مسوول روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان:

سرقت از دکل ۴۰۰ کیلوولت زاهدان یک میلیارد تومان خسارت وارد کرد

مسوول روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: سرقت از دکل خط ۴۰۰ کیلوولت زاهدان - سفیدآبه در ۹ کیلومتری زاهدان سبب سقوط دکل و ایجاد خسارت یک میلیارد تومانی شد.

سرقت از دکل ۴۰۰ کیلوولت زاهدان یک میلیارد تومان خسارت وارد کرد

نرجس مشهدی با اشاره به اینکه این سرقت نواحی شمالی شهرستان زاهدان را در خاموشی فرو برد اظهارداشت: حادثه سرقت از دکل ۴۰۰ کیلوولت زاهدان-سفیدآبه در ساعت یک بامداد اتفاق افتاد و تا ساعت چهار صبح تمامی مناطق از مسیرهای مختلف برق‌دار شدند.

وی افزود: برنامه‌ریزی کمیته بحران شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان مبنی بر تامین قطعات کسری و برقراری هر چه سریع‌تر شرایط نرمال بوده تا در این سرما تمامی هم استانی‌ها از برق مطمئن و پایدار برخوردار شوند.
مسوول روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان بیان کرد: افرادیکه با هدف سودجویی دست به سرقت از این دکل‌ها می‌زنند، علاوه بر تضییع بیت‌المال و ایجاد مزاحمت برای بخش زیادی از مردم، خود را با خطر جدی مرگ مواجه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در حادثه سرقت از دکل شب گذشته هم یکی از سارقان جان خود را همراه با سقوط دکل از دست داد بیان کرد: بر همین اساس با هدف جلوگیری از وقوع چنین رخدادهایی برنامه‌ریزی ویژه‌ای علاوه برافزایش بازدیدهای دوره‌ای، حراست شرکت برق منطقه‌ای با همکاری سازمان‌های امنیتی و انتظامی و بسیج مردمی، تحت عنوان گروه ویژه خط‌بان برای حفاظت از تاسیسات و خطوط برق را خواهند داشت.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حسین
    0

    سرقت از دکل برق مناطق علاوه به دست درازی به بیت المال باعث هرج و مرج و امنیت شهروندی و سود جویی افراد خاصی محصول می شود در شرایطی که بیکاری و گرانی و هزینه های تصاعدی اقلام مصرفی و خوراکی کمر جامعه نجیب ایران اسلامی را شکسته است .از مسولیت صادق نظارتی انتظار همیاری در برخورد با معضلات این چنین را دارد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها