فال روزانه یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی سرشار از اتفاق‌های هیجان‌انگیز انتظار شما را می‌کشد. با این اتفاق‌های غیرمنتظره در اسفند امسال و فروردین سال آینده روبرو خواهید شد. از وقوع این اتفاق‌ها در زندگی خود ناراحت نباشید و مطمئن باشید سالی هیجان‌انگیز در انتظار شماست.مرداد ماه سال آینده پولی به دست شما می‌رسد، به صلاح شماست که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. در آبان ماه سال آینده با موقعیتی حساس روبرو خواهید شد.در این شرایط برای تصمیم‌گیری به عقل خود رجوع کنید و بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید هدف‌های بزرگی برای زندگی ترسیم کنید و این هدف‌ها را به گونه‌ای دنبال نمایید تا در انتهای این سال به دستاوردهای چشمگیری در زندگی برسید.

فروردین

انسان خنده‌رویی هستید و از این روحیه برای رویارویی با مشکلات کمک بگیرید. احتمال ضرر شما در معامله‌ها و قراردادهای کاری وجود دارد. به صلاح شماست که امروز کارهای تجاری را کنار بگذارید. امروز مجبور می‌شوید هزینه‌ای هنگفت را برای محل‌کار یا منزل خرج کنید. برای سعادت و شادکامی اعضای خانواده بیشتر از همیشه تلاش کنید. به خاطر داشته باشید که با خساست و زراندوزی جایی در دل کسی نخواهید داشت. کارهای زیادی دارید، اما با مشکلی برای انجام این کارها روبرو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند. از صبح که بیدار شده‌اید احساس می‌کنید که همسر یا عشق‌ زندگی‌تان به شما توجه نمی‌کند و مورد بی‌مهری ایشان قرارگرفته‌اید، اما این احساس کاملاً اشتباه است و عشق‌زندگی‌تان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد. بیش‌از‌حد توان خود، کار می‌کنید و این وضعیت آسیب‌‌های جسمی و روحی را برای شما به دنبال خواهد داشت.

اردیبهشت

خودتان را بیش‌از‌حد وقف اطرافیان نکنید. عازم مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، اما مواظب باشید چرا که احتمال دارد یکی از کالاهای باارزش شما در این مسافرت گم شود. اعضای خانواده امروز دردسرهای زیادی برای شما درست می‌کنند. با محبت و انسان‌دوستی، دامنه دوستان‌تان را افزایش دهید. اختلاف نظری میان شما و همسر یا عشق زندگی‌تان ایجاد می‌شود، این اختلاف نظر را به مشاجره‌ای بزرگ تبدیل نکنید و چشم‌تان را به روی آن ببندید. نقاط ضعف خود را تشخیص دهید و به فکر تقویت آنها باشید.

خرداد

از اعضای خانواده درخواست کنید تا توقع‌های خود را کاهش دهند. یکی از بزرگ‌ترهای خانواده امروز پیشنهادی را با شما درمیان می‌گذارد و به نفع‌تان است که این پیشنهاد را هرچه‌سریع‌تر اجرا کنید. یکی از دوستان به دیدار شما می‌آید و نظر شما را برای انجام کاری جویا می‌شود. قصد انجام کار مهمی دارید، اما در این فکر هستید که این کار دیر شده و فایده‌ای ندارد. چنین فکرهایی را کنار بگذارید و امروز این کار را آغاز نمایید. مطمئن باشید در آینده از انجام چنین کاری پشیمان نخواهید شد. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای خلاقانه اختصاص دهید. امروز اگر حواس‌تان را جمع نکنید، سرتان به انجام کارهای پیش‌پا‌افتاده بند می‌شود و از کارهای ضروری عقب می‌افتید. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق زندگی‌تان وجود دارد. در چنین شرایطی بهتر است که بیش از حد به دست و پای عشق زندگی‌تان نپیچید و ایشان را به حال خودش رها کنید. مهمان ‌ناخوانده‌ای در راه منزل شما است و مجبور می‌شوید مدت زیادی از روز را به پذیرایی از این مهمان مشغول شوید.

تیر

روز را با اعتمادبه‌نفس و انگیزه آغاز کرده‌اید، این روحیه در طول روز یار و یاور شما برای حل مشکلات باقی خواهد ماند. از کارهای خلاف و ناپسند دوری کنید. با انجام کاری هیجان‌انگیز و مفرح، زمینه شادی اعضای منزل را فراهم کنید. بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید چرا که احتمال سرقت کالاهای شما بسیار است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز رفتار ناپسندی با شما خواهد داشت و از این رفتار حسابی دلخور می‌شوید، اجازه ندهید این دلخوری به کینه تبدیل شود و در اولین فرصت با عشق زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید. کارهای مهم را به فردا واگذار نکنید و از امروز به خودتان قول بدهید که از کارهای دشوار استقبال کنید و هرگز کار مهمی را به آینده موکول نکنید.

مرداد

با اعضای خانواده یا همکاران در محل‌کار اختلاف نظری پیدا می‌کنید. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، اما این فرد بدحساب است و قصد پرداخت پولی که از شما قرض می‌کند را ندارد، در نتیجه از پرداخت پول به این فرد امتناع کنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را به‌راحتی از دست ندهید. اختلاف‌نظرهای زیادی را در میان اهل منزل مشاهده می‌کنید، اجازه ندهید این وضعیت نفاق و دوری میان اهل منزل ایجاد کند. همسر یا عشق زندگی‌تان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق‌زندگی‌تان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. شبانه‌روز کار می‌کنید و وقتی را برای اعضای خانواده کنار نمی‌گذارید، این وضعیت زمینه ناراحتی اهل‌ منزل را فراهم کرده است، در نتیجه امروز فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده کنار بگذارید و لحظه‌های خوشی را به همراه اهل منزل سپری نمایید. فکری به حال مشکلات روحی خود بردارید و به پزشک متخصص مراجعه کنید.

شهریور

خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید. زندگی را سخت نگیرید و فرصتی را با دوستان و آشنایان بگذرانید و ناراحتی‌ها را فراموش کنید. ترشرویی به صلاح شما نیست و با اطرافیان از در محبت وارد شوید. تصمیم‌های عجولانه نگیرید و به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است. فردی قصد ایجاد اختلاف و جدایی میان شما و همسر زندگی‌تان را دارد، اجازه ندهید این فرد به نیت شوم خود برسد و امروز حق این فرد را کف دستش بگذارید. یکی از دوستان امروز از اخلاق و رفتار شما تعریف‌های زیادی میکند، از این تعریف‌ها به خود مغرور نشوید و به خاطر داشته باشید که افتادگی راز نفوذ به دل‌ مردم است.

مهر

فردی که نیاز به پول دارد امروز به شما رو می‌کند، دست این فرد را بگیرید و مطمئن باشید پولی که به ایشان قرض می‌دهید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید باز پرداخت خواهد شد. امروز نیمه گمشده‌تان را پیدا می‌کنید و از دل و جان عاشق می‌شوید. کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. مدتی است که احساس می‌‌کنید کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و از روند انجام کارها رضایت ندارید، امروز ورق بر می‌گردد و کارهای روزانه راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد.

آبان

کارهای غیرممکن را کنار بگذارید و به فکر انجام کارهای ممکن و شدنی باشید. پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود و بهتر است قسمتی از این پول را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و امروز به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت شده‌اید. علاقه زیادی به نشست‌و‌برخاست با اطرافیان دارید، اما امروز ترجیح می‌دهید که تنها باشید و کسی مزاحم‌تان نشود، این اتفاق خواهد افتاد و فرصتی برای تنهایی و استراحت پیدا می‌کنید. فکرهای بی‌شماری در سر دارید و شبی نیست که خواب آسوده‌ای تجربه کنید، به صلاح شما نیست که این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری برای رسیدن به آرامش بردارید و شب‌هایی آسوده با خوبی عمیق را تجربه نمایید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز جام وجود شما را از عشق لبریز خواهید کرد و لحظه‌های محبت‌آمیزی را تجربه خواهید کرد.

آذر

کمرتان زیر بار کارها و مشکلات زندگی خم شده‌ است و به‌رغم اینکه شبانه‌روز کار می‌کنید، باز هم پاسخگوی حجم زیاد کارها نیستید. به خاطر داشته باشید که کار بیش‌از‌حد زمینه بیماری و افسردگی شما را فراهم می‌کند و اگر نمی‌خواهید به بستر بیماری بیافتید، از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار کار، به تفریح و خوش‌گذارانی نیز فکر کنید. فکرکردن به چیزهای بی‌ارزش و کم‌اهمیت را کنار بگذارید. اگر مواظب مال و سرمایه‌تان نباشید، زودتر از چیزی که فکرش را بکنید از بین می‌رود. ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید. کار ناپسندی را انجام داده‌اید و همسر یا عشق زندگی‌تان را ناراحت کرده‌اید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه مشاجره و دلخوری را میان شما و عشق زندگی‌تان ایجاد کند، دل عشق‌زندگی‌تان را بدست آورید و پشیمانی خود را از انجام این کار به عشق زندگی‌تان ثابت نمایید. اگر می‌خواهید کامروا باشید، سحرخیزی پیشه کنید. تنبلی را کنار بگذارید و اجازه ندهید کارهای عقب‌افتاده به فردا موکول شود.

دی

از شخصیت جذابی که دارید نهایت استفاده را ببرید. فردی از شما درخواست پول دارد، اما مطمئن باشید پولی که به وی قرض می‌دهید را هرگز بازپس نخواهد داد. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز حسابی تحویل‌تان می‌گیرد و لحظه‌های عاشقانه‌ای در انتظار شما است. علاقه‌ای به حضور در میان جمع ندارید و تنهایی را به مهمانی‌های شلوغ ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. امروز به خودتان وعده‌داده‌اید که کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصتی برای استراحت پیدا کنید، اما نقشه‌های‌تان نقش برآب می‌شود و مجبور خواهید شد کارهای غیرمترقبه‌ای انجام دهید و وقتی برای استراحت دست نمی‌دهد. امروز دلخوری میان شما و همسر یا عشق زندگی‌تان از بین می‌رود. احتمال اختلاف‌نظر میان شما و یکی از اعضای خانواده وجود دارد.

بهمن

انگیزه زیادی برای انجام کارهای روزانه دارید، این روحیه را تا پایان روز حفظ کنید. از طرف یکی از بزرگ‌ترهای فامیل پولی به دست‌تان می‌رسد و مشکلات مالی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. مشاجره‌ای میان اعضای خانواده بر سر چیزهای کوچک و پیش‌پا‌افتاده ایجاد شده و اهل منزل روز پر تنشی را تجربه می‌کنند. برای حل این مشاجره پا درمیانی کنید و اجازه ندهید مشکلات کوچک و بی‌اهمیت، زمینه ناراحتی و دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند. روزی سرشار از عشق و محبت را آغاز کرده‌اید و جوانه عشق در دل‌تان شکوفه زده‌است، این احساس را غنیمت بدانید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و شادی را در کنار همسر یا عشق زندگی‌تان تجربه نمایید. قرار است کاری را برای پدر، مادر یا بزرگان فامیل انجام دهید، اما امروز فرصت لازم را پیدا نخواهید کرد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت سری به پدر، مادر یا بزرگان فامیل بزنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. عازم سفری هستید و در این سفر با فردی آشنا می‌شوید و رفاقت بلندمدتی میان شما و این فرد شکل می‌گیرد.

اسفند

اوقات فراغت زیادی دارید و امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. انسان خوش‌گذرانی هستید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می‌‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه می‌اندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش‌گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی‌تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. بعدازظهر امروز فرصتی فراهم می‌شود تا به همراه دوستان یا اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و حسابی تفریح کنید. فردی امروز از شما تقاضایی دارد اما از انجام آن ناتوان هستید. عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. شک و تردیدی که به همسر یا عشق زندگی‌تان دارید را پایان دهید. فرصتی برای استراحت و خستگی‌درکردن پیدا می‌کنید. حال دوستانی که مدتی است خبری از آنها ندارید را جویا شوید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد
    0

    همش حرف مفت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها