کمک‌های خیریه‌ با تصویر معروف سندرز/ از لباس ۲ میلیون دلاری تا عروسک قلاب‌بافی شده 

برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت آمریکا با یک عکس در روز تحلیف جو بایدن توجه بسیاری از رسانه‌های جهان را به خود جلب کرد.

کمک‌های خیریه‌ با تصویر معروف سندرز/ از لباس ۲ میلیون دلاری تا عروسک قلاب‌بافی شده 

او می‌گوید طی ۵ روز گذشته ۱.۸ میلیون دلار از طریق فروش سویشرت‌هایی که تصویر او در روز تحلیف بر آن نقش بسته به دست آمده است. درآمد حاصل از فروش این سویشرت‌ها صرف امور خیریه خواهد شد.

آقای سندرز از اینکه می‌تواند از بستر فضای مجازی برای آدم‌های نیازمند ساکن ایالت ورمونت منابع مالی جمع‌آوری کند خرسند است. البته اقدام‌های خیرخواهانه آقای سندرز برخی دیگر از شهروندان آمریکایی را هم بر آن داشت تا از این تصویر معروف شده، برای جمع‌‌آوری کمک‌های خیریه استفاده کنند. نمونه‌اش هم توبی‌ کینگ ۴۶ ساله. او با بافت یک عروسک قلاب‌بافی شده از تصویر معروف سندرز در شبکه‌های اجتماعی بازخورد خوبی گرفت.

او کمی بعدتر اعلام کرد که عروسک دست‌بافتش را برای فروش روی سایت اینترنتی ای‌بی قرار می‌دهد و پولش را به خیریه تامین غذا برای نیازمندان اختصاص خواهد داد. در نهایت این عروسک به قیمت ۴۰ هزار دلار به فروش رسید.

ماجرای دستکش‌هایی سندرز در روز تحلیف
دستکش‌های آقای سندرز را جن الیس، معلم ساکن روستایی در ورمانت بافته بود. این دستکش‌ها از کاموای یک لباس‌ کهنه و پلاستیک‌های بازیافتی بافته شده است. ساده‌پوشی آقای سندرز در روز تحلیف و به ویژه این دستکش‌ها توجه بسیاری را به خود جلب کرد. آقای سندرز بارها این دستکش‌ها را در کارزارهای انتخاباتی‌اش پوشیده بود.

تصویر سندرز ۷۹ ساله در مراسم تحلیف جو بایدن البته دستمایه طنز و ابتکارات بسیاری در شبکه‌های اجتماعی شد.

در ۵ روز گذشته سویشرتی با عکس معروف سندرز در سایت این سناتور با قیمت ۴۵ دلار برای فروش عرضه شده است.

منبع: یورونیوز

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها