کوین ترودو - چرا اینقدر استاد موفقیت و ثروت در ایران زیاد شده؟

حتما شما هم شنیده‌اید که عده‌ای دم از موفقیت و ثروتمند شدن می‌زنند و ادعا می‌کنند کلی تجربه و علم در این زمینه دارند و با این حرفها می‌خواهند پکیج‌های خود را به فروش برسانند که در آنها از رمز موفقیت خود گفته‌اند...

کوین ترودو - چرا اینقدر استاد موفقیت و ثروت در ایران زیاد شده؟

در ادامه به بررسی اینکه چرا اینقدر استاد موفقیت و ثروت در ایران زیاده شده می‌پردازیم.

جایگاه کنونی ثروتمندان؟

· اینکه بخواهیم باور کنیم ثروتمندان رمز و رموز کار خود را به همه می‌گویند، سادگی محض است.

· ثروتمندان حرفهای ساده و چیزهایی که همه می‌دانیم را با بازی با کلمات در یک کتاب جمع می‌کنند.

· آیا این افراد که کارشان فروش اطلاعات است با فروش پکیج‌های به ثروت و شهرت رسیده اند؟

در واقع هدف آنها این است که که مردم را تشویق کنند تا پکیج‌های آموزشی آنها را بخرند و این گونه هم پولدار شده‌اند. پس دلیل اینکه بفهمیم چرا اینقدر استاد موفقیت و ثروت در ایران زیاد شده است ، مشخص است.

یعنی آنها اصلا چیزی از ثروتمند شدن نمی‌دانند و تنها بلد هستند که خوب حرف بزنند تا بازاریابی فروش کنند. افرادی مثل عباس منش امیر شریفی، عرشیانفر، فرهنگ، آزمندیان،تیموری و خاندانشان، حلت، معظمی، بصیری، جولایی،پاکذات، و هزاران نفر دیگر همگی از راه فروش این حرفهایشان به ثروت و شهرت رسیده اند، (حالا بماند که خیلی از بچه‌های دیگر هم هستند که اقدام به این کار کرده‌اند اما نام نمی‌بریم چون تعداد کمی هم ندارند.) خب بگذریم، همه‌ی ما می‌دانیم که این افراد از قبل پولی در جیب خود نداشتند و تنها با فروش پیکیج‌هایی با حرفهای معمولی و کپی به پول دست پیدا کرده‌اند.

بعضی از این افراد پسرهای خیلی جوانی هستند که به تازگی دور لبشان سبز شده است و آمده‌اند از اصول ثروتمند شدن می‌گویند.
خود این افراد اصلا به حرفهایی که میزنند عمل نکرده‌اند و تنها حرفهای خود را فروخته‌اند و به پول رسیده‌اند.

بعضی از افرادی به سراغ این چنین پکیج‌هایی می‌روند و آموزش‌های این افراد را خریداری می‌کنند که بسیار تاسف آور است. البته ما در این مقاله نمی‌گوییم آموزش چیزی بدی است، قطعا آموزش دیدن کاری پسندیده و مقدس است اما حرف حساب این است که از آدم درست و باتجربه این حرفها را قبول کنید نه کسی که همه‌ی حرفهایش از کسانی دیگر است و یا اینکه حرفهایی میزند که خودش هم به آن اعتقادی ندارد.

موضوع این است که با هزینه‌ی خیلی کمتری می‌توانید کتابهای معتبر تهیه کنید و مطالعه کنید و حرفهای آنان را با هزینه کمتر و صحیح‌تر از زبان کتابهای خوب بشنوید. .

مثلا کتاب هایی که کوین تردو معرفی می کند بسیار خوب و مطمئن هستند و جای شکی هم باقی نمی‌گذارند

این موضوع را زمانی متوجه شدم که دیگر دیر شده بود و چندین سال از عمر خود را به پای این افراد به اصطلاح اساتید گذاشتم و کلی هم از جیب خود پول به جیب آنها گذاشته بودم... وقتی به سراغ کتاب‌ها رفتم، متوجه شدم که همان حرف‌ها به صورت خیلی واضح‌تر و بهتر در همین کتاب‌ها است، بعضی از این افراد حتی اصول کپی را هم بلد نبودند و خیلی از حرفها را بدون تغییر از همان کتابها می‌گفتند و اصلا تجربه آنها نبوده است.

همینجا متوجه شدم که جوانان ما اصلا از کتاب خوانی استقبال نکرده‌اند و به همین دلیل است که اینقدر ساده هستند و سران مطالعه هم پایین آمده است.

کوین ترودو چه کسی است؟

بعد از این که از حرفهای این اساتید نتیجه‌ی خوبی نگرفتم و احساس پوچی کردم به سراغ صحبت‌های کوین ترودو رفتم که در کتابها در مورد ایشان به خوبی صحبت شده است. ایشان یک مولتی میلیاردر است که استاد و مشاور بسیاری از افراد ثروتمند بوده است.

او کسی است که از 20 سالگی کسب‌وکارهای مختلف را امتحان و تجربه کرده است، بیزینس های مختلفی از شرکت های کشتیرانی تا شبکه های تلویزیونی و رادیویی تاسیس می کند.
تعداد شرکت های او به 60 عدد می رسد و بالاخره موفق می‌شود، بعد از این موفقیت تصمیم می‌گیرد علم و تجربه واقعی خود را که با زحمت به دست آورده است به همه مردم بگوید تا آنها هم استفاده کنند و بهره ببرند.

حالا سوال اینجاست که از کجا بدانیم که کوین ترودو راست می‌گوید؟

کوین ترودو به خاطر به دلیل فاش کردن این اسرار و رمز و رموز خاندان‌های سلطنتی و ثروتمندان اکنون در زندان به سر می‌برد.

گروه‌های مخفی که کوین ترودو به آنها وارد می‌شود:

کوین ترودو انسانی بود که کتابهای زیادی خواند اما باز هم احساس تشنگی می‌کرد و این گونه شد که وارد گروه‌های مخفی شد.

کوین ترودو وارد این گروه‌ها می‌شود و اصول کار را می‌فهمد و بیزینس‌ها وفکرهای خود را راه‌اندازی می‌کند و ثروتی میلیارد دلاری بدست می‌آورد. .

قوانین گروه‌های مخفی:

همان طور که مشخص است، این گروه‌ها کاملا مخفی هستند و حرفها و صحبت‌هایشان نباید توسط هیچ کدام از افراد حاضر در جلسه به بیرون درز کند که در غیر این صورت زندانی میشود، به هر حال آنها متوجه شدند که سخنانشان توسط کوین ترودو به بیرون درز کرده است و رمز و رموز کارشان در حال فاش شدن است، به همین دلیل کوین ترودو را به دلیل افشای رازهای ثروتمندان به زندان انداختند.

چه کسانی در گروه‌های مخفی حضور دارند؟

افراد مشهوری در این گروه‌ها وجود دارند، کسانی مانند دونالد ترامپ، وارن بافت، بیل گیتس و ... و خیلی دیگر از افرادی که ثروتهای تمام نشدنی دارند و سطح بالایی دارند. این گروه‌ها نحوه‌ی آموزش متفاوتی دارند و یکسان نیستند. راز و رمزهای ثابت و دقیقی وجود دارد که اگر به افراد معمولی هم بگویند به راحتی ثروتمند خواهند شد و سری در سرها در می‌آورند.

قبل از کوین ترودو:

سوال اینجاست که آیا قبل از کوین ترودو هم کسی دست به چنین اقدامی زده ؟ باید بگوdیم بله. سالها قبل هم اندرو کارنگی، صاحب شرکت بزرگ فولاد کسی که پولش از پارو بالا میرفت و او هم حسابی ثروتمند بوده است، دست به چنین کاری می‌زند. او یک روزنامه نگار به نام ناپلئون هیل را استخدام می‌کند و از او می‌خواهد تمام کارهای این افراد را زیر نظر بگیرد. ناپلئون هیل هم 20 سال از وقت و زندگی و کار خود را به این کار اختصاص می‌دهد و اندرو کارنگی را در این کار تنها نمی‌گذارد. سپس بعد از 20 سال تصمیم می‌گیرد تمام این مشاهدات و چیزهایی که متوجه شده است را در قالب یک کتاب به چاپ برساند تا همگان از آن بهره ببرند.

جالب است بدانید کتاب ناپلئون هیل توسط گروه های مخفی از سطح بازار به سرعت جمع می شود چون آنها نمی خواهند قواعد بازی شان را کسی دیگر بداند و دنبال رقیب نیستند بعد از مدتی ناپلئون هیل مجبور شد کتاب آبکی تری به نام بیندیشید و ثروتمند شوید منتشر کند.

خب کوین ترودو را هم که با دسیسه افراد گروه مخفی به 10 سال زندان محکوم کردند.

دوره‌های اصلی کوین ترودو کجاست؟

تنها سایتی که دوره‌های اصلی این استاد را دارد و تمرین‌هایی هم برای افراد گذاشته است، سایت کوین ترودو است.

https://kevintrudo.ir/

سایت کوین ترودو با شاگردان اصلی این استاد در ارتباط است و به این گونه دوره‌های اصلی کوین ترودو پیدا شده است و ترجمه خوبی هم برای آن انجام داده‌اند

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها