اولین واکنش دولت به توهین جنجال برانگیز یک روحانی به رئیس جمهور در تلویزیون


2 بهمن 1399 - 18:17
60098c23e0a57_60098c23e0a5c
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور به اهانت به روحانی از رسانه ملی واکنش نشان داد و نوشت: منتظر توضیح سریع و صریح رسانه ملی هستیم .

علیرضا معزی در حساب کاربری خود در توییتر در واکنش به اظهارات سخیف یک روحانی علیه رئیس جمهور از تریبون رسانه ملی، نوشت؛

«آنچه در برنامه‌ای از شبکه چهار رخ داده افتضاحی شرم‌آور است. بحث آزادی بیان نیست چون دیگر همه می‌دانند که نقد و اعتراض که هیچ، حتی با درشت‌گویی به رییس‌جمهور هم ابدا عقوبتی در میان نخواهد بود؛ اما شوربختانه این بار بحث هرزگویی و فحاشی است. 

آنتن صداوسیما در روز رفتن ترامپ و همزمان با افتتاح سومین ابر پروژه جهان در سال ۲۰۲۰ توسط رییس جمهور، جولانگاه افترا و توهین است و این شرارت، دیگر خارج از تحمل است. جای تاسف که گوینده‌ی آن محتوای سخیف و اتهام رکیک، معمم و رسانه هم، رسانه‌ ملی است. 

و تأسف بیشتر که تا این لحظه، کسی از مقامات سازمان صداوسیما به این سطح از فضاحت، واکنشی نداشته. 

نهاد ریاست جمهوری، منتظر توضیح سریع و صریح رسانه‌ ملی در این باره خواهد بود و مصمم است که این مورد عجیب و شرم‌آور را به صورتی مؤثر و در بالاترین سطوح  پیگیری نماید.»

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور به اهانت به روحانی از رسانه ملی واکنش نشان داد و نوشت: منتظر توضیح سریع و صریح رسانه ملی هستیم .

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60098c23e0a57_60098c23e0a5c
2 بهمن 1399 - 18:17

علیرضا معزی در حساب کاربری خود در توییتر در واکنش به اظهارات سخیف یک روحانی علیه رئیس جمهور از تریبون رسانه ملی، نوشت؛

«آنچه در برنامه‌ای از شبکه چهار رخ داده افتضاحی شرم‌آور است. بحث آزادی بیان نیست چون دیگر همه می‌دانند که نقد و اعتراض که هیچ، حتی با درشت‌گویی به رییس‌جمهور هم ابدا عقوبتی در میان نخواهد بود؛ اما شوربختانه این بار بحث هرزگویی و فحاشی است. 

آنتن صداوسیما در روز رفتن ترامپ و همزمان با افتتاح سومین ابر پروژه جهان در سال ۲۰۲۰ توسط رییس جمهور، جولانگاه افترا و توهین است و این شرارت، دیگر خارج از تحمل است. جای تاسف که گوینده‌ی آن محتوای سخیف و اتهام رکیک، معمم و رسانه هم، رسانه‌ ملی است. 

و تأسف بیشتر که تا این لحظه، کسی از مقامات سازمان صداوسیما به این سطح از فضاحت، واکنشی نداشته. 

نهاد ریاست جمهوری، منتظر توضیح سریع و صریح رسانه‌ ملی در این باره خواهد بود و مصمم است که این مورد عجیب و شرم‌آور را به صورتی مؤثر و در بالاترین سطوح  پیگیری نماید.»

منبع: خبرآنلاین

70

نظرات 51
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
حرف حق تلخ است 0 0 پاسخ 1399/11/3 -20:12

واقعا بعضی ها یا نادان هستن یا خودشان را به نادنی زدن ، آنچه گفته شد ، کاملا درست بود ، مردم درد دل زیاد دارن ، و این دولت که فقط دنبال رفع مشکلات خود و فقط حرف میزند ، دروغ میگوید ، چه چیز دیگری برای مردم داشت ، به خدا قسم که در حق مردم جفا شد .

کاربر ناشناس 0 1 پاسخ 1399/11/3 -11:21

روحانی محبوب است وبا این توهین ها تخریب نمی شود

کاربر ناشناس 0 1 پاسخ 1399/11/3 -10:59

خدا رو شکر که هتاکان به دکتر روحانی از احمق ترینها میباشند

اسدالله 0 1 پاسخ 1399/11/3 -01:47

تا روحانی را زیر نگیریم ارام نمی گیگریم . کاسب تحریم

فاطمه 0 0 پاسخ 1399/11/3 -01:18

کاملا درسته منم موافقم که همه سر کاریم

داروغه 0 0 پاسخ 1399/11/3 -00:54

باشه تو منقلی نیستی ما منقلی هستیم

قلندر 1 0 پاسخ 1399/11/3 -00:42

وقتی نمایندگان با 6درصدی میان مجلس و ادعای انقلابی گری میکنند نتیجه‌ای جز نشر بی ادبی و بی وجدانی و تهمت به 30 ملیون رای رییس‌جمهور نمیشه!

رها 3 0 پاسخ 1399/11/2 -23:57

چطور اون بدبختی که در زمان لاریجانی استیکر برای رییس جمهور گذاشته بود به حبس محکوم شد، دفاعی نکردین و حالا ناراحت میشین، شما بیشتر از اینها سزاوار توهین هستین

اذری 2 0 پاسخ 1399/11/2 -23:46

به نظر دولتی ها چند جمله اشتباه بود یاهمه صحبتهای آن آقا لطفاً نظر مردم را جویا شوید حامی محترم دولت

ی ط 1 0 پاسخ 1399/11/2 -23:16

حاج آقا توهین توهین میاره، شما که لباس پیغمبر را پوشیدی چرا؟مگر پیامبربه مسلمانان صدراسلام نفرموده بودند به بت بت پرستان اهانت نکنید که بخدای شما اهانت نکنند شما که به رئیس جمهور اهانت میکنی یه عده به شما اهانت میکنند احترام لباس خودت را داشته باش.

علی رسولی 2 1 پاسخ 1399/11/2 -23:04

این فریدون با دار و دسته ای که روی کار اومدن ٫مملکت بیست سال عقب برده ،مردم را بدبخت تر کرده، اگر نظر رهبر عظیم الشان بر موندن و جوابگو بودنش نبود ،الان ما ملت مستضعف و انقلابی ،اون و باند بچاپ بچاپی که مملکت را غارت کردند ،صد تیکه می کردیم.حالا یک آدمی اومده یکی از هزار حرفی که بایست مردم در حق این خائن به مملکت ،می گفتند را گفته .

عبادی 2 0 پاسخ 1399/11/2 -22:43

انهایی که در داخل کشوربه همراه ترامپ ونتانیاهو وبن سلمان ومریم قجر عضد انلو بر علیه برجام لگدپراکنی کردندتا ان را به شکست کشاندند وملت را به روز سیاه نشاندند یقینا اخوان شیطانند لیکن مشکل این است که انقدر ابلهند که نمی فهمند چرا موضع انها و ان شیاطین نام برده شده در مخالفت با برجام یکی بود دلیلش را قران فرموده صم بکم عمی فهم لا یعقلون هستند

کاربر ناشناس 5 1 پاسخ 1399/11/2 -21:49

ریئس جمهور کاره ای نیست در هیچ مقطع زمانی بنابراین مردم گول انتخابات رانخورن همه نمایش و فیلمه

کاربر ناشناس 1399/11/3 -00:06

کاملا درسته همه سرکاریم

عبدالله 6 4 پاسخ 1399/11/2 -21:08

اقا مجید قبل از توصیه دیگران به داخل حوض اب یخ نشستن ان وجدان خفته ات را بیدار کن وقضاوت کن که مجلس فعلی ۱۰ درصدی است یاخیر ؟ می دانی شرکت نکردن ۹۰ درصد مردم درانتخابات یعنی چه ؟ البته شکم سیرهایی امثال تو هرگز نمی فهمید هرگز !!!

مجید 1399/11/2 -22:28

مجلس به قول شما ۱۰ درصدی باشی ولی کارهات همه در جهت منافع ملی باشه و دولت پیر رو راه بندازی خوبه یا مجلس ۶۰، ۷۰درصدی باشی و بشید وکیل الدوله و بازیچه دست اونها؟ خیانت تصویب برجام و تعطیلی صنعت هسته یی بدون داشتن هیچ منفعتی ( البته به استناد صحبتهای اعضای دولت) برای کشور در مجلس قبل رو نه میبخشیم و نه فراموش میکنیم

حقگو 11 2 پاسخ 1399/11/2 -20:56

بسم الحق حرف حق تلخ است ؟

حبیب 1399/11/2 -23:06

فحاشی با نقدکردن تفاوت دارد.

.. 1399/11/2 -23:31

برو این را به کسایی بگو که قیافه شان دادمیزند چیکاره هستند

کاربر ناشناس 10 7 پاسخ 1399/11/2 -20:49

توهین نیست حرف حق زده

علي 1399/11/2 -21:52

تو ولايت شما حرف حق ولي در يك جامعه مترقي توهينه

احدی 13 6 پاسخ 1399/11/2 -20:34

جالبه که خیلی ها هنوز فکر می کنند رئیس جمهور کاره ای است وهمه مشکلات هم تقصیر اوست درصورتی که یک اقلیت ۱۰ درصدی جنگ طلب وکاسبان تحریم هستند که مسبب همه این بدبختی هاهستند ابتدا با کمک ترامپ و نتانیاهو ومنافقین برجام را لگدمال کردند واکنون هم که بایدن سرکار امده با شعاراین که بایدن وترامپ هردو دو روی یک سکه اند با رفتن به سوی غنی سازی ۲۰ درصد عملا جلوی سقوط قیمت هارا گرفتند ، جماعتی که تا قدس را نگیرند ارام نمی گیکیرند .

کاربر ناشناس 1399/11/2 -20:55

ابلهانی هستند وقت انتخابات با تمام وجود برای روحانی به هر نحوی رای جمع میکردن حالا که مملکتو نابود کرده میگن رییس جمهور کاره ای نیست. خدا لعنت کنه این جماعت منافق و عاشق برجام نارجام رو

کاربر ناشناس 1399/11/2 -21:53

چرا بعضی نمی خواهند قبول کنند همه چیز دست ریئس جمهور نیست شما نظر ریئس جمهوریهای قبلی را بشنوید

افشین 12 2 پاسخ 1399/11/2 -20:03

زندگیم تو بورس نابود شد بچه ام تازه به دنیا اومده به بچه ام نگاه میکنم گریم میگیره به خدا افسرده شدم

خامد 1399/11/2 -20:59

ریس جمهور توهین کرد به شعور ملت و گفت ارز۴۲۰۰ را طوری حذف کردیم که هیچ کس نفهمید به منتقدانش گفت برید به جهنم، بی سواد ، بی شناسنامه . خبری ازت نشد. گفته شاید پای منقل باشه نگفته که پای منقل است.

هاشم 1399/11/3 -00:31

ازروزاول همه گفتن بورس بازارباریسک بالاست وباهمه سرمایه نباید وارد شدپس توخودت اشتباه کردی که باهمه زندگیت وارد بورس شدی ولی کمی صبورباش انشاالله درست میشه.

منم مختار 10 12 پاسخ 1399/11/2 -20:02

مخالفان روحانی همان 5درصد هستند که به مجلس راه یافتند

مجید 1399/11/2 -20:24

کامنتهای چندش آورت رو مزدور و نفوذی زیر تموم خبرها هست، معلومه که خیلی سوختی از کارهای مجلس انقلابی ، درمانت نشستن توی آب یخ هستش

علي 1399/11/2 -21:54

خصوصيت بارز مجلس انقلابي فعلي بيسواديست

. 1399/11/2 -23:32

دقیقا به شدت هم در فوری فعال هستند

رضا 1399/11/3 -00:38

آقامجیدلطفامیشه کمی ازاقدامات مجلس رابفرماییدالبته نیازی به اشاره کردن به دناپلاس ،وام ،واکسن ،فعلهای حرام ،فحش وناسزاگویی ،حکم اعدام واعتصاب غذاوسفرهای تبلیغاتی میدانی نیست کارهای دیگه راشمابگید.

کاربر ناشناس 12 1 پاسخ 1399/11/2 -19:54

خدا نسلتونو از روی زمین نابود کنه

شاطر 12 0 پاسخ 1399/11/2 -19:53

باهزار بدبختی هفتاد میلیون پس انداز کردم جون کندم خونه بخرم .خونه ها شد هفتصد میلیون تا میلیارد .تمام آرزوهام هیچ شد هرشب نون تو خون میزنم میخورد .کی جواب گو هس

غلامی 6 0 پاسخ 1399/11/2 -19:33

اقتصاد با دعا کردن خالی حل نمیشه .مرد میخاد مث یوسف (ع)مملکتو درست کنه

محمد 1399/11/3 -00:45

عاشقتم عین باباهستی صدبارهم سریال یوسف (ع)تلویزیون نشون بده نگاه میکنه ومیگه کشورمایه نفرمثل حضرت یوسف میخواد.

حمید 22 3 پاسخ 1399/11/2 -19:32

چطور وقتی رئیس جمهور به مردم انواع توهین رو نثار میکرد از رسانه ملی توضیح نخواستی و رگ گردنت باد نکرد؟بی شناسنامه، بیسواد، برید به درک و.....

خواننده مطلب 1399/11/2 -21:08

چطور شد که مردم هیچکدوم نفهمیدن بهشون توهین کرده، فقط تو فهمیدی؟ جناب 10 درصدی خود مردم پندار!!!!!!!!!!!!!!!!!!

در پاسخ به خواننده مطلب 1399/11/2 -22:24

آنکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند، و آنکس که نداند و نخواهد که بداند، حیف است چنین جانوری زنده بماند،، مردم خوب فهمیدن ولی امثال تو که منفعتت در نفهمیدن و ماله کشی هم حزبیهات هستش هیچوقت نمیفهمی

کریمی 1399/11/3 -00:49

رئیس جمهوراین حرفهایی که شماگفتید به مردم نگفته بلکه درجواب آدم هایی مثل این آقای احمدجهان بزرگی گفته شماحمید خان بخودت نگیرشماکه الحمدااله هم باسوادی هم شناسنامه داری.

مهلا. 11 1 پاسخ 1399/11/2 -19:31

برید تو پارک های ایران ببینید چه خبره .همه معتاد شدن فساد وفحشا بیداد میکنه تن فروشی زیاده

به مهلا 1399/11/2 -20:00

تو از کجا میدونی چرا رفتی تو پارک و چطور آمار گرفتی کسانی که زمینه فساد و فحشا را دارند اگر در خانواده پر در آمد هم باشند باز از هوسهای شیطانی خود دل نکنده و راهشان را ادامه میدهند ولی خیلی‌ها را میشنام با فقر گریبانگیر هستند اما شرافت خود را حفظ کردند این به تربیت خانواده و لقمه حلال یا حرام بستگی دارد.

قاسم . 7 1 پاسخ 1399/11/2 -19:30

ملت ببین چه خبره ‌پولدارا پولدارترن کارگراهم بدبخت وبیچاره تر

رضا 11 3 پاسخ 1399/11/2 -19:28

شما دهنتو ببند بی وجدان مردمو ب فلاکت انداختین با این اقتصادتون تمام مردم ضعیف ازتون متنفرن .

منم مختار 6 12 پاسخ 1399/11/2 -19:28

به قول رییس جمهور محترم هرکسی به ایشان توهین میکند به یه جایگاه بالاتر میرسد .ننگ بر اون روحانی نما که به منتخب ملت توهین میکنی متحجر مطمئنم دین نداری و از خودفروخته های ملعون به شیطانی.لعنت خدا به متحجرین احمق اقلیت تندرو درود خدا بر آزادگان آخرت اندیش

کاربر ناشناس 2 2 پاسخ 1399/11/2 -18:42

هرکسی از ظن خود شد یارمن وقتی همشون اینکاره اند یقین کرده عمومی شده وابائی هم از بیانش نداره

رضا 8 4 پاسخ 1399/11/2 -18:28

انتقاد خوب است ولی توهین از هیچکس پذیرفتنی نیست و دور از ادب است

کاربر ناشناس 9 2 پاسخ 1399/11/2 -18:22

واقیت تلخ است

کاربر ناشناس 1399/11/2 -20:02

احسنت

بی مام 10 4 پاسخ 1399/11/2 -18:21

چیه؟ حرف راست رو زد بهتون فشار اومد.همه شما ها دستتان آلوده است.بی همه چیزا

چ 1399/11/2 -23:34

خدا شکر تو یکی خوبی یک تجربه به من آموخته کسایی ادعای خوب بودن دارند در خفا از همه بدتر هستند

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
انتخابات هفت ضلعی 1400 / اصولگرایان و اصلاح طلبان گرفتار کابوس رای منفی ژنرالهای انتخاباتی / بازیگران اصلی انتخابات خرداد را بشناسید
واکسن ایرانی می زنم، نه روسی/ عید امسال با پارسال فرقی ندارد، برایش برنامه نریزید/ شاید از تابستان زندگی عادی شود
با افتخار سپاهی ام اما اسلحه دست نگرفته ام/ زنجانی به واسطه من ممنوع الخروج شد/ قرارگاه خاتم الانبیا با کدام سرمایه ایجاد شد و حالا سودش کجا هزینه می شود؟
ترور دکتر فخری زاده ایران را از برنامه هسته ای خود عقب نمی‌ اندازد/ جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست
فرزندانی که راهشان از پدر جدا شد / وقتی آقازاده‌ها می‌خواهند انقلاب را ببلعند!
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد