۱۲ ترند مانیکور و مدل ناخن در زمستان ۲۰۲۱

زمستان فصل مناسبی برای امتحان کردن رنگ‌ها و استایل‌های جدید است. پس اگر می‌خواهید تغییری در زیبایی ظاهری و استایل خود بدهید آن را از زمستان شروع کنید.

۱۲ ترند مانیکور و مدل ناخن در زمستان ۲۰۲۱

زمستان سردترین فصل است و با خود احساس رخوت و خواب‌آلودگی می‌آورد. برای از بین بردن این احساس و تبدیل آن به هیجانی که در فصل تابستان احساس می‌کنیم، می‌توانیم در ظاهر و لباس خود تغییراتی ایجاد کنیم. استفاده از کفش و کت‌های خاص یا ناخن‌های مانیکور شده و هیجان انگیز.

زمستان فصل مناسبی برای امتحان کردن رنگ‌ها و استایل‌های جدید است. پس اگر می‌خواهید تغییری در زیبایی ظاهری و استایل خود بدهید آن را از زمستان شروع کنید. لاک زدن‌های متنوع و طرح‌دار یک روش ظریف اما تاثیرگذار برای تغییر استایل است.

قصد داریم شما را با ۱۲ مدل ناخن ترند شده، مخصوص زمستان ۲۰۲۱ آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

۱. فرنچ ناخن به شکل کلاسیک

مانیکور - فرنچ کلاسیک

ناخن‌های مربعی با یک فرنچ ظریف و سفید در نوک آن‌ها، سبکی ظریف و تاثیرگذار است که امسال بسیار طرفدار پیدا کرده است. شما به راحتی می‌توانید این کار را در خانه انجام دهید و نیازی به مراجعه به سالن‌های زیبایی ندارید.

۲. مانیکور سفید یخی

مدل ناخن سفید یخی

یک مانیکور ساده و به رنگ سفید یخی مناسب‌ترین انتخاب برای زمستان است. برای پیاده سازی این سبک هم نیازی به مراجعه به سالن‌های زیبایی یا استفاده از ابزار خاص ندارید. کافی است یک شیشه لاک ناخن باکیفیت بخرید و خودتان ناخن‌های‌تان را مانیکور کنید.

۳. رنگ نود شیری با خطوط مینیمال

مانیکور - شیری با طراحی مینیمال

رنگ شیری یکی از رنگ‌هایی است که در دسته رنگ‌های هماهنگ با رنگ پوست قرار می‌گیرد. این رنگ با همه‌ی رنگ‌های پوست سازگار است و سبک مینیمال هم به ناخن‌های شما زیبایی خاصی می‌دهد، اما آن‌ها را شلوغ نمی‌کند. برای ایجاد طرح‌های مینیمال روی این رنگ از لاک می‌توانید از خطوط طلایی استفاده کنید و خط‌هایی با زاویه‌ی تیز بکشید.

۴. طراحی‌های پر زرق و برق

مدل ناخن پر زرق و برق

در زمستان امسال طرفداران مد دوباره به سراغ استفاده از عناصر براق و طراحی در ناخن رفته‌اند. دلیل این کار ایجاد لذت سریع در مخاطب و جلب توجه بیشتر از این طریق است. پس اگر می‌خواهید روی ناخن‌های خود طراحی کنید حتما یکی از آن‌ها را با رنگ براق نقره‌ای یا طلایی کار کنید. زرق و برق در ناخن پرطرفدار شده و به راحتی می‌توانید با کمک رنگ و نگین به ناخن‌های خود جلوه‌ای خاص بدهید.

۵. طرح‌های ترکیبی

مانیکور - طرح‌های ترکیبی

استفاده از طرح‌های ترکیبی برای این فصل مناسب به نظر می‌رسد. این طرح‌ها با مخلوط کردن رنگ مختلف لاک ایجاد می‌شوند و احساس گرما و هیجان را القا می‌کنند. اگر به دنبال ایده برای طرح‌های ترکیبی هستید سری به TikTok بزنید و طرح‌های ناخن ترند شده در آن را ببینید.

۶. مانیکورشکلاتی تیره

مانیکور - شکلاتی تیره

این رنگ قهوه‌ای، رنگی که دقیقا شبیه به شکلات است، ناخن‌ها را تیره می‌کند اما احساسی لطیف‌تر از رنگ مشکی را با خود به همراه دارد. با استفاده از این رنگ به دستان خود گرما و جلوه‌ای خاص خواهید داد.

۷. تنالیته‌ی رنگی

مانیکور - چند رنگ

استفاده از چند رنگ هماهنگ با هم در ناخن‌ها دوباره مد شده است. شما می‌توانید از چند رنگ مناسب زمستان برای مانیکور استفاده کنید و به هر ناخن یک رنگ بزنید.

۸. برق ناخن‌های اکلیلی

مانیکور - اکیلیلی

برق ناخن‌های اکلیلی که حالتی شبیه به وجود یک لایه یخ روی ناخن ایجاد می‌کنند برای استفاده در زمستان امسال بسیار مناسب است. نگاه کردن به آن‌ها شب‌های برفی را به یاد می‌آورد.

۹. مانیکور براق و شیشه‌ای

مانیکور - براق و شیشه‌ای

لاک ناخن‌های براق و شیشه‌ای انتخاب مناسب‌تری نسبت به لاک ناخن‌های مات هستند. استفاده از آن‌ها در فصل زمستان که نور ملایم و کمی داریم در ما احساس بهتری ایجاد می‌کند.

۱۰. مانیکور کدر و خامه‌ای

مانیکور - کدر و خامه‌ای

استفاده از لاک ناخن‌هایی با رنگ‌های خامه‌ای و کدر، مانند صورتی چرک یا کرم تیره، یکی از سبک‌های مانیکور ترند شده برای زمستان ۲۰۲۱ است. این رنگ‌ها احساسی دنج مانند بودن زیر یک پتوی گرم و نرم را در ذهن بازسازی می‌کند.

۱۱. مانیکور سبز کله ‌غازی

مانیکور - سبز کله غازی

در مانیکورهای جذاب زمستانی معمولا از رنگ‌های مربوط با تعطیلات استفاده می‌شود؛ رنگ‌های قرمز، سبز، آبی و سفید. اما امسال که استفاده از رنگ‌های براق ترند شده است به سراغ رنگ‌هایی می‌رویم که درخشندگی بیشتری دارند. سبز کله ‌غازی براق یکی از رنگ‌هایی است که برای مانیکور زمستان ۲۰۲۱ ترند شده است.

۱۲. مانیکور آمبره براق و ملایم

مانیکور - آمبره براق و ملایم

در زمستان امسال استفاده از عناصر براق و همچنین طراحی‌های ملایم بسیار پرطرفدار است. یک آمبره‌ی لطیف و براق صحنه‌ای شبیه به بارش برف بر درختان و پشت‌بام‌ می‌سازد. همانطور که قبل‌تر اشاره کردیم استفاده از رنگ طلایی در زمستان ۲۰۲۱ از ترندهای محبوب است؛ پس استفاده از عناصر طلایی رنگ و زاویه‌دار، مانند اکلیل‌های درشت، برای اضافه کردن زرق و برق به ناخن باعث ایجاد جذابیت بیشتر می‌شود.

سخن آخر

ناخن‌ها در عین ظرافت تاثیر چشمگیری بر استایل ما دارند. با استفاده از لاک ناخن در رنگ‌های مختلف و همچنین طراحی‌های متنوع و مناسب با فصل می‌توانید جلوه‌ی خاصی به ظاهر خود ببخشید. در سال ۲۰۲۱ مانیکورهایی ترند شده‌اند که علاوه بر انتقال احساس صمیمیت و گرما، برای اجرا نیازی به حضور در سالن‌های زیبایی ندارند و خودتان می‌توانید آن را در خانه انجام دهید.

منبع: مجله دیجی استایل

44

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها