با رأی نمایندگان مجلس صورت گرفت

تصویب کلیات طرح «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها»/ دولت مکلف به خروج از پروتکل الحاقی شد


11 آذر 1399 - 09:55
5fc5e1e837ad9_2020-12-01_09-55
نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران را تصویب کردند.

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز کلیات طرح دوفوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران را با  ۲۵۱ رأی موافق به تصویب رساندند.

گفتنی است، نمایندگان پس از تصویب کلیات این طرح، از جایگاه خود برخاستند و با مشت‌های گره کرده فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

 عزیزی: حتی یک روز هم نباید به دشمنان مهلت دهیم

ابراهیم عزیزی در مخالفت با کلیات طرح مذکور، گفت: این طرح مدت طولانی است که در کمیسیون امنیت ملی مجلس در حال بررسی و طرح بسیار خوبی است و باید تلاش کنیم آخرین پایگاه‌های نفوذ دشمن را ببندیم.

وی بیان کرد: برخی از مواد این طرح نیاز به تجدیدنظر دارد از جمله آنکه ماده ۶ نیازمند یک نگاه واقع‌بینانه و مبتنی بر رویکرد انقلابی است. 
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما هفت سال است که به دشمن فرصت دادیم، در این مدت شاهد تشدید تحریم‌ها و افزایش فشارهای اقتصادی بودیم و حتی نباید یک روز به دشمنان مهلت دهیم.

صباغیان: فرصت دو ماهه دادن به دشمن زیاد است

در ادامه جلسه محمدرضا صباغیان در مخالفت با کلیات این طرح، گفت: ما در برجام به همه تعهدات خود عمل کردیم اما طرف مقابل به هیچ یک از تعهدات خود پایبند نبود و از یکسو، آمریکایی‌ها تحریم‌ها را تشدید می‌کردند و از سوی دیگر، اروپایی‌ها وعده وعیدهایی می‌دانند که تحقق نیافت.

وی با تأکید بر اینکه فرصت دو ماهه دادن به دشمن برای لغو تحریم‌ها بسیار زیاد است، افزود: ما نباید به آنان فرصت دهیم چرا که انرژی هسته‌ای حق ما است و باید از حق خود دفاع کنیم.

موسوی: باید به دشمن تودهنی محکمی بزنیم

در ادامه جلسه سید علی موسوی در مخالفت با کلیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران گفت: بنده موافق اصل طرح هستم اما معتقدم که این طرح باید به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارجاع و موادی به آن اضافه شود تا طرح قاطعانه‌تر باشد.

وی تأکید کرد: ما باید به دشمن تودهنی محکمی بزنیم اما این طرح قابلیت این مسئله را ندارد و باید قوی‌تر باشد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن نباید احساس کند که ما در موضع ضعف قرار داریم چرا که این مسئله دشمن را جَری‌تر می‌کند و ما باید در مقابل آنان بایستیم.

رحمانی: طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها مشکلات معیشتی را حل می‌کند

در ادامه جلسه رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در موافقت با کلیات طرح مذکور، اظهار داشت: ایران حسن نیت خود را نشان داد اما امریکا و ۱+۵ به تعهدات خود عمل نکردند و آمریکا از تعهدات خود خارج شد و ۱+۴ نیز ما را با حرف معطل کردند.

وی بیان کرد: این طرح برای تحقق منافع ملی، رفع تحریم‌ها و حل مشکلات معیشتی مردم است و طرف مقابل نه تنها تحریم‌های ما را لغو نکرد، بلکه تحریم‌ها شدیدتر شد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما برای فعالیت‌های خود در زمینه‌های کشاورزی، صنعتی و تولیدی نیاز به فعالیت‌های هسته‌ای داریم و امیدی به طرف مقابل نیست و اگر آنان به تعهدات خود عمل کردند، ما هم می‌توانیم به اندازه تعهدات آنان به تعهدات خویش عمل کنیم.

رحمانی اظهار داشت: اروپایی‌ها طرح‌های مختلفی چون «اینستکس» و «اس‌پی‌وی» را عملیاتی نکردند و این طرح از ورود جاسوسان‌ به اماکن هسته‌ای ما جلوگیری می‌کند.

مرادیان: اگر برجام نبود، دشمن خواب ترور شهید فخری زاده را نمی دید

در ادامه جلسه کیوان مرادیان در موافقت با کلیات این طرح، اظهار داشت: کشور هشت سال معطل برجام و پروتکل الحاقی بود. این در حالی است که قرار است با برجام مشکلات اقتصادی کشور حل و فصل شود اما این اتفاق نیفتاد.

وی بیان کرد: قرار بود در برجام امنیت دانشمندان ما تأمین شود اما این اتفاق هم رخ نداد و از سوی دیگر مشکلات اقتصادی کاهش که نیافت، بیشتر هم شد.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر برجام نبود، دشمن خواب ترور شهید فخری زاده را هم نمی دید و مسئولان ما نباید در مقابل کشورهای دیگر دچار غرب زدگی و وادادگی شوند.

سبزی: مسئولان نباید از مذاکره صحبت کنند

همچنین در ادامه جلسه، محمد سبزی در موافقت با این طرح، گفت: ما باید نشان دهیم که مجلس در رأس امور است  و این طرح مطابق با قانون و شرع است.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه امروز برخی از مسئولان از مذاکره صحبت می کنند در حالی که باید از تجربه گذشته درس بگیرند و به این مسئله توجه داشته باشند که طرف مقابل به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکرده است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران را تصویب کردند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

11 آذر 1399 - 09:55

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز کلیات طرح دوفوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران را با  ۲۵۱ رأی موافق به تصویب رساندند.

گفتنی است، نمایندگان پس از تصویب کلیات این طرح، از جایگاه خود برخاستند و با مشت‌های گره کرده فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

 عزیزی: حتی یک روز هم نباید به دشمنان مهلت دهیم

ابراهیم عزیزی در مخالفت با کلیات طرح مذکور، گفت: این طرح مدت طولانی است که در کمیسیون امنیت ملی مجلس در حال بررسی و طرح بسیار خوبی است و باید تلاش کنیم آخرین پایگاه‌های نفوذ دشمن را ببندیم.

وی بیان کرد: برخی از مواد این طرح نیاز به تجدیدنظر دارد از جمله آنکه ماده ۶ نیازمند یک نگاه واقع‌بینانه و مبتنی بر رویکرد انقلابی است. 
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما هفت سال است که به دشمن فرصت دادیم، در این مدت شاهد تشدید تحریم‌ها و افزایش فشارهای اقتصادی بودیم و حتی نباید یک روز به دشمنان مهلت دهیم.

صباغیان: فرصت دو ماهه دادن به دشمن زیاد است

در ادامه جلسه محمدرضا صباغیان در مخالفت با کلیات این طرح، گفت: ما در برجام به همه تعهدات خود عمل کردیم اما طرف مقابل به هیچ یک از تعهدات خود پایبند نبود و از یکسو، آمریکایی‌ها تحریم‌ها را تشدید می‌کردند و از سوی دیگر، اروپایی‌ها وعده وعیدهایی می‌دانند که تحقق نیافت.

وی با تأکید بر اینکه فرصت دو ماهه دادن به دشمن برای لغو تحریم‌ها بسیار زیاد است، افزود: ما نباید به آنان فرصت دهیم چرا که انرژی هسته‌ای حق ما است و باید از حق خود دفاع کنیم.

موسوی: باید به دشمن تودهنی محکمی بزنیم

در ادامه جلسه سید علی موسوی در مخالفت با کلیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران گفت: بنده موافق اصل طرح هستم اما معتقدم که این طرح باید به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارجاع و موادی به آن اضافه شود تا طرح قاطعانه‌تر باشد.

وی تأکید کرد: ما باید به دشمن تودهنی محکمی بزنیم اما این طرح قابلیت این مسئله را ندارد و باید قوی‌تر باشد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن نباید احساس کند که ما در موضع ضعف قرار داریم چرا که این مسئله دشمن را جَری‌تر می‌کند و ما باید در مقابل آنان بایستیم.

رحمانی: طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها مشکلات معیشتی را حل می‌کند

در ادامه جلسه رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در موافقت با کلیات طرح مذکور، اظهار داشت: ایران حسن نیت خود را نشان داد اما امریکا و ۱+۵ به تعهدات خود عمل نکردند و آمریکا از تعهدات خود خارج شد و ۱+۴ نیز ما را با حرف معطل کردند.

وی بیان کرد: این طرح برای تحقق منافع ملی، رفع تحریم‌ها و حل مشکلات معیشتی مردم است و طرف مقابل نه تنها تحریم‌های ما را لغو نکرد، بلکه تحریم‌ها شدیدتر شد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما برای فعالیت‌های خود در زمینه‌های کشاورزی، صنعتی و تولیدی نیاز به فعالیت‌های هسته‌ای داریم و امیدی به طرف مقابل نیست و اگر آنان به تعهدات خود عمل کردند، ما هم می‌توانیم به اندازه تعهدات آنان به تعهدات خویش عمل کنیم.

رحمانی اظهار داشت: اروپایی‌ها طرح‌های مختلفی چون «اینستکس» و «اس‌پی‌وی» را عملیاتی نکردند و این طرح از ورود جاسوسان‌ به اماکن هسته‌ای ما جلوگیری می‌کند.

مرادیان: اگر برجام نبود، دشمن خواب ترور شهید فخری زاده را نمی دید

در ادامه جلسه کیوان مرادیان در موافقت با کلیات این طرح، اظهار داشت: کشور هشت سال معطل برجام و پروتکل الحاقی بود. این در حالی است که قرار است با برجام مشکلات اقتصادی کشور حل و فصل شود اما این اتفاق نیفتاد.

وی بیان کرد: قرار بود در برجام امنیت دانشمندان ما تأمین شود اما این اتفاق هم رخ نداد و از سوی دیگر مشکلات اقتصادی کاهش که نیافت، بیشتر هم شد.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر برجام نبود، دشمن خواب ترور شهید فخری زاده را هم نمی دید و مسئولان ما نباید در مقابل کشورهای دیگر دچار غرب زدگی و وادادگی شوند.

سبزی: مسئولان نباید از مذاکره صحبت کنند

همچنین در ادامه جلسه، محمد سبزی در موافقت با این طرح، گفت: ما باید نشان دهیم که مجلس در رأس امور است  و این طرح مطابق با قانون و شرع است.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه امروز برخی از مسئولان از مذاکره صحبت می کنند در حالی که باید از تجربه گذشته درس بگیرند و به این مسئله توجه داشته باشند که طرف مقابل به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکرده است.

منبع: مهر

66

نظرات 140
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
داروغه 4 0 پاسخ 1399/9/12 -13:33

حسن قبول نمیکنه

مهدی 1399/9/13 -08:20

حسن مقاومت خواهد کرد در مقابل کاسبان تحریم حسن حسن حسن حسن! بازم حسن

محمد 1 2 پاسخ 1399/9/12 -13:04

امان از مردم نادانی که نمیدونن ارز و طلا رو دولت بالا پایین میکنه نه عوامل واقعی و اتفاقات واقعی و اقتصادی . امان از کسانی که نمیبینن بایدن هم حرف ترامپ رو زده با یه سری کلمات قشنگ تر

حسنی 3 1 پاسخ 1399/9/12 -08:02

اروم نمیگیگیریم ، اروم نمیگیگیریم تا برجام ملغی نشود .

حمیدی 2 2 پاسخ 1399/9/12 -07:33

انتقام گاز انبری از ملت وروحانی که هرچه بیشتر به خاک سیاه بنشینند. اسلام دین مذاکره وبحث ومنطق ورحمت است چرا عده ای چون داعش فقط معتقد به شمشیرند ومی گویند نباید مذاکره کرد ، خب با این کار اروپا ئی ها مستمسکی به دست می اورند وکاری که ترامپ نتوانست انجام بدهد را عملی می کنند وان فعال نمودن سیستم ماشه است !؟ عاقل هرگز پل های پشت سر را خراب نمی کند، شما قطعا با این وضعی که مردم دارند به مذاکره بر می گردید ولی با موضع ضعف وخفت ! گذرزمان روشن خواهد کرد که مذاکره خواهید کرد یا نه ؟

هیهات من الذله 1399/9/12 -11:36

در اینکه اسلام دین رحمت است ک شکی نیست . اما این چند خط شما ب جای غلبه ی عقل بر احساس ، فقط سفسطه بود و مغلطه . اون که شما بهش میگید عقل و بر مذاکره تاکید میفرمایید ، ما بر اساس دستاوردهای نداشته ی تمام این سالها بهش میگیم وقت تلف کردن و ضرر های جبران ناپذیر و ب خفت و خواری کشوندن عزت ایران و ایرانی !! لطف کنید و درباره برجام و منافعی ک در این راستا امریکا بدست آورد مطالعه بفرمایید تا خدای نکرده کورکورانه از ناحق دفاع نکرده باشید ک مدیون شید .

مهدی 1399/9/13 -08:24

اسلام اسم داداش منه اهل مذاکره هم نیست!!!! برادر یا خواهر عزیز اسلام خیلی قوانین داره از جمله عدم اعتماد به خیانت کار، مذاکره کردیم چی شد، بازم مذاکره کنیم چی بشه،اسلام به ما درس عزت داده نه ذلت، نه کرنش در برابر دشمن

ali 1 1 پاسخ 1399/9/12 -07:29

خب بسلامتی ....قیمت مرغ و تخم مرغ و بیکاری و گرونی و تورم و قیمت مسکن و کرونا که مهم نیست...مهم این طرح های جهانیه آقایونه..

انسانیت 1399/9/12 -11:38

مهم حفظ تمامیت ارضیِ ایران برادر ! مهم این ک دانشمند و سردار و نخبه های مملکت دارن ترور میشن و ایران داره آدمهای بزرگی رو از دست میده و فقط و فقط هم ب خاطر سیاست غلط برجام ! بعید میدونم یه ایرانی ب خاطر مرغ نخوردن ش ، از تمامیت ارضی ش چشم پوشی کنه و تن ب حقارت بده

رضا. 1399/9/12 -14:24

جناب انسانیت اگر مرغ برای شما مهم نیست ناموس که برای شما و همه ایرانی ها مقدسه. به خاطر وضعیت که سالهاست گریبان کشور را گرفته و بسیار بسیار دختران و زنان ایرانی که از فقر و هزار بدبختی و معضل اجتماعی دیگر به تن فروشی چه داخل و بدتر از آن در دبی و استانبول... افتادند و این رگ گردنتان را متورم نمی‌کند؟ کی گفته 42 سال باید با آتش زدن پرچم این کشور و آن کشور بگذرد؟ فریاد مرگ بر این و مرگ بر آن و سیاست های غلط باعث شده یا در جنگ باشیم یا تحریم و کار به جایی برسد که دلار هفت تومان تا 30 هزار تومان برسد و اکثریت جامعه یازیر خط فقر یا نزدیک به آن باشد. جناب انسانیت چرا کسی دانشمن مالزی و یا ترکیه یا ژاپن را ترور نمی‌کند یا چرا این کشور ها هم توسعه یافته شدند هم اقتدار و استقلال خود را هم دارند.یه جای کار ما حتما ایراد داره.

کلاه مونو بالاتر بذاریم 1399/9/12 -21:08

آقا رضا !! واقعا تصور کردید مذاکره با امریکا ، آمد و رفتِ بایدن و ترامپ روی فساد و وضعیت معیشت مردم موثره ؟ نه برادر ! ضعف ( مدیریت و دیپلماسی ) رو در جای دیگه و در داخل باید جستجو کرد . تا زمانیکه فرافکنی کنیم ، خب پر واضحِ ک منافق و خائنین ب مملکت راحت تر جولان میدن ، خیال شون راحتِ ک تمام توجه ب سمتِ امریکاست ...

رضا. 1399/9/13 -21:26

جناب این قصه مربوط به آمدن و رفتن ترامپ و بایدن نیست بلکه 42 ساله که همانطور که خودتان نوشتید دیپلوماسی و مدیریت ماست که سالهاست جلوی توسعه و بالطبع رفاه و آسایش ملت را گرفته. شروع آن هم با تسخیر سفارت آمریکا و بدتر از آن گروگان گرفتن آنها به مدت 444 روز شروع شد و این دشمنی و کشمکش از دو طرف تا کنون ادامه داشته و انگار دو طیف از دو طرف هیچ وقت نمی‌خواهند روابط عادی و نرمالی برقرار گردد و حاصل آن هم شده پراید 150 میلیونی و رکود و بیکاری و هزار معضل و مشکل دیگه.

میثم 3 2 پاسخ 1399/9/12 -05:38

آمریکا یه جوری با خاک یکسانتون میکنه که نفهمید از کجا خوردید

ناشناس 1399/9/12 -13:00

بزدل های مثل تو در تاریخ کم نبوده

مهدی 1399/9/13 -08:26

اگه می توانست تا حالا می کرد، نتوانسته است!

یکی از 80 درصد 2 1 پاسخ 1399/9/12 -03:43

اینها نماینده ما نیستن همون 20 درصد به اینها اهمیت بدن ما به اینها رای ندادیم هیچ چیشون رو هم قبول نداریم وقتش برسه اینقدر زیاد هستیم که جلوی اینها با دست خالی بایستیم

علی 1399/9/12 -13:00

توهم تا کجا؟

علی 5 3 پاسخ 1399/9/12 -02:48

اینا چون دیدن اگه دوباره بر جام بیاد دیگه نمیتونن اختلاس کنن و پولهای بی حساب و کتاب رو بالا کشن این طرح مسخره رو تصویب کردن و سنگ اندازی کردن جلوی دولت و مردم بدبخت رو فقیر تر کردن

کاظم 3 3 پاسخ 1399/9/12 -01:21

مجلس هیچ اختیاری نداره و تصمیم هایی که میگیرند ارزشی نداره

شهروند۱ 4 1 پاسخ 1399/9/12 -00:35

عاقبت این مشت گره کردنها را مردم تجربه کردن ، مردم زندگی لاگچری لاگچری نمایندگان قبلی دوره های مجلس را دیده و می بینند. پس اینها که با پول بیت المال در آمریکا و اروپا زندگی میکنند از مردم عادی هستن ، بله از وابستگان همین مسئولینی هستن که وقتی راس کارند با مشت های گره کرده مرگ بر این آن میکنند مردم دیگر طاقت فقر را ندارند

امیر ۱ 3 2 پاسخ 1399/9/12 -00:33

یک تصویب عجولانه و انتقام گیری از جناح مقابل و سیاسی هست این تصمیم مجلس ،مذاکره حتما باید با اصول و مقرارت قانونی صورت پذیرت چون مردم خسته اند یک سال با این مریضی کرونا و بیکاری دست پنجه میکنند .

arad 2 2 پاسخ 1399/9/12 -00:29

آقا مرگ یکبار شیون هم یکبار ما که به افزایش قیمتهای ساعتی عادت کردیم صد هزار رحمت به اصحاب کهف

یه کارگر 1399/9/12 -03:21

آخه شما کاسبی برای اینه که این عادت رو دوست داری!!!!!!!!!!!!!!

وحید 4 5 پاسخ 1399/9/12 -00:18

خدارو شکر یه کار انقلابی ولو به ظاهر از این نماینده ها دیدیم.خداکنه دولت هم عمل کنه.برجام زندگی مردم رو نابود کرد،پس باید نابود بشه چون فقط فریب ونیرنگ بود ومارو به عقب وپس رفتی کشاند.لطفا به مصوبات امروز عمل کنید.انشالله

یکی از مردم 1399/9/12 -03:22

زندگی دلالهارو برای 2 سال نابود کرد نه مردمو!!!!...تو هم هرچی تو این مدت ترامپ درآوردی بسه دیگه برو همونهارو بخور کیف کن بذار مردم نفس بکشن!

سعید 5 5 پاسخ 1399/9/12 -00:05

بایدسه سال پیش این اتفاق می افتادیعنی مجلس دولت را مکلف می کردازبرجام خارج شودبرجام قراربودتحریم ها رالغوکندبرجام قراربوداقتصاد وتولید ما را بهبود بخشدبرجام قراربودمشکلات تجارت راحل کندبرجام قراربودسبب حسن روابط بین المللی ما شوددرعین حال غنی سازی هم درچارچوب برجام انجام شودبه عباذت دیگه تاسیسات ودانشمندان هسته ای درامان باشند کدامیک از مواردبالامحقق شده اون ازاقتصادمون اون ازتحریمها که بیشترهم شده اون ازامنیت تاسیسات که همین چندماه پیش نطنزرا منفجرکردنداون هم ازامنیت دانشمندان کشورحالا اگرشما ازبرجام نقطه مثبتی سراغ داریدبگید ما هم بدونیم البته با اما واگرنباشه مثل اینکه بگوییداگربرجام نبودوضع بدتر بوداین یعنی حرف مفت یعنی توجیه بی سند،اصلا امیدواری فعلی این دولت به مذاکره با بایدن واحیائ برجام نشانه بی کفایتی وبی خردی سیاسی دولت است چون یک فردعادی غیرسیاسی هم می دونه که آمریکا به برجام برنمی گردد مگریک باج کلان ازایران بگیردمثل تضعیف بنیه موشکی یا محدودکردن بیشترهسته ای،تازه اگرهم باج را بگیردبازتحریمها را لغو نمی کندوبا اسم حقوق بشروغیره دوباره آنها را اعمال می کندکاری که بعدازبرجام هم انجام داد.پس بهتراست کاری کنیم که آمریکا واروپا ازترس خودشان پیش قدم شوند

یه آبادانی 7 7 پاسخ 1399/9/11 -23:56

یه مشت بیسوادنادان توی مجلس نشسته وازبدبختیای مردم خبرندارن

یه اصفهانی 1399/9/12 -00:42

میشه بگی بود نبود برجام چه فرقی برای ما داشته ؟میگه الان که عضو برجام هستیم تحریم ها بالمره برداشته شده؟ زمان خوده اوباماه هم تحریم هارو لغو نکرد . در ضمن اونی که باید عمل کنه دستگاه اجرایی هست نه مجلس که قانون گذاره و نقش نظارتی داره . وقتی مجلس هر تصمیمی میگیره دولت اجرا نمیکنه چه کار کنن دیگه حتی مجلس گفت کنکور رو عقب بندازین کسی گوش نکرد تا این حد به مجلس اهمیت نمیدن .

یه نفر 1399/9/12 -03:24

سواد شاید نداشته باشن ولی خیلی خوب بلدن چطور کاسبی کنن!!! چه راحت دلارو طلارو بردن بالا!

ارژنگ 6 4 پاسخ 1399/9/11 -23:47

بازم پول خرجه آفتابه لگن،طوری جلسه راهبردی لغو تحریما گذاشتن انگار خودشون مارو تحریم کردنو الان میخان لغوش کننو آمریکا هیچکارس،بجا اینکه پول خرجه این جلساته ابلهانه بکنید بیایین با اون پول چن دس جهاز واسه زوجای جوان بخرید

نامی 14 4 پاسخ 1399/9/11 -21:47

آقایان نماینده شما وقتی میخواهید رای بگیرید ازتمام خلافکارهای شهرتون پول جمع میکنید که رای بیارید ماهرکس که پیش شما دیدیم یکی از نزول خورهای قهار بود حالا شما خود راانقلابی معرفی میکنید انقلابی بودن یعنی اینکه واکسن آنفولانزا رابرای افراد واجب بگذارد نه ازترس جانش بی دلیل واکسن بزندشماها فقط دین رابرای آرایش دنیا میخواهید نه برای رفاه مردم به خدا دلمون از دستتون خونه

سامان 10 12 پاسخ 1399/9/11 -21:43

بدبختی ما از برجامه! کل مملکت فدای برجام آقایان شد! طرح مجلس ضعیفه؛باید بطور کامل از برجام خارج می شدند تا مملکت راهشو یبار پیدا کنه

حسین 11 11 پاسخ 1399/9/11 -21:40

کل کشور فدای برجام تو خالی روحانی شد!!! برجام تو گذشته چه برکتی داشت که حالا برجام۲ برامون داشته باشه!!! کارشون عالی بود! گور پدر امریکاییا اروپاییا؛اونا امنیت مارو با برجام نابود کردند

ناشناس 13 8 پاسخ 1399/9/11 -21:40

مجلسیا غلط کردند

یه نفر 1399/9/11 -22:35

و در عکس بالا دلالان دلار و سکه رو مشاهده میکنید

رضا. 9 4 پاسخ 1399/9/11 -21:25

اونهایی که فریاد می‌زنند مذاکره نمی‌کنیم باید بدانند در مورد داستان برجام هم نظام خیال مذاکره نداشت بلکه فشار جهانی باعث شد مذاکره کنیم و این داستان دوباره تکرار خواهذ شد و فشار آنقدر زیاد خواهد شد که دوباره پای میز مذاکره خواهیم نشست.پس آنموقع این هنر دیپلوماسی و وجود مذاکره کننده قوی است که تعیین کننده خواهد بود و البته بسته این است که طرفین چه برگ های برنده ای دارند.

. 11 4 پاسخ 1399/9/11 -21:15

به فرض تحریم ها را لغو نکردند.اخر طرح شنا نتیجه اش چی است برا مردم؟گیرم که غنی سازی را به ۹۹ درصد رساندید اخرش چی اگر تحریم ها لغو نشدند.متاسفم که در زمین اسراییل بازی می کنید.ان وقت در بین فعالین مدنی و محیط زیست دنبال افراد نفوذی می گردند

یکی از مردم 1399/9/11 -22:33

همشون چمدونهاشون آماده و پاسپورتهای اونور هم گرفته شده!!! مردم میمونن و خزانه خالی و بدبختی!!!

ایران بصیر و آگاه 7 9 پاسخ 1399/9/11 -20:39

افرادی ک انقدر بر برجام و مذاکره تاکید دارند ؛ لطف کنند و بفرمایند در تمام این سالها ، این مذاکرات چه ماحصل و نتیجه مثبتی براشون داشته ؟ نتیجه ی مثبت منظورمِ . / تحریم و تهدید و ترور و ... رو لطفا جزء نتایج مثبت برای مردم کشورمون حساب نکنیدا ، اینا نتایج مثبت بوده ولی صرفا برای امریکا و اسرائیل / اگر امروز امیر کبیر بود چه میکرد واقعا ؟ باج می داد و ایران را خوار و ذلیل میکرد ؟

ایرانی 1399/9/11 -21:16

همینقد تاثیر داست که تا گفتن پروتکل الحاقی حدف دلار ۱۰۰ تونان رفت روش

من 1399/9/11 -22:34

برجام برای تو سود اگر نداشت دست کم اینهمه هم از جیبت نمیرفت با این گرونیها!

مصطفی 1399/9/11 -23:56

برجام خوب بود اگه تندروها چند روز بعد موشک ها رو هوا نمی کردند و روشون نمی نوشتند اسرائیل باید نابود گردد . هر وفت اینا خواستند کاری برای مردم کنن همین گروه تندروها با اقداماتی چوب لای چرخ دولت کردن

صابر 1399/9/12 -00:21

در پاسخ ب آقا مصطفی و ایرانی ؛ اگر شما فقط ب فکر دلار و ( روغن و مرغ و ... ) هستید ، ما چند قدم آن طرف تر را می بینیم ک اگر امروز اقتدارمان حفظ نشود ، دو روز دیگر امریکا و اسرائیل وسط خاک کشور جولان میدهد ... ما مثل خائنین ب وطن ، در پی خوشی دو روزه مان نیستیم برادر ... موشک جواب موشک است ، ایران کشورگشایی نمیکند ، ایران صلح طلب و امنیت طلب است در منطقه اما وقتی ب خاکت تجاوز شد ، باید دفاع کرد مثل افراد باغیرت نه ترسو و بزدل و حقیر !!!

ازادی وطن 17 2 پاسخ 1399/9/11 -20:04

اصلاح طلب واصولگرا شما بصورت چرخشی دارین ۴۲دوسال حکومت رابین خودتون ردوبدل میکنید وبرای بردن مردم پای صندوق رای جنگ زرگری سیاهبازی رشو تقلب میکنیددروغ میگوید برای رسیدن به ریاست جمهوری غارتگران ومفتخوران زالوزادهای ایران شما شما روی یزدومعاویه راسفیدکردید من رای نمیدم وثروت خدا دادی سرزمینم رامیخواهم پول نفت گاز وکلیه معادن زیرزمینیم خدایا ریشه ظلم وستم رادرایران بخشکان امین

سعیدطیبی 11 4 پاسخ 1399/9/11 -20:01

جامعه درحال آرامش گرفتن است تلاش همه بایدروی کاهش فشارروی مردم باشدکاری نکنیم که اوضاع ازاین بدترشودناشیانه عمل نکنیم

مهدی 1399/9/13 -08:32

آرامش چیه که فقط تو آبان ماه حدود 20درصد همه چی گرون شد

mohsen 17 5 پاسخ 1399/9/11 -19:53

دوستان نابغه مجلسی برید قسمت سکه ودلار رو از اون تاریخی که شما این قانون گذاشتید چک کنید عامل اصلی تورم شمایید

اقتصاددان 11 3 پاسخ 1399/9/11 -18:55

اگر‌مایلی‌کهن‌ریس‌میشد‌اوضاع‌جهانی‌را‌بهتر‌درک‌میکرد حداقل‌چهار‌شوت‌فرتی‌زده‌بودواز‌این‌بازیها‌از‌خود‌در‌نمیکرد

ایرانی 13 8 پاسخ 1399/9/11 -18:23

عجب کمدین هستند این وکلا .پس تا حالا تحریمدست این ها بوده ملت بی خبر!!! خدا خیرتان بده !!! زود بردارید..

علي 13 8 پاسخ 1399/9/11 -17:59

هدف مجلس بستن راه مذاكرات برجام در دولت بايدن هست. معيشت مردم از اين راه ؟. ترامپ بخواب كه ما بيداريم

ستم‌دیده 7 10 پاسخ 1399/9/11 -17:25

بجان‌هرچی‌مرد‌با‌این‌شرایط‌احمدی‌برمیگرده

هه 1399/9/11 -19:53

احمدی‌در‌میان‌اینها‌نابغه‌محسوب‌میشود

کاربر ناشناس 14 11 پاسخ 1399/9/11 -17:12

مرگ بر وطن فروش ومنافق

ناشناس 8 6 پاسخ 1399/9/11 -16:43

اول خروج از پروتکل الحاقی دوم کاهش بازرسان سوم کاهش ساعت حضور و بازدید انها از مراکز هسته ای چهارم کاهش دستیابی انها به دوربین های مدار بسته مراکز هسته ای و از این طریق تا تنور داغه فشار به بانیان این ترور بیاد چون این در ایران ترور شده در اروپا و ترکیه و خارج ایران نبوده بگن چرا رفته بیرون ازعملکرد خودشان برعلیه خودشان باور کنید جواب میده این چند کشور به دوران رسیده جنگ جهانی به جون هم می افتند و شرایط را که مهیا کردی درنهایت یه جواب میدانی قوی داده شود که بفهمند ترور دانشمندان و مقامات ایران هزینه سنگین داره اگه این راهها رفته نشود برای چند سال دیگر نه دانشمند و نه شخصیت برجسته ای است در این وکشور واخر اینکه به نام روابط اقتصادی و روابط ازاد با کشورهای همسایه شدیم ازاد ترین کشور حتی بدون ویزا خوب ببخشید هرجاسوس و ناکسی میادو میره

حسنی 27 6 پاسخ 1399/9/11 -16:28

نمایندگان بجای تصویب کردن چنین لوایحی که برای مردم نان وآب نمیشه هرموقع توانستن قیمت مرغ وسایراقلام روزمره زندگی مردم به مدت یکسال ثابت نگهدارندکاربزرگی کردن درغیراینصورت اینها همه بازی سیاسی هست مردم سرکارگذاشتندچه اصلاح طلب باشد چه اصولگراه هیچکدام اینها دلشون برای ملت نمی سوزه این مردم هستن که زیرپاله میشوند ازقدیم گفتنداگه به امیدهمسایه باشی شب باید گرسنه سرتوزمین بزاری آقایان فقط به فکرمنافع خودشان هستند

مهدی 1399/9/13 -08:34

نماینده قیمت مرغ تعیین نمی کنه نماینده قانون گذاره آدرس غلط دادند اجرا کننده قوه مجریه است

سعید 17 20 پاسخ 1399/9/11 -16:28

7 ماه صبر کنید تا این دولت گورشوگم کنه خواهید دید که اوضاع یواش یواش بهتر میشه.

رضا 1399/9/11 -17:56

شترجان شتردرخواب بیند پنبه دانه

علی 1399/9/11 -18:13

سگ زرد برادر شغاله جیگر

نشناس 1399/9/11 -18:35

مدیر خبر فوری هم انگار هم تند رو هستن از جناح خودت هرچی بگن میزارید مال ما رو نه... متن ما رو بزار میدونی کدومشو میگم

نشناس 1399/9/11 -18:54

نمونه بارز از طیف مقابل الان مجلس مال خودتون هست خروجی شو داریم می‌بینیم یکی شو ماشین شاسی بلند این یکی از نگاهتون هست مرغ کیلو 40 هزار تومانتون بقیشو هم مردم عزیز دارن میبینن 8 سال بیرون از گود هستی کفگیرت خورده ته دیگ ولاغر شدی سیس باک هاتون زده بیرون میخوایی بیان مثل خرس که از خواب زمستونی آمده بیرون بخور بخور راه بندازی و چاق و چله شی سعید؟؟؟

یکی از مردم 1399/9/11 -22:37

42 ساله همینجوری ...ر شدید!

مهدی 1399/9/13 -08:36

نشناس دنا پلاس شاسی بلند نیست اون سوزوکیه که شاسی بلنده!!!!!

ناشناس 11 10 پاسخ 1399/9/11 -16:23

مجلس انقلابی ینی همین؟5ماه رایزنی برای شروع مجدد انرژی هستی افرین

هه 13 3 پاسخ 1399/9/11 -15:43

به به شروع نکرده میبینم خیلیاتون دارید میسوزید . ای جان .

. 15 7 پاسخ 1399/9/11 -15:41

الله اکبر. مرگ بر منافق

بیسواد 14 12 پاسخ 1399/9/11 -15:16

شورای نگهبان قطعااین قانون احمقانه راتاییدنمکنه.

مهدی 1399/9/13 -08:37

احمقانه برجام بود

ایرانی 21 11 پاسخ 1399/9/11 -15:13

اسامی این وکیلان بی سیاست و کیاست در لیست یاوران ترامپ ثبت کنید . تا زمانی که نمایندگان این چنینی قانون گذارند . ما نیاز به دشمن نداریم . دشمنان ملت در بهارستان نشسته اند . علناً یاوران دشمنانند ...

پرستو 1399/9/11 -21:28

اشتباهی دستم خورد و مثبت داوم خواستم منفی بزنم

کیان 1399/9/11 -22:18

نگران نباش پرستور جان اینجا اینستاگرام نیست که فالور جمع کنی برو پائین بچرخش 10 تا منفی بزن برابری میکنه با یک مثبت گناهت بخشیده میشه اگر کلا منفی هارو زدی با گوشی بابا برو

عمار 1399/9/12 -00:25

ایرانی ؟! بعید میدونم شما ایرانی باشید . یه ایرانی همیشه در پی عزت و اقتدار و سرافرازی وطن شِ ... ایرانی ها رو در دنیا با این خصلت شناختن ک دونه دونه شونو دارن ترور میکنن . البته نخبه ها و سردارها و افراد موثر رو

ایرانی 14 8 پاسخ 1399/9/11 -15:13

اگه لغو تحریم با شماست چطور تا حالا اینکار را نکردید ما را غرب تحریم کرده

a 12 10 پاسخ 1399/9/11 -14:59

سلام همانطور شد که اسراییل نامرد میخواست .

رها 6 7 پاسخ 1399/9/11 -14:36

به والاه همشون باهمن و مخالفت دولت هم الکی و ظاهریه

علی 10 1 پاسخ 1399/9/11 -14:30

نمایندگان محترم مجلس ،لطفا خیلی شفاف حقوق ملت ایران را که شما می خواهید صیانت کنید اعلام نمایید .

انتظار 20 7 پاسخ 1399/9/11 -14:27

مجلسی که با اعتماد تنها 10 درصد جامعه تشکیل شده و رییس آنهم هنوز پرونده مدیریت خود و اطرافیانش در شهرداری مسئله دار بوده و نمایندگانش از یک طیف سیاسی ارتزاق و خط می گیرند هیچگاه نظر اکثریت مردم که به خاطر وضع تحریم های ناجوانمردانه در مضیقه شدید از هر لحاظ می باشند نیست. آقایان به اصطلاح نماینده که دغدغه خانه بالاشهری و وماشین مفتی از بیت المال دارید،هرزمان در خانه استیجاری و حقوق حداقلی و فرزندان بیکار تحصیلکرده خانه نشین همراه شدید آنگاه بیایید باسینه ستبر در مجلس فریاد بزنید.

مهدی 1399/9/13 -08:39

چطور سال 92 تحریم ها 20 درصد موثر بود الان شده 100 درصد

اقتصاددان 11 6 پاسخ 1399/9/11 -14:20

اینست‌انتقام‌سخت‌میخوان‌یک‌تعدادی‌ساده‌لو‌که هنوز‌در‌فضای‌انقلاب‌هستند‌فریب‌بدن‌وبعد‌شورای نگهبان‌رد‌میکند‌و‌فراموش‌میشود

بنده خدا 6 6 پاسخ 1399/9/11 -14:08

کاش میشد خندید

ستم‌دیده 14 5 پاسخ 1399/9/11 -14:07

دلقک‌بازی

اقتصاددان 11 3 پاسخ 1399/9/11 -14:02

خیلی‌زرنگ‌هستید‌‌قیمت‌مسکن‌را‌کاهش‌بدید‌بازم گنده‌گویی‌بی‌پایان

عباسی 19 5 پاسخ 1399/9/11 -13:46

ما هم حتما باور کردیم .

مرتضی 21 8 پاسخ 1399/9/11 -13:37

حالا مشخص شد چرا فخری‌زاده رو به شهادت رسوندن ، کاسبان تحریم به خاطر پول همه کار میکنن ، سردار سلیمانی رو هم یادتونه که بعد از شهادت چه پول هایی جابجا شد .

یهودا 24 7 پاسخ 1399/9/11 -13:05

دارن تمام توانشونو برای عدم نتبجه گیری دولت و در واقع بدبخنی مملکت و مردم انجام میدن. آفرین، با شماها، این مملکت نیازی به دشمن نداره!

داروغه 8 5 پاسخ 1399/9/11 -12:51

آفرین خوشمان آمد

... 15 10 پاسخ 1399/9/11 -12:50

از اين به بعد روزگارمون سياه تره!!!!!

کیان 16 9 پاسخ 1399/9/11 -12:46

شما تندرو ها بمب هسته ای نمیخواید با هسته هلو هم به مملکت و دنیا گند میزنید

ناشناس 1399/9/11 -16:25

کیان ترو چه ب این حرفها برو حمایتتواز بهروز وثوقی انجام بده مردک

کیان 1399/9/11 -16:55

درکت میکنم یخمک بخور برا عصابت خوبه! بعد برو دو تا محل اون طرف تر ببین به تعداد انگشتایی دستت آدم میشناسنت بعد در مورد وثوق حرف بزن از توهینت معلوم هست چه شخصیتی داری آقای محترم

کیان 1399/9/11 -19:52

تو اون بحث قبل هم یک نصیحت بهت کردم جوجه مرغ وقتی درون تخم هست فکر میکنه دنیا همین جا هست ولی وقتی از تخم میاد بیرون بزرگی جهان رو میبنه و شگفتی هاشو دنیا در صلح زیباست شما اینجوری میخوایی دینت رو و جناحت رو به دنیا بشناسونی (مردک یا اون بالا واژه گورشونو گم میکنن) در اخلاقت مرور کن و یک الگوی خوب باش

باور نکن عزیز 1399/9/11 -22:43

اینها عرضه ندارن چیزی که از پشت مرغ میافته رو کنترل کنن بعد میخوان تحریمهایی که کل دنیا علیه ما هستن رو بردارن!!! اینها قصدشون کاسبیه نه چیز دیگه دلار و سکه دست کیه که تا میخواد بیاد پایین یا اینها یا دولت یه حرفی میزنن که سریع بره بالا؟؟؟ دست من و شما که نیست پس....!!!!

کیان 1399/9/12 -03:03

باور نکن عزیز.... من دقیقا تو دل خودشونم ما جلو صدام ایستادیم اینا که گمونم 5 تاشون رو روهم بزارین یک پاکت سیمان نشن بیشتر که میام متن میزارم و دوست دارم و سر به سر اینا بزارم.... به خیلی ها بفهمونم که رسانه خودتون رو ترجیح بدید حتی تند رو ترین اینها شرف دارن تا یک غریبه تند مزاج هستن ولی هم وطنن چند تاشون بی ادبن ولی بازم ازیک هم وطن فحش خوردن بهتر یک غریبه هست ترسشون بریزه و آشتی کنن اگر فکر کردن شیرن ما با کیک میخوریمشون

مروان 24 6 پاسخ 1399/9/11 -12:46

این مصوبه مجلس درست همون کاری بود که اسراییل و امریکا وعربستان مد نظرشون بود . چقدر احساسی و بدون در نظر گرفتن منافع ملی قانون مصوب میکنند .با این مصوبه احتمال بازگشت تحریمهای اتمی سازمان ملل وجود داشته و دلار رو که شاخص اقتصاد ایران شده به مرز ۵۰ هزار تومان تا قبل سال ۱۴۰۰ خواهد رساند و امکان اعتراضات اجتماعی بعید نیست .هزینه پشت هزینه .

عزت 1399/9/12 -00:31

چقدر صحبت تون با واقعیتِ این چند ساله مغایرت داره ! اصرار بر برجام و مذاکره ، ایران رو شبیه یه گدایی کرده ک کاسه ی گدایی ش رو مدام با گردن کج گرفته جلوی امریکا و هر بار هم تحقیر شده و پس زده شده .... برادر کاش آینده نگرانه و البته توام با عزت و اقتدار ب موضوعات نگاه کنیم ....

کریمی نسب 11 10 پاسخ 1399/9/11 -12:43

اگر در مقابل دوموضوع بخود متکی باشیم هیچ نیازی به مذاکره نیست 1_ قدرت دفاعی 2_ قدرت اقتصادی

چی بگم والا 8 1 پاسخ 1399/9/11 -12:43

انشاالله که خیر ملت ایران باشه نه بعضیهاااااا

مسعود حلاج 6 5 پاسخ 1399/9/11 -12:42

سلام با احترام به همه نظرات دوستان کاری نکنیم که فقط دشمن خوشحال شود ممنون

سعید 11 17 پاسخ 1399/9/11 -12:30

خدایا شکرت .بالاخره یه تصمیم عاقلانه ومنطقی گرفته شد.

یه نفر 1399/9/11 -22:44

دلال سعید باز روحش شاد شد!!! دلار چقدر بره بالا تو دیگه اینجا کامنت نذاری؟؟؟؟

علی 5 2 پاسخ 1399/9/11 -12:28

اینهایی که می گن برجام نباشد یعنی مثل حالا که اجرا نمیشه وضعیت بهتر میشه من درک نمی کنم واقعا یعنی چی ایا تحریم ادامه پیدا کنند وضعیت مردم بهتر میشه ؟؟

سعید 1399/9/11 -16:23

نبودن برجام برای ما بهتر از بودن بدوم نفع است.

یکی از مردم 1399/9/11 -22:46

اینها همونهایی هستن که ارز و طلا و خودرو ... دستشونه برای همین برجام بیچاره شون میکنه اگر زمان جنگ بوده باشید میدونید چی میگم چقدر از اینها سکته کردن با قطعنامه 598

. 13 5 پاسخ 1399/9/11 -12:16

هنوز دهنشون و باز نکردن سکه ۶۰۰ گرون شد

ذوالقرنین 15 1 پاسخ 1399/9/11 -12:10

شما همون تحریمهای دولتی رو علیه مردم لغو کنید خیلی کار کردید سیمان 5 تومانی سی هزار تومان اهن شش تومانی بیست هزار تومان خودرو چهار برابر وهمه مثلا بومی وداخلی اینها کار برادران خودیست نه امریکا نه اسرائیل اقا اخر کلام به جای اینکه مفت بدید عراق افغانستان دبی وکل کشور های منطقه وضررتان از جیب مردم ومصرف کننده داخلی جبران بشه مفت بدید به مردم خودمان واز جیب خارجی ها جبران کنید.دولت بی تدبیر به ریال حقوق میدن وبه دلار به مردم میفروشند اگر به قول مسئولان سیمان با قیمت یک دلار صادر میشه واین یعنی سی هزار تومان پس بهتره بگید یه کارگر خارجی با یکماه حقوقش بین 3000 تا 6000 کیسه سیمان میتونه تهیه کنه وکارگر ایران فقط شصت تا بقیه کالاها هم همینه.بازنشسته بدبخت بعد از سی سال خانه که هیچ یه قبر هم نمیتونه پیش خرید کنه اقا والا فلسطین اینجاست.

انقلابی 5 16 پاسخ 1399/9/11 -11:52

امروز کاخ سفید با شعار های نمایندگان مجلس انقلابی لرزید امروز روز تاریخی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی در تقویم باید بنان روز شرافت نامگذاری کنیم

رضا. 1399/9/11 -21:35

خوب دودش به چشم مردم میره. کاخ سفید چرا باید بلرزه. رئیس جمهور آمریکا با یک خودکار و یک برگ کاغذ و چهار خط و یک امضا بلایی بر سر اقتصادمان می‌آورد که یک شبه همه اقلام ضروری دوبرابر میشه و مثل همیشه مردم عادی که زیر بار گرانی و بیکاری له می‌شوند.

سلطان سرگیجه! 1399/9/12 -03:17

دوتارو باهم میزنی اینجوری میشی!!! باخودت اینکارو نکن!!!

علی نادری 8 5 پاسخ 1399/9/11 -11:47

خدایا کمک کن چه بلایی به سرمون میاد

بی تقصیر 1399/9/11 -15:25

داداش هیچ اتفاقی نمی افتدطرح توسط شورای نگهبان ردمیشه مملکت الحمدااله یه بزرگترعاقل داره که جلودیوانه بازی مشتی بی سواداحساساتی تبلیغات چی حرف الکی زن رابگیره.

یه کسی 1399/9/11 -16:13

از نظرت جنتی طرح رو رد می کنه؟

خانواده شهید 8 5 پاسخ 1399/9/11 -11:42

این طرح برای اینکه تودهنی قاطعی به دشمنان این ملت بزند برخی ازبندهای آن بایداصلاح شود ما ملت بزرگ ایران اسلامی سالهاست که منتظر خروج ایران ازآژانس آمریکایی صهیونیستی هستیم مجلس باید به دولت ترسووبزدل روحانی وظریف وهمچنین آمریکاییها وصهیونیستها که دوروی یک سکه اند ضرب شصت نشان دهددولت روحانی باامریکاییها وصهیونیستها همداستانه .دولتی که ضد نیروهای انقلابی مانند سپاه وبسیج است ازاین دولت سخت باید ترسیداصلاح طلبان منافق آمریکایی صهیونیستی که درداخل کشور جاخوش کرده اندودرحال حاضر قوه مجریه رادراختیاردارند ازدشمنان آمریکایی وصهیونیستی خطرناکترند.اینها تا ایران اسلامی راتسلیم کفار نکننددست بردارنیستند.عملکرد خیلی خیلی ضعیف دولت عمدی است تا تسلیم ابلیسمان کنند.

هاشم 1399/9/11 -15:22

قطعاشماجزءخانواده محترم وگرامی شهدانیستیدچون خانواده شهداءهم دلسوزوهم عاقل هستند.

فرزانه 11 9 پاسخ 1399/9/11 -11:36

از مجلس تشکر میکنیم که اتحاد اسراییل، اعراب، اروپا، امریکا و روسیه رو فراهم می‌آورید.

رضا 8 4 پاسخ 1399/9/11 -11:35

خدا رو شکربالاخرهیک چیز از این مجلس دیدیم هشت سال مملکت بواسط رفع تحریم کوتا آمد آیا بس نیست حقارت خفت و خنده های زیر زیرانه دشمن برملت ایران هشت سال بغیر از تحریم و فشار چیزی ندیدیم پس همان بهتر که نباشه خدا لعنت کند آنهایی که با تصمیماتشان باعث سرافکنی این ملت شدند . ملت ایران شرف آبرو و غیرت دارد و تن به هیچ خفتی نمی دهد مرگ با عزت به از زندگی با ذلت است یاعلی

ارز 12 6 پاسخ 1399/9/11 -11:25

طلا ودلار وتورم دوباره وماشین عین موشک بالا رفته درود بر مجلس دو درصدی انتصابی

ارش 6 6 پاسخ 1399/9/11 -11:25

ازيك طرف ميگن ما كاري به بايدن نداريم واز يك طرف دو ماه مهلت ميدهن تا وقتي بايدن اومد ببينند اون چكار ميكنه بعد تصميم بگيرند ؟؟؟؟؟

ایرانی 14 4 پاسخ 1399/9/11 -11:24

لغو تحریم ..... خیلی خنده داره شما قیمت تخم مرغ رو به حالت قبل برگردونید ، لغو تحریم ها پیش کش.... یه تصمیم عاقلانه ای بگیرید که دنیا بهتون نخندند با کدام منابع می خواهید جبران کسری بودجه در زمان تحریم ها را بکنید تمام دارایی هایمان که بلوکه شده

ایرانی 17 4 پاسخ 1399/9/11 -11:19

افرین بر شما دلار تا الان از دبروز ۱۰۰۰ تومان رفت بالا... یه برنامه راهبردی برای کنترل افسار گسیخته قیمت ها و بهبود معیشیت مردم بدین و اجرا کنین صدای مرگ برتون اونوقت بلتدتر هم بشه .. تره بار صف مرغ توی کرونا رو ببنیین خجالت اوره

... 1399/9/12 -13:07

دلار دست دولته . هروقت بخواد بالا میره هروقت بخواد پایین میاد

یاسر 9 3 پاسخ 1399/9/11 -11:18

با اقدامات به ظاهر انقلابی و به واقع فرافکنانه معیشت مردم را دوباره به گروگان بگیرید. به جای توضیح خواهی از نهاد های امنیتی با این همه خدم و حشم در ترور شهید فخری زاده دوباره ساز ناسازگاری با جهان رو کوک کنید و دقیقا همان کاری را بکنید که اسرائیل و عربستان می خواستند. مردم بیچاره هم هر روز له تر از دیروز.

راوی 20 5 پاسخ 1399/9/11 -10:58

این مهلت دو ماهه در چارچوب همان سیاست صبر استراتژیک است که تاکنون نتیجه ای نداده و اخر هم به نوعی تمدید میگردد.

1 1399/9/11 -11:59

خودشون می گن 20 ساله دنبال ترور فخری زاده بودیم- بعد ایران چطور یکساله انتقام بگیره؟ اونم توی این اوضاع خاورمیانه

بزن بیرم 37 15 پاسخ 1399/9/11 -10:53

آورین آورین . مجلس انقلابی اینه . اصلن دور مملکت سیم خاردار بکشین . با همه قهریم . بمب ا ت م هم میسازیم

پای خون شهدا ایستاده ایم 1399/9/11 -11:25

دور مملکت سیم خوار دار نکشیدیم ک سرداربزرگ مملکت و اندیشمند هسته ای مون رو با ترور ب شهادت رسوندن دیگه !! برادر ایران شروع کننده ی جنگ نبوده و نیست ! ایران طالب صلح است ، صلح در منطقه و امنیت در ایران و منطقه !. فرق کشورگشایی و گردن کشی در منطقه و فرق دفاع از تمامیت ارضی رو متوجه شیم برادر ....

1 1399/9/11 -11:57

چرا همه چی رو ربط می دی به بمب اتم؟ مگه کشورهای دیگه ندارن؟ مشکل موشک و بمب نیست واقع بین باش

احسان 1399/9/11 -12:40

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

احسان 1399/9/11 -12:40

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

انسان 1399/9/11 -18:31

تا دنیا سرتعظیم درمقابل ایران فرودنیاورد ادامه میدهیم

جرج اورول 1399/9/11 -22:50

اینها برای چهارشنبه سوری ترقه از چین میارن!!! بمب اتم برای من شماست حکم آسیاب بادی قلعه حیوانات رو داره!!!!!

ایرانی 41 14 پاسخ 1399/9/11 -10:53

تبریک ؛ تبریک به کاسبان تحریم !!!!!!!!

1 1399/9/11 -11:57

منظورت روحانی و دارو دسته ش هست که با همین روش رای آوردن و دلار 10 برابر شد؟

کمالی 1399/9/11 -12:25

کاسبان تحریم دلارشون ۳۶۰۰ بود کاسبان برجام ملتو بدبخت کردن

قربانی 1399/9/11 -12:28

ما آلزایمرداریم یادمون رفته قبل برجام دلار چند بود. پراید چند بود. گوشت چند بود. الان شما و اصلاح طلبها میگید!!!!!! برید برجام جدید ببندیم تا دلار شایددددد بشه ۱۵ هزار تومن! این انصافه؟؟؟؟؟؟ باج بدیم دوباره تا شاید موقتا دلار بشه ۱۵ هزار!!!!! قبل برجام دلار چند بود یادت هست؟؟؟؟؟ با وعده دلار ۱۰۰۰ تومانی گول شمارو خوردیم.

پاسخگو باش 1399/9/11 -12:32

عجب رویی داری دلال ها تو دوران شما نونشون رو زدن تو خون ملت. هر روز یه چیز گرون میشه خودروی ۲۱ میلیونی شد ۱۲۱ میلیون حالا وعده میدید قرار بشه ۹۰ م.. ماهم خوشحال. ب مرگ گرفتید تا ب تب راضی بشیم. پراید رو ۲۱ بکن نامردم مجدد به اصلاحات رای ندیم اما گول وعده دیگه نمیخورم اول ارزونی مثل قبل بعد رای. دیگه فریب نمیخورم

کیان 1399/9/11 -22:36

نه منظورش احمدی جون هست که با چن گونی سیب زمینی (الو) رای آوردن خلاصه گفت بد ورداشتی

کاربر ناشناس 9 8 پاسخ 1399/9/11 -10:50

بایدردیاب زمینی وهوایی وداخلی ومنافقین وهمه راتحت نظرقراردهید کلا مخصوصاپهبادهای دشمن بشرطی که دوباره خواب نباشید شعارشعارملی باشدنه ظاهری وخودپسندانه صادق ومردعمل چهارچشمی مراقب چهارگوشه ایران

صلوات محمدی ص بفرست 15 25 پاسخ 1399/9/11 -10:24

الله اکبر / خدا رو شکر ... ان شاءالله ک برای این خروج هیچ مدت زمان و مهلتی رو هم ب امریکا نداده باشن و این اقدام با سرعت انجام شود و دولت هم موظف ب اجرا باشد

رضا 1399/9/11 -15:18

عقل میدونی چیه عمو

ياس جادري 10 21 پاسخ 1399/9/11 -10:12

با سلام بنظر من بهتزين پاسخ به جنايتهاي امريكا واسرائيل خروج از توتفق هستيي وپيش به ساختن پمب هستي تا امريكا از سر تحريم ملت ايرن بردارد

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
ترور دکتر فخری زاده ایران را از برنامه هسته ای خود عقب نمی‌ اندازد/ جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست
فرزندانی که راهشان از پدر جدا شد / وقتی آقازاده‌ها می‌خواهند انقلاب را ببلعند!
می خواهند حذف روحانی را گردن سپاه بیندازند / بمباران شهرهای اسرائیل کاری ندارد ولی فریب نمی خوریم / ترور شهید فخری زاده ممکن است کار شبکه آقازاده ها و دامادهای مسئولان باشد! / جنگ سرد جدید آغاز شده، منتظر ترورهای بیشتر باشید
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد