روزنامه کیهان: معاون رييس جمهور نفوذى است و بايد محاكمه شود

روزنامه کیهان نوشت: عیسی کلانتری در حالی که کارنامه‌ای کاملاً منفی در حوزه مدیریت سازمان محیط زیست دارد، اقدام به انتصاب برخی عناصر مسئله‌دار و جاسوس در سازمان متبوع خود کرد.

روزنامه کیهان: معاون رييس جمهور نفوذى است و بايد محاكمه شود

این روزنامه در مطلبى با عنوان "ضرورت عزل و محاکمه عنصر نفوذی در مدیریت سازمان محیط زیست" نوشت: رئیس سازمان محیط زیست، پس از گماشتن یک جاسوس آمریکایی به معاونت این سازمان که به فرار وی ختم شد، کار را به جسارت علیه ساحت امام خمینی(ره) رسانده است.

عیسی کلانتری معاون رئیس‌جمهور اخیراً در اظهاراتی موهن، به حضرت امام جسارت کرده و نسبتی به ایشان درباره آمریکا داده که لایق خود او و برخی مدعیان اعتدال و اصلاحات است. با وجود این که چند روز از انتشار ویدئوی این اظهارات موهن می‌گذرد، هنوز دولت نسبت به این هتاکی عذرخواهی نکرده و او را عزل نکرده است. ضمن این که دستگاه قضایی نیز در این باره کوتاهی کرده و حال آن که وی باید بازخواست و مؤاخذه شود. دستگاه‌های امنیتی باید ضمن تحقیق در این باره بررسی کنند که رگ و ریشه این سخنان، به کجا برمی‌گردد و او با کدام باند ضد انقلاب در ارتباط است؟

جسارت وقیحانه این مدیر فاسد و بی‌کفایت در حالی است که وی چندی پیش با انتسابی دروغ به حضرت امام(ره)، مدعی شده بود امام با تک‌خوانی زنان موافق بوده؛ ادعای دروغی که توسط خاتمی تکذیب شد.

کلانتری در حالی که کارنامه‌ای کاملاً منفی در حوزه مدیریت سازمان محیط زیست دارد، اقدام به انتصاب برخی عناصر مسئله‌دار و جاسوس در سازمان متبوع خود کرد. از جمله این عناصر نفوذی، کاوه مدنی بود که مدتی بازداشت شد اما پس از آزادی موقت، از کشور گریخت. در دوره فعالیت کلانتری، جاسوسان بسیاری در حوزه محیط زیست‌ فعال شده و بعضاً دستگیر شدند.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • حرف حق
    0

    تا منافق وجاسوس داخلی نباشه خارجی چجوری می تونه به هدفش برسه

  • کاربر ناشناس
    0

    شایدهم ردیاب ترور شهید همین منافق وامثال اوست ازخاین وجاسوزهرچه بگوییربرمی آید نان مفت وحقوق کلان میگیرنندوتوهین هم میکنندهمشون دستشون تویک کاسهه نمکدوز

  • کاربر ناشناس
    0

    هرکسی ازایران سودبردوسرمایگزاری کردو نمک راخوردنندونمکدان هم شکستنند کلانتری جاسوزاسراییل وبرده بن سلمان

  • علی
    0

    ایشان عملا مخالفت با رهبری را نیز نشان داده اند. تحصیل کره آمریکا و دل در گرو آنان دارد.

  • مهدی
    0

    ما که زورمون نمی رسه،، قوه قضاییه و اطلاعات باید دس بکار شن،،،، وقتی اطلاعات و سپاه و،،،، خبر از جیک و. پیک یه مسول دارن چرا مانع نمیشن واسه به قدرت رسیدنش،،، چرا یکی نیس اینا رو ترور کنه،،،

  • کارمند محیط زیست
    0

    آقای کلانتری خدایی برای سازمان محیط زیست هیچ کاری نکرده ، این اقا ریس سازمان محیط زیست هستند، خدایی تحقیق کنید از وضعیت بسیار بد حقوق ومزایای کارکنان این سازمان ، انتصاب مدیرانی که واقعا لیاقت مدیریت ندارند؟ جای تاسف دارد؟ و آدمهای سالم را کنار میگذارد؟ برخی از مدیرانش خصوصا استان شمالی فقط توهین را یاد گرفتن فقط توهین؟

  • فوری
    0

    محکم نه محکوم شود .آنقدر با عصبانیت نوشتید که در یک جمله کوتاه دوتا غلط دارید.شما چقدر با حق وحقیقت دشمنی دارید.

  • فوری
    0

    محکم نه محکوم شود .آنقدر با عصبانیت نوشتید که در یک جمله کوتاه دوتا غلط دارید.شما چقدر با حق وحقیقت دشمنی دارید.

  • .
    0

    تو یک روزنامه نگاری و حق نداری برا دیگرا تعیین تکلیف کنی. چرا تمام جاسوسان دنیا تو ایران جمع شده اند. ایا تو هم از خودت مطمعنی؟که با این افکار قرون وسطای ات ملت را از انقلاب و نظام روز به روز دورتر می کنی نکند تو هم به جایی وصل هستی و ماموریتی داری

  • مسعود
    0

    درمحاکمه کلانتری دستگاه قضائی باید وارد عمل شود و انتصابات محیط زیست را برسی کنند تا افرادی مثل شهید عزیز فخری زاده را نفوذی ها ازملت نگیرند

    نظرات شما -
    • کم اعصاب
      0

      خفه شواشغال چه ربطی داره اشگول سریع همه چیزبهم ربط میدید

    • کاربر ناشناس
      0

      کم اعصاب نیستی بی شعور وبی عقل هستی

  • قلندر خیلی واقعی
    0

    ای دیوانه .باز توهم زدی؟؟

  • نادر
    0

    یعنی بلایی که این....بسر کشاورزی ما با محصولات تراریخته اورد و یا با همکاری که با سید امامی جاسوس اسراییل در طرح یوز ایرانی کرد و کلی اسرار ما رو به باد داد و....و یا لوییس جاسوس که با هیجان میگفت که وزیر ایرانی ایستاده من را تشویق میکرد. فقط یک سوال اگر کشور دیگری با اینهمه خیانت از یکنفر روبرو بود چه بلایی سرش میاوردند؟

  • بی سواد
    0

    رییس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: در هر حال، دوستانی که نسخه تقطیع شده مصاحبه مذکور را ملاحظه کرده و مکدر شده اند، اگر آن را به ‌طور کامل ملاحظه فرمایند، قطعا مفهوم سخن و منظور صحیح اینجانب از عباراتی که استفاده شده به ذهنشان متبادر خواهد شد تا بهتر و دقیق تر بتوانند در مورد تعهد و ارادت خالص اینجانب نسبت به حضرت امام خمینی (ره) قضاوت فرمایند. کلانتری ادامه داد: همچنین لازم به ذکر است که بنده، مقلد حضرت امام بوده ام و در سال ۱۳۶۰ بر اساس وظیفه ملی و شرعی نسبت به ایشان، انقلاب اسلامی و شهدا تصمیم گرفتم از آمریکا به ایران بازگردم و در خدمت مردم و کشورم باشم و تا زمانی که نیاز است این خدمت را ادامه خواهم داد؛ نه منتی بر کسی داشته، نه اصراری برای مسئولیت، که خود نیک می‌دانم چه وظیفه‌ای در خدمت به این نظام مقدس و مردم کشورم دارم. وی گفت: در پایان اگر مشاهده کلیپ ۴۰ ثانیه‌ای و تقطیع شده از مصاحبه دو ساعته مربوط به سال ۱۳۹۶ با لغزش کلامی پیش‌آمده، موجب تکدّر خاطر دوستداران حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی شده است، از این موضوع عذرخواهی می‌کنم. به تازگی فیلمی تقطیع شده از گفت وگوی عیسی کلانتری معاون رییس جمهوری و رییس سازمان محیط زیست منتشر شده که در آن به رهبری امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی و شکست رژیم پهلوی اشاره شده است.

  • بیچاره مردم
    0

    آی امان از شریک دزد و رفیق قافله

  • کاربر ناشناس
    0

    مگر کیهان هم منتشرمیشه

  • حسن
    0

    این دولت موجودوهمه این وزیرهای روحانی وخودروحانی خائن ونفوذی حساب می شونددردوره مدیریتی اینجنابان بیشترین ضربه سیاسی.امنیتی وگرفتن بهترین یاران انقلاب وامام ورهبری دراین این دولت بوده میخواهی حذفش کنی بکن چون هرنظری که دادم به ذاعقه شماهم خوش نیامده وحذفش کردین.

  • ایرانی
    0

    حرف زشت تو آنقدر واضح و روشنه که جای تعبیر ک تفسیر توش نداشتی. از کوزه برون همان تراود که در او است. تو باید عزل و مجازات بشی . کار معذرت خواهی نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها