پسر مبلغ عربستانی: پدرم در زندان خود در معرض قتل خاموش است

پسر سلمان العوده، مبلغ عربستانی که در ریاض در زندان به سر می‌برد، گفت: پدرم در زندان عربستان در معرض عملیات قتل خاموش است و مسؤولان ریاض به او اجازه تماس و ملاقات نمی‌دهند.

پسر مبلغ عربستانی: پدرم در زندان خود در معرض قتل خاموش است

عبدالله العوده، فرزند سلمان العوده، مبلغ محبوس عربستانی توییت کرد: تعمدی از سوی مسؤولان عربستانی برای دور کردن پدرم از نظرها وجود دارد و تماس‌ها و ملاقات‌های او به طور کامل ممنوع شده‌اند، آخرین باری که او دیده شد اواسط نوامبر گذشته در یکی از جلسه‌های دادگاهش بود.

عبدالله العوده افزود: خانواده العوده معتقدند او در طول روند محاکمه لاغرتر، ضعیف‌تر و پریشان‌تر شد و همین نشان می‌دهد که او در داخل زندان در معرض قتل خاموش قرار دارد.

او در ادامه توییت کرد: وضعیت جسمانی پدرم در وخامتی مستمر است و او از اهمال پزشکی شدید رنج می‌برد و مسؤولان عربستان مسؤول جان او هستند.

پسر این مبلغ محبوس عربستانی سوم دسامبر توییت کرده بود: پدرم تقریبا نیمی از بینایی و نیز نیمی از شنوایی خود را در زندان از دست داده است.

مسؤولان ریاض سپتامبر ۲۰۱۷ برخی مبلغان و فعالان از جمله سلمان العوده، عوض القرنی و علی العمری را به اتهام تروریسم و توطئه علیه کشور بازداشت کردند، در مقابل برخی چهره‌ها و نهادهای بین‌المللی و اسلامی آزادی آنها را خواستار شدند.

منبع: آناتولی

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها