فال روزانه چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سال‌های زندگی‌تان اشتباه‌های زیادی کرده‌اید و همیشه تاوان این اشتباه‌ها را پرداخته‌اید. در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود اجازه ندهید این وضعیت تکرار شود. این سال را با جدیت ادامه دهید و جلوی هرگونه اشتباهی را بگیرید. مطمئن باشید ادامه این رفتار دگرگونی چشمگیری در زندگی شما ایجاد خواهد کرد.فروردین سالی که از راه می‌رسد بهترین ماه در میان ماه‌های سال تولد شما است. در این ماه میزبان شادی‌های زیادی خواهید بود و فرصت‌های بی‌شماری برای خوش‌گذرانی پیدا می‌کنید. این فرصت‌ها را به فال نیک بگیرید و یکی از بهترین‌ ماه‌های سال تولدتان را پشت سر بگذارید. در این بین از اعضای خانواده نیز غافل نشوید و اهل منزل را در شادی‌های خود سهیم کنید. در سال تولدتان به موفقیتی دست پیدا می‌‌کنید، به نفع شما است که از این موفقیت به خودتان مغرور نشوید و با فروتنی به اطرافیان ثابت نمایید که آمادگی موفقیت‌های بیشتری را دارید. مهر ماه سال آینده برای شما زمان خوبی نیست چرا که دوستان و آشنایان به کمک‌تان نیاز دارند و مجبور می‌شوید وقت زیادی را برای کمک به اطرافیان اختصاص دهید. از این شرایط ناراحت نباشید و هر کاری که از دست‌ شما بر می‌آید را برای اطرافیان انجام دهید. مطمئن باشید کمک‌هایی که به دیگران می‌کنید بدون پاسخ نخواهد ماند. آذر سال آینده زمان کار شما است و در این ماه بیشتر از همیشه باید تلاش کنید. غم به دل خود راه ندهید چرا که زحمتی که در آذر ماه سال آینده می‌کنید به بار می‌نشیند و دستاوردی چشمگیر را در زندگی برای شما به ارمغان می‌آورد. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را به سالی سرشار از تغییرهای مهم و اثربخش تبدیل نمایید و در این سال به گونه‌ای زندگی کنید تا به یکی از بهترین سال‌های عمرتان تبدیل شود.

فروردین

امروز یکی از بزرگ‌ترین مشکلات زندگی‌‌تان به خوبی و خوشی از سر راه‌تان برداشته می‌شود. سبک زندگی خود را تغییر دهید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. از هرگونه سرمایه‌گذاری به‌خصوص در بازار املاک و مستغلات دوری کنید. زود قضاوت نکنید و به خاطر داشته باشید که صبر امروز شما، جلوی افسوس آینده را می‌گیرد. قرار است به همراه دوستان قدیمی دور هم بنشینید و حسابی خوش بگذرانید، از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید. انسان دمدمی مزاجی هستید و دائم نظرهای‌تان را تغییر می‌دهید، این روحیه زمینه دلخوری و ناراحتی همسر یا عشق زندگی‌تان را فراهم کرده و مانند سابق روی حرف‌های شما حساب باز نمی‌کند. در نتیجه در اولین فرصت این روحیه را تغییر دهید و به همسر یا عشق زندگی‌تان ثابت نمایید که اگر سرتان برود، حرف‌تان نخواهد رفت. اعضای خانواده به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های‌تان را می‌دانند. اجازه ندهید انجام کارهای غیرضروری، وقت‌ باارزش‌تان را هدر بدهد. اختلاف‌نظر جزئی میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد، اما جای نگرانی وجود ندارد و این اختلاف‌نظر ختم به خیر می‌شود.

اردیبهشت

مهارت‌های جدیدی فرا بگیرید و با یادگیری علم و دانش، شرایط بهتری را برای پیشرفت در کار و زندگی فراهم کنید. به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است و بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، پولی که مورد نیاز این فرد است را به او قرض بدهید،‌ اما حتما در قبال این پول، تضمین مطمئنی از بازپرداخت این پول دریافت کنید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد که این فرد پول شما را پرداخت نکند. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را در پیش‌روی خود قرار دهید. یکی از آشنایان امروز حسابی از شما تعریف و تمجید می‌کند و زمینه افزایش اعتماد‌به‌نفس‌تان را فراهم می‌کند. انسان هنرمندی هستید اما تاکنون کسی به هنر شما پی‌نبرده است، امروز شرایط تغییر می‌کند و فرصتی پیدا می‌‌کنید تا هنر خود را به رخ دیگران بکشید. سفری در پیش دارید و در این سفر به شما خوش نخواهد گذشت، اما تن به این سفر بدهید و رنج سفر را به جان بخرید، چرا که دستاورد مهمی در این سفر نصیب شما خواهد شد. روزی سرشار از عشق و محبت انتظار شما را می‌کشد.

خرداد

مواظب رژيم ‌غذایی‌تان باشید و از ورزش و تحرک غافل نشوید. رویکرد بلند‌مدتی برای سرمایه‌گذاری داشته باشید و عجله نکنید. با مصاحبت با دوستان و آشنایان، کسالت و خستگی را کنار بگذارید و از زندگی لذت ببرید. غصه اشتباهات گذشته را نخورید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطا است. راه موفقیت را بلد هستید و با تلاش و کوشش، آینده‌ای درخشان برای خود در نظر گرفته‌اید. این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با دستاوردی مهم و چشمگیر ندارید. کار مهمی که مدتی است پشت‌گوش می‌اندازید را در فرصت فراغت امروز انجام دهید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز خاطره‌ای عاشقانه در ذهن‌تان ماندگار خواهد کرد.

تیر

دغدغه‌های زیادی در زندگی دارید و اجازه داده‌اید که این دغدغه‌ها آرام و قرار شما را از بین ببرد، ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و رویکردی همراه با آرامش به زندگی داشته باشید. روز خوبی برای خرید انتخاب کرده‌اید و خرید کالایی که به فکر آن هستید را امروز قطعی کنید. برای حضور در جلسه‌کاری مهم یا مهمانی رسمی دعوت هستید و در این مراسم شرایطی برای آشنایی با افراد بانفوذی را پیدا می‌کنید. روزی رمانتیک و سرشار از عشق و محبت را تجربه می‌کنید. فرصتی مناسب فراهم می‌شود تا به دنبال یکی از هدف‌‌های دیرینه‌تان بروید. برای حل مشکلات از یکی از دوستان نزدیک خود کمک بگیرید. سفری غیر منتظره در پیش دارید و این سفر برنامه‌هایی که از پیش آماده کرده‌اید را حسابی به هم می‌ریزد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از بودن در کنارتان راضی و خوشنود است.

مرداد

دخالت‌های بی‌جا در امور اطرافیان را کنار بگذارید و سرتان به کار خودتان باشد. احتمال زیادی وجود دارد که ضرری را متحمل شوید. امروز احتمال عاشق‌شدن شما بسیار است، اما با عشق ماندگاری طرف نخواهید بود. با افراد جدیدی آشنا خواهید شد و این آشنایی زمینه موفقیت و پیشرفت شما را به دنبال خواهد داشت. احتمال زیادی وجود دارد که امروز حساب‌و‌کتاب زمان از دست‌تان در برود و حسابی وقت‌کشی کنید.

شهریور

به خاطر داشته باشید که پرخوری و مصرف خوراکی‌های ناسالم سلامت شما را به خطر خواهد انداخت. دامنه رابطه‌های‌ خود با افراد سرشناس و مهم را گسترش دهید. امروز نیمه گمشده‌تان را پیدا می‌کنید و از دل و جان عاشق می‌شوید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهای‌تان روبرو خواهید شد. فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید و دیدارها را تازه کنید.

مهر

نیازی نیست نگران سلامتی‌تان باشید و امروز از هر روز دیگری سرحال‌تر خواهید بود. به پند و اندرز بزرگ‌ترهای فامیل گوش فرا دهید. برای مشکلی که با آن روبرو شده‌اید روی کمک‌های بی‌چشم ‌‌داشت دوستان خود حساب باز کنید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا عشقی آتشین را تجربه نمایید، این فرصت را از دست ندهید و بگذارید جوانه عشق در دل شما شکوفه بزند. فرد سرشناس و بانفوذی سر راه‌تان قرار خواهد گرفت. شادی و نشاط را جایگزین خستگی و کسالت کنید و نگذارید روزتان به بطالت سپری شود. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید.

آبان

روز حساسی را در پیش دارید و اگر مواظب سلامتی‌تان نباشید، سر از بستر بیماری در می‌آورید. مشاجره‌ای که با کسی دارید امروز ختم به خیر می‌شود و با این فرد آشتی خواهید کرد. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای خلاقانه اختصاص دهید. مشاجره‌ای کوچک میان شما و همسر یا عشق زندگی‌تان ایجاد شده‌است، امروز عشق زندگی‌تان با رفتار و گفتارش به شما ثابت می‌کند که از این مشاجره چیزی به دل نگرفته و از شما دلخور نیست.

آذر

فردی دنیاد‌یده و باتجربه امروز کوله‌بار تجربه‌هایش را به شما منتقل می‌کند. به خاطر داشته باشید که راه پول و ثروت از میان تلاش و کوشش می‌گذرد. یکی از اعضای منزل در بستر بیماری است و برای سلامتی ایشان هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را انجام دهید. همسر یا عشق زندگی‌تان اهمیتی به شما نمی‌دهد و مدتی است که با رفتار و گفتار خود به شما ثابت کرده که از هر فرصتی برای نادیده‌ گرفتن شما بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با همسر یا عشق زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار را از ایشان جویا شوید. اتفاق فرخنده‌ای در محل‌کار یا منزل انتظار شما را می‌کشد. فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریح یا ورزش مورد علاقه‌تان بپردازید. احتمال دارد که پدر یا مادر یا یکی از بزرگان فامیل بیمار شود، در نتیجه امروز بیشتر از همیشه مواظب بزرگ‌ترهای خانواده باشید.

دی

از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتی‌تان باشید. پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود و بهتر است قسمتی از این پول را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. امروز همسر یا عشق زندگی‌تان اصلاً حوصله ندارد و بهتر است که ایشان را به حال خودش رها کنید. اعضای خانواده به مشکل بسیار بزرگی برخورده‌اند و چاره‌ای برای حل این مشکل در پیش‌رو ندارند، اجازه ندهید این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانی اعضای خانه را فراهم کند و در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و راه‌حل مناسبی را برای حل این مشکل پیدا نمایید. گفتار رک و بی‌پرده را کنار بگذارید و اطرافیان را با صحبت‌های خود ناراحت نکنید.

بهمن

به لحاظ سلامتی روز خوبی را درپیش دارید. روحیه‌ای خندان و مهربان دارید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید روی خوش زندگی را خواهید دید. سفری در پیش دارید و در این سفر نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه با نگرانی‌های زیادی روبرو خواهید شد. با دوستانی که مدت‌ها است خبری از آنها نداشتید تجدید دیدار کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز محبت‌‌های شما را بدون پاسخ نخواهد گذاشت. مشکلاتی که در پیش دارید را با مشورت با بزرگ‌ترهای خانواده حل کنید. وقتی برای اعضای خانواده اختصاص نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری آنها را فراهم کرده‌است.

اسفند

خودتان را بیش‌از‌حد وقف اطرافیان نکنید. روز خوبی برای کار و تجارت نیست و ضرری را در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده بر سر مشکلات مالی وجود دارد. جادوی عشق و محبت را دست‌کم نگیرید و با اطرافیان مهربان‌تر باشید. قصد انجام معامله‌ای را دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید. مشکلی میان شما و همسر یا عشق زندگی‌تان ایجاد خواهد شد و اگر زود به فکر حل این مشکل نیافتید، ادامه‌ پیدا می‌کند.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها