۱۰ ستاره نوظهور دنیای سینما در سال ۲۰۲۰

با نزدیک شدن به پایان سال میلادی ۲۰۲۰، سایت IMDB لیستی از برترین ستارگان نوظهور سال ارائه داده است.

۱۰ ستاره نوظهور دنیای سینما در سال ۲۰۲۰

با نزدیک شدن به پایان سال میلادی ۲۰۲۰، سایت IMDB بر اساس میزان بازدید اکانت‌های ستارگانش، لیستی از برترین ستارگان نوظهور سال ارائه داده است.

این فهرست براساس بازدید‌های ماهانه‌ی بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر IMDb تنظیم شده است و ارتباطی با نقد‌های منتقدین یا فروش فیلم‌ها ندارد.

۱۰. دایانا سیلورز

دایانا سیلورز بازیگر آمریکایی متولد ۳ نوامبر ۱۹۹۷ در لس آنجلس است. او سابقه بازی در سریال تلویزیونی «درون تاریکی» و فیلم‌های «آوا»، «شیشه» و «ما» را در کارنامه هنری خود دارد. این بازیگر امسال با مجموعه موفق «نیروی فضایی» در لیست ده ستاره نوظهور قرار گرفت.

۹. فریا آلن

فریا آلن بازیگر بریتانیایی متولد ۶ سپتامبر ۲۰۰۱ در انگلیس است. فریا آلن با بازی در سریال مطرح «ویچر» که پخش آن از سال ۲۰۱۹ در شبکه نتفلیکس آغاز شد، شناخته شد. او در این سریال نقش اصلی سیری را در کنار بازیگر مطرحی، چون هنری کویل، بر عهده داشت.

۸. گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران و در خانواده‌ای هنرمند متولد شد. فراهانی با بازی در فیلم «مجموعه دروغ ها» ریدلی اسکات به اولین بازیگر زن ایرانی بعد از انقلاب تبدیل شد که در یک فیلم هالیوودی ایفای نقش می‌کند. فراهانی در سال ۲۰۲۰ در فیلم اکشن «استخراج» بازی کرد که به موفقیت غیرمنتظره‌ای در سرویس نتفلیکس بدل شد.

۷. آلبا باپتیستا

آلبا باپتیستا بازیگر پرتغالی - برزیلی متولد ۱۹۹۷ است. او در اولین نقش انگلیسی زبان خود در «راهبه جنگجو» درخشید. بازی او روحی تازه در این داستان فوق‌العاده دمیده است. به زودی شاهد حضور بیشتر این بازیگر با استعداد خواهیم بود.

۶. جورنی اسمالت

جورنی اسمالت متولد ۱ اکتبر ۱۹۸۶ در نیویورک است. از بازی‌ها او می‌توان به فیلم «دار و دسته فوتبالی ها»، «مناظره کنندگان بزرگ» و «جک» اشاره کرد. هم چنین او امسال با بازی در سریال «کشور لاوکرفت» درخشید.

۵. ویکتوریا پدرتی

ویکتوریا پدرتی بازیگر متولد ۱۹۵۵ درآمریکا است. او بیشتر برای بازی در نقش نلی در سریال «تسخیر خانه هیل» از نت‌فلیکس شناخته می‌شود. او در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» نیز بازی کرده است.

۴. لورن لپکس

لورن لپکس متولد ۶ سپتامبر ۱۹۸۵ بازیگر و نویسنده آمریکایی می‌باشد. او با کار در «دنیای ژوراسیک» در سال ۲۰۱۵ و سریال «نارنجی مد جدید است» در سال ۲۰۱۳ شناخته شده است.

۳. ماریا باکالووا

ماریا باکالوا متولد ۱۹۹۶ بازیگر اهل بلغارستان است. او با بازی در فیلم بورات ۲ شناخته شد. این اولین فیلم او در هالیوود بود. او از سال ۲۰۱۵ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

۲. ایدن گلگر

ایدن گلگر متولد ۱۸ سپتامبر ۲۰۰۳ در لس آنجلس است. او با «آکادمی آمبرلا» شناخته شد، این ستاره نوظهور یکی از بازیگران اصلی مجموعه آخرالزمانی «آکادمی آمبرلا» است. «آکادمی آمبرلا» یک سریال ابرقهرمانی لایو-اکشن بر اساس کتاب‌های کمیک «دارک هورس» به نویسندگی «جرارد وی» است که سال گذشته بسیار پربیننده شد.

۱. آنیا چالوترا

آنیا چالوترا بازیگر انگلیسی - هندی متولد سال ۱۹۹۶ است. او در سریال‌های «شروود»، «الفبای قتل» و «ویچر» بازی کرده است. بازی او در این سریال مورد تحسین قرار گرفت. او پس از ناپدید شدن در پایان فصل اول، حالا دوباره قرار است در سال ۲۰۲۱ بازگردد. چالوترا جایزه‌ی «استارمتر» (STARmeter) را نیز از سوی IMDb دریافت کرده است.

منبع: برترین‌ها

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • خالو
    0

    گلشیفته که هنرش معلومه ،

  • ناشناس
    0

    خوب که به سایت مربوطه مراجعه کنیم واز هنرمند ایرانی حمایت کنیم

  • ا
    0

    شب جمعه ای چیزای دیکری نبود بگی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها