توصیه‌های توئیتری محمدرضا عارف به جو بایدن


3 بهمن 1399 - 11:24
600a849d6d382_2021-01-22_11-24
محمدرضا عارف، فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی نوشت: مهمترین و سنگین‌ترین وظیفه آقای جو بایدن، ترمیم خرابی‌ها و لطماتی است که دونالد ترامپ نژادپرست و جنایتکار برای مردم جهان و به‌ویژه مردم ایران رقم زده است.

محمدرضا عارف در رشته توئیتی درباره مهم‌ترین وظیفه‌ی بایدن نوشت: رئیس جمهور جدید آمریکا، کار سختی در پیش خواهد داشت تا بتواند اعتماد از دست‌رفته را در جهان بدست آورد و نشان دهد سیاست‌های آمریکا از سیاست‌های تجاوزکارانه و زورگویانه سلف خویش فاصله گرفته است.

مهمترین و سنگین‌ترین وظیفه آقای جو بایدن، ترمیم خرابی‌ها و لطماتی است که دونالد ترامپ نژادپرست و جنایتکار برای مردم جهان و به‌ویژه مردم ایران رقم زده است.

به‌نظر می‌رسد اروپا و دولتمردان جدید آمریکا خود را متعهد به دلجویی از ایران و مردمش می‌دانند. باید با برداشتن تحریم‌های تحمیلی و غیرقانونی، جبران خسارات و بازگشت بدون شرط به برجام، اثبات نمایند جنایات ترامپ استثناء بوده و تغییر جدی در رای و نظر دولتمردان آمریکا به‌وجود آمده است.

امید است با تلاش و تدبیر دولت جمهوری اسلامی، دل‌های ملتهب و رنجدیده مردم در ایران آرام گرفته و به‌جای انتقام، همه با هم برای آرامش منطقه، همکاری و صلح و امنیت بین‌الملل گام‌های مشترک برداریم.

محمدرضا عارف، فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی نوشت: مهمترین و سنگین‌ترین وظیفه آقای جو بایدن، ترمیم خرابی‌ها و لطماتی است که دونالد ترامپ نژادپرست و جنایتکار برای مردم جهان و به‌ویژه مردم ایران رقم زده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

600a849d6d382_2021-01-22_11-24
3 بهمن 1399 - 11:24

محمدرضا عارف در رشته توئیتی درباره مهم‌ترین وظیفه‌ی بایدن نوشت: رئیس جمهور جدید آمریکا، کار سختی در پیش خواهد داشت تا بتواند اعتماد از دست‌رفته را در جهان بدست آورد و نشان دهد سیاست‌های آمریکا از سیاست‌های تجاوزکارانه و زورگویانه سلف خویش فاصله گرفته است.

مهمترین و سنگین‌ترین وظیفه آقای جو بایدن، ترمیم خرابی‌ها و لطماتی است که دونالد ترامپ نژادپرست و جنایتکار برای مردم جهان و به‌ویژه مردم ایران رقم زده است.

به‌نظر می‌رسد اروپا و دولتمردان جدید آمریکا خود را متعهد به دلجویی از ایران و مردمش می‌دانند. باید با برداشتن تحریم‌های تحمیلی و غیرقانونی، جبران خسارات و بازگشت بدون شرط به برجام، اثبات نمایند جنایات ترامپ استثناء بوده و تغییر جدی در رای و نظر دولتمردان آمریکا به‌وجود آمده است.

امید است با تلاش و تدبیر دولت جمهوری اسلامی، دل‌های ملتهب و رنجدیده مردم در ایران آرام گرفته و به‌جای انتقام، همه با هم برای آرامش منطقه، همکاری و صلح و امنیت بین‌الملل گام‌های مشترک برداریم.

منبع: فرارو

24

نظرات 24
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
سید رضا 3 1 پاسخ 1399/11/4 -07:11

آقای عارف، با توجه به کامنت ها یی که افراد گذاشتند ،جنابعالی فرد منفوری هستید ،بامید پایان عمر سیاسی شما و همفکرانتان

وگور 8 1 پاسخ 1399/11/3 -23:40

هم اصلاح طلب ها و هم اصولگرایان مهره های سوخته زیاد دارند متاسفانه وقتی اظهار نظر می کنند می خواهند مثل ققنوس از زیر خاکستر بیرون بپرند عافل از اینکه تمام پرهایشان سوخته است اما دو صد حیف باید به اینها گفت: اظهار نکردن شما بهتر از کردن است!!!

ملول 7 1 پاسخ 1399/11/3 -23:17

چغندر

کاربر ناشناس 5 6 پاسخ 1399/11/3 -23:01

زنده باد عارف این مرد بزرگ اصلاح طلب همیشه دم از صلح می زند و اصلا جنگجو نیست

بینام 1399/11/4 -07:39

باز هم این یارو سر و کلش پیدا شد.

ابی 9 3 پاسخ 1399/11/3 -16:08

بازم که این بی خاصیت حرف زد!!!

مسعود 11 4 پاسخ 1399/11/3 -14:28

دوباره نزدیک انتخابات شدیم! لال شفا پیدا کرد!!!!!!؟؟؟؟

مجید 1399/11/5 -09:37

دوست عزیزوقتی دهقان وسعیدمحمدوجلیلی و احمدی نژادکاندیدشوندعارف هم بالاخره جایی باید داشته باشد؟

محمد 7 1 پاسخ 1399/11/3 -13:46

به دماغت قسم بایدن تا امثال تو زانو نزنید جلوش تحریم ها را برنمی دارد.

ناشناس 9 4 پاسخ 1399/11/3 -13:10

من موندم این با چه رویی دوباره میاد حرف می زنه؟ بی آبرو

هه 1399/11/3 -13:20

اینها‌فرقه‌نصیریه‌هستند‌از‌بچگی‌بی‌ابروشون‌کردن‌هیچ براشون‌مهم‌نیست‌در‌فرقه‌زنا‌با‌خواهر‌برادر‌پدر‌فرزند جایز‌است‌پس‌ابرو‌برای‌اینها‌خنده‌داره

گل آقا 1399/11/3 -13:40

هه یک وقت با خواهر و برادر و پدر مادر نیری مهمون این جماعت بشی؟

هه 1399/11/3 -16:55

گل‌اقا‌شما‌که‌شب‌روز‌برای‌اینها‌زانو‌زدید‌برای‌لقمه‌ای نان

گل آقا 1399/11/3 -18:47

آنجاها که ما میرفتیم ژتون فوروشش تو بودی هم جنست جور بود هم مشتری مدار بودی

علی 15 1 پاسخ 1399/11/3 -13:10

دوستان اصلاح طلب خواب های خوبی می بینند وزیر خرانه داری بایدن گفته ایران به تروریسم کمک میکنه باید باهاش مقابله بشه وزیر دفاعش گفته ایران بزرگترین دشمن ما است نصف کابینه اش یهودی اند و هر رئیس جمهوری باید منافع یهود را خفظ کند ناو های آمریکایی وپایگاه های آمریکایی هزاران کیلومتر دورتر از آمریکا در خلیج فارس سیر می کنند بمب افکن هاشون رژه میرن سردار سلیمانی راشهید می کنند وباید هم تایید میکنه دانشمند هسته ای را با تیربار ناتو می زنند بعد آقا گفته ما باید صلح کنیم وانتقام ما مگه جنگ طلب بودیم تاز ۸سال هم معطل برجام ومذاکره کدخدا ماندیم بهتر اینا برن با ژن های خوبشان صلح کنند.

م 10 2 پاسخ 1399/11/3 -13:01

اینا چقدر بی شعورن آدم لااقل یه ذره عزت نفس داشته باشه این اصلاح طلب ها، که بهتره بگیم خواری طلب ها، کاری از دستشون برنمیاد که هیچ مملکت رو چاپیدن و تو دنیا هم با التماس از آمریکا،به حال خودشون بزارن تن خودشون رو هم در اختیار آمریکا میزارن، آبروی ایران رو بردن

کفش پاره 8 1 پاسخ 1399/11/3 -12:47

درودبر شعورمردم که شما دزدان راشناختن درود برکفش های پاره که مثل شما بی کفایت ورانتخورنیستند درود براب ونان خالی

. 4 2 پاسخ 1399/11/3 -12:46

به همین خیال باش.هزارتا شرط و شروط براش گذاشتی انتظار داری که او هم بگوید.چشم اطاعت میشه بر می گردم!!!!!!

غضنفر 6 2 پاسخ 1399/11/3 -12:29

حیف آمریکا که باید از امثال شما دزدها و غارتگرها بشنوند که بهشون توصیه می‌کنی!!

داروغه 8 0 پاسخ 1399/11/3 -12:29

نژاد پرست کسی هست که خودشو ژن خوب میدونه