قیمت جدید دو خودروی کوئیک و ساینا اس اعلام شد


7 بهمن 1399 - 21:52
60105c9a3d28a_60105c9a3d28c
شورای رقابت قیمت ساینا اس و کوئیک اس را برای 3 ماهه سوم امسال تعیین کرد.

طبق تصمیم جلسه ۴۲۲ مورخ ۹۹/۱۰/۱۷ و جلسه ۴۴۹ مورخ ۹۹/۱۰/۲۷ شورای رقابت، تعیین قیمت خودروها از طریق کلینیک تجاری به مرکز ملی رقابت واگذار شد.

گزارش مرکز ملی رقابت در خصوص برگزاری کلینیک تجاری قیمت گذاری دو محصول سایپا در جلسه ۴۵۰ شورای رقابت مورخ ۹۹/۱۱/۰۴ ارائه و بر این اساس اعضای شورا، قیمت کارخانه خودرو ساینا-اس را ۱۱۴ میلیون و ۶۲۵ هزار تومان و قیمت کارخانه خودرو کوئیک-اس را ۱۲۵ میلیون و ۳۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان برای سه ماهه سوم سال جاری تعیین کردند.

این قیمت ها مورد موافقت اکثریت اعضای شورای رقابت قرار گرفته است.

شورای رقابت قیمت ساینا اس و کوئیک اس را برای 3 ماهه سوم امسال تعیین کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60105c9a3d28a_60105c9a3d28c
7 بهمن 1399 - 21:52

طبق تصمیم جلسه ۴۲۲ مورخ ۹۹/۱۰/۱۷ و جلسه ۴۴۹ مورخ ۹۹/۱۰/۲۷ شورای رقابت، تعیین قیمت خودروها از طریق کلینیک تجاری به مرکز ملی رقابت واگذار شد.

گزارش مرکز ملی رقابت در خصوص برگزاری کلینیک تجاری قیمت گذاری دو محصول سایپا در جلسه ۴۵۰ شورای رقابت مورخ ۹۹/۱۱/۰۴ ارائه و بر این اساس اعضای شورا، قیمت کارخانه خودرو ساینا-اس را ۱۱۴ میلیون و ۶۲۵ هزار تومان و قیمت کارخانه خودرو کوئیک-اس را ۱۲۵ میلیون و ۳۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان برای سه ماهه سوم سال جاری تعیین کردند.

این قیمت ها مورد موافقت اکثریت اعضای شورای رقابت قرار گرفته است.

منبع: فارس

38

نظرات 14
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
حمیدرصا 1 0 پاسخ 1399/11/8 -10:19

اسمشون هست شورای دزد نه شورای رقابت

کاربر 2 0 پاسخ 1399/11/8 -09:17

خدایا یعنی من هیچوقت تا آخر عمرمم نمیتونم حتی یه ماشین داشته باشم ؟

ناشناس 1399/11/8 -12:21

هموطن عزیز ما الان یه فرقان داریم خیالت راحت یه لگد بهشون میخوره حداقل دو سه تومن میزارن رو دست آدم بر فرض ک بخای با این فرقان بریم مسافرت با این تورم سر سالم اور مگه میشه بجون خودم حاضرم بفروشمش همسرم نمیزاره

خابوری 1 0 پاسخ 1399/11/8 -08:53

باسلام شورای رقابت یاشورای رفاقت قراربود خودرو گران نشود وبراساس قیمت های قبل محاسبه شود 6ماه پیش 50درصد وجه خودرو راازما گرفتید وذکر کردهاید سود ی نعلق نمی گیرد ایا انصاف است ایا

کریم احمدی 0 0 پاسخ 1399/11/8 -08:52

قیمتها رو بالا بالا میدن تا اون قیمتی که خودشون میخواد فروش بره

کوروش 0 0 پاسخ 1399/11/8 -08:34

باعرض معذرت از دوستانی که این خودرو ها راازروی ناچاری سوارندبخدااین دو ماشین درحدلگن هم نیستند درقرآن ۲۱.

امید 2 0 پاسخ 1399/11/8 -07:39

اشکال نداره بزار اسبشون بتازونن دارن قبر خودشون میکنن

یاغچی ابادی 0 0 پاسخ 1399/11/8 -07:05

این است در باغ سبز گشایش وارزانی برای ملت ایا با این قیمت گزاریها ی نحومی برای این قوطی حلبیهامیشودمردم انتظار ارزانی سایراقلام ضروری را داشته باشند؟؟!!!!

کریم احمدی 0 0 پاسخ 1399/11/8 -06:35

مفت نمی ارزد