طعنه به عزت الله ضرغامی/ خودت در همین بازی بودی!

روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به توییتر عزت الله ضرغامی نوشت:یکی از نظامیان که مدتی در کسوت رسانه‌ای فعالیت کرد نیز فعالیت زودرس تبلیغاتی خود برای انتخابات ریاست جمهوری را در فضای مجازی آغاز کرد.

طعنه به عزت الله ضرغامی/ خودت در همین بازی بودی!

در این روزنامه آمده است: این شخص، توئیتر را به ابزار تبلیغاتی خود تبدیل کرده و نوشته «در نظام مدیریت کشور "راز بقاء" در سکوت و همراهی است. "راز رشد" در تئوریزه کردن منویات اصحاب قدرت و "راز حذف" در مشاوره صادقانه و کارشناسانه. دولت آینده باید زیر این میز بازی را بزند».

این شخص، توصیف کاملاً درستی از نظام مدیریتی به دست داده، ولی این واقعیت را عمداً جا انداخته که خود او سهم مهمی در پیدایش این وضعیت داشته و از بازیگران اصلی آن بوده است.

او باید بداند که اگر رئیس دولت شود نه‌تنها زیر این میز بازی را نخواهد زد، بلکه آن را تزیین نیز خواهد کرد. مردم ایران هوشیارتر از آنند که تحت تأثیر چنین تبلیغاتی قرار بگیرند.

این، چهارمین نظامی داوطلب ریاست جمهوری 1400 است که از خود رونمائی کرده و گویا حداقل دو نظامی دیگر نیز در راهند.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ا.ع
    0

    احسنت ، روزنامه جمهوري كاملا درست و صحيح تحليل كرده است. كارنامه آقاي ضرغامي در زمان رياستشان در صدا و سيما كاملا مشخص است و مي توان گفت ايشان كاپيتان تيمي بودند كه بازي را به نفع اصحاب قدرت مي چرخاندند ، چون راز بقايشان در اين كار بود. چرا زماني كه ايشان و امثال مانند ايشان قدرت در دستشلن بود سكوت كردند و حرفي نزدند. بس ديگه مردم ديگه خسته شدند و فريب اين حرفهاي مفت را نخواهند خورد و اصول گرا و اصلاح طلب را بازي سياست و كسب قدرت و كشك مي دانند

  • کاربر ناشناس
    0

    فقط چرند وپرند میگن و به هر بهانه ای میخوان رئیس جمهور بشن و مردم رو بدبخت کنن وآبروی اسلام و کشور رو تو جهان ببرن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها