رئیس کل دادگستری فارس خبر داد:

کشف ۱۲۴۸ کیلوگرم هروئین در شیراز

رئیس کل دادگستری فارس از کشف ۱۲۴۸ کیلوگرم هروئین در شیراز خبر داد و یادآور شد که این محموله در یک بونکر سیمان جاسازی شده بود.

کشف ۱۲۴۸ کیلوگرم هروئین در شیراز

حجت الاسلام سید کاظم موسوی با اشاره به اینکه در پی این کشف سه نفر دستگیر و با دستور مقام قضایی روانه زندان شده اند، گفت: این محموله بزرگ با همراهی و مشایعت یک خودرو سواری در حال حرکت به سمت شیراز بود که با احاطه اطلاعاتی بر موضوع و هماهنگی مقام قضایی این محموله قبل از هر گونه اقدام قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

موسوی با بیان اینکه هوشیاری پلیس مواد مخدر استان فارس در مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر ستودنی است گفت : در روزهای اخیر محموله های متعددی از مواد مخدر با هوشیاری پلیس و نیروهای امنیتی و با دستور قضایی توقیف و عوامل آن دستگیر شده اند که این روند نشان دهنده عزم و اراده جدی نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی استان در امر مبارزه با مواد مخدر است.

این مقام ارشد قضایی استان فارس اضافه کرد: مقابله و برخورد با سوداگران مرگ همواره از اولویت های دستگاه قضایی است و توجه به سایر امور در مجموعه قضایی باعث نخواهد شد مسئولان قضایی از این وظیفه مهم در راستای سالم سازی فضای اجتماع و پاک کردن جامعه از آثار مخرب مواد مخدر غافل شوند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها