برنامه "بی خبر"؛

از خوشگذرانی فردوسی پور در رستوران قطر تا رقص کارمند پست!


4 دی 1399 - 16:45
5fe49456ed57d_2020-12-24_16-45
مسئول روابط عمومی پست هرمزگان به دلیل رقص در مقابل کارمندان این اداره از سمت خود برکنار شد. ازطرفی مدیرکل پست هرمزگان با اعلام خبر برکنار شدن این کارمند گفته است که او به واحد تخلفات اداری معرفی می‌شود.

در برنامه "بی خبر" امروز سراغ رقص مسوول روابط عمومی پست هرمزگان، سوتی دروازبان پیکان و سفر فردوسی پور به قطر و بازنشر ویدئوهای قدیمی او رفته‌‌ایم که در ادامه ببینید:

 

مسئول روابط عمومی پست هرمزگان به دلیل رقص در مقابل کارمندان این اداره از سمت خود برکنار شد. ازطرفی مدیرکل پست هرمزگان با اعلام خبر برکنار شدن این کارمند گفته است که او به واحد تخلفات اداری معرفی می‌شود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5fe49456ed57d_2020-12-24_16-45
4 دی 1399 - 16:45

در برنامه "بی خبر" امروز سراغ رقص مسوول روابط عمومی پست هرمزگان، سوتی دروازبان پیکان و سفر فردوسی پور به قطر و بازنشر ویدئوهای قدیمی او رفته‌‌ایم که در ادامه ببینید:

 

71

نظرات 12
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
عباس 0 0 پاسخ 1399/12/8 -13:35

عادل متشخص و با وقار است. بدخواهان او بی ارزش هستند.

arad 3 1 پاسخ 1399/10/5 -12:51

چرا بعضی افراد دوست دارن تو مسائل خصوصی دیگران فضولی کنند همه نیاز به تفریح دارن همه نیاز به شادی دارن زشته بخدا سرک کشیدن به حریم خصوصی دیگران

عجب تیتری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 6 1 پاسخ 1399/10/5 -12:03

اگر رستوران رفتن فردوسی پور با اون نجابت و سادگی ،خوشگذرانی باشه پس باید امروز خیلی از مقامات و فرزندانشون با حیف و میل بیت المال اعدام می شدند.از محبوبیت فردوسی پور می سوزین یا حماقت فرغونی مدیرشبکه 3؟

محمود 6 0 پاسخ 1399/10/5 -11:03

باید از اقازادهای ولایتی که تو ترکیه در تالارهای لاکچری بگفته ولایتی با یه لونک و نان خشک استفاده کنه . ابروتون بخاطر فردوسی پور رفته دنبال چی میگردین چرا یه تیتر از اقا زادهای ولایتی تو ترکیه نمی زنید.

احمد 7 0 پاسخ 1399/10/5 -08:18

خواهشاً فردوسی پور رو‌ خائن نکنید. اون هنوز زنده ست.

سام 2 0 پاسخ 1399/10/4 -23:16

مگه قطر کرونا نیست

علی فاتح 9 1 پاسخ 1399/10/4 -22:37

خجالت بکشید ازتیترزدن بیخودتون توخارج ازکشورمادرش نبوده براش آبگوشت یاکوکودرست کنه مجبورشده بره رستوران گناه کرده .آدمهایی امثال مدیرشیکه هستند که بجای جذب جوانها آنها راازصداقت دورمیکند.مردم شعور وقوه تشخیص خوبی دارند

حسن 13 2 پاسخ 1399/10/4 -22:29

این فردوسی پور علاوه بر دوغ و کباب خوردن جرم های زیادی مرتکب شده که فقط صدا وسیما میتواند اعتراف های او را با روش های خاص گرفته و پخش کند. منتظر پخش اعتراف های فردوسی پور از سیما هستیم.

محمد 6 0 پاسخ 1399/10/4 -22:23

برای اونا که تنگ نظرند و خارج ندیده و نرفته اند دیدن صحنه حضور فردوسی پور در رستوران نشونه بی جنبه ای شونه لطفا یک سری کیش برند و کنسرتها را ببینند تا براشون سخت نباشه این صحنه ها

هوار 16 3 پاسخ 1399/10/4 -21:30

تو فیلم رستوران قطر فردوسی پور دیدم هم دوغ خورد هم نیم نگاهی به نوازنده اکاردون انداخت !خیلی از مدار خارج شده! فروغی اشد حکم را صادر کن!!!!!

فرغونی 1399/10/5 -12:05

فروغی نه،فرغونی.

رجا 17 0 پاسخ 1399/10/4 -19:04

به نظر م فردوسی پور باید اعدام بشه چون به رستوران رفته این یعنی چه چرا از مدار خارج شده .

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks