اطلاعیه توانیر درباره خاموشی‌های اخیر


23 دی 1399 - 16:25
5ffd907adff8c_5ffd907adff8e
شرکت توانیر در اطلاعیه ای اعلام کرد به دلیل افزایش مصرف برق و گاز در بخش خانگی و تجاری و محدودیت سوخت تحویلی به تعدادی از نیروگاه ها، خاموشی‌های پراکنده در برخی مناطق اعمال شده است.

در این اطلاعیه آمده است: " به دلیل افزایش مصرف برق و گاز در بخش خانگی و تجاری و محدودیت سوخت تحویلی به تعدادی از نیروگاه ها، خاموشی های پراکنده در برخی مناطق اعمال شده است. 

از این رو از هموطنان همیشه همراه خواهشمندیم  با کاهش حداقل1 تا 2 درجه از دمای منازل و محل کار و مدیریت مصرف گاز و برق ، امکان استمرار تأمین انرژی را برای همه هموطنان فراهم آورند.  

 خاطرنشان می سازد : خاموشی های ایجاد شده قابل برنامه ریزی از قبل نبوده و تنها با ده درصد کاهش مصرف گاز و برق ، امکان استمرار تأمین مطمئن گاز و برق در کشور فراهم خواهد بود.

شرکت توانیر در اطلاعیه ای اعلام کرد به دلیل افزایش مصرف برق و گاز در بخش خانگی و تجاری و محدودیت سوخت تحویلی به تعدادی از نیروگاه ها، خاموشی‌های پراکنده در برخی مناطق اعمال شده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5ffd907adff8c_5ffd907adff8e
23 دی 1399 - 16:25

در این اطلاعیه آمده است: " به دلیل افزایش مصرف برق و گاز در بخش خانگی و تجاری و محدودیت سوخت تحویلی به تعدادی از نیروگاه ها، خاموشی های پراکنده در برخی مناطق اعمال شده است. 

از این رو از هموطنان همیشه همراه خواهشمندیم  با کاهش حداقل1 تا 2 درجه از دمای منازل و محل کار و مدیریت مصرف گاز و برق ، امکان استمرار تأمین انرژی را برای همه هموطنان فراهم آورند.  

 خاطرنشان می سازد : خاموشی های ایجاد شده قابل برنامه ریزی از قبل نبوده و تنها با ده درصد کاهش مصرف گاز و برق ، امکان استمرار تأمین مطمئن گاز و برق در کشور فراهم خواهد بود.

منبع: خبرآنلاین

70

نظرات 34
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
وطن 0 0 پاسخ 1399/10/25 -16:03

تواین مملکت هرچی پیش میاد فقط مردم مقصرن معلوم نیست پس مسعولین چه کاره هستن عادت کردن به مقصر جلوه دادن مردم

داروغه 0 0 پاسخ 1399/10/25 -14:31

آب وبرق رایگان خخخخخخخخ

خشایار موستوفی 2 0 پاسخ 1399/10/24 -09:13

کسی که بقیه رو خر فرز میکنه خودش را به خریت زده وخرتره

عبداله اسدی 3 0 پاسخ 1399/10/24 -09:11

ورازت نیرو باعث شده تعداد زیاد از دانشجویان که در حال امتحان بوده اند با قطع برق از امتحان محروم شوند لعنت به این دولت بی برنامه

ربط ربط ربط ربط 4 0 پاسخ 1399/10/24 -08:58

چی شد برق هسته ای ؟!! چی شد اونه همه انرژی هسته ای حق مسلم ماست ؟! هسته ای 200 تومن بسته ای ؟! چی شد اون همه هارت و پورت هسته ای تون ؟! چرا برق هسته ای نیومد توی مدار !؟ ها ؟ در ضمن مردم اضافه مصرف دارن ؟! جمعیت که از پارسال بیشتر نشده . پس چرا همه جا خاموشیه ؟! برای بیت کوین هم نیست چون مزارع بیت کوین 7 ماهه دارن کار میکنن . اما غنی سازی اورانیوم فقط 3 هفته هست که در دستور کار قرار گرفته ( و در این 3 هفته هم برق معابر و اتوبانها و ... قطع شده . اصلن مدیونی فکر کنی ربطی بهش داره ! )

حمید 1 6 پاسخ 1399/10/24 -08:48

یه عده فلج مغزی و مزدور علت برق رو به انقلاب و .... ربط میدن ، باید این مغزهای زنگ زده بدونن با امضای معصومه ابتکار پای معاهده نامه(ننگ نامه شماره ۲) مقابله با تغییرات آب و هوایی پاریس و اجرای اون معاهده بدون تصویب مجلس توسط دولت تدبیر و امید!!!!؟؟؟باعث قطعی برق گسترده در کشور شده#محاکمه معصومه#ابتکار خواست ملی

یکی از مردم 1399/10/24 -22:28

نگاه کن کامنتهارو ببین تو همینجا فقط یه فلج مغزی هست که فقط هم خودش به خودش مثبت داده و بقیه منفی!!!! اسم حمید نیست؟؟؟!!!

نام آشنا 6 0 پاسخ 1399/10/24 -07:54

علت خاموشی به دلیل افزایش مصرف برق و گاز در بخش خانگی و تجاری. شما راست می گوئید لعنت بر جد آباد دروغ گوها

کوروش 5 0 پاسخ 1399/10/24 -06:18

غلط می کنید که خاموشی اعمال کنید آن وقت برق رابه قیمت کاه به کشورهای همسایه بفروشید. مرگ برشما

محمد 4 0 پاسخ 1399/10/24 -04:03

همش دروغ ،دروغ ،دروغ ،دروغ ،دروغ ،دروغ،دروغ همش دروغ ،دروغ ،دروغ ،دروغ ،دروغ ،دروغ،دروغ همش دروغ ،دروغ ،دروغ ،دروغ ،دروغ ،دروغ،دروغ خسته نمیشین اینقدر دروغ به هم میبافید؟

توا 16 0 پاسخ 1399/10/24 -00:03

برید بمیرید بعد از چهل ودو سال نصف انرژی جهان دست ماست

ناشناس 14 0 پاسخ 1399/10/23 -23:24

فاتحه این مملکت خونده است.بااینهمه دزدی قانونمند.

الف 16 0 پاسخ 1399/10/23 -23:12

خاک بر سرت اداره برق .بی عرضه ها

علی 16 1 پاسخ 1399/10/23 -22:46

کشور بی دروپیکر

یه ایرانی 17 1 پاسخ 1399/10/23 -22:38

ایران ده مستعمره چین بعد میگن مرگ بر آمریکا و...!!! برق رو مفت دادید به چینیها بیت کوین استخراج کنن مزرعه بیت کوین تو رفسنجان زدند بی برقیش مال ماست و آلودگی مازوت!!! خدا لعنت کنه همتونو که از ترس آمریکا به چین و روسیه پناه بردید و دارو ندار ایران رو به اونها باج میدید!

آریایی 1399/10/24 -09:19

از ترس آمریکایی های جنتلمن به چینی های خفاش و موش و سوسک خور و کمونیستهای روسیه پناه بردیم !!!!!!!!!

عمه 13 0 پاسخ 1399/10/23 -22:25

ما امروز ۳ بار هر کدوم ۲ ساعت برقمون رفت ولی ایراد نداره احتمالا برای برادران عراقی که ۸ سال دهنمون صاف کردن بوده

امیررضا 14 0 پاسخ 1399/10/23 -22:10

دهه فجر نزدیکه. یه عده مسئول بی‌لیاقت میان کلی آمار مزخرف در مقایسه با قبل انقلاب می‌دن. الان کجا هستن. بعد از چهل سال هنوز نمی‌تونن برق مردم رو تامین کنن. بیست ساله بابت انرژی هسته‌ای تحریمیم. نتیجه‌اش چی شد. یا قطعی برق یا دود مازوت. مسلمان‌نماهای دروغ‌گو.

ایرانی 7 0 پاسخ 1399/10/23 -22:07

از سال ۸۴ به بعد هیچگونه سرمایه گذاری در صنعت برق انجام نشده صادقانه در بحثهای کارشناسی به ان اشاره کنید طبق برنامه رشد جمعیت در سال بر اساس نرم معمول هر ساله ۶ الی ۷ درصد به مصرف انرژی در کشور اضافه خواهد شد با این وضع اگر در سرمایه گذاری منابع اب هم انجام نشده باشد بطور قطع در اب شرب هم در تابستان مشکل خواهیم داشت در زمانیکه مسکن مهر شروع بکار کرد این اقایان بفکر اب برق و گاز و...نبودند

فرار 11 0 پاسخ 1399/10/23 -21:41

معمولا کشورهای جنگ زده خاموشی دارند مثل عراق افغانستان این خاموشیها نشانه بی تدبیری بیکفایتی و عدم مدیریت درست تو مملکته گوش فلک رو کر کرده بودید که برق صادرات میکنیم خودکفا شدیم و ال میکنیم و نیروگاه اتمی داریم و غنی سازی میکنیم تا وابسته نباشیم چی شد پس؟؟؟ وسط زمستان چرا باید برقو قطع کنید؟مجلس باید وزیر نیرو رو استیضاح کنه که برنامه ریزی درستی نداشته

وطن 19 1 پاسخ 1399/10/23 -18:53

برق برای عراق هست برای ما نیست کی عراق همدپول ایران را بلوکه کنه خدا می داند

کاربر ناشناس 18 0 پاسخ 1399/10/23 -18:46

سال گذشته که برف وباران بود قطعی برق نبود بهتره شفاف به مردم بگید دارید چکار میکنید

دانا 1399/10/23 -19:40

فکر کنم بیت کوین استخراج می کنند تا ارز دیجیتالی داشته باشند و آمریکا و هیچ دولتی نمی تواند آن را تحریم یا بلوکه کند .

یه ایرانی 1399/10/23 -22:39

چین توی رفسنجان مزرعه بیت کوین زده میدونید چقدر برق اونجا داره مصرف میشه؟!

رضا 14 0 پاسخ 1399/10/23 -18:45

قبلا فقط در تابستان مشکل کمبود برق بود حالا زمستان هم اضافه شده عجب پیشرفتی داشتید شما نمیخواهد برق کم مصرفها را رایگان کنید بجاش برق را تامین نمایید

عباسی 5 1 پاسخ 1399/10/23 -18:05

یکی از اشتباهات بزرگ در کشور لوله کشی گاز به منازل است در حالیکه میتوانستیم گاز خانگی را با پرت بسیار کمتر وراندمان بسیار بیشتر صرف تولید برق وآنهم کیلومترها خارج شهر کنیم .وکلیه سیستمهای وابسته به گاز ازجمله آشپزی واستحمام وگرمایش را با ابزار برقی انجام دهیم .این روش چند حسن دارد یکی مصرف کمتر گاز ،عدم نیاز به هزینه های لوله کشی ،آلودگی بسیارکمتر درشهر ،حذف مرگ خاموش ،پرت گاز کمتر، کاهش خطر آتش سوزی بصورت انفجار

ناشناس 10 0 پاسخ 1399/10/23 -18:04

اول پاییز که میشه این اقایان شکم سیر میگویند امسال درزمستان نه خاموشی داریم ونه کمبود گاز اخرپاییز به التماس میافتند که تورا بخدا تو سرما بمانیدودر خاموشی چونکه ما میخواهیم گاز وبرق وخیار گوجه تاتخم مرغ وغیره راصادر کنیم چون شدیدا به دلار برای........,,,,,,, نیاز داریم

ستم‌دیده 24 0 پاسخ 1399/10/23 -17:29

بازم‌مردم‌مقصرند‌بیت‌کوین‌استخراج‌میکنند

ناشناس 1399/10/23 -19:24

اقایان انقدرگازنفروشیدان همه فروش گازپس چراخوزستانیها ان قدربیکارهستندمهدنفت وگاز

ابراهیم حامدی 40 0 پاسخ 1399/10/23 -17:21

جالبه مدارس تعطیله .ادارات نیمه تعطیله.دانشگاه ها تعطیله .باشگاه ها تعطیله.تالار ها تعطیله.مراکز فرهنگی و هنری تعطیله و.......قبلا همگی باز بودن و برق کم نبود ولی الان برق کمه.!!!خدای حقه بازی هستید .

آریایی 1399/10/24 -09:18

اصلا نطفه اینها با دروغ بسته شده !!!!!!!!

محمد 34 0 پاسخ 1399/10/23 -17:15

به جای غنی سازی هایی که موجب طرد کشور از جوامع بین المللی میشه نیروگاه‌های هسته ای بسازید که ملت اینقدر از آلودگی هوا و مازوت صدمه نبینند ، کو گوش شنوا!!!

حسین 1399/10/23 -17:26

سلام چرا الکی خبر میزنین ب خاطر اینه که عراق گفته بود اگر قطعی داشته باشیم دیگه با ایران قرارداد نمیبندیم میریم با عربستان قرار داد میبندیم

آریایی 1399/10/24 -09:22

ساختن ارواح عمه شون ؛ نیروگاه بوشهر !!!!!!!!

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
ترور دکتر فخری زاده ایران را از برنامه هسته ای خود عقب نمی‌ اندازد/ جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست
فرزندانی که راهشان از پدر جدا شد / وقتی آقازاده‌ها می‌خواهند انقلاب را ببلعند!
می خواهند حذف روحانی را گردن سپاه بیندازند / بمباران شهرهای اسرائیل کاری ندارد ولی فریب نمی خوریم / ترور شهید فخری زاده ممکن است کار شبکه آقازاده ها و دامادهای مسئولان باشد! / جنگ سرد جدید آغاز شده، منتظر ترورهای بیشتر باشید
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد