مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

بیش از ۱۸۷ میلیارد تومان تسهیلات جبران خسارت ناشی از کرونا در لرستان پرداخت شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۱۸۷ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان تسهیلات جبران خسارت ناشی از کرونا در لرستان پرداخت شد.

بیش از ۱۸۷ میلیارد تومان تسهیلات جبران خسارت ناشی از کرونا در لرستان پرداخت شد

علی آشتاب امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهارداشت: در راستای جبران خسارت ناشی از کرونا 28 هزار 778 پرونده با اشتغال 35 هزار و 384 نفر به بانک‌های استان لرستان ارجاع داده شد که به تمام این پرونده‌ها تسهیلات پرداخت شد.

وی با بیان اینکه 187 میلیارد و 556 میلیون تومان تسهیلات کرونا در لرستان پرداخت شد افزود: 708 درصد سهم تخصیصی اشتغال روستایی و عشایری نیز پرداخت یا منجر به عقد قرار داد شده که تاکنون هزار و 361 طرح به مبلغ 368 میلیارد تومان به بانک معرفی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه هزار و 361 طرح مذکور شش هزار و 29 نفر اشتغال‌زایی دارند عنوان کرد: در این رابطه بر اساس آخرین آمار تاکنون هزار و 307 طرح با اشتغال 5 هزار و 440 نفر با مبلغ 284 میلیارد و 205 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی بیان کرد: 9 استان کشور در راستای صیانت از اشتغال در دوران کرونا و اجرای سیاست اشتغال روستایی و عشایری بیشترین پرداختی را داشته‌اند که لرستان نیز جزء یکی از این 9 استان‌هاست.

آشتاب در بخش دیگری از سخنان خود به کلنگ زنی یک طرح گاوداری شیری 50 راسی در شهرستان سلسله اشاره کرد و گفت: روز گذشته این طرح در روستای شاه آباد سلسله کلنگ زنی شد که مجموع سرمایه‌گذاری آن سه میلیارد تومان است و در زمینی به مساحت 5 هزار و 300 متر مربع راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه گاوداری 50 راسی مذکور بناست سالانه 350 تن شیر تولید کند تصریح کرد: یک میلیارد و 600 تومان از سرمایه این گاوداری تسهیلات روستایی و عشایری بوده و یک میلیارد و 400 میلیون تومان نیز سهم کارفرماست.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها