    بسیار ممنون از دکتر قالی باف وقتی کشوری که خلیج فارس را به خلیج عربی رسما اعلام میکند حتما درد و مرض این ابرقدرت پوسیده این است ما رابطه دوستانه با کشورهای پیشرفته جهان را نداشته باشیم این روسیه هم شده شاخ تو منطقه برای ما یا علی ، ممنون از خبر فوری،

  • الن
    0

    مملکت بی در و پیکر !!! چرا باید رئیس مجلس به دیدار رئیس جمهور یک کشوره بره؟؟؟!!!!

  • مورچه
    0

    اولین شکست سیاست خارجه قالیباف عیبی نداره یواش یواش متوجه خواهی شد درقامت چنین پستی نیستی چطور میخوای رییس دولت بشی؟

  • امید مقدس
    0

    سردار خودت منو میشناسی ..هر کاری به سلاح مملکت هست روخودت انجام بده بودجه هم خوب کاری کردی قبول نکردی ...مشتی هستی پرطرفدار ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها