لطفی:

میزان اکسیژن خون میناوند افزایش پیدا کرده اما هنوز خطر رفع نشده است

پزشک معالج مهرداد میناوند اعلام کرد شرایط این پیشکسوت فوتبال کشورمان نسبت به روز گذشته بهتر شده، اما خطر هنوز به طور کامل رفع‌ نشده است.

میزان اکسیژن خون میناوند افزایش پیدا کرده اما هنوز خطر رفع نشده است

امیرحسین لطفی درباره آخرین وضعیت سلامت میناوند اظهار داشت: ما روز گذشته (پنجشنبه) وضعیت سخت و پرخطری را داشتیم. به خصوص تا ظهر پنجشنبه که سطح اکسیژن بیمار خیلی پایین بود، اما با همکاری پزشکان مختلف و با انجام یک عمل جراحی و اقدامات درمانی به تدریج شرایط خیلی بهتر شد و میزان اکسیژن افزایش پیدا کرد. همچنین وضعیت فشار خون و سایر علائم بدن نیز باثبات شد و خدا را شکر از ظهر روز گذشته به بعد تا الان میناوند وضعیت پایداری دارد و سطح اکسیژن بالا آمده است.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا می‌توان امیدوار بود که خطر به طور کامل از میناوند رفع شده باشد؟»، گفت: این بیماری (کرونا) بسیار مرموز است و وقتی شدت پیدا می‌کند، به اصطلاح طوفان انتحاری در بدن فرد بیمار ایجاد می‌شود و مخاطرات زیادی به وجود می‌آید. واقعیت این است که شرایط غیرقابل پیش‌بینی است و فقط می‌شود درمان‌ها را ادامه داد و امیدوار بود.

پزشک معالج مهرداد میناوند در پایان یادآور شد: همه مردم ایران سرمایه ملی ایران و عزیز هستند. طبیعتاً کسانی که خاطرات ورزشی خوبی برای مردم رقم زدند، باعث می‌شود پیگیری‌های زیادی از سوی مردم شود. منتهی کادر درمان در تمام کشور برای همه مردم تلاش می‌کنند و آرزو می‌کنم تلاش‌ها برای همه مردم مفید باشد. از مردم خواهش می‌کنم پروتکل‌ها را رعایت کنند و خدای نا کرده در صورت ابتلا به پزشک مراجعه داشته باشند و توصیه‌ها را گوش کنند.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها